Det gav et sug i maven, som Margareta dumpede ned i en lænestol og satte sig over skrevs på armlænet. Bare der dog ville komme noget, en der ville hende frem for de nye unge piger. Var hun virkelig for kedelig? Tankerne fyldte meget.
Emilia 12.12.2022 10:58
Det var en virkelig kølig mandag, klokken var omkring 20 og mange af de gæster som ville overnatte var dukket op, Margareta havde dog overhovedet ikke nogen kunder, ikke endnu. Hun havde haft det meget stille på det sidste og det gav en knude i maven at tænke på, at hun måske igen skulle ud og søge efter nogen at tage sig af. Var hun ved at blive for gammel? Var alle hendes stamkunder døde? Hvor var de egentligt henne i det hele?
Det gav et sug i maven, som Margareta dumpede ned i en lænestol og satte sig over skrevs på armlænet. Bare der dog ville komme noget, en der ville hende frem for de nye unge piger. Var hun virkelig for kedelig? Tankerne fyldte meget.
Leviathan 12.12.2022 13:05
Det var blevet vinter kun man mærke både på at det var noget kolde udenfor men også at der lå sne rundt omkring, ind i Dainthos var gader rydder så men kun kom frem og tilbage, man skulle dog stadig passer på at man ikke faldt, da det godt kun være galt, Faust var næste lige ankommet til byen, han havde ikke planer om at han skulle være her længe, han skulle bare lige har handle nogen småt ting, det havde han også lige noget inden af butik var lukke for dag, nu var han på vej ned i den nedre del af byen, mere rigtig var det enlig bordellet, det havde været noget tid side han havde været her sidste og besøgt Margareta, og så havde han et forslag til hende.Han var klædt i sine rejse støvler, lidt tykke rejse bukser i en brunlig farve, en skjorten i en grålig farve, hvor de to øverste knappe var åbne, hans bjørnskinds kappe, var lukke godt om ham, hans hår havde han samle i en hestehale, så havde han ellers resten af sit udstyre og oppakningen på sig, da han ikke havde noget kro værelse, for han håber på at han kun sover hos Margareta.
Da han ankom til bordellet så det lidt til ud, da der ikke rigtig var nogle af ser men vejret var heller ikke rigtig til at være ud og finde kunder i, han åbne dør inden til bordellet og lukke den bag sig, han kiggede kort rundt og ja selv herinde var der tom, der sad dog en kun han ser og det var hende han søgte, han gik i er til hende, han havde lidt sne i håret og noget mere på sin kappe, "hvorfor hænger de så med hovedet" spurgte han og kiggede på hende og smiler, hun ligner sig selv, selvom hun ser lidt trist ud, så måtte han håber på at han kun hjælp på humør.
Emilia 13.12.2022 11:20
Det var med en lidt forfjamsket bevægelse, at Margareta kom op og stå, hun var chokeret, hun havde ikke forventet at se nogen hun kendte, ej heller få nogle kunder eller noget som helst, men Faust kom hende til undsætning, så hun forfjamsket måtte stille sig op i stolen og smile til ham. "Undskyld, hr. Mountain." Hvis han skulle snakke formelt til hende, måtte hun det nok også den anden vej, selvom hun mest af alt havde lyst til at omfavne ham. Hun havde ikke set ham siden april måned og han var endnu en af de kunder, som hun egentligt troede hun havde mistet.
"Jeg var bare... De ved... Jeg har ikke nogle kunder, jeg har ikke noget at lave og jeg tjener ikke så meget mere, der går mange tanker gennem mit lille hoved." Hun rødmede let og så på ham i den tyndslidte las hun havde på kroppen, hun var ikke blevet forkælet længe, så hun lignede efterhånden en tigger igen, men det tænkte hun ikke så meget over, tankerne var mere om hun kunne blive ved med at være lystpige, eller om folk hellere ville have de yngre piger.
"Jeg var bare... De ved... Jeg har ikke nogle kunder, jeg har ikke noget at lave og jeg tjener ikke så meget mere, der går mange tanker gennem mit lille hoved." Hun rødmede let og så på ham i den tyndslidte las hun havde på kroppen, hun var ikke blevet forkælet længe, så hun lignede efterhånden en tigger igen, men det tænkte hun ikke så meget over, tankerne var mere om hun kunne blive ved med at være lystpige, eller om folk hellere ville have de yngre piger.
