Har jeg ikke hørt om dig?

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 16.12.2022 22:17
Faust var ankommet til Amazontiskovene for nogen dage side, han var rejse inden i den del som gik under navnet den ældre skove, han vidste at der lå en jagt hytte, og den lå der stadig hvor han huske at den skulle, det var godt nok gået hen og blevet kold men jagt på en bestem tyder vildsvin, var god lige nu og især i skove her, det var ikke første han jagte dem og bliver nok heller ikke sidste gang af han gør det, man skulle bare passer på med vildsvin, da de var sværere af slå ihjel, han, han var tager ud tidlige på morgen med alt sit udstyr, da han ikke vil efterlad det i jagt hytte, da han ikke kun holder øje med det, så han havde sit kort sværd ved den en side, sin lille kamp økse ved den anden side, rygsække, sin lang bue havde han i hånd med en pil på, så han var klar til at kun sende en pil afsted, han havde sin bjørnskinds kappe omkring sig, ikke fordi han synes at det var så kold igen men så var det som halv elver.

Indtil videre havde han ikke set nogen vildsvin men han havde fået noget spor i den lette sne som lå på jorden, han havde samle sit halv lang hår i en hestehale, ellers var han klædt i brunlig rejse bukser, der var lidt tykke i det, så de var varme, en skjorten i en grålig farve, hvor de to øverste knappe var åbne, han gik rolig igennem skove, han sniger sig ikke rigtig men han gik stille og rolig og var klar med lang bue, han stoppe op og sæt sig ned i hug, for at kiggede nærmere på nogen spor, der havde været flere her kun han ser, så hvis han var heldig var han tæt på en eller flere af de vildsvin nu, han rette sig op og gik rolig videre.

Han stoppe efter lidt tid og hæver sin bue og trække pil tilbage, for at være klar for han kun høre et eller andet kom tætter på ham i sne, han havde svært ved at høre om det var et dyr eller noget andet, og han vil heller ikke spørge om hvem det var, for nu hvis det var et dyr kun det bliver forskræk over hans stemme og løbe sin vej, det kun godt være at det var kold men det var vind stille og sol kiggede lidt frem bag skyer.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 17.12.2022 01:04
Skyler var som regl ikke længere væk end lige uden for hovedstaden, men hendes forældre havde bedt hende tage hen til hendes familie et godt stykke der fra, de havde brug for hjælp i en jagt og Skyler var deres families bedste jæger så de havde sendt hende.

Efter Skyler var færdig hos sin familie var hun draget videre hjem over, hun havde dog måtte overnatte i skoven, men det gjorder hende ikke noget.
Skyler gik roligt gennem træer og buske. 
Hun kunne høre sneen der knirkede under hende, som hun gik gennem et buskekræt, hun fik et chok da hun kom over på den anden side og en mand stod med en pil trukket "wow...wow skyd ikke" sagde hun hurtigt og tog hænderne op som tegn på at hun ikke ville ham noget. Skyler håbede da ikke han ville skyde hende, det ville ikke være sjovt at forklare sine forældre senere.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.12.2022 11:34
Det viser sig at være en kvinde han kun høre der kom tætter på ham, han smiler svagt da hun tog hænder op som tegne på at han ikke vil ham noget, men han synes stadig at han kun høre et eller andet, han kiggede over skulder på hende mens hun stadig havde hænder oppe, var det et vildsvin han kun ser, ja det var det og det kom løbe imod dem, han slap pil, så den fløj forbi mellem hendes hoved og hånd, og ramt noget bag hende, "pas på vilsvin bagfra" sagde han og tog en ny pil på bue og trak pil tilbage, vildsvin var svær at slå ihjel og de havde en tyk pande, han var ikke sikker på at han kun ramt vildsvin igen lige så godt, for hun vil nok flyt sig for ikke at blevet løbe ned af vildsvin.

