mine forældre kalde det natblod?

Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 03.12.2022 16:15
Maddie løb gennem byens gader, hun havde vært nede i den nedre del af byen for at skaffe sig noget mad, men hun var blevet taget i at stjæle og var endt med at komme op og slås.
Maddie var til sidst stukket af og løbet sin vej, hun løb langs hovedgaden i byen og så bag sig, hun satte farten ned og begyndte i stedet at gå med hastige lydløse skridt, hendes skridt var altid lydløse uanset hvor hurtigt hun gik.

Maddie så sig tilbage og glemte at se hvor hun gik, og kom til at gå ind i en, hun bakkede lidt og så på vedkommende hun var gået ind i "det må De undskylde, jeg glemte at se mig for" sagde hun undskyldende, hun så på den unge kvinde hun var gået ind i, mest for at sikre sig at hun var okay.

Hun lignede en der var smurt ind i tjære i hele hovedet, men hvad folk ikke vidste var at det enlig bare var hendes blod. hun havde næseblod og blødte både fra hovedet ved hårgrænsen og fra læben, men hendes blod var kulsort og det var derfor svært at se at det enlig var hendes blod.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 10.12.2022 12:04
 Vinteren var begyndt at lægge sig over Dianthos, og at stå på markedspladsen med den lille, primitive bod var begyndt at være for koldt, når man ikke havde krystallerne til at købe ordentligt, varmt tøj. Ingrid havde derfor været nødt til at tage imod tilbuddet hendes forældre havde fået, med at hun kunne hjælpe en af de ældre koner der passede de omkringboende familier små børn så forældrene kunne arbejde. 
 Det havde været en lang dag, med masser af gråd og sultne børn - de kom jo alle fra fattige familier. Ingrid var træt og udmattet, og hadede at hun ikke bare kunne lave hvad hun havde lyst til, men hun måtte være stærk på hendes søskende. 

Med et brød i favnen kom hun gående ned at hovedgaden på vej hjem af. Hendes mor havde bedt hende købe brød med hjem på vejen, for de krystaller hun tjente den dag, så det havde hun gjort. Gående i autopilot gik Ingrid uden rigtig at være opmærksom på sine omgivelser, og så ikke pigen der kom gående lige imod hende. De gik derfor lige ind i hinanden, og Ingrid tabte brødet-
 " Åh! Det må De virkelig undskylde! " Sagde hun mens hun skyndte sig at samle brødet op og det ikke blev helt ødelagt og ulækkert. Ingrid børstede brødet lidt af inden løftede blikket til pige og sendte hende et lille smil, der hurtigt forsvandt igen.
 " Ved guderne! Er De okay? " Spurgte Ingrid forskrækket og bekymret, da hun så hvordan den anden så ud. Var hun blevet overfaldet? Ingrid rynkede brynene lidt, da det gik op for hende det ikke var blod, men.. jord? Ingrid kunne helt vurdere hvad det var, men i hvert i hvert fald meget beskidt. Måske hun var blevet mast ned i noget mudder, eller noget? 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 10.12.2022 12:48
Maddie så på kvinden, men så samtidig bag sig, hun skulle være sikker på de ikke fandt hende igen, hun så godt at kvinden tabte brødet, hun så på kvinden da hun snakkede til hende "det var min fejl, jeg så ikke hvor jeg gik" sagde hun roligt, hun tog sin hånd ned i sin lomme "ja, ja jeg er okay, det er bare en smule blod, det går nok" sagde hun roligt og lidt hurtigt, hun glemte lidt at tænke over hvad hun enlig sagde, for hvilke menneske havde sort blod, og hun kunne ha slået sig selv for at være så dum, hun så på kvinden "øhm, jeg mener mudder, det er bare en smule mudder" sagde hun hurtigt efter for at se om hun kunne rede sin dumme kommentar.

Maddie tog nogen krystaller op og rakte mod kvinden "til nyt brød, hvis det andet blev for ødelagt" sagde hun roligt, nok havde hun ikke selv meget og havde sine egne måder at tjene til føden på, men nu hvor hun havde vært skyld i at kvindens brød måske var ødelagt kunne hun ligeså godt hjælpe, desuden havde hun for stor en samvittighed til at kunne lade vær.