Leviathan 13.12.2022 12:02
Han smiler svagt for sig selv over at hun få rejse lidt forfjamsket, "de behøver ikke af undskyld" sagde han og smiler, han tog fat under hendes arm og løfte hende ned på gulvet, så hun ikke stod på stol mere, han smiler til hende og lytte til det hun sagde, "det kun godt lyder som de har meget i hovedet, lad. Os snakke om det på dit værelse, kan de finde to vin glas" halv spurgte han og begynde rolig af gå mod trappe.Han gik op af trappe og videre ned af gang mod hendes værelse, han vidste jo hvor hendes værelse var, men lige vin glas kun han ikke huske om hun havde det på værelse eller ej, da han kom ind på hendes værelse, lad han sit udstyr fra sig og sin oppakning og tog til sidste støvler af, hans bjørnskinds kappe hænge han over ryggen på en stol, han fat en flaske vin frem fra sin rygsæk, hvor han stille flakse fra sig på bordet og tog plads i lænestolen.
"Kom og sidder dig og lad mig få et krem og høre om dine tanker der gå dig på" sagde han til hende da hun kom ind på værelse, han klappe let på sit en ben, for at få hende til at tager plads på hans skød, hvis hun tog plads på hans skød, vil han giv hende et kram, holde det i lidt tid da det virker til at hun har bruge for det, "ja undskyld at jeg ikke har været her noget før men lad mig høre dine tanker" sagde han og smiler rolig til hende og kyssede hende kort på kind.
Emilia 14.12.2022 16:11
Det gav en sitren i kroppen, at han bar hende ned fra stolen, hun vidste han var stærk, men det gav altid en dejlig følelse at mærke det selv. Hun nikkede stille og gik over mod køkkenet, for at få to vinglas med, hun havde det ikke længere på værelset, da hun stort set aldrig havde nogle med deroppe. Hun gik roligt efter ham, hun havde ikke travlt, men var heller ikke bange for at følge med, hun ville gerne være der for ham, uden at der var pres på, han var en rolig mand og havde altid haft tålmodighed med hende, i hvert fald hvad hun havde følt.
Roligt gik hun over og satte sig på hans skød, gav ham krammet og rødmede da han kyssede hende på kinden. "Tak." Hun rakte ham glassene og så lidt usikkert ned i gulvet. Kunne hun åbne op om det her? Hun sukkede let. "Det er bare... Det er ligesom om jeg enten er for ung eller for gammel, jeg har ramt en krise hvor kunderne ikke kommer til mig og det præger mig rigtig meget." Hun så usikkert på ham, han havde jo heller ikke selv været der.
Roligt gik hun over og satte sig på hans skød, gav ham krammet og rødmede da han kyssede hende på kinden. "Tak." Hun rakte ham glassene og så lidt usikkert ned i gulvet. Kunne hun åbne op om det her? Hun sukkede let. "Det er bare... Det er ligesom om jeg enten er for ung eller for gammel, jeg har ramt en krise hvor kunderne ikke kommer til mig og det præger mig rigtig meget." Hun så usikkert på ham, han havde jo heller ikke selv været der.
Leviathan 14.12.2022 16:29
"Det er så lidt" sagde han som svar til hendes tak, han tog imod glas da hun kom og sat sig hos ham, han stille dem på bordet ved side af dem, så de stå sammen med vin flaske, efter han havde givet hende et kram, lod han den en arm blive om hendes liv og den anden lad han på hendes ben, så han havde den en hånd på hendes lår, da han ikke regne med at hun havde noget imod det eller det plejer hun ikke at havde, udover det synes han at det klædt hende når hun rødmer over noget, da hun snakke lytte han rolig til hende og nikke svagt til det, som tegne på at han havde hørt hende.Han lo flaske stå da den lige skulle bliver varm og udover det var det også mere vigtigt at høre på hende, "jeg kan godt følge dit problem men så tror jeg alle prøve, de skal nok kommer tilbage til dig, men du er ikke for gammel, du er dejlig som du er og det er dem som gå klip af noget" sagde han og smiler til hende, han kendt ikke selv til problemer med kunder på hendes område, men inden for hans eje område kendt han det godt og at være for gammel, det var vel hvilke synspunkter man så det i, nogle vil nok mener at han skulle havde fået et sted ad bo og havde en familie.