Han tog chancer og slap pil og sendt den imod vildsvin, han håber at han ramt svine og ikke hende men det var svært af vide om hun vil gå den en eller anden vej, han vil selv flytte sig for ikke at bliver ramt af vildsvin, så måtte han finde ud af om han ramt hende eller svine efter, for han vil helst ikke løbe ned af et vildsvin.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 17.12.2022 14:33
Skyler havde ikke opdaget det der var bag hende, hun lukkede øjnene da han affyrede den første pil, men den ramte hende ikke.
Da hun hørte hans ord så hun sig bag ud og ville flytte sig men blev ramt i armen af en pil så hun falde på knæ på jorden.
Det gjorder ondt, men hun fik rullet sig væk lige før vildsvinet ramte hende, hun tog sin egen bue og lå en pil på, hun sigtede mod vildsvinet og sigtede efter dens svageste punkt for at den kunne dø hurtigst muligt.

Skyler affyrede pilen, hun viste den ville ramme plet, men om det var nok til den døde viste hun ikke, hun havde aldrig jagtet den slags vildsvin før så hun kunne kun håbe, selvom smerten i hendes skulder gjorder ondt, så kunne hun fokusere på det når vildsvinet var dødt. Skyler tog en pil mere på buen i tilfælde af at vildsvinet ikke var dødt så ville hun skyde igen hvis det ikke var.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.12.2022 17:24
Ja selvfølgelig ramt han hende mes hans anden pil han fik affyre mod vilsvin, det måtte han ser på når det vildsvin var dødt, han når lige af ser at hun rulle væk fra svine og det løbe videre mod ham, han når også selv af flyt sig så han ikke blevet ramt af det og tog en ny pil på bue og trak den tilbage, inden han når at tager sigt imod vilsvin kom der en pil fra hende, hun vidste hvad hun lavet kun han ser, ud fra hvor hun ramt den men den var sej livet da den vende om og vil løbe tilbage imod dem, så var det godt at han var klar med en pil mere, han fik den affyre mod vildsvin og den pil tog livet af det, den faldt over og landt kort fra ham, han puste ud og gik over til vilsvinet for at være sikker på at den var død, han trak sine pille ud af den og lad dem tilbage i sit pillekogger, inden han trak hendes pil ud og gik over til hende, hvor han rakt en hånd ned til hende, for at hjælp hende op.

"Det beklager jeg, det var ikke min mener at ramme dem, hvis de giver mig lov, kan jeg til ser sår" spurgte han og hjælp hende op hvis hun gad ham lov til det, han rakte hende, hendes pil efter hun var kommet op af stå, han skulle nok også hjælp med at få pil ud af hendes arm, han tog sin lang bue overskulder og gik over til vildsvin, hvor han tog fat om dens forben og løfte den op, "der er en jagt hytte ikke så langt her fra, hvis jeg skal hjælp dem med pil og såret" sagde han og kiggede på hende, hun måtte også godt selv klar det hvis det var men han vidste fra ha selv at det var nemmer for andre af gør det fren for men selv gjorte det.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 18.12.2022 13:06
Sky så hvordan vildsvinet løb videre mod manden, hun skulle til at skyde den med en pil mere, men manden var hurtigere og den falde til jorden.
Sky sad på jorden og så til hvad manden lavede, hvilket gjorder hende sikker på at den var død.

Sky tog roligt i mod mandens hånd og kom op og stå "Det er okay, jeg ved godt De ikke mente det, jeg tror bare det er en skræmme" sagde hun roligt og tog i mod pilen som hun lå på plads i sit pilekoger.

Sky viste godt at en pil i sin arm ikke var en skræmme, men mon ikke hun klarede den. hun så lidt på sin arm hvor pilen sad og nikkede stille "det vil nok være en god ide.... jeg hedder Skyler forresten, men alle kalder mig Sky" sagde hun roligt og rakte den gode arm frem for at kunne give ham hånden, det var vel kun passende at de kendte hinandens navne hvis hun skulle med ham hen i en eller anden hytte midt ude i skoven.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.12.2022 18:22
Han var glad for at høre at hun ikke tog det så tung med at han havde ramt hende med en pil, og at hun siger at det kun er en skræmme, det vidste han godt at det ikke var og det vidste hun sikker også godt at det ikke er, for hun virker til at være god med en bue, ud fra hvor godt hun ramt vildsvinet, han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "Faust er navnet og har jeg ikke hørt om dem Sky" spurgte han og gad hende hånd da hun rakte hendes god arm frem, han synes at havde hørt om en jæger der gik under det navn, denne jæger skulle være rart dygtig med en bue og det havde han også set at hun var.

