Hvad der sker i badehuset, bliver i badehuset

Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 13:04
Det var allerede mørkt udenfor og det var kun med nød og næppe, at Rory var kommet ind i badehuset før lukketid. Der var helt mennesketomt grundet det sene tidspunkt, men det passede Rory perfekt. Hun regnede ikke med, at der ville komme ubudne gæster. Det var også derfor hun var helt nøgen under det lunke vand, der blev stillet til rådighed for den almene borger. Hun kunne bedre nyde vandet der ramte hendes krop, hvis der ikke var noget tøj som kom og forstyrrede hende.

Det var ikke ofte, at Rory lod sig selv nyde små øjeblikke som denne. Nu sad hun blot med hovedet op ad kanten og slappede af. Man kunne næsten falde i søvn på trods af, at vandet ikke var varmet ordenligt op på dette tidspunkt af dagen. Det, eller også var det fordi hun var i den billigste sektion. Det stoppede hende dog ikke fra, at nyde øjeblikket. Rory havde ikke set løjtnanten Issac i flere uger nu, men hun kunne klart huske deres sidste møde. Nogle gange forestillede hun sig, hvordan deres næste ville blive. Dette skete især når hun kunne mærke lysten i sin krop, og når hun bare måtte røre sig selv, mens hun forestillede det var hans hænder som gjorde alt arbejdet.

Rory havde dog også lovet sig selv, at hun ikke ville opsøge ham. Priser jagter ikke efter vindere. Det er deltagerne som jagtede efter prisen, og det var selvfølglig hende som var prisen i enden af løbet. Derudover havde Rory ikke været på kanten af loven i lang tid - eller rettere sagt, hun var blevet bedre til ikke at blive opdaget. Det var derfor, at hun faktisk ikke havde brug for Issacs services, også selvom hun nogle gange kunne bruge en hjælpende hånd.
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 13:28
Det centrale distrikt var egentligt ikke Issacs at holde øje med, men når andre afdelinger krævede lidt hjælp, så var han ikke sen til at stille sig til rådighed for at sørge for borgerens sikkerhed og byens bedste, så derfor var det denne aften Issac som patruljerede i området og skulle sørge for at det som var lukket om natten blev lukket af for omverden. Der var flere steder som den almindelige borger ikke havde nogen adgang til efter midnat eller mørkets frembrud.
Hans runde havde bragt ham flere steder hen, og han havde mødt borgerne og små samtaler med de som stadigvæk befandt sig på disse kanter. Nu var hans runde endt ved badehuset, som skulle tjekkes efter og lukkes af inden der ville blive åbnet igen i morgen tidlig. Byen havde ingen midler til at holde stedet åbnet om natten, da det krævede at medarbejder hele tiden ville være til stede, hvilket ikke var muligt.

Han forventede at stedet næsten ville være menneske tomt da han gik indenfor, og ved første øjekast i forhallen var der heller ingen at få øje på. Han gjorde sin tilstedeværelse bemærket inden han stak hovedet inden for i kvindernes omklædning og kunne konstatere dette var tomt, hvor efter han gik ind til mændenes, hvor han mødte to ældre herre, som allerede var på vej ud. Han trådte inden for i det store bade rum og blev mødt af en tyk fugtighed i luften, som hurtigt omfavnede ham og gjorde det varmt i hans tøj. Ved første øjekast så dette også tilforladeligt ud, der var nogle håndklæder og ting som lå lidt spredt om sig, men det kunne han ikke tage sig af. Det var ikke hans job. Han havde dog nær misset en kvinde, som sad bagerst i et kar, i den billige sektion. Issac gik målrettet imod kvinden og ville ikke forskrække hende på nogen måder, hvis hun sad i egne tanker. 