Han begynde rolig at se hende på hendes lår, ikke fordi han lad op til noget men mere for at berolige hende, "ved godt at jeg har en del i de tanker, jeg kun også havde skrevet til dig men jeg er her nu og kan altid være bagklog" sagde han og kiggede på hende og smiler.
Emilia 14.12.2022 21:36
En let rødmen fyldte hendes læber, som hans hænder placerede sig, præcis som de plejede og alligevel så dejlig en følelse der bare fyldte hende med glæde. Hun rødmede let og krammede ham igen, hun kunne ikke andet end at lade varmen sprede sig i kroppen, som hun lyttede til det han havde at sige, han var bare så rar at være i nærheden af.
"Mener du virkelig det? Hvorfor har du været væk?" Hun hævede det ene øjenbryn og så nærmest skuffet på ham, hun havde været ensom og hun var nok stadig ensom, hun savnede omsorg og kærlighed, det kunne man vel ikke fortie hende i som sådan?
"Mener du virkelig det? Hvorfor har du været væk?" Hun hævede det ene øjenbryn og så nærmest skuffet på ham, hun havde været ensom og hun var nok stadig ensom, hun savnede omsorg og kærlighed, det kunne man vel ikke fortie hende i som sådan?
Leviathan 15.12.2022 06:17
Han smiler svagt da hun fik lidt rødlig farve i læber men også at hun rødme lidt, han krammer hende tilbage da hun kramme, "det klæde dig når du rødme" sagde han og smiler til hende, han lad hånd på hendes lår igen og begyndt at se hende igen, stadig ud af ligger op til noget, "ja det mener jeg og hvorfor jeg ikke har været her" sagde han og kiggede på hende, ja det var enlig et godt spørgsmål."jeg rejse jo meget og det er ikke altid mine vej føre her til Dianthos, så har jeg haft nogen opgave/arbejde som har tager længe tid inden jeg havde regne med men har været her i byen nogen gang ude jeg har kun finde dig, de andre her på bordellet vidste heller ikke hvor du var, andet du var gået ud" sagde han og smiler rolig, ikke fordi han skulle giv hende skyld for der var gået så længe men mere for at fortælle at han havde prøvet at opsøg hende.
Han sat sig bedre i stol og læne sig tilbage, hvorefter han trække hende bedre ind på hans skød, han flytte sin hånd som han havde om hendes liv, op til hendes ryg, hvor han begynde at køre sin hånd rolig frem og tilbage for at nusse hende lidt, "jeg har enlig også et forslag til dig og jeg tror at der vil være godt for dig, jeg har planer om at tager ud i en jagt hytter en halv dags rejse herfra og være i nogen dage eller hvor længe det bliver, vil høre om du ikke vil med der ud og for noget ro for bordellet og byen og få noget frisk luft" spurgte han og kiggede på hende, han kiggede kort på vin flaske, han skulle bruge begge hænder for af åbne den men den var nok stadig lidt kølig, "første imorgen jeg tager afsted, bare rolig jeg bliver her og sover hos dig" sagde han og smiler rolig til hende inden han kyssede hende kort på kind.
Emilia 18.12.2022 11:26
Det gav en klump i halsen, at han havde været der uden hun havde, havde hun virkelig ikke kunne vise ham tiden? Havde hun virkelig været væk når han havde haft tid? Det var simpelthen for dumt. Hun sukkede og hvilede hovedet op af hans bryst, som han nussede hende på ryggen. Hun var tryg i hans favn og det var nok i virkeligheden det hun savnede, trygheden i en andens arme, dog kunne hun ikke sige noget for han havde jo ret, hun havde været meget ude, ude for at finde nye personer at lege med, nogle der havde råd til at tage sig af hende, det var hendes arbejde og når de faste kunder var væk, så var det det hun skulle gøre.