"Hytte er denne vej" sagde han rolig og begynde af gå mod den retning han lige havde peger imod, han stoppe op lidt efter og vender sig halv om for at ser om hun er gået med ham, han havde vildsvinet over den en skulderne, hvis hun var med vil han begynde at gå videre, han gik ro så han var sikker på at hun kun følger med ham, de gik i omkring en halv time til en time, da der dukke en jagt hytte op, den var ikke store men der var det men havde bruge for, da han kom op til hytte, hænger han vildsvinet op i forben ud foran hytte.

"Skal vi gå ind og set på det sår og få pil ud af din arm" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun sagde ja eller gjorte tegne til det, vil han gå ind i hytte, hvor han lad sine ting fra sig, indenfor i hytte, var der en forme for stue og et lille køkken bord og et spise bordet med fire stol til, en lille rum til opbevaring og et værelse, hvor der stod en sove, ude dyne eller pude, han tog noget forbinder ud af sin taske og lidt urter, der var lidt mod smerte men også til at kun holder et sår ren, "tager plads, så jeg kan ser på såret og få pil ud" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 18.12.2022 18:52
Sky gav ham hånden og så lidt på ham "Det skal jeg ikke kunne sige, det kan godt være De har, jeg ved mit ry kommer mig tit i forkøbet" sagde hun roligt og med et smil på læben. Sky var en god jæger det viste hun udmærket godt, og hendes ry som jæger var da også kommet hende i forkøbet, det ville i hvert fald ikke være første gang hun var blevet genkendt hvis det var.

Sky nikkede roligt og sikrede sig hurtigt at hun havde alle sine ting inden hun fulgte efter ham. Sky viste godt man normalt ikke skulle gå med fremmede, men han ville jo bare hjælpe, så det kunne hun ikke se noget galt i.

Sky stoppede op foran hytten inden han spurgte om de skulle gå ind "ja, lad os" sagde hun roligt og fulgte med indenfor. Sky så lidt rundt "her er da hyggeligt.... er det Deres hytte?" spurgte hun roligt som hun så rundt, der var da hyggeligt selvom det ikke var så stort.

Sky nikkede roligt og tog sin taske af med den gode arm inden hun satte sig ned, pilen var gået igennem hendes tøj så det ville nok blive svært at få hendes tøj væk fra armen, men hun gik ud fra at han havde styr på det "Det var ellers noget af et vildsvind, det kunne virkelig være endt galt" sagde hun roligt og så på ham "Er De okay?" spurgte hun roligt, hun havde ikke set om vildsvinet nået at ramme ham, så hun ville hellere spørgere. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.12.2022 19:09
Han nikke kort til det hun sagde, "det er nok dit ry, jeg har hørt om, om dine evner med en bue" sagde han og kiggede kort på hende inden han begynde af gå, normal hørt han ikke rigtig om andre jæger, men lige hendes havde han hørt om, at hun havde nogen særlig evner inden for at bruge en bue, da han kun ser at hun gik med ham, gik han rolig videre for at kom til hytte, han nikke kort til hun sagde ja det de skulle gå indenfor, han smiler svagt hendes spørgsmål om det var hans hytte, "nej det er det ikke, kender bare til en del jagt hytte rundt omkring, hvor det er mulig af sove og fået klar sit bytte" sagde han og kiggede på hende, ja han kendt til en del hytte rundt omkring nu hvor han havde rejse rundt i så mange år.