Som han kom tættere på kunne han dog se at det var et velkendt ansigt, og på ingen måder en person som han havde regnet med at se herinde, på denne dag. Det var næsten for godt til at være sandt. Issac vendte om, gik en sidste runde for at være sikker på at der ingen andre var, for derefter så gå ud og låste hoved indgangen inden fra. 
Han vendte tilbage til badesalen og gik så målrettet imod hende, han kom bag fra, så hun ikke skulle opdage ham. Han havde dog lagt mærke til at hun så meget fredfyldt ud, som hun var lænet tilbage med lukket øjne og omgivet af det hvide skum. "Jeg havde bestemt ikke regnet med at se dig herinde, på dette tidspunkt, Rory!" Kom det overraskende fra ham, som han stod bag hende. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 13:45
Mens hun var i sine egne tanker lagde hun ikke mærke til, hvordan et par fodtrin gik hendes vej. Dette var meget atypisk hende, fordi hun altid var på vagt, overbevist om, at fjenden lurede omme bag hver gadehjørne. Rigtigt nok, så var det en velkendt byvagts stemme som ramte hendes øregang. Der kom et sæt i hende og vandet plaskede over kanten af det lille kar. Hun havde bestemt ikke regnet med at blive afbrudt i sine egne tanker. Især ikke når det var den person hun tænkte på, som pludselig var kommet ud af ingenting. 

Rory vendte hovedet mod stemmen. Ganske rigtigt, det var Issac. “Hm, er du sikker på du ikke har fulgt mig herind og ventet på, at du fik et øjeblik alene?” Spurgte hun i spøg og lod blikket køre ned af den velklædte mand. Som altid var han iført tøj som sad godt og var lavet ud af kvalitetsmaterialer. Hun lagde også mærke til, at emblemet nu sad på sin rigtige plads. Selv sad hun i karet som var fyldt op med sæbe og bobler. Man kunne ikke se hendes nøgne krop under vandet, men man kunne lige se toppen af hendes nøgne bryst grundet den position hun sad i. Rory var ikke så genert hvad det angik, og sagde ikke noget til, at Issac gav hendes velskabte krop et ekstra blik.

“Men jeg må desværre skuffe dig ved at sige, at jeg endnu ikke har lavet noget ulovligt. Du kan derfor ikke trække mig med hen til arresten, så hvad med du forsætter din runde frem for at forstyrre en lovlydig borger,” sagde hun med en lettere drillende stemme. Gad vide om han ville insistere på at blive, måske tage plads overfor hende? Eller var han nu ansvarlig nok til at tage sit erhverv seriøst og ikke blive forstyrret af et godt knald?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 14:13
Han havde jo lidt frygtet at han ville forskrække hende, når han endelig tog kontakt til hende, og det var også lidt det der skete da hans stemme endelig lød. Vandet plaskede omkring hende, som han havde hevet hende ud af sine tanker og hun havde vendt sig om for at kigge på, hvem der egentligt havde afbrudt ham. Hun kendte helt sikkert, godt nok til at vide hvem det var.
Det var længe siden at deres sidste møde var sket, og han havde ikke set så meget til hende efterfølgende, hvilket både havde været godt og dårligt for ham. Hans tanker havde selvfølgelig kredset om hende når hans lyst havde været for stor og han måtte tilfredsstille sig selv, og endda en enkelt gang hvor han havde lagt med Serafina. 

Han smilede over hendes lille spøg og var ikke for seriøs, til ikke at give igen, "Du skulle bare vide, jeg har øjne overalt i byen" Kom det roligt fra ham, som han lod blikket glide ned på hende. Han havde ingen problemer med at forstille hendes krop foran ham, som hun sad der i karret og var dækket af vandet og skummet omkring hende. Han kunne lige ane det øverste af det fyldige bryst, som lå lige i vandkanten og så indbydende ud. Hendes blik prøvede hun heller ikke at skjule, som det gled ned af ham, hvilket han egentligt var glad for. Hun havde helt sikkert savnet ham og haft de samme tanker som han ofte havde gået med omkring hende, han tvivlede ikke på det. 