Egentligt sad hun bare stille og lyttede, som han remsede op af det hele, det var først da han nævnte hytten hun livede lidt op. For en gangs skyld tænkte hun ikke på pengene ved at tage med ham ud til denne hytte, det var rent faktisk tanken om at få lidt ro på, så hun nikkede roligt og kyssede ham på kinden. "Det vil jeg gerne, det kunne være rart at komme lidt væk." Hun så drømmende på ham, bare tanken om det var en halv dagsrejse, det betød der var lang tid før han kom hjem igen og det ville hun virkelig gerne nyde. Tanken var berigende. "Er der noget jeg skal have med? Jeg ejer ikke så meget mere, ikke engang tøj." Igen rødmede hun stort, det var lidt pinligt at skulle sige, men hun havde ikke de store penge, så hun havde ikke haft råd til at forkæle sig selv og ingen omrejsende havde vist den omsorg for hende længe.
Egentligt sad hun bare stille og lyttede, som han remsede op af det hele, det var først da han nævnte hytten hun livede lidt op. For en gangs skyld tænkte hun ikke på pengene ved at tage med ham ud til denne hytte, det var rent faktisk tanken om at få lidt ro på, så hun nikkede roligt og kyssede ham på kinden. "Det vil jeg gerne, det kunne være rart at komme lidt væk." Hun så drømmende på ham, bare tanken om det var en halv dagsrejse, det betød der var lang tid før han kom hjem igen og det ville hun virkelig gerne nyde. Tanken var berigende. "Er der noget jeg skal have med? Jeg ejer ikke så meget mere, ikke engang tøj." Igen rødmede hun stort, det var lidt pinligt at skulle sige, men hun havde ikke de store penge, så hun havde ikke haft råd til at forkæle sig selv og ingen omrejsende havde vist den omsorg for hende længe.
Leviathan 18.12.2022 11:49
Ud fra hun ikke sagde noget om at han havde været forbi ude hun havde været der, "sagde de andre piger ikke noget til dig, for jeg sagde til dem at de skulle sige at jeg havde været her" halv spurgte han, han kendt så set godt svaret på det men vil gerne høre det alligevel, han lad sit hoved mod hendes da hun lad det ind mod hans brystkasse, det virker til at hun havde god tager hans forklaring på hvorfor der var gået så længe før han var kommet her igen."Det er jeg glad for at høre at du gerne vil med og det tænke jeg også at du har bruge for" sagde han og smiler da hun kyssede ham på kind, han smiler rolig da hun snakke til ham igen, "nej der er ikke rigtig noget du skal have med, andet inden noget varm tøj og lidt af skifte imellem, så klar jeg resten" sagde han og kiggede på hende, det hun heller ikke rigtig havde noget tøj, det var heller ikke så godt men det kun han dog hjælp med.
"Tøj kan jeg godt hjælp med, hvis du selv køber det men lad os kig på det imorgen, så vi kan hyg os i aften" sagde han og smiler til hende, han havde tænke sig at giv hende nogen krystaller så hun selv kun købe noget, så kun han lige klar nogen ting imens hun gjorte det, han tog sine armene til sig, for at tager fat i flaske og åbne den, hvor han hænger op i begge glad, hvor han lad sin hånd tilbage på hendes ryg og begynde at nussede hende igen og rakte hende det en vin glas med den anden hånd, efter hun havde tager imod glasset, tog han det andet og løfte det for at skåle med hende, "for en hyggelig aften i godt selskabet" sagde han og smiler til hende, han tog en tår af vin efter han havde skåle med hende.
Emilia 19.12.2022 16:09
En let rødmen fyldte hendes kinder, som hun rystede på hovedet. Ingen havde sagt noget om han havde været der, ingen overhovedet, men han behøvede jo ikke ligefrem at vide, at der var en hvis konkurrence om at få kunderne, så man ofte blev jaloux på hinandens kunder og ej heller ville hun vide, hvis han havde været sammen med nogle af dem, selvom de nok ville have pralet med det, hvis de havde haft det sådan. Hun gøs og rystede let, bare ved tanken om det kunne ske på den måde.
Langsomt åbnede hun munden for at protestere om at have tøj med, men han var hurtigere og fik blot de røde kinder til at træde endnu mere frem. "Du behøver ikke forkæle mig så meget, jeg har lidt tøj hvis det er, det er bare tyndslidt." Hun sukkede let, der var ingen tvivl om hun ville blive syg på rejsen, hvis hun rejste i det tøj hun havde, men det var nok noget hun kunne klare, bare hun var sammen med ham.
Roligt tog hun imod glasset, skålede og tog en tår. Det var som en varme der strømmede gennem kroppen, en virkelig rar varme hun fik igennem sig. Det var dejligt at være sammen med ham, så hun summede lidt inden hun sagde. "Det smager virkelig godt." Hun kørte en hånd igennem hans hår og smilede. "Jeg har savnet dig."