Han kiggede på hende da hun tog plads, han tog en kniv frem og gik over til hende, "ja det må man sige af den race vildsvin er og ja det kun været gået galt" sagde han og kiggede på hende og tog en stol over til hende, så han sad overfor hende, "ja jeg har det fint, tak for de spørge" sagde han og kiggede på hende, han kiggede derefter bedre på hendes arm med pil i, "det kommer til at gør lidt ondt, da jeg er nød til at skære lidt i dem for at få pil ud" sagde han og kiggede på hende, han kun også bare hive pil ud men det vil gør mere skade inden hvis han skære lidt omkring pil, da hun gjorte tegne til hun var klar, vil han skære lidt i hendes arm, så sår omkring pil hoved åbne sig, hvor han hiver pil ud af hendes arm, han havde ladt forbinde og urter ved side af dem på bordet.

"Hvis jeg skal forbinde såret, bliver du nød til af smide deres trøjen, så jeg bedre kan kom til" sagde han og kiggede på hende, hun behøver ikke hvis hun ikke vil havde en forbinde på arm eller hvis hun selv vil gør det, "jeg har noget mod smerte hvis det er, skal bare havde noget varm vand til det og de må selvfølgelig også selv gør det" sagde han og rakte forbinde mod hende, hvis hun selv vil gør det.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 18.12.2022 19:22
Sky nikkede roligt "Det kan nemt være" sagde hun roligt, hun viste godt hun var god, men hun gik ikke og pralede med det, tværtimod.
Hun nikkede roligt som han fortalte om hytten "det er da meget smart, bedre end et telt i hvert fald" sagde hun roligt og smilede lidt.

Hun nikkede lidt til det han sagde om vildsvinet, og nikkede igen da han sagde at han var okay og smilede lidt til ham.
Det var da godt at han var okay.
Sky så lidt på ham da han nævnte at han skulle til at skære i hende, men hun nikkede og så væk. Man var ikke i tvivl om at det gjorder ondt, og hun skreg da også kort, dog ikke helt vildt højt.

Sky så lidt på ham da han snakkede om hendes trøje og så på sin arm, hun ville ikke kunne nå selv alligevel "det er okay, De kan gøre det, hvis De ikke har noget i mod det" sagde hun roligt inden hun træk sin trøje opover hovedet så hendes overkrop blev blottet, nu burde han kunne komme til, hun skulle jo ha trøjen af uanset om han gjorder det eller ej. Sky holdte dog trøjen så den dækkede hendes barm, hvilket hun først kunne gøre da hun havde fået den af, men så igen mon ikke en mand som ham havde set en nøgen kvinde overkrop før.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.12.2022 19:48
Han nikke kort til det at det kun nem være at det var hendes ry han havde hørt om, han smiler svagt ved det næste hun sagde, "ja det må man sige, jeg bruge mig af dem, når jeg er i nærhed af en af dem som ligger rundt omkring, og jeg bære så heller ikke rundt på et telt" sagde han og smiler rolig til hende, han havde så set aldrig bære rundt på et telt, det var tung og besværlig at have med sig, og udover det var han vant til at ligger på jorden og sove, eller hvad han nu fandt på, da han skar i hende og fik tager pil ud af hendes arm, skulle men være dum hvis man ikke tror at det gjorte ondt på hende, hun skrig kort af det og det vil han sikker også selv gør, eller laver ansigter for det gjorte ondt.

"Nej det har jeg ikke noget imod og samtid er det jo også min skyld" sagde han og smiler kort til hende, inden han kiggede væk så hun kun tager sin trøje af, ikke fordi hun ikke var køn men mere af høflighed, han smiler rolig til hende da hun havde fået den af og brugt den til at dække for hendes barm, hvorefter han lad nogen urter ved såret og lad derefter forbinde på hendes arm, han var dog ikke en healer men han vidste stadig hvad han lavet, når skulle man lærer når man havde levet i så mange år som ham, da han havde lagt forbinde på hende, rejse sig op og stille stol på plads og smiler til hende, inden han gik over til den åbne kamin og begynde at tænder op i den, så de kun få noget varm i hytte, da den var blevet kold, der var dog ikke noget vind herinde som der var udenfor.

