Træning, træning, træning

Isidora

Isidora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 173 cm

Chrille 23.11.2022 21:40
Det var koldt denne formiddag og blæsten bed i kinderne på Isidora, som hun stillede sig klar til sin morgentræning. Men uanset vejret, så skulle det gøres. Ikke fordi hun havde noget større formål at bruge det til, andet end hun følte det var ganske rart lige at får strukket kroppen igennem og mærke alle musklerne, men det var så også det. Hun var hverken i hæren eller på anden vis en, der ville give fortabt ved at skippe den. Dog havde hun opdaget, at hun havde det langt bedre efter sin træning, hovedet føltes mere klar og der var en anden form for varme i kroppen. Det var ganske enkelt følelser hun nød.
Det havde da også vist sig op til flere gange, at det havde sine fordel at være smidig.

Hun gik igen med nogle yogalignende øvelser, hvor hun fik strukket kroppen og ligeledes fik trænet en indre balance. Det føltes virkelig godt. Hun havde nu heller ikke så meget andet hun skulle nå, så det gjorde hende intet at bruge tiden. Der var ingen planer lagt for dagen, så hun var åben for, hvad end der krydsede hendes vej. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 24.11.2022 20:08
Faust var for engang skyld tilbage i Elverly, ikke et sted han var så tit, da han vidste hvordan elver der boer i område, var overfor halv elver som ham selv, det var en af grunde til at han ikke rejse lige så meget i område her, som andre område han rejse mere i, udover at han er halv elver, så var han også bjerg elv og ikke skov elv som holder til her, andre elver race havde altid haft noget i mod bjerg elver, da de ikke var lige så fint og elegant som skov elver var og udover det laver de også på hver deres måde, så der var flere grund til at han ikke rejse igennem Elverly som så mange andre stede

Det var begynde at bliver kølig i vejret, ikke fordi han lad så rigtig mærke til det men han havde stadig sin bjørnskinds kappe over sine skulderne, udover det havde han sin rygsæk på rygge, sin lang over den en skulder, et pilekogge ved side om på ryggen, et kort sværd ved den en side, en lille kamp økse ved den anden side, han havde samle sit halv lang hår i en hestehale, ellers var han klædt i nogen brun rejse bukser, en grålig skjorten, hvor de øverste knappe var åbne, han havde gået lidt i sine ejer tanker, han stoppe dog op da han synes at kun høre et eller andet.

Det var en af de dag hvor han var mere nysgerrig inden anden dag, så han gik rolig mod lyden for af ser hvad det var, der gik ikke længe før han kun ser hvad/hvem det var lyd kom fra, det var en kvinde kun han ser som var i gang med et eller andet, han var enlig ikke hele sikker på hvad hun havde gang i, han læner sig rolig op af et træ og kiggede på hende, "undskyld, jeg forstyrre dem, men hvad er det hele enlig de har gang i" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig, for af viser at han ikke var ud på noget, så var det bare om hun var det.
Isidora

Isidora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 173 cm

Chrille 25.11.2022 08:31
Det gik fint med hendes såkaldte træning og hun var så fokuseret i sig selv, at hun ikke lige hørte hvad der skete omkring hende. Derfor opdagede hun heller ikke, at der var kommet en mandsperson forbi, som var stoppet op og nu stod og kiggede på hende. 
Det var først da hun midt i en balanceøvelse stående på et ben hørte hans ord, at hun blev bekendt med ikke at være alene. Denne bekendelse gav hende en sådan forskrækkelse, at hun helt mistede balancen og var ved at falde ned på alle fire, men nåede lige at rede den. "Jeg træner. Eller det gjorde jeg. De forskrækkede mig." Hun rankede sig igen og børstede det værste snavs af og strøg de gyldne lokker væk fra den svedige pande, før hun så gik over til ham, men et velkommende smil. "Holder du øje med mig? Eller hvad kan jeg gøre for dig?" spurgte hun usikkert. Der var aldrig nogen der henvendte sig til hende på den måde. Så det var lidt fremmed for hende, dette her.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.11.2022 18:39
Han holdet et grine tilbage da hun var ved at falde ned på alle fire, det så sgu lidt sjov hun men han vidste jo ikke hvem hun er og om hun vil angriber ham eller ej, han nikke svagt til det hun sagde, så hun var i gang med af træner, ikke lige en træning han kendt til og han havde ellers levet i mange år, "det beklager jeg, det var ikke min mener at forskrække dem" sagde han og smiler rolig til hende, han kiggede kort op og ned af hende da hun børstede snavs af sig, det overraskede han enlig lidt at hun gik over til ham, han vidste ikke helt om han skulle være klar på kamp eller hvad han skulle, det var lidt unormal at en fremme kom over til ham herude i naturlig.