Langsomt åbnede hun munden for at protestere om at have tøj med, men han var hurtigere og fik blot de røde kinder til at træde endnu mere frem. "Du behøver ikke forkæle mig så meget, jeg har lidt tøj hvis det er, det er bare tyndslidt." Hun sukkede let, der var ingen tvivl om hun ville blive syg på rejsen, hvis hun rejste i det tøj hun havde, men det var nok noget hun kunne klare, bare hun var sammen med ham.
Roligt tog hun imod glasset, skålede og tog en tår. Det var som en varme der strømmede gennem kroppen, en virkelig rar varme hun fik igennem sig. Det var dejligt at være sammen med ham, så hun summede lidt inden hun sagde. "Det smager virkelig godt." Hun kørte en hånd igennem hans hår og smilede. "Jeg har savnet dig."
Leviathan 19.12.2022 16:24
Han kun godt ser på hende at der gik nogen tanker igennem hovedet på hende, men da hun ikke sagde noget om dem vil han heller ikke spørge ind til dem, han behøver ikke at vide alt hvad hun laver eller tænke, han smiler rolig da hun rødme endnu mere da han tilbyd hende at hjælp med noget tøj til tur, "det kan godt være at jeg ikke behøver af forkæle dig men jeg vil gerne og du skal have noget varmt tøj til tur, det er kod og jeg kan ikke varme dig hele tid" sagde han og smiler til hende, tyndslidt tøj kun gå an om sommer men det var ikke sommer lige nu, så det gik ikke og han vil da gør sit bedst for at holder hende varm, men de skulle også gå for at kom frem til hytte.Han tog selv en tår af glasset da de havde skåle, "det er jeg glad for at du synes" sagde han og smiler til hende, ja den var enlig godt den vin, han havde været heldig, han var ikke den store vin kender, han nød da hun kørt en hånd igennem hans hår, "jeg har også savnet dig" sagde han og smiler til hende, han flytte sin hånd på hendes ryg inden under hendes kjole, hvor han fortsætte med af nussede hende, det var bedre ude der var et lag stof imellem, og udover det vidste han at hun ikke havde noget imod det, han tog en tår mere af sin vin og stille glas fra sig på bordet, han tog hendes glas bagefter og stille på bordet, hvor han rolig tager fat i hende og få hende vendt, så hun kommer til af sidder med front imod ham og har et ben på hver side af ham.
Han lad sine hænder på hendes hofter og smiler til hende, "hvor meget har du savnet mig" spurgte han drille hviskede mod hendes øre, hvorefter han nappe hende på hendes øreflip, jo han havde savnet hende, ikke kun deres sex de havde sammen men også hendes selskabet, derfor gik han rolig til det frem for lige på og hårdt, så heller tager den med ro og få et forspil ud af det mens de nyder lidt vin til det.
Emilia 20.12.2022 22:59
Egentligt ville hun protestere over den kærlighed han viste hende, men i stedet tog hun en stor slurk vin, inden han tog glasset fra hende og stillede på bordet, det var virkelig dejligt at mærke hvordan han havde det med hende og da han vendte hende rundt og spurgte ind til hendes savn, slog det gnister i hende. Hun omfavnede ham kærligt med både ben og arme, mens hun begyndte at kysse og slikke ham på halsen.
"Jeg har savnet dig umådeligt meget," sagde hun roligt, mens hun kyssede ham op og ned af halsen, det var ikke et spil fra galleriet, når det var ham så havde hun virkelig savnet ham, han var der altid for hende og lyttede altid, der var noget imellem dem som hun bare ikke havde med andre kunder, noget hun virkelig holdt af og kunne dele med ham. Let nussede hun hans kind, inden hun trak sig tilbage for at kigge ham ind i øjnene. "Du kender mig for godt." Det var mere en konstatering end noget andet, han vidste lige præcis hvordan han skulle ramme hende og det skræmte hende.
