stille nærmet han sig mere og mere og gemte sig bag en busk som gjorder gjorder at dyret ikke kunne se ham blikket var stift rette sig mod den først da han rejste sig op og kastede spyddet mod det løfte det hovedet men forset et ( bomb ) kunne høres på jorden jack smilte tilfreds med sig selv og gik hen til det han gav det noget tid for stille at sove ind det var hans måde og vise sin tak nemlig hed p over for dyret
er du også en ULV ELLER HVAD er du en ven måske ??
jack 07.12.2022 21:08
det var blevet lidt koldere i i vejeret og den første sne hadet lagt sig de forskelige steder og dyrene var gået i hi alt var lidt mørkt men sene gjorder at man kunne se lidt mere i lyset fra månen skindet i Gennem nogle dyr sov ikke i vinteren hi og måtte ud og spise af træernes bark og så videre her var det jægerne der overlevet og gemte sig en af dem var en halv dyr ved navn Jack han var i gang med at fange et bytte mere til vinteren det hadet ikke været nemt dog holdte han af og mærke kulden komme mod hans pels og han trykket sig lidt sammen da han så et dådyr spise af et træ han lå helt stille og bevæget sig ikke mens han hadet spyddet i den anden hånd klar til at sigte og kaste den Jack hadet levet sådan i langtid og vidste hvordan man klaret sig i det her måne var kommet frem den var ikke fuld han var Glad for han var en ulv lige pt for han vidste varulve var på farten dog var de Allieret med hans klang så vidst han husket de skulle bare ikke spise eller bide dem. Jack snuset lidt i luften for at finde ud af om der var nogle i nærheden dog håbet han på ikke at støde ind i nogle der prøvet at tag hans måltid men det kunne han jo ikke være sikker på der var stille nærmet han sig mere og mere og gemte sig bag en busk som gjorder gjorder at dyret ikke kunne se ham blikket var stift rette sig mod den først da han rejste sig op og kastede spyddet mod det løfte det hovedet men forset et ( bomb ) kunne høres på jorden jack smilte tilfreds med sig selv og gik hen til det han gav det noget tid for stille at sove ind det var hans måde og vise sin tak nemlig hed p over for dyret
Fnuggie 09.12.2022 02:14
Aliana var netop på vej tilbagetil Medanien efter at have været i Smarana til noget arbejde. Det var flere uger siden hun havde redet til Nordlandet for at få svar på en masse spørgsmål a Evanders mor. Det var stadig noget hun havde det lidt stramt med, men forhåbentlig ville hendes sorger heale med tiden.Hun var stoppe op de ældste skove da der var en genvej, månen der mere eller mindre snart ville være fuld skræmte hende stadig som varulv. Det væreste var når hun var i Medanien sammen med resten af ulveflokken. Hun hadet at skulle efterlade sin datter Jamie og hun hadet ikke at kunne beskytte hende 24/7 men Elise var der til at passe på børnene når det var fuldmåne.
Hun sad ved et gammelt ildsted og havde netop tændt et bål for at få varmen for den kølige aftenluft. Hun sad og gned sig lidt i hænderne som pelsen på ryggen varmede hende der. Men hun var kold. Som hun tog en hånd ned i sin taske og fandt noget tørret kød frem og en bid brød. Straks begyndte hun at spise det mens hun overvejede at læse nogle a de pergamenter hun havde fået med hjem fra Smarana. Det var blot lidt let læsning på elversprog men et sprog hun kunne uden ad, selv dæmonisk takket være sin evne som oversætter. Der var ikke det sprog hun ikke kunne i hele krystallandet da hun var slave. Hendes evne til at forstå sprog var kommet i løbet af sin slave tid, og hun havde udnyttet den til fulde. Selvom hun hadet at hun havde været salve var det bare den hun var. Det sagde Manuel i hvert fald til hende.