"Du skuffer mig slet ikke. Det er helt lovligt at bruge badehuset, men egentligt burde jeg smide dig ud for jeg er kommet for at lukke stedet" Kom det fra ham i en rolig tone, det var selvfølgelig ikke noget som han havde tænkt sig at gøre. Mon ikke også hun ønskede at der skulle ske noget? Nu hvor han havde hende her, så ville det næsten være dumt og ærgerligt ikke at misbruge det, og lade nydelserne flyde igennem det varme vand. "Men jeg synes du skal komme op og følge med mig, ind ved siden af" Det var her de større kar var, her var der bedre sæber og ikke mindst varmere vand. Han ville hellere nyde hende derinde. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 14:22
Hun lo en smule af de ord der kom ud af hans mund. Rory vidste godt, at Issac havde bedre ting at tage sig til end at opsøge hende. Det havde dog skuffet hende en smule, at de ikke var rendt ind i hinanden tidligere. Denne tanke kom dog kun af, at Rory ønskede at opretholde en uofficielle aftale mellem dem. Det var da slet ikke fordi, at hun savnede hans hænder på hendes krop eller hans lem der fyldte hende op inde fra. Hvis hun ville, kunne en kvinde med hendes udseende få en hver mand hun ønskede. Det var dog ikke det samme, men Rory kunne ikke sætte ord på det. Måske var hans krop lavet sådan, at den harmonerede helt perfekt med hendes.

“Smide mig ud? Det ville da være en skam for os begge,” svarede hun ham roligt tilbage og så interesseret på ham, da han foreslog at se skulle tage den ved siden af. Rory vidste godt, at det var der de adelige mæskede sig i det varme vand. Et sted hun med hendes kapital aldrig ville nå ind til, så derfor var hun også nysgerrig om, hvordan det stod til derinde. Hun viste dog ikke sine kort med det samme. “Ved siden af? Hvad skal vi dog lave derinde? Var det ikke meningen, at du ville smide mig ud kære løjtnant?” Spurgte hun kælent og vendte sig nu om i vandet, sådan hene kroppen nu var vendt i hans retning. Hun kiggede forventningsfuldt på ham og forventede, at han ville give efter på hendes ord. Fortælle hende, lige hvad han havde tænkt sig at gøre med hende derinde.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 14:46
Smilet bredte sig på hans læber, som hun lo af hans ord. Det var godt at hun kunne grine lidt af det, som han gav hende igen. Isaac ville selvfølgelig også have elsket at være stødt ind i hende på et tidligere tidspunkt, men det havde måske også været sundt for ham, at han kunne fokusere på hjemmet, selvom hun stadigvæk rumsterede i hans tanker. Han savnede da at være tæt på hende, mærke hendes krop og fylde hende ud. Nu havde han gjort det to gange og det var kun blevet bedre for hver gang, sidste gang i arresten havde de rykket deres grænser og søgt nye måder at tilfredsstille hinanden på - det håbede han kunne blive ved. 

"Det ville være ærgerligt, for os begge, hvis det skulle komme dertil" Han sendte et nyt smil ned mod hende. Han regnede med at hun ville holde sine kort tæt på kroppen og dermed ikke blot hoppe på hans vogn, som han ønskede det. Det ville jo være for nemt ikke? Hun vidste helt sikkert også hvad der var inden ved siden af, at det var her de adelige og rige kom, fordi deres penge pung gav dem en mulighed for det. "Jeg tænkte at du kunne bruge lidt selskab i dit bad" Kom det ærligt og lige ud fra ham, det ville være kedeligt hvis han skulle afsløre alt hvad han ønskede at gøre ved hendes krop, "Som du selv sagde, så ville det være kedeligt for begge at smide dig ud. Nu hvor der er lukket, så ville det være dumt andet end at udnytte det" Nu kunne han se mere af hendes krop, som hun vendte sig om mod ham, "Skal jeg ikke hellere vise dig, hvad jeg ønsker end at fortælle det?" Han kiggede spørgende på hende. 