"Jeg har savnet dig umådeligt meget," sagde hun roligt, mens hun kyssede ham op og ned af halsen, det var ikke et spil fra galleriet, når det var ham så havde hun virkelig savnet ham, han var der altid for hende og lyttede altid, der var noget imellem dem som hun bare ikke havde med andre kunder, noget hun virkelig holdt af og kunne dele med ham. Let nussede hun hans kind, inden hun trak sig tilbage for at kigge ham ind i øjnene. "Du kender mig for godt." Det var mere en konstatering end noget andet, han vidste lige præcis hvordan han skulle ramme hende og det skræmte hende.
Leviathan 21.12.2022 06:15
"rolig nu" sagde han drille til hende da hun havde tager en store slurk af vin, det var for at drille hende lidt da det var hele op til hende selv hvor hurtigt hun vil drik vin, han smiler da hun omfavner ham både med ben og arm, han flytte sine hænder om på hendes bagdel, så hun bedre kun kom til at omfavne ham, han klemmer svagt om hendes baller mens han lad hovedet lidt til den ene side, så hun bedre kun kom til hans hals."Det er jeg glad for at høre og mærke, har også savnet dig meget" sagde han og kihhed e svagt på hende, det var svært at ser rigtig på hende, hvis hun skulle havde bedre plads til hans hals, han klem dog lidt mere om hendes baller, da det var lidt det eneste han så rigtig havde mulighed for, da hun trak sig lidt tilbage for at ser ham i øjne, kiggede han tilbage i hendes øjne og smiler til hende, "ja det kun det tyder på at jeg gør" sagde han og smiler til hendes han havde stadig sine hænder på hendes bagdel, han træk hende hele ind til sig, stadig så hun havde et ben på hver side af ham, så var det hans tur til af giver hende noget, han smiler fræk til hende inden han kyssede hende op af hals med små pive kys, hele vej op af hendes hals ud på hende kunde med to kys inden han slutte af med at kyssede hende på mind, det var et varm og kærlig kys og han holdt det.
Mens han kyssede hende, kørt han sine hænder op under hendes kjole og gik på opdagelse, godt nok kendt han hendes krop men det var lige så meget for af giv hende noget nyder men også for af piver hende noget mere, efter lidt tid tog han fat i hendes kjole kant i bunde af den og begynde af giver den op, han stoppe da han når hendes bryster, hvor han slap hendes læber, "så lad slippe du heller ikke" hviskede han fræk mod hendes ære og nappe hende derefter på hendes øreflip, inden han vil hiver kjole hele af hende, hvis hun gad ham lov til det, det vil overraske ham hvis han ikke måtte det.
Emilia 21.12.2022 20:12
Det var med et skævt smil hun mødte ham, som han kommenterede på hendes slurk, men hun lod ham gøre sit, som han først kærtegnede hendes baller og senere udforskede kroppen under kjolen. Det kunne godt være han havde været der før, men alligevel var det nyt, for hendes krop havde da stadig udviklet sig i den tid de ikke havde været sammen. Hun var blevet en smule tyndere, men hendes krop fejlede bestemt ikke noget og hun håbede et eller andet sted han ville finde den lige så dejlig som han plejede at gøre.
Roligt gjorde hun kysset mere intenst, som han udforskede kroppen, indtil hun slap og lod ham tage kjolen helt af hende. Det var et eller andet sted befriende, hun fandt sig bedst tilpas når hun var uden tøj på og havde det ganske godt ved, at hendes krop var en form for legetøj for ham, han havde altid behandlet hende ordentligt og den tiltro boblede i hende, som hun lod ham gøre sit. Nogle gange havde hun lyst til at eftergive endnu mere end man betalte for og ved ham var det ingen undtagelse.
Roligt gjorde hun kysset mere intenst, som han udforskede kroppen, indtil hun slap og lod ham tage kjolen helt af hende. Det var et eller andet sted befriende, hun fandt sig bedst tilpas når hun var uden tøj på og havde det ganske godt ved, at hendes krop var en form for legetøj for ham, han havde altid behandlet hende ordentligt og den tiltro boblede i hende, som hun lod ham gøre sit. Nogle gange havde hun lyst til at eftergive endnu mere end man betalte for og ved ham var det ingen undtagelse.