jack 11.12.2022 21:57
Jack bevæget sig stille over dyret og begyndte at skære det op for at bære det han tog det på ryggen og begyndte at gå stille men han stoppet stille op da han så et menneske? sidde og læse i en bog han stod bum stille og måtte ligne en stor skrammen skygge længer væk det tænke han dog ikke over men han turde heller ikke bevæge sig væk for så opdaget hun ham bare men dog med forsiget skridt gik han hen mod træet og lage dyret ned for ikke larme for meget pokkers hvorfor skulle der også være en anden der netop også skulle være den vej måske var det en spion igen der forsøgte at finde vej til hans hjem. den gik ikke det skulle de ikke have lovt til de halvdyr der boet her og i byen skulle være i fred for de mennesker der forsøgte at gøre dem salver stille kikket han dog lidt mod kvinden igen og satte sig på hug ved en busk så det måske kun var hans øre man måske kunne se vis man så godt nok efter. gad vide hvad en kvinde gjorder ude i skoven så sent på året det var normalt kun de stærke der kunne over leve her så det underet Jack lidt. stille snuse han til luften hun duftede også godt men også af noget andet kunne det være ulv nej hun hadet måske en ulve skind med sig for at sove i det gjorder mennesker jo nogle gang for at holde sig varme hans øjne skidne lidt af det måne lys der nu en gang var han tænke lidt over om hun måske var fredlige men da han ikke kunne se nogle form for sværd bliv han lidt mere rolige i sig selv men han var stadige nysgerige og bevæget sig lidt tætter på for at undersøge mennesket Fnuggie 13.12.2022 00:59
Aliana kiggede lidt på pergamentet hun havde foldet ud og sad og læste. Der var mange lyde i skoven a dyr der puslede rundt i den kolde og mørke jord, ugler der tuede i det fjerne og andre smådyr der pilede afsted i skovbunden for at finde føde. Aliana var vant til det, hun boede jo selv i Medaniens skove og hun elskede naturen. MEn hu elskede sin datter højere. Faktisk var hun glad for at hun havde valgt at beholde Jamie da hun fandt ud af at hun var gravid med Manuels barn. hvis ikke det havde været for Elise der havde været gravid før som Aliana kune sætte ord på hvordan hun havde det, så ville hun nok have været dybt chokeret over en begyndende voksende mave og det at hun havde nogle ting hun bare måtte spise. EMn fra den dag Elisa sagde at Aliana var gravid havde Aliana valgt at flygte fra flokken og søge ly langt væk fra Manuel. Det var en af de ting hun fortrød den dag i dag. Hvis hun bare havde fortalt Manuel sandheden havde han kunne være der igennem det hele. I stedet for havde Evader være for hende, men nu var han død og borte og hendes hjere gjorde ondt at tænke på ham. Hun havde jo været dybt forelsket i ham.Som Aliana sad og stirrede på pergamentet hørte hun et større dyr pusle i nærheden af hende hvilket fik hende til at trække en kniv der sad i hendes side og holdte den oppe i brysthøjde mod lyden. "Vis dig selv, eller mærk mit stål" kom det fra hede i en kommando og holdte blikket fast på busken i nærheden af hende. Uasnet om det var et større dyr eller et væsen skulle det ikke snige sig ind på hende! Hun var 30 år og havde levet som varulv de sidste 16 års tid, hun vidste hvordan man forsvarede sig med sin knive og uden våben. Så uanset hvad det var kunne det bare komme an, hun var klar!