Han rakte en hånd ned til hende for at hjælpe hende op, og igen spillede hun en smule kostbar og lod ham vente på hendes hånd. Den kom dog til sidst, hvor han efterfølgende kunne hjælpe hende op fra det lunkne vand. Han nød synet af hende, helt betaget af den våde nøgne krop, som hun trådte ud på gulvet. Den måde som vandet drev ned af hendes spinkle krop satte tanker i gang. 
Isaac førte hende ned igennem hallen, ind i det mere luksuriøse område. Her dampede varmen op badene og de luksuriøse sæber lå på hver kant af hver bad. Badene var lavet af sten og flot udsmykket, i forhold til det andet rum hvor det var træ kar som udgjorde badene derinde. 
Han førte hende hen til et tilfældigt et, "Stig op, kære" Kommanderede han nærmest og nød hvordan hun gled ned i det varme vand. 
Isaac selv blev stående ved siden af vandet, for at lade sit tøj, et efter et stykke glide af. Et rart suk forlod hans læber, som han gled ned i vandet overfor hende.  
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 15:03
Rory holdte kortene tæt på kroppen og det gjorde Issac ligeledes også. Der var dog tydeligt, hvilken vej deres interaktion var ved at gå. Det var sen samme vej, som deres tidligere også var gået hen mod. Rory klagede dog ikke, da hun var en lige så stor faktorer i dette forhold som Issac selv. Hun tvivlede på, at de nogensinde ville kunne støde ind i hinanden uden at have en seksuel interaktion. De var alt for tiltrukket af hinanden og lysterne havde det med at styre selv de klogeste hoveder. “Hm, så lad gå da. Du har altid været så flink mod mig løjtnant,” svarede hun til hans forespørgsel om, at de skulle gå ind i det andet lokale. Selvom hun nu havde takket ja, så stoppede det hende ikke fra, at lade ham vente lidt med at få hendes hånd.

“Jeg vil elske at se hvad du har i tankerne, men jeg har også gjort mig et par tanker om dem, jeg gerne vil… demontere for dig. Hvis du vil lade mig?” Spurgte hun en smule udfordrende. Det ville undre hende, hvis han sagde andet end ja til hendes foreslag. Han ville i hvert fald misse et godt syn, hvor hun ville vise, hvordan det så ud når hun legede med sig selv. Hun havde slet ikke noget imod at have Issac som publikum. Faktisk gjorde denne tanke hende endnu mere liderlig og lysten.

Hun trådte ind i det store kar og sukkede helt, da det varme vand ramte hende. Dette var meget bedre end det andet og hun lod nu øjnene køre en ad Issacs krop, da han fjernede tøjet. Først fik hun et godt syn på den veltrænede mave, hvorefter han begyndte at smide bukserne. Lemmen var endnu ikke helt stiv, men han var bestemt ikke upåvirket af at have set Rorys nøgne krop. Det frydede hende og hun gjorde plads til ham overfor, da han tråde i det varme vand. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 15:18
Han ville nok aldrig tvivle på at hun ville afvise ham, efter det de havde opbygget. De måtte begge savne det i hverdagen. "Det glæder mig selvfølgelig, at du synes det" Lød det ærligt fra ham, som han nød synet af hende. Den her kostbarhed fra dem begge var en tydelig del af deres magtkamp, og ikke mindst af deres mange vilde lege. Hvor langt mon de ville tage den i dag?
Han kunne slet ikke lade være med at forstille sig, hvad hun egentligt havde tænkt sigog slet ikke få disse tanker ud af hovedet, hvilket da også langsomt begyndte at påvirke hans lyst til hende - igen. "Hvis du har noget specielt til mig, så vil jeg elske at være dit publikum, kære" Selvfølgelig ville han det, det ville måske være svært for ham, hvis det kom dertil at han ikke var en fysisk del af legen og at derfor skulle holde fingrene for sig selv, men så måtte han blot kæmpe for at holde sig for sig selv - til hun gav lov. Det ville være en pirrende leg. Alt for pirrende. 

Det var pirrende og frækt hvordan hendes blik gled rundt på ham, som han langsomt smed sit tøj for øjnene af hende, som hun sad i det varme vand, igen omgivet af skum fra badet. Han var endnu ikke helt stiv, men vidste at der ikke ville gå længe før dette ville ske. Tankerne om hvad hun ville give ham tændte ham, og ikke mindst synet af den spinkle, men fyldige krop som hun var i besiddelse af. Den drev ham til vanvid. 
Vandet var bestemt rart og helt sikkert meget bedre end inde ved siden af. Varmen omslugte ham hurtigt og duften af olierne i vandet fangede hurtigt hans næsebor. 
Isaac bevægede sig igennem vandet og sad nu foran hende, hvor han søgte hendes blik. Han lod en hånd gribe om kanten af karret, så han kunne læne sig fremover, ved stadigvæk at have balancen, for at fange hendes læber i et krævende og intenst kys. Det havde han savnet. 