Maddie virkede paranoid, nærmest nervøs som hun hele tiden så sig omkring, hun ville helst ikke findes af dem hun havde vært oppe og slås med, desuden skulle hun har kigget på sine skader, hvilket ingen andre kunne end hende selv, hvis nogen rørte hendes blod ville det ætse deres hud, en af de forbandelser hun måtte leve med desværre, men hun havde da lært en del om at lappe sig selv sammen.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 19.12.2022 19:42
" Åh, nej det e.. " kvinden snakkede så stærkt, blev ved med at tjekke bag sig, og der virkede ikke til at hun lyttede på hvad Ingrid sagde alligevel. Da hun hurtigt fortalte at det bare var blod i hendes ansigt, rynkede Ingrids ansigt sig i en undrende grimasse. Hun var jo helt sort? Hun rettede det dog hurtigt efter, man Ingrid troede ikke rigtig på det. Selvom ingen havde sort blod, virkede det som en underlig talefejl. 
 Ingrid rakte hånden ud for at ville lægge den mod kvinden skulder og sige at hun var okay, men i stedet fik hun stukket krystaller i hånden. Ingrid så forvirret til som kvinden lignede en der havde travlt med at komme videre.

" Det behøver De altså slet ikke!  " Skyndte Ingrid at sige, og forsøgte at give hende krystallerne igen. Selvom hun godt kunne bruge krystallerne virkede det forkert at tage dem
 " Er De sikker på De er okay?  " Pressede Ingrid lidt på, og lagde hovedet lidt på skrå med en bekymret mine, inden hun gjorde som hun, og så lidt rundt. Men hun kunne ikke se nogle der virkede til at lede efter en
 " Uhm.. Har De brug for at sted at gemme Dem? " Hviskede Ingrid så med panden rynket lidt i en usikker mine.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 19.12.2022 19:49
Maddie så lidt hurtigt på kvinden da hun ville lægge en hånd på skulderen af hende, men i stedet blev kvinden nok mere overrasket over de krystaller som Maddie gav hende, hun rystede lidt på hovedet "jeg insistere, så De kan få noget nyt brød eller hvad De ellers mangler" sagde hun roligt og nægtede at tage krystallerne tilbage igen, de var kvindens nu og Maddie manglede dem ikke, ikke efter alt det hun havde stjålet, selvom hun nok aldrig ville sige det højt.

Maddie nikkede roligt "ja, ja jeg er okay, der var bare nogen som ikke var helt enig med mig" sagde hun lidt mere roligt, hun så stadig rundt, men begyndte at fokusere mere på kvinden som det virkede til at der var sikkert igen.

Maddie så på hende "tak, men jeg tror jeg fik rystet dem af mig" sagde hun roligt og smilede til kvinden som nu havde mere hendes fulde opmærksomhed.
Maddie så lidt på kvinden "De må virkelig undskylde jeg ramte Dem" sagde hun roligt og smilede lidt, hun så mere efter om noget af hendes blod havde ramt kvinden, for hun viste at det kunne gå galt, hvis nogen udover Maddie rørte hendes blod ville det svig og brænde, for det ville ætse.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 30.12.2022 13:44
 Kvinden ville ikke tage imod krystallerne, og Ingrid så lidt på dem med en lav brummen. Det føltes forkert at tage dem, men hvis hun ikke ville have dem igen.. Ingrid bed sig lidt i underlæben og lod hånden galde ned langs siden med krystallerne i den. 
 " Mh.. okay.. " Måske hun kunne finde noget hun kunne købe til kvinden, så hun ikke havde det så dårligt over krystallerne. 

Kvinden virkede til at falde lidt mere til ro, og da hun sagde hun havde en uenighed med nogle nikkede Ingrid igen og så lidt bag kvinden. Det  virkede til hun havde ret i der ikke længere var nogle efter hende. Ingrid sendte hende et lille, forsigtigt smil.
 " Godt De kom væk, så," Ingrid vidste selvfølgelig ikke hvad grunden var til deres uenighed, men det var ikke hendes at spørger ind til. I stedet rystede hun lidt på hovedet og smilte lidt mere.
 " Det behøver De ikke tænke på, der skete skam ikke noget, " Ingrid så ned af sig selv, for at understrege alt var som det skulle være.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 16:33
Som Maddies krystaller forsvandt ned i kvindens lomme nikkede hun blot kort, hun ville insistere på det nu hvor hun havde løbet ind i kvinden.