jack 13.12.2022 11:26
jack kikket til sideren først ville han ikke bare hoppe frem mest fordi han ikke var et dyr man kunne kalde på som sådan men han bed sig i læben og rejste sig han gik mod i en åbningen af træne og stod afslappet her stod han i fuld ulve form og stirret på kvinden som sad med en kniv han tænke lidt over hvorfor hun var kommet så langt ind i skoven " undskyld det var ikke for at skramme dig jeg troede det var.. spioner " svaret han stille hans øre vifte til side til side og og ventede lidt på at hun svaret ham
jack var selv far til to det hadet kommet til som en chok for ham for det hadet vist sig at person hadet holdt det hemmelige for ham selv om det var noget rod med alt det der så var han sikker på i sidste ende selv om den anden han hadet ikke nogle ider til hvordan det var at være far som Sådan og han måtte prøve sig frem det var nok fordi hans enge hadet været så hård i mod ham i så mange år at det gjord ondt men jack hadet tænk at det var sådan hans enge far hadet måtte været
"må jeg...må jeg sprøger hvad du laver helt her inde i Amazon skoven det ikke alle der tør bevæge sig her ind " svaret han stille og kikket op og ned af hende hun så godt ud for et mennske at være det kunne også være hun bare søgte et nyt sted at være hun kun være sig selv måske vis det var tilfedet så kunne hun da bo i hans hemlige by men først måtte han finde ud af hvad hun gjorder her for det virkede lidt mærklige for ham at hun sad her for sig selv
jack var selv far til to det hadet kommet til som en chok for ham for det hadet vist sig at person hadet holdt det hemmelige for ham selv om det var noget rod med alt det der så var han sikker på i sidste ende selv om den anden han hadet ikke nogle ider til hvordan det var at være far som Sådan og han måtte prøve sig frem det var nok fordi hans enge hadet været så hård i mod ham i så mange år at det gjord ondt men jack hadet tænk at det var sådan hans enge far hadet måtte været
"må jeg...må jeg sprøger hvad du laver helt her inde i Amazon skoven det ikke alle der tør bevæge sig her ind " svaret han stille og kikket op og ned af hende hun så godt ud for et mennske at være det kunne også være hun bare søgte et nyt sted at være hun kun være sig selv måske vis det var tilfedet så kunne hun da bo i hans hemlige by men først måtte han finde ud af hvad hun gjorder her for det virkede lidt mærklige for ham at hun sad her for sig selv
Fnuggie 16.01.2023 15:31
Aliana holdte stadig kniven højt i brysthøjde da han kom ud fra sit skjul, langsomt sænkede hun den ned imod sit bælte som han talte. Hun kunne se han var en ulv, halvdyr muligvis siden han kunne snakke. Men om han var god eller ond var for hende lige meget. Det hele handlede om hvordan han reagerede videre hen i denne samtale. Uanset hvad han ville og gøre kom det hele an på ham. Hun var villig til at dræbe for sin egen sikkerheds skyld. Hun var villig til at flå struben ud på ham hvis ikke han snakkede pænt, eller at han ikke opførte sig pænt. Nok var hu muligvis på hans territorium men det var hun sådan set lige glad med. "Spion må jeg være fri!" kom det en anelse hårdt fra hende, mere end hun skulle. hun holdte stadig øje med ham, for at være sikker på hvad han ville og hvor han skulle hen af.Da han spurgte om hvad hun lavede her inde så dybt i Amazonitsskoven drejede hun hovedet kort hen på bålet og sit læsestof inden hun drejede hovedet hen på ham igen. "Skyder genvej så jeg kan komme hurtigere hjem til ulvehøjen" svarede hun kort. Hun hadet nogen der skulle blande sig i hendes liv. Eller for den sags skyld varulvejægere. Nokvar denne person ulv, men havde han dyret i sig? Var han voldelig eller var han mild? Hun vidste hvad en ulv kunne gøre, hun var trods alt varulv. Det var ikke altid hun kunne huske hvad hun havde lavet under en fuldmåne, specielt ikke hvis det var en blodmåne. Men det krævede lidt at vide hvad hans intentioner var hvis dette her skulle fortsætte. Selvom kniven var sænket ned imod bæltet havde hun stadig fast i den. Hun var villig til at skære halsen over på ham for sin egen sikkerheds skyld hvis det kom der til