Kysset forblev i noget der føltes som evigheder, men en evighed af ren nydelse, inden han lænede sig tilbage igen, men stadigvæk siddende tæt på hende. Han rakte ud efter en sæbebar, lod den kort glide nede i vandet for at fugte den, inden han lænede sig fremover igen, hvor han fangede de røde læber endnu en gang, i mens han kørte sæben rundt på hendes overkrop.  
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 15:32
Rory nød at mærke sæbebaren på sin krop, men vidste også godt, at der var noget andet hun ville vise ham. Det brændte i hendes krop. Hun kyssede ham blidt på læberne og sagde så: “lover du er holde hænderne for dig selv før jeg siger til?” Issac måtte være så lysten, at hun nu ville kunne få ham til at sige ja til hvad som helst. Rory satte sig op på kanten af karet med blikket fast rettet mod Issac, som kiggede forventningsfuldt på hende. I en erotisk bevægelse spredte hun langsomt benene og lod ham få et godt kig på hendes rosafarvede mis. Hele kroppen var nu i hans synsfelt og man ville være en idiot, hvis man ikke nød synet af den smukke krop. Alt fra hendes små bryster, som strittede indbydende ud, til hendes spredte ben, hvis underliv blot skreg efter at blive rørt af Issac. Rory vidste, at hun på nuværende tidspunkt havde Issacs fulde opmærksomhed, hvilket hun badede sig i.

“Min fantasi starter med, at du tager mine bryster i dine hænder,” forklarede hun med en lokkende stemme og lod nu sine egne hænder kredse om begge hendes bryster. Først greb hun blot fat og masserede dem, men derefter tog hun fat i de lyserøde brystvorter og fokuserede på, at ramme et punkt som sendte stød gennem hele kroppen. “Så fortæller du mig, hvordan du har tænkt dig at tage mig på alle tænkelige måder,” forsatte hun og blev ved med at nulre hendes brystvorte mellem hendes to fingre. “Derefter tager du min brystvorte i munden, og lader din tunge suge på mit sensitive spot.” Rory intensiverede hendes eget arbejde og kom med et lille støn. Hun elskede, hvordan Issacs øjne blev ved med at følge hendes hænder.

“Og når du har brug for at undersøge mere af min krop, lader du tungen og munden køre ned fra mit bryst og hele vejen ned af min mave,” sagde hun og fjernede nu sine hænder fra sit bryst og lod den ene hånd glide ned ad sig selv i sirlige bevægelser. Snart var den ved kanten af hendes underliv. “Hvorefter du ikke kan stoppe dig selv fra, at lade din tunge smage på mine safter.” Hun lod nu fingeren køre op og ned af hendes indgang, som var det Issacs egen tunge, der lappede hendes liderlighed i sig. “Og din mund vil finde min klit,” fortalte hun og lod nu sin finger kredse om det lille sensitive punkt. Først i cirkler, hvorefter hun lod fingere vibrere en smule. Hun kiggede Issac direkte i øjnene, mens hun fortalte ham om sin fantasi, og hvad hun ville have ham til at gøre. “Du vil blive mellem mine ben så langtid, at jeg vil komme på din tunge, og når jeg kommer, vil jeg have dig til at slikke hver en dråbe op.” Hun satte tempoet op, men var ikke nær sit klimas endnu. Det var jo Issac, som skulle bringe hende derhen.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 16:18
Han havde lovet hende at han ville holde hænderne fra sig selv, hvis hun skulle vise ham sine lyster igennem sig selv og det ville han selvfølgelig acceptere. Han havde dog ladet sine lyster glide afsted med ham, som han havde fanget sæbe og kørt den mod hendes krop og det var ikke længe han fik lov til dette, før hendes ord kom mod ham. "Selvfølgelig, jeg vil nyde dig til fulde" Han trak sig fra hende, skubbede sig tilbage og lænede sig op mod den modsatte kant, så han kunne slappe af og blot nyde. Han var sikker på at han ville blive presset til sit yderste. 
Han fulgte hendes bevægelser og allerede der stod det klart at han blev presset, for da hun satte sig op på kanten og spredte ben, skjulte hun intet for ham. Alt kom til syne og den krop som han hungrede efter var så indbydende som noget kunne være. Han ville mærke hendes varme. 