Leviathan 21.12.2022 20:55
Han havde ikke noget imod at hun gjorte deres kys mere intenst, han smiler ved synes af hende nøgen krop, han havde fik hiver kjole af hende, han kyssede hen kort mellem hendes bryster og smiler derefter til hende, "du er lige så dejlig som du plejer af være, jeg har også savnet dig, dit selskabet og denne her krop" sagde han og kiggede på hende, han ment det, de havde noget godt sex men det var ikke kun derfor han var her, "vil du hjælp mig af med skjorten" spurgte han hviskede ved hendes øre, inden han begynde af kyssede hende intenst igen, hun kun jo godt hjælp ham af med den selvom de kysser, når hun når der til at hun skulle havde den af ham, læner han sig lidt frem, så det var nemmer at få skjorten af ham, han ligner sig selv, måske lidt tynder men ikke meget, han lever ikke lige så godt om vinter men det var også hårdere af liv når det var så kold.Han slap hendes læber og smiler frækt til hende, hvor han tog sit glas og tog en tår af det inden han stille det fra sig, han kørt en hånd gennem hendes hår og smiler til hende, han lad sin hånd på hendes en ben og køre kæler hans hånd op af hendes inderlår, han havde en ide om han skulle prøve noget nyt med hende, han huske ikke at han havde prøvet af slikke hende før, men det var selvfølgelig svært af gør mens de sidder, hvor hun havde noget hun synes de skal prøve vidste han ikke men det havde de heldigvis masse af tid til, han havde ikke plejer om af skulle i seng i nu, da hans hånd kom op til hendes underliv, begynde han at kæler svagt for hendes underliv, bare for af varme op, han læner sig lidt frem og slikke hende drille hen over hendes en brystvorte.
Emilia 22.12.2022 19:43
Den kærlige tilnærmelse varmede hende, som hun smilende begyndte at gengælde hans kys, der var intet at sige, hun elskede at han havde den lyst til hende, det begær. Hele følelsen af faktisk at være elsket kom, når hun var sammen med ham og hun begyndte intenst at kysse ham lidenskabeligt, mens hun knappede en skjorteknap op efter en skjorteknap. Hun kyssede ham intenst og slap ham ikke, som hun langsomt gled den ned over hans arme.
Kyssene blev mere intense fra hendes side, som hans hånd bevægede sig på inderlåret og op til underlivet, hun havde det virkelig behageligt ved hans berøringer og måtte give et støn fra sig midt i kysset. Hun rødmede, det var ikke mange der kunne give hende denne følelse, men hun følte sig så fortabt i ham og hvis ikke det var fordi hun bare var en lystpige havde hun nok spurgt om han havde lyst til at have hende som kogekone, men det egnede hun sig nok ikke til når det kom til stykket. Som han slikkede hendes brystvorte, lagde hun hovedet på skrå på hans skulder, så hendes støn ville gå direkte i øret på ham.
Kyssene blev mere intense fra hendes side, som hans hånd bevægede sig på inderlåret og op til underlivet, hun havde det virkelig behageligt ved hans berøringer og måtte give et støn fra sig midt i kysset. Hun rødmede, det var ikke mange der kunne give hende denne følelse, men hun følte sig så fortabt i ham og hvis ikke det var fordi hun bare var en lystpige havde hun nok spurgt om han havde lyst til at have hende som kogekone, men det egnede hun sig nok ikke til når det kom til stykket. Som han slikkede hendes brystvorte, lagde hun hovedet på skrå på hans skulder, så hendes støn ville gå direkte i øret på ham.
Leviathan 22.12.2022 20:07
At deres kys bliver mere intenst jo længere de holdt kyssede igang, og det også kun blev lidenskabligt da hun begynde at åbne hans skjorten gjort det kun bedre, han smiler svagt i deres kys da der slap er stænk fra hende da han rørt ved hendes underliv, samtid rødmer hun også, han bliver aldrig træt af at høre hende stønne eller af ser hende rødme, han vil kom til at hører hende stønne meget mere i aften var han sikker på og måske også under deres tur til hytte og det var nok heller ikke sidste gang han så hende rødme.Da hun lad sit hoved på skrå så hun vil denne ham i øret, begynde han at kæler hurtigere for hendes underliv samtid med at han slikke hurtigere for hendes bryst og brystvorte, så fortsætte han i noget tid inden han stoppe med det, hvor han kiggede på hende og smiler til hende, inden han tog fat i hendes røv, hvor han rejse sig op med hende, hvor han gå over til hendes seng, hvor han ligger hende ned på den, hvor han læner sig ind over hende, han kyssede hende kort på mund og smiler frækt til hende, inden han kyssede hende ned af hendes hals, videre ned af hendes kraveben, fortsætte ned til hendes bryster, hvor han nappe hende kort på hendes brystvorter, inden han fortsætte sine kys ned af hendes mave, videre ned mod hendes underliv, da han når ned til hendes underliv måske han af slikke hende mens hans hænder kære kæler op af hendes krop, op mod hendes bryster.