Maddie nikkede roligt, og fik trukket vejret mere normalt, mens hun så på kvinden "ja, det var et spændende møde" sagde hun roligt og tog et lommertørklæde frem hvor der stadig var noget der lignede sort maling på, som hun roligt begyndte at fjerne blodet fra sit ansigt som hun havde forsøgt at lyve sig fra var mudder.
Men som hun fjernede det hun havde sagt var mudder, så blev det erstattet af noget nyt sort blod.
Maddie tænkte ikke over det, man kunne se hullerne i huden hvor blodet kom fra, og at mudder erstattede mudder var nok en utrolig dum undskyldning, men hun kunne vel håbe at den gik.

Hun så på kvinden som sagde der ikke var sket noget, og nikkede stille "godt, jeg er glad for der ikke skete Dem noget" sagde hun roligt, det så heller ikke ud til der var kommet noget af hendes blod på kvinden, så det var en god ting.
Maddie så på hende "og tak for tilbuddet om at gemme mig" sagde hun roligt som hun stadig forsøgte at få blodet af sit ansigt, men måtte acceptere at det blødte for meget til hun bare lige kunne stoppe det, og inden længe var hendes lommertørklæde næsten helt sort.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 11.01.2023 19:09
 " Mh... " brummede Ingrid blot mistroisk da den anden sagde det var et spændende møde. Det var ikke fordi hun ikke troede det dt var spændende, men nok mere hvorfor det var spændende - selvom hun selvfølgelig ikke havde fået noget at vide om det, men hun forventede at hvis hun spurgte ville hun få et eller andet simpelt at vide. Derfor havde hun heller ikke tænkt sig at spørger mere ind til det. 

Ingrid betragtede lidt hvordan hun prøvede at tørre mudderet væk, men det gik ikke, for det blev ved med at komme igen. Noget der selvfølgelig var meget sært hvis det bare var mudder. Ingrid foldede læberne lidt sammen og nikkede lidt til hvad der blev sagt, optaget af hendes tanker, for det virkede altid ikke til hun var helt okay. 
 "  Velbekom, " Ingrid lagde hovedet lidt på skrå, med blikket låst lidt på det løbende mudder sår.
 " Er De sikker på de er okay?" spurgte hun igen, og mødte den andens blik i stedet.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 12.01.2023 14:05
Maddie kunne godt høre at kvinden foran hende nok enlig ikke helt troede på hende, eller i hvert fald var mistroisk omkring hende, Maddie forstod hende godt, der var nok en del ting der ikke hang helt sammen i hendes historie, som eksempel blodet som hun havde sagt der var mudder som blev ved med at dukke op selv når hun havde tørt det væk.
Maddie var natblod, og det i sig selv var jo ikke noget, men hendes blod var farligt og giftigt så hun holde som regel den viden for sig selv, hun sørgede tit for ikke at komme til skade for hun ville helst ikke at det blev opdaget, men desværre gik det ikke altid.

Maddie så på kvinden da hun igen spurgte om hun var okay, Maddie sukkede lidt opgivende og nikkede stille "ja, jeg er okay, jeg tror bare jeg trænger til et bad" sagde hun roligt og opgav kampen med at tørre blodet væk og lå i stedet det nu sorte lommetørklæde væk igen, der var ingen grund til at blive ved med at prøve, det virkede jo ikke alligevel så det var håbløst. 
Maddie så på kvinden inden hun så ned på sine hænder, hun havde også blod på hænderne så hun kunne ikke give kvinden hånden, men hun så alligevel på kvinden "jeg hedder Maddie forresten" sagde hun roligt, normalt ville hun ha givet hende hånden, men så længe hun havde blod på hænderne så ville hun ikke, der var ingen grund til at skade kvinden, hvilket hendes blod ville gøre hvis kvinden kom i kontakt med det og det var Maddie ikke interesseret i.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 24.01.2023 15:28
 Endnu kunne Ingrid stå og ikke finde svaret hun fik helt tilfredsstillende. Jo vidst, hun trængte da vist til et bad.. Men... Ingrid vidste ikke engang hvad hun skulle tænke, og derfor var der heller ikke meget hun kunne sige til det.
 "Mh.. " lød det blot igen, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle tro, og et eller andet sted kom det ikke Ingrid noget ved, hvis kvinden ikke ville fortælle hende noget. De kendte ikke hinanden, og hun så også ud til at være en del ældre end Ingrid.