Det tog ikke længe før hans egen lyst var blevet skabt, og hans lem voksede under vandet og han havde allerede nu lyst til at hoppe på hende eller blot berører sig selv, men heller ikke det vidste han om var lovligt for hende. Han ville heller ikke ødelægge det ved at tilfredsstille sig selv for meget, så derfor ville han for nu holde sit løfte og blot nyde, uden at røre. 
Han havde ikke haft nogen idé om hvordan og hvad hun ville gøre, men at hun lavede en fortæller rolle over hvad hun ønskede han skulle gøre, sammen med at røre sig selv var pirrende. 
"Mmh.." Lød det tilfredst fra ham, som hun legede med sine små, men strittende og fyldige bryster. Han ønskede at hun ville gå videre, han ville have mere og det måtte kunne ses tydeligt på ham og alt hvad hun fortalte hun ønskede han ville gøre ved hende, ville han give hende. 

Endelig skete det og han nød hvordan hendes hænder drev ned mellem hendes ben, hvor hendes varme og lystne underliv ventede på berøring. Hendes ord var pirrende og han ville ønske at det var ham der foretog sig det hun gjorde. Han kiggede hende dybt i øjnene, som hun fangede hans blik og hun ville tydeligt kunne se hans lyst til hende. "Lad mig gøre det ved dig.." Bad han nærmest som hendes fingre gled rundt om hendes klit og rundt om indgangen. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 16:32
Rory nød hvordan Issac så desperat på. Han vidste ikke, hvor han skulle placere sine hænder. Det eneste han vidste var, at han ikke måtte lægge dem på hende, hvilket nok måtte være den reneste tortur nu hvor hun sad her og gjorde sig til. Rory var dog klar på at rykke legen længere, lade ham blive stiv under vandet uden hun eller ham selv rørte ved ham. Hun kunne allerede i blikket se, at han var en mand der ikke kunne vente i lang tid. Dog ville hun alligevel prøve at skubbe ham til grænsen.

“Når du har slikket alle mine safter op, vil din mund finde min sådan jeg får lov til at smage mig selv på din tunge.” Hun første sine nu våde fingre op til sin mund og begyndte at slikke dem rene lige foran ham. Hun var sikker på, at han ville have gjort det for hende, hvis hun stak dem i hans retning, men det gjorde hun ikke. “Og derefter vil jeg være så sød at få dig til at sidde på kanten, hvorefter jeg vil lege med din lem. Først give den en kærlig behandling med mine hænder, hvorefter jeg vil lade tippen komme mellem mine læber,” fortalte hun og så på, hvordan han rokerede med hofterne, som om han overvejede at styrte mod hende lige her og nu.

Tungen cirklede om hendes egen pegefinger og hun sugede en smule på enden, lidt ligesom hun ville gøre med hans manddom. Hun tog fingeren ud, for så at forklare ham det næste skridt. “Jeg vil pirre sig så meget, at du vil tage fat i mit hovede og tvinge din lem længere ind. Selvfølglig er jeg forberedt på dette, så jeg vil tage dig fra rod til tip. Jeg vil give dig et blowjob så godt, at du tigger mig om at stoppe, fordi du er bange for at komme i min mund. Kun når jeg kan mærke, at du absolut ikke kan mere, vil jeg stoppe og lade dig samle kræfter til næste akt.”
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 16:48
Hun havde tydeligvis ingen interesse i at lade ham komme til endnu, så han måtte væbne sig med tålmodighed som hun forsatte sit show. Det var mere end godt, det var blot svært intet at fortage sig. Hun måtte være så liderlig efter ham og hans berøring, og det var det der var svært for ham ikke at gøre noget ved. Han ønskede at tage hende så hårdt, som han kunne. Han ønskede ikke at røre sig selv, for sådan som hun rørte sig selv, så var han bange for at han ville færdiggøre sig selv på ingen tid - hvilket ville være ærgerligt. 