"Nej det vil jeg ikke kalder det for, kun bare hører nogen lyd og var for nysgerrig til at lad det ligger, og de lyd kom så fra dem" sagde han og kiggede på hende, eller ned på hende men det gjorte han nu med de flest han møder, han kiggede kort rundt, han stod stadig læner op af et træ, "er det en bestem tyder træning, for synes ikke at jeg har set den før" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, han række sig op så han stod ordne overfor hende, det gjorte ham måske lidt højere af ser på, nu hvor han ikke stod op af et træ mere, han kun ikke rigtig sætte en fingre på hvilke race hun er, der var ikke rigtig nogen tegn som gad hende på en bestem race.
Isidora

Isidora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 173 cm

Chrille 10.12.2022 12:01
Han var bestemt en flot mand og han så virkelig spændende og interessant ud. Det fangede selvfølgelig Isidoras blik med det samme og hun mærkede et behov for at gå omkring ham, for virkelig at studere ham efter i sømmene, men gjorde det dog ikke. Den slags viste hun trods lt var uhøflig og for de fleste noget, som ikke faldt i god jord. "Jeg beklager hvis jeg har brudt freden. Det var ikke min mening at larme." Forklarede hun ganske ærligt og udviste en respekt der var passende til en mand over hende. Hun forstod sig ikke altid på pli og etikette, men hun udviste respekt for dem der syntes klogere end hende selv, og det gjorde han altså.

Hans spørgsmål fik hende til at ryste lidt på hovedet. "Nej, det er ingen særlig type. Blot noget jeg har set andre gøre. Eller så godt som hvert fald. Som Halvelver, er der ikke mange der set godt til en og dermed også kun få som er villige til at lære fra sig."  forklarede hun ærligt. hun havde måttet klare sig selv, og det gjorde hun altså så godt som hun nu kunne.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.12.2022 11:28
Han lytte til det hun sagde og smiler rolig, "det behøver de ikke at beklage dem for, natur er alle mands eje" sagde han og kiggede på hende, der vil hele sikker være nogle som vil sige ham imod på det område men det var ikke hans problem, han kun fornemmer på hende at hun var nysgerrig omkring ham, ikke fordi han havde et problem i det, han vendt sin opmærksomhed tilbage på hende da hun snakke til ham, han smiler svagt af det hun sagde, "det kender jeg godt til at ikke alle ser lige godt til en som halv elver" sagde han og kiggede på hende, inden han kort viser hende hans en øre, hvor man kun ser at han også er halv elver.

"Vil det ikke være bedre med en rigtig træner, jeg kan godt hjælp dem, for en dag har ikke travl med noget" sagde han og kiggede på hende, han havde jo ikke noget bestem han skulle når, så en dag fra eller til gjorte ikke nogen forskel, så var det bare hvor meget træning hun vil havde og i hvor mange ting, eller om det kun var styrke træning der skulle til, det fandt han nok ud af om lidt, "når jo mit navn er Faust og deres er" spurgte han og kiggede på hende, svært af sige hendes alder da halv elver kun snyde ligesom ham selv men flot var hun da, der havde hun fået nogen gode gener fra elver siden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 11