Augustus Junior
Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)
Kaotisk Neutral
Race / Menneske
Augustus dyppede fjerpinden i blækket, lagde sit velproportioneret udstyr på papiret og gav sig til at tegne omkring den. Det var langsomt og koncentreret - det skulle jo være perfekt! Da han trak sig lidt væk stirrede han lidt på mesterværket - men det var ikke perfekt. Augustus rynkede på næsen og knep øjnene lidt sammen. Den så slet ikke rigtig ud.. den var jo alt for lille.. igen! Augustus brummede utilfreds, inden han greb fat om sig selv, for at pumpe sig større. Det var også så svært at få afbilledet hvordan han virkelig så ud! Sådanne afbildning kunne altid se så misvisende ud!
En smule stakåndet prøvede Augustus igen, og denne gang blev den lidt større, men det var stadig ikke godt nok for Godsejer sønnen! Han valgte derfor selv lige at rette det lidt til, så den så flot og stor ud og sluttede af med at farve det, så det kom til at ligne et tryk. Over sit mesterværk, i toppen af brevet skrev Augustus meget poetisk:
Min ængl. Min såmerful.
Vi ved bække du manler mig. Jeg kan gøre dit liv fullænt!
Det havde aldrig sagt Augustus noget at følge med i undervisningen, og han havde altid fundet på undskyldninger for hvorfor han ikke skulle være med, og det kunne ses i hans stavning. Selv var han meget stolt over hvad han havde fået skriblet ned. Under mesterværket skrev han under med "Augustus Junior", og hvad adresse pigebarnet skulle komme til, eller skrive tilbage til.
Og så sendte han det afsted til hvad han var overbevist om var en yndig lille ungmø der manglede en rigtig mand i livet.