jack 17.01.2023 11:28
jack stilled sig stille op af et træ på afstand af hende han kunne mækre hendes vrede og trang til at vise sit værd hans ulve øjne så stift på hende men da hun snakket om ulve dal rynkede han en pande op stille " så du har din folk der kan jeg forstå " svaret han blidt og lage hænderen over kors hans øre viftede frem og tilbage han gjorder skam ikke mere ind det han han var klog nok til ikke at gå tætter på hende selv om hans ild nok ville beskytte ham for en tid men det ville han ikke vise lige nu og her jack hørte så hvorfor grunden til hun var her han nikket forstånde " ja det forstår jeg Amazon skoven føre til mange steder i sær genveje " svaret han blidt og slog en pisk med halen lidt han var lige så utrykt ved Aliena som hun var ved ham han kunne dufte hun var ulv men ikke lige som ham noget thelt andet
jack så efter tænksom ud og kikket lidt hen mod sit hjem "min by ligger langt inden i skoven og var stor set på Patiolige " svaret han stille og rolige hun skulle vide han ikke ville gøre hende noget han vidste ikke om hun hadet hørt om en skjul by i Amazonskoven men den lå altså der
jack så efter tænksom ud og kikket lidt hen mod sit hjem "min by ligger langt inden i skoven og var stor set på Patiolige " svaret han stille og rolige hun skulle vide han ikke ville gøre hende noget han vidste ikke om hun hadet hørt om en skjul by i Amazonskoven men den lå altså der
Fnuggie 27.01.2023 20:58
Folk og folk, det var jo ikke hendes flok det var Manuels, hun var blot Beta i flokken om end at hun tidligere havde været Alpha hun, men det var mange år sidena t hende og MAnuel brød med hinanden og hun blev degraderet til Beta. Hun var okey med det nu, det var hun ikke i starten. Men det var bedste at hende og Manuel var gået hver til sit. Det var nemmere at håndtere nu end i starten så havde hun haft det længe. Hun kiggede lidt ned i bålet og fnøs kort. "JEg er en del af en flok men det er ikke min" hun passede jo bare på flokken når Manuel ikke var der, til gengæld virkede det hele bare så meget bedre nu end det havde gjort den sidste tid de havde været sammen. Selvom de ikke altid var enige, hørte hun efter Manuels ord og gjorde præcis som han sagde til hende om end at deres fællels barn havde hun noget at sige imod. Hun kiggede på ham og trak lidt på skuldrende. "Det ved jeg ikke noget om" hun var sådan set ogås lige glad med om der lå en by længere inde i skoven eller om det var udenfor skoven. Det var ikke det som det handlede om. Hun var her blot for en kort periode og hun skulle nok slukke bålet inden hun gik efter hun havde sovet, hvis det var det han var bekymret for.
jack 03.02.2023 15:17
jack smilte dog blidt til hende da hun sagde det kendte hun ikke noget til men han stod nu stadige ved træet hans øre løfte fløj stille rundt han kunne ikke helt forstå det d og hun dufte af ulv men var ikke en ulv men hun virkede til at ha været meget i gennem det var også der for han holdte sig på afstand af hende dog ville han godt lære hende at kende han sukket lidt hans øjne søgte lidt mod de forskellige steder mellem hende også tænke han godt over sit næste træk " er den stor din folk altså " svaret han lidt nysgerrige han prøvet ikke at virke turne på nogle måder han gad ikke op og slås i dag og det håbet han også hun kunne mærke stille kikket han på ilden igen han var ikke bekymret for den overhovet ild var ikke noget som rørte ham det kilde bare lidt Enlige
" jeg vare storset ude og jæge men så hørte jeg dig... jæger du selv eller " spurte han hende om med et let ryk på hovde for at virke interseret han pleget jo at jage med ander i sin famille men i dag gjorder han altså ikke
" jeg vare storset ude og jæge men så hørte jeg dig... jæger du selv eller " spurte han hende om med et let ryk på hovde for at virke interseret han pleget jo at jage med ander i sin famille men i dag gjorder han altså ikke
Chatboks
IC-chat▽