Det blå blik fulgte det nu nærmest sorte tørklæde  som det blev pakket væk, og da kvinden præsenterede sig nejede Ingrid høfligt, med hovedet let bukket.
 " Ingrid, " Præsenterede hun sig selv, og sendte kvinden et venligt smil. Blikket flyttede sig dog op på hvad hun var sikker på var et sår, der løb noget sort stads ud af. Kvinden havde selv kort sagt blod, men..  Det kunne ikke passe. Ingrid sagde dog ikke noget for det virkede ikke til kvinden ville have hjælp. I stedet så hun kort rundt inden hun trådte et skridt til siden.
 " Hvis De er okay.. " sagde hun høfligt og nejede kort igen.
 " .. Så vil jeg begive mig videre, " Ingrid nikkede kort mod kvinden begyndte at gå videre hjem af.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 27.01.2023 17:02
Maddie var ikke i tvivl om at kvinden foran hende nok ikke helt troede på hende, og hun forstod godt kvinden for hun talte trods alt ikke sandt, men hun kunne da ikke afsløre at hun var natblod, det kunne gå galt jo.

Maddie nikkede lidt som kvinden præsenterede sig som Ingrid og tænkte lidt "smukt navn" sagde hun roligt, det var dog sandt, hun kunne godt li navnet Ingrid det var et kønt navn, men kvinden foran hende var da også en køn kvinde så det passede da godt sammen.

Maddie så på Ingrid og nikkede kort, hun trådte lidt til siden så Ingrid kunne komme forbi hende. Maddie vente sig dog mod hende "oh forresten, ved De muligvis hvor man kan finde en helbreder her i nærheden?" Spurgte hun roligt, hun var ikke så van til at være i denne del af byen, så hun var enlig lidt i tvivl om hvor hun enlig var og hun var derfor ikke helt sikker på hvor hun kunne finde en helbreder, og hun kunne godt bruge en også selvom hun nok ikke ville stå ved det, men hun kunne godt bruge lidt hjælp til de skader hun nu havde fået pådraget sig, selvom hun som regel kunne klare den selv, så var dette nok lidt mere end bare skræmmer, hun mistede trods alt en del blod, men stadig ikke nok til hun blev dårlig endnu. Men hun kunne være heldig at Ingrid kunne vise hende i retning af en som kunne hjælpe hende, måske kunne hun betale sig fra at personen ville holde tæt med at hun var natblod hvis hun var heldig.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 20.02.2023 16:54
 Et akavet smil blev sendt til Maddie, da hun sagde Ingrids navn var smukt. Hun havde aldrig været god til komplimenter, og at modtage en fra denne fremmede, lidt mystiske kvinde virkede ekstra underligt. Dog, høflig som Ingrid var nikkede hun taknemligt.
 " Tak, " Og så begyndte hun at gå videre.

Hun nåede dog ikke mere end et par enkelte skridt før kvinden spurgte hende om en helbreder. Ingrid stoppede op og foldede tænkende læberne sammen. Hun så sig lidt rundt mens hun prøvede at komme i tanke om hun kendte til nogle i nærheden, men Den Centrale Bydel var ikke Ingrid hjemmebane. 
 " Hmm... Jeg ved der vist er et helbrederhus ikke langt her fra. I den retning, tror jeg, " Ingrid pegede ned af en gade. Hun var dog ikke helt sikker, men det i hvert fald i den retningen af. Hun så tilbage på Maddie, og trak lidt på skuldrene.
 " Jeg er ikke helt så kendt i den her bydel. Kun... overfladisk, hvis du forstår.. " Ingrid sendte hende et undskyldende smil. Hun vidste ikke om det gav mening. Hun kendte ikke folk i nærheden, som hun kendte folk i Den Nedre Bydel. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 30.03.2023 14:07
Maddie så på Ingrid da hun stoppede op og nikkede lidt, hun nikkede forstående til det næste Ingrid sagde "Jeg forstår... jeg er heller ikke selv særlig kendt her, jeg er ikke fra denne del af byen... jeg kom kun til denne del af byen for at finde enten en helbreder eller en alkymist... men det er svært når man ikke kender stedet" sagde hun roligt og lidt flovt mens hun kløede sig lidt i nakken.