"Lad mig komme til.." Lød det igen bedende fra hende, som han søgte hendes blik og nød hvordan hun lod sin egen tunge glide op over hendes fingre og smagte på sig selv. Det var fysisk ikke muligt at blive mere lysten og liderlig, efter en kvinde som han var lige nu. Han sad uroligt på sit sted, men forsøgt ikke at lade det påvirke sig, for han havde lovet ikke at røre hende og det ville måske ødelægge det hele, hvis det kom så langt at han ikke kunne holde sit løfte. Han kunne næsten smage hendes safter mod ham, fra sidste gang, sådan som hun pirrede ham med sine ord og leg. 

Første gang de havde været sammen havde hun glædeligt lagt sine læber omkring hans stive lem, og det var en ting han kunne tænke tilbage på, som hun blev ved med at fortælle. Den gang havde han blot ladet hende om arbejdet, uden at tvinge hende til noget. Nu var de kommet noget længere i deres forhold og derfor vidste han godt, at det var muligt for ham at gøre. Han kunne bruge hende som han lystede. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 17:04
Rory fnes en smule, da Issac tiggede om at få lov til at være med til den lille leg. Burde hun være aød og give ham fri leg? Hun nød ellers at se, hvilken kontrol hun havde over ham. “Når du så er kommet dig, vil jeg skubbe dig ned i karet. Her kan du sætte dig godt til rette, hvorefter jeg vil sætte mig på dig.” Hendes stemme var legende og tydelig. Selvom hun var lysten, så havde hun alligevel kontrollen over den. Det var ikke fordi, at der kom unødvendige knæk i stemmen. Det ville også ødelægge hele oplevelsen.

Rory skænkede sig sig i vandet igen og bevægede sig nu mod Issac og skubbede ham helt mod karets kant. Hun placerede et ben på hver sin side og stod nu på knæ over ham. Hans lem var få centimeter under hende, men hun brugte dette som en test. Ville han kunne stoppe sig selv, hvis hendes underliv var lige over hans? Overraskende nok trængte han ikke op i hende, men holde sig væk kunne han ikke. Hun kunne mærke, hvordan han tog fat i hendes ene balle. Tiggende nærmest.

“Og når jeg sidder som jeg gør nu, vil jeg ride dig. Bedre end sidste gang. Du vil være så liderlig, at du ikke vil kunne holde din orgasme inde, men så er det heldigt, at det er mig som styrer tempoet. Hver gang du er på randen af at komme, vil jeg stoppe. Hvis jeg gjorde dig sindssyg sidst, så bare vent på hvordan det føles, når ens orgasme bliver stjålet fra en,” lokkede hun og begyndte nu at gnide sit underliv mod hans stenhårde lem. Det var bestemt ikke det samme som hvis han var inde i hende, men kontakten sendte et stød op i hende, og nok også ham. Af og til lod hun hans hovede på en tur op i varmen, men hun lod ham aldrig glide helt ind. “Jeg vil få dig til at komme så meget, at du ikke vil kunne samle en ordentlig sætning,” hviskede hun i hans øre og slikkede ham nu under øreflippen.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 19:07
Nu virkede det til at der skete noget - måske - til hans fordel. Han fulgte hende stadigvæk med øjnene, som hun nu sænkede sig ned i vandet igen. Han længtes efter at blive tilfredsstillet, tilfredsstille hende og bare det at røre hende. Han ønskede hende mere end noget andet i hans hænder. Han havde aldrig oplevet noget på denne måde før, men det satte gang i ham og han tvivlede på at han nogensinde havde været så stiv.
Han lod sig skubbe tilbage af hendes hånd, som hun kom ham nærmere. Han var sikker på at dette var en del af legen, selvom han virkelig ønskede at modsætte sig hendes regler og tage fat omkring hende og bare bruge hende.
Isaac smilede stort som hun kom ham endnu nærmer og lagde begge hendes ben omkring ham, og lod sig svæve over hans stive lem. Han gjorde alt for ikke at bryde hendes regler, men alligevel lod han en hånd glide om på hendes bløde røv og klemte hendes ene balle. 