"Kun de tænke dem noget mod smerte eller gå det" spurgte han efter han havde fået gang i kamin, han rejse sig op og vende sig halv om imod hende og kiggede på hende, han havde fået urter frem til det, han skulle bare varme noget vand, så han kun laver te på det, han stod og afventer lidt om hun vil have det eller ej, han vil dog kiggede væk, hvis hun vil havde sin trøje på eller hvad hun har tænke sig.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 18.12.2022 22:44
Sky nikkede "jeg har sjældent telt med, jeg plejer at sove under åben himmel, ellers bygger jeg et eller andet jeg kan sove under afhængig af vejret" forklarede hun roligt, hun havde bygget læ ud af forskellige ting før, hvis hun skulle sove ude så var det rart at kunne ligge tørt, hendes største problem var ild.

Sky smilede lidt til ham "det var et uheld, De gjorder det jo ikke med vilje, tværtimod så...prøvede De at redde mit liv" sagde hun stille og så lidt på ham som han forbandt såret efter at ha lagt urter på, det sveg lidt, men ellers var det okay.
Det gjorder ondt, så hun nikkede stille "det vil jeg meget gerne tak" sagde hun roligt og tog sin trøje på igen, der var jo ingen grund til at hun sad uden trøje på i en jæger hytte.
Sky holde sig på god afstand af kaminen, hun var ikke så glad for ild så hun holde sig som regel helt væk fra det, hvilket tit kunne gøre det svært i skoven når hun skulle lave bål for at få mad og holde varmen, men det gik som regel, hun havde fundet måder at gøre det på men på afstand.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 07:43
Han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "det plejer jeg også af gær når jeg ikke er i nærheden af en jagt hytte som nu og hvis det er dårlig vejr, plejer jeg at sove i et træ" sagde han og kiggede på hende, det lyder nok underlig at sove i et træ, men det havde flere fordel inden man lige tror, man var i læ og der var heller ikke lige så store mulighed for at bliver overfaldt af andre eller dyr.

"Nej men stadigvæk og jo prøvet da at redder deres liv, som jeg så også synes at jeg har gjorte" sagde han og kiggede på hende, godt nok havde han helst set at han ikke havde ramt hende men nu havde han men for det mindste hjælp han hende med at kommer sig, han nikke kort til det hun sagde at hun gerne vil havde noget imod smerte, han rejse sig op og en gryde og hælder noget vand i det, inden han hænger den ind i kamin.

Han lad godt mærke til at hun holdt sig fra ild, "har de et problem med ild, da det virker til at de ikke er særlig glad for det" spurgte han og kiggede på hende, han gik over og tog et krus, hvor han proppe urter med i, så skulle han bare venter på at vand koger, så han kun laver noget te til hende, "hvad laver de enlig herude, det så ikke ud til at de var ude af jager, hvis man må spørger" spurgte han og kiggede på hende, inden han tog gryde ud af kamin og hælder derefter der koge vand i krus, hvorefter han stille gryde fra sig og rakte hende krus med te imod smerte, han tog en stol ud og sat sig ned på det, varme fra kamin var begynde at kun mærkes i hytte, ikke fordi der vil bliver sindsyg varm men nok til men kun holder ud at være her, det vil dog bliver kold af sove herinde hvis men ikke holder gang i kamin.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 12:03
Sky så lidt undrende på ham "I et træ?... Det lyder farligt, kan man ikke falde ned?"  spurgte hun undrende, hvordan kunne man sove i et træ? med mindre han selvfølgelig bandt sig selv fast i det, men det lød ikke særlig behageligt, hun kunne sagtens se fordelene i det, men det lød ikke lige frem behageligt at sove i et træ.

Hun nikkede roligt "ja, på sin vis har De, og tro ikke jeg ikke er taknemmelig, jeg er skam glad for Deres hjælp" sagde hun roligt, vildsvinet var de vist lige god om at få slået ihjel selvom det var svært, men hun var da glad for hans hjælp med hendes arm, ikke at hun nok havde overlevet, men det kunne nemt være blevet betændt, eller værre da hun ikke havde urterne til at hjælpe det, eller forbindingerne.