Hun så ned af gaden som Ingrid havde peget ned af "men jeg kan vel prøve... med lidt held støder jeg på enten en helbreder eller en alkymist, eller bare en der ved lidt om den slags i hvert fald" sagde hun roligt.

Maddie var kun på jagt efter en som måske kunne forklare hende om hendes blod, en som ville kunne give svar på alle de spørgsmål hun gik rundt med, hvis hun var heldig, men indtil videre havde hun ikke ligefrem vært heldig.

Maddie så på Ingrid "men tak for hjælpen, og beklager at jeg opholdte Dem" sagde hun venligt og roligt, Maddie kunne godt være venlig, hvis folk var venlig overfor hende.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 14.04.2023 19:45
 Ingrid var egentlig klar til at komme videre. Hun skulle hjem og hun var allerede på dårlig fod med hendes forældre, så hvis hun ville have bare en lille chance for at få lov til at arbejde med det hun egentlig ville, skulle hun ikke komme for sent hjem. Derfor virkede hun måske også en kende fraværende og brummede lidt overfladisk til Maddies forklaring. 

Og alligevel lyttede hun lidt. En der vidste lidt om det? Ingrid bed sig i læben. Hun vidste jo lidt..Var det her hendes måde at bruge hvad hun vidste? Men kunne hun virkelig hjælpe. Det lyseblå blik gled lidt ned over Maddie, betragtede de sorte stads, Ingrid næsten var sikker på var hendes blod og brummede overvejende for sig selv. 
 " Vent! " Udbrød hun så.
 " Uhm.. Jeg ved... lidt... meget lidt dog.. " Læberne foldede sig sammen.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 19:11
Maddie var ked af at ha brugt Ingrids tid og ville gå så hun ikke længere forstyrrede, men som hun var på vej til at gå bad Ingrid hende om at vente.
Maddie drejede sig roligt mod hende og så på hende, hendes blik blev dog overrasket da Ingrid fortalte at hun vidste lidt omkring alkymi eller helbred.

Maddie gik lidt over til hende "virkelig?.... tror du måske du kan hjælpe mig?.... jeg betaler gerne" spurgte hun lidt hurtigt, hun havde trods alt ledt efter en som kunne hjælpe hende i lang tid, men endnu uden held, hvis hun var heldig så kunne Ingrid måske hjælpe hende, og Maddie havde da også fået skaffet sig penge så hun kunne betale nogen fra at hjælpe hende.

Maddie nåede aldrig at få svaret på hvad hendes forældre fandt ud af med hendes blod, så nu skulle hun selv se om hun kunne finde svarende desværre.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 27.04.2023 10:58
 Det virkede lidt intimiderende som Maddie trådte tættere på og var så ivrig. Ingrid trådte et halvt skridt bagud og lagde hånden lidt i nakken. Hun vidste ikke om hun kunne hjælpe, men udsigten til at få krystaller for det gjorde det indbydende at gøre et forsøg. Men kunne hun få sig til at give den anden falske forhåbninger?
 "  Jeg.. jeg kan ikke love noget! " Gjorde hun klart og sendte hende et undskyldende blik.
 " Jeg ved ikke særlig meget. Det er mest en hobby, og jeg ved mest om planter.. " hun bed sig lidt i underlæben og trak på skuldrene. Hun var dog nysgerrig på hvad det sorte blod - eller hvad det var - var for noget. Ingrid vidste hun kunne bruge sit eget blod til blandinger, måske det her andet blod også kunne bruges?
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 19.05.2023 18:38
Som Ingrid trådte en smule bagud kunne Maddie godt se at hun måske var kommet lidt for tæt på og trådte selv lidt tilbage "oh undskyld, jeg beklager min ivrighed.... jeg har søgt hjælp længe men uden held, så de mindste smule ville gøre en stor forskel" sagde hun roligt, men undskyldende hun kunne godt se hun måske havde vært lidt for ivrig.

