Hun kiggede rundt, som hun stoppede op henne ved en bod, hvor der blev solgt krydderier. Det var da lidt spændende, selvom hun nu ikke havde noget, at bruge det til. Men der var nok nogle krydderier, som smagte utrolig godt"Hmm..."mumlede hun lavt, før hun pludselig fik fejret benene væk under sig. Et overrasket udtryk malede sig over hele hendes ansigt. Hætten viste hendes ansigt, og hun var slet ikke fan af det. Tøjet var på vej over hovedet, men hun fik hevet det lidt ned, så hun ikke skulle blotte sig for alle de mange mennesker som gik rundt. Hvem vovede, at hive fat i hendes hale, og fjerne jorden fra hendes fødder. En fjende? ja det var sikkert en stærk fjende. Hvad kunne det ellers være, og hvem kunne det ellers være?
Hun viftede lidt med armene, men prøvede også at holde fast på tøjet så hun ikke skulle hænge halvt nøgen i luften. Men det gjorde hun desværre lige nu"Sæt mig venligst ned!!" råbte hun højt, og prøvede at se om hun kunne få øje på personen som havde fat i hende. Men det var svært, når det lyse nærmest hvide hår dækkede øjnene. Det var bare ikke nemt, når man hang med hovedet ned ad. Et dybt suk forlod hendes mund, og hun kunne høre hvordan personen begyndte at gå. Åh nej.. Hvor skulle han hen med hende, hvad skulle der ske. Hun bed tænderne sammen, og prøvede at få fingrene i sin kniv. Men det var svært når hun i forvejen skulle sørge for tøjet ikke fløj over hendes hoved, og ned på jorden, og hun skulle også sørge for at kniven ikke faldt ned"Helt ærligt.. Slip mig, og slip min hale!!" råbte hun ligeså højt og prøvede at fjerne håret fra øjnene, så godt hun kunne. At denne person havde fat i hendes hale, gjorde bare ikke det hele bedre.

It's never my fault, only 90% of the time but shh...
Krystallandet