Sky så mod ham og nikkede stille "ja, jeg er ikke så glad for ild" sagde hun roligt, det var rigtig nok, men det var nok også nemt at se som hun undgik alt der enlig havde men ild at gøre, hun viste enlig ikke selv hvorfor hun var bange for ild, men det var hun og hun havde altid vært det, så det var ikke noget hun længere satte spørgsmål ved.

hun så på ham da han spurgte hvad hun lavede der ude "jeg har vært over og hjælpe noget familie lidt her fra, så jeg var på vej hjem da vi stødte på hinanden" sagde hun roligt, hvilket jo var rigtig nok, hun havde hjulpet sin familie og var enlig på vej hjem, selvom der var et godt stykke hjem endnu, men det klarede hun nok.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 14:06
Han lo kort af det hun sagde, "jo det kan være farlig, det er heller ikke alle træerne men kan sove i, medmindre men binder sig selv fat til det og så sove man ikke lige så godt" sagde han og kiggede på hende og smiler, da hun ikke tog imod krus med te i, stille han det på bordet ved side af hende, det overraskede ham enlig ikke at hun lyd mærke angår af sove i et træ, det var hvis også mere en elver ting af gør sig i.

Han nikke kort til det næste hun sagde, det var han da glad for at hun var, "det er jeg glad for at høre at de er" sagde han og overvej at smide mere brænde i kamin, men nu hvor hun ikke var glad for ild, tænke han mere om at lad den gå ud, han smiler svagt da hun sagde at hun ikke var glad for ild, så havde han gætte rigtig til det, hun virker jo heller ikke glad for det, "skal jeg lad den gå ud, hvis jeg skal bliver det kold at være i nat" sagde han medmindre de fandt på noget de kun laver, som gjorte at de kun holder varme.

"Ja okay, det er altid godt at kun hjælp familie eller hvor der er bruge for det" sagde han og smiler rolig til hende, det var længe side han havde hjulpet sin far, men nu krave han så heller ikke hjælp af ham, "husk at drik deres te mens den er varm og smager kan godt være lidt jorde" sagde han og kiggede på hende, det var lidt blade om den smagt jorde eller ej, det var lidt hvilke en af planter han fik fat i og hvornår på dag det var, det var enlig lidt mærkelig at tænke over at smage kun skifte an på hvornår på dag han havde tager den.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 14:17
Hun grinede lidt "det tror jeg gerne" sagde hun roligt, hun så på kruset han satte på bordet og havde slet ikke opfattet at han havde rakt det i mod hende "undskyld jeg sad vist lige i mine egne tanker, men tak" sagde hun roligt og tog kruset op i sine hænder.

Hun så lidt mod kaminen og rystede lidt på hovedet "det behøver De ikke, jeg har intet i mod den er tændt, så længe jeg ikke skal for tæt på den" sagde hun roligt og smilede til ham "men tak for at De spørg" sagde hun roligt og smilede til ham, det var sødt af ham at tænke på det, hun havde tit kaminen der hjemme tændt, men hun holde sig bare på afstand af den, hellere det end at fryse.

Hun nikkede lidt til det han sagde og drak lidt af sin te, hun skar lidt ansigt, det var rigtig nok den smagte godt nok lidt af jord, men det skulle nok gå, hun drak lidt mere af det, hun drak ikke så hurtigt da det stadig var varmt, men hun drak det stille og roligt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 16:05
Han smiler svagt ved at hun sagde at hun gerne tror på det han sagde, det passer ham enlig fint at hun ikke stille flere spørgsmål omkring det, selvom han nok vil svar på dem hvis hun havde flere, "det behøver de ikke af undskylder for, det er måske smerte som tager de fokus fra dem" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, smerte kun få en til mange ting, så det var måske derfor hun ikke lagt mærke til at han havde rakte hende krus med te i, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "så lad jeg den var tændt, så vi kan få noget varme her i hytte" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, "det var så lidt og de holder dem bare på afsted af kamin, skal jeg nok holder gang i den" sagde han og rejse sig op og gik over til kamin, for af smide noget mere brænder på.