Maddie så lidt på hende "selv den mindste vil hjælpe, eller bare en som måske vil hjælpe mig med at søge svar.... dog er det ikke noget som jeg kan fortælle til alle og enhver" sagde hun roligt og så lidt på sine hænder som også var sorte, hun skulle virkelig overveje at få sig vasket.

Maddie rystede lidt på hovedet af sig selv og så på Ingrid igen så hun kunne komme tilbage til samtalen.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 25.05.2023 11:30
 " Oh.. Nej, det.. det er okay. Jeg blev bare.. forskrækket. " Ingrid sendte hende et lidt usikkert, men undskyldende smil. Læberne blev presset lidt sammen  og hun nikkede lidt til hvad hun fik at vide. Blikket blev slået lidt det. Hun forstod godt det med at ville have hjælp til at forstå sig selv

" Jeg.. vil gøre et forsøg for at hjælpe, men.. Jeg ved ikke rigtig hvordan.. " Indrømmede hun og bed lidt i underlæben. Blikket fulgte hendes ned på de sorte hænder. Det så vildt ud. Det så ikke rigtig ud, men det var vel også hele pointen bag hun skulle hjælpe. 
 " Men.. " mumlede Ingrid og så op på himlen, der langsomt blev mørkere og mørkere.
 " Jeg har ikke en hel masse tid. " Undskyldte hun. Det gik virkelig ikke at hun kom for sent hjem - igen.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 20:01
Maddie nikkede roligt "beklager jeg forskrækkede dig" sagde hun roligt og smilede undskyldende til hende, det var ikke hendes mening at forskrække hende på nogen måder.

Maddie nikkede lidt og kløede sig lidt i nakken "det ved jeg heller ikke selv... men du kan vel gætte dig til hvad jeg har brug for hjælp med?" sagde hun roligt og gjorde en hentydning til alt det sorte i hendes ansigt og på hendes hænder, nogen ville tænke mudder eller tjære, men nej det var bare hendes blod, dog ville hun aldrig lade Ingrid røre det, det kunne gå utrolig galt.

Maddie fulgte hendes blik til himlen og så på hende "nårh, ja selvfølgelig... beklager jeg opholde dig, men tak alligevel" sagde hun roligt og smilede venligt inden hun trådte let til siden så Ingrid kunne gå hvis hun skulle gå. Maddie kunne vel altid finde hjælp et andet sted hvis det skulle være, men hun skulle bare finde ud af hvem hun kunne spørger om hjælp som ikke ville bruge hendes blod mod andre.
Ingrid

Ingrid

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 159 cm

Que 26.05.2023 17:39
 En lille knude voksede frem i Ingrids mave, som Madeleine gav udtryk for hun havde en forventning om at Ingrid vidste noget. Hun sank en klump og flyttede uroligt på fødderne. Det var jo ikke meningen af give hende falske forhåbninger. Usikkert rystede hun svagt på hovedet til spørgsmålet. Inden hun indså det måske var et mere retorisk spørgsmål og hun trak på skuldrene. 
 " Det sorte.. Blod? " Prøvede hun. Håbede det var det rigtige svar. Ingrid kendte jo til det, med at havde noget der gjorde man så anderledes ud. 

Da der blev trådt til siden bed Ingrid sig igen lidt i underlæben. Overvejede et øjeblik hvad hun skulle gøre. Hun havde allerede stået her et godt stykke tid. Til sidst sukkede og nikkede lidt til det. Det var nok for det bedste hun kom hjem.
 " Uhm.. Det er måske ikke meget værd. Hjælper nok ikke rigtig som du håbede, men.. Enhjørninge tårer.. det er healende, så det kan måske hjælpe på du ikke bløder så meget? Det er svært at få fat på, dog.. " Hun trak lidt på skuldrene.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8