Emilia 23.12.2022 23:08
Det føltes helt normalt, som om de havde gjort det her hver dag i hele deres liv, det var som om det var en hverdagsting, hun stønnede ham let i øret mere og mere som han lod bevægelserne forblive og slikkene på hendes brystvorte fortsatte. Hun følte sig godt tilpas, som om hun var på sit livs rejse med den mand hun ville elske for evigt, hun havde det som om det var hendes mand der var kommet hjem fra et fast forhold. Var det sådan at være i et forhold? Var det det her hun havde længtes efter så længe? Det var underligt som hun følte sig tilpas i det.
Hun knugede hårdt fat om hans skuldre, som han bar hende over på sengen, det var underligt så let han bare tog hende, hun var ikke vant til en der var så dominerende, men hun kunne virkelig godt lide det, det var så dejligt med en der kunne styre og hun havde helt glemt hvordan det var at være sammen med ham.
Som han gik ned på hende, tog hun fat i hans hår og lavede et fast greb. Det var en behagelig følelse, men hun havde det super godt i situationen. Det var virkelig en mærkelig følelse, men intens og behagelig. Hun bed sig i læben, som hun kunne mærke den intense følelse, hun kunne mærke hvordan det snoede i hele kroppen, og som han blev ved begyndte hun at stønne endnu mere intenst. Det var så vanvittigt det her, en følelse hun aldrig havde prøvet før.
Hun knugede hårdt fat om hans skuldre, som han bar hende over på sengen, det var underligt så let han bare tog hende, hun var ikke vant til en der var så dominerende, men hun kunne virkelig godt lide det, det var så dejligt med en der kunne styre og hun havde helt glemt hvordan det var at være sammen med ham.
Som han gik ned på hende, tog hun fat i hans hår og lavede et fast greb. Det var en behagelig følelse, men hun havde det super godt i situationen. Det var virkelig en mærkelig følelse, men intens og behagelig. Hun bed sig i læben, som hun kunne mærke den intense følelse, hun kunne mærke hvordan det snoede i hele kroppen, og som han blev ved begyndte hun at stønne endnu mere intenst. Det var så vanvittigt det her, en følelse hun aldrig havde prøvet før.
Leviathan 23.12.2022 23:21
Han gik ud fra at hun kun lide det, ud fra hendes stønne og at hun ikke sagde noget til det, ja han havde nem ved at bære rundt på hende, når det ikke var længe inden det han gjorte, så store var hun jo heller ikke men dejlig var hun selvom hun ikke var store, at hun havde et fast greb i hans hår havde han ikke noget imod, da hun ikke kun gør så meget andet da han gik i gang med at slikke hende, der gik heller ikke længe efter han var begyndt at han kan høre hende stønne, hans hænder som han kørt kæler op af hendes krop, når op til hendes bryster, hvor han begynde af kæler for hendes bryster og brystvorter, der gik ikke længe inden han begynde af slikke hendes hurtigere.Han begynde også at kæler kraftigere ofr hendes bryster og brystvorter efter noget tid, hvis hun ikke beder ham om af stoppe eller noget andet, havde han tænke sig af fortsætte til hun kommer, det kun godt være at hun synes at han forkæler hende og det kun også godt være at han gjorte det, men han havde ikke travl med at skulle videre som hendes kunder nok normal havde, og nu hvor han ikke har det kun han lige så godt nyder det og få hendes til af nyder det, om hun vil forkæler ham bagefter eller om det var til sex bagefter, vidste han ikke men det vil han nok finde ud af, udover det havde han jo stadig sin bukser og underben klæde på.
Han begynde af slikke hende hurtigere og samtid kæler han også kraftigere for hendes bryster og brystvorte, dog ikke så kraftigt at det vil gør ondt på hende, for det var han ikke ud på at det skulle, så han vidste/kun huske var hun ikke til så noget.
Chatboks
IC-chat▽