Han gik tilbage og sat sig ved bordet efter han havde smidt mere brænde på, han lad godt mærke til at hun skar ansigt da hun smagt på te, "det smager jorde kan jeg ser på dem men det virker normal hurtigt på smerte" sagde han og kiggede på hende, han regne med at han havde giver hende nok til at til smerte, for få meget vil nok bare gør at hun vil falde i søvn, eller det plejer at være den normal virkning hvis man få for meget af det, "jeg vil anbefaler at de bliver her og sover, for de kan godt bliver træt af te, og de tager bare seng hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han havde alligevel også et vildsvin han skulle havde klaret, hvis hun vil sove lidt og han skulle nok tager gulvet af sove på hvis hun valgt at bliver her og sover.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 16:12
Sky nikkede stille "det er det nok, det gør ret ondt, men det er okay" sagde hun roligt, hendes arm gjorder ondt det var hun ikke i tvivl om, men det skulle nok gå, hun skulle nok klare sig igennem smerten, især når hun fik teen.

Sky nikkede roligt da han sagde han nok skulle holde gang i kaminen "Det lyder godt, så bliver der heller ikke for koldt" sagde hun roligt, hun ville hellere at der var varmt end at hun skulle fryse bare fordi hun var bange for ild.
Sky ville gerne holde varmen i stedet for.

Hun nikkede lidt igen "Ja det gør det, men det er okay" sagde hun roligt og smilede lidt til ham inden hun drak noget mere te, hun nikkede stille "mon ikke vi finder ud af det, der er noget tid til sengetid endnu, i hvert fald for mig" sagde hun roligt og smilede til ham.
Sky kunne godt mærke at hun blev lidt døsig af den te, men endnu ikke nok til at hun havde brug for at lægge sig ind for at sove, lige nu var hun bare glad for at smerten blev mindre.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 16:35
Han nikke kort til det hun sagde, at det gjorte ondt og det tror han også på at det gør, for han kan godt huske hvordan det er at bliver ramt af en pil, "nej det gør der ikke eller måtte vi finde på noget af laver, for at holder varm" sagde han og kiggede på hende, der var flere mulighed men de flest vil nok sige sex, hun var en køn kvinde men det krave lige at hun også vil det, eller kun de sikker godt finde på noget andet af laver for af holder varm, han vidste at han bedre vil kun klar kuld inden hun vil eller det tænke han at han vil, for han vil gætte på at hun er menneske og der havde han fordel for sin halv elver gener.

Han nikke svagt ved at hun gad han rart i at det virker hurtigt imod smerte, "det tænke jeg nok at vi gør" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt af det næste hun sagde men hendes seng tid, "der er også længe til før jeg vil smutte i seng, har et vildsvin derude, som jeg skal havde klaret" sagde han og kiggede på hende, han fandt sit vandskind frem og tog en tår af det, det var begynde at bliver bedre med varme i hytte, han rejse sig op og ligger sit vandskind tilbage, "men de kan hjælp eller holde mig med selskabet, med vildsvinet" sagde han og kiggede på hende, det bedst vil være at hun holdt arm i ro men det var ikke ham som bestemmer over hende.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 16:50
Sky grinede lidt "ja det havde vi jo nok vært nød til" sagde hun roligt og med et smil, hun viste godt der var flere måder at holde varmen på og de fleste ville nok vælge sex, men Sky havde ikke lige frem tænkt i de baner, slet ikke med en hun ikke kendte, selvom det var sket før i tiden, og hvis det skete så skete det, men det var ikke noget hun planlag.

Sky nikkede til det med sengetiden "så har vi jo massere af tid" sagde hun roligt og smilede lidt til ham inden hun drak det sidste te.
Sky nikkede lidt "jeg kan godt holde Dem med selvskab, og hjælpe så godt jeg kan med armen, men den skal nok holdes i ro" sagde hun roligt og satte det tomme krus på bordet igen.

Sky kunne godt mærke at smerten aftog stille og roligt, men hun blev også lidt døsig af det, men ikke nok til at ville sove.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, zombie, Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 11