Han nød hendes ord, sådan som hun blev, han kunne snart ikke klare mere. Hans krop hungrede efter at tage hende. Han kunne endelig mærke hendes våde underliv, som hun pirrende lod den pirrende glide henover hans stiv lem. Det var en fantastisk følelse at mærke igen, men han var sikker på at det kun ville gøre hende mere liderlig. At hun af og til også lod ham glide kort op i hende, gjorde det kun meget bedre. 
"Gør det.." Kom det fra ham, som han hviskede ind i hendes ører,  "Rid mig så hårdt du kan, lad mig fylde dig" Selvom han ikke måtte røre hende, så kunne han også lege med, med hans ord og det kunne helt sikkert sætte skub i hende, hvis han fortalte hvordan han ville fylde hende. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 19:19
Rory havde ikke tænkt på, at Issac ville hoppe med på legen og give hende modspil. Årh, hvor ville hun gerne mærke hendes vægge omslut hans erektion, men hun holdte igen og fandt fik blot et slesk smil på læberne. “Du ved godt, at jeg ikke bare kan give dig alt du ønsker” hviskede hun, men guidede sin ene hånd ned mellem deres kroppe og tog fat om hans manddom. Hun placerede den sådan, at hendes underliv nu var direkte ude for hovedet. Så bukkede hun under, og gjorde hvad han ville have. Hun lod hans lem synke dybt ind i hendes åbning og kom med et suk.

Hun lod han dog kun få nogle få ryk inden hun trådte af ham igen. “Du glemte at fuldføre de andre step,” hviskede hun så og lod ham glide ud, til trods for, at det ikke var ved hendes gode vilje. Hun bevægede sig derefter tilbage til pladsen overfor ham. Det var tydeligt at se, at han ikke var tilfreds med hendes beslutning. Hendes krop var helt enig med ham der, men det var præcis det som var meningen. Han skulle ville hende så meget, at han næsten bare ville komme ved at røre hendes krop. Det ville bevise, at hun havde den ultimative magt.

“Hvad har du gang i? Du får først lov til at mærke mit indre igen, når du har givet mig en orgasme,” sagde hun og tog sin ene finger og lavede en kom her bevægelse mod Issac. Mere krævede det da heller ikke, før han var helt over på hendes side. Hendes læber fandt hans i et krævende kys og Rorys indre sitrede, ventede på hvad han nu havde tænkt sig at gøre. Ville han mon følge hendes opskrift eller gøre noget nyt?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 19:51
Det var tydeligt at se at hun ikke havde regnet med at han ville give hende modspil, men så let ville hun jo ikke slippe fra det her. Der skulle to til tango. Han kunne se på hende at hans ord gik i hendes krop, nu kendte han snart de forskellige ansigts udtryk hun kunne lave under en omgang sex. "Du kan give mig, lige hvad du selv har lyst til" Lød det kælent fra ham mod hende ører. Et smil bredte sig på hans læber som hun bukkede under. Hun lod ham glide op i hende og sank selv helt ned over ham, så han strøg til bunds og mærkede hvordan hendes vægge lå tæt rundt om hans lem. Et dybt støn forlod hans læber, som han fik sin vilje og hun gav efter. Det var helt sikkert også til hendes egen vinding skyld, sådan som hun også selv havde skubbe hendes egen lyst helt derud. 

Det var dog kun få pirrende ryk som han modtog, inden hun forsvandt igen og trak sig ud. Selvfølgelig var dette en del af legen, det kunne han have sagt sig selv. Men alligevel var han ikke skuffet, for han nød at hun havde kontrollen over ham, nød hvordan hun pinede ham, for på et tidspunkt skulle han nok få hende. Men selvfølgelig ville han gerne modtage mere af hende lige nu. 
Han svarede hende ikke, kiggede blot lystent på hende og fulgte hendes finger og trak over imod hende. 
Kysset de ind gik var fantastisk krævende og intenst, deres læber legede i en vild og lystig leg, inden det igen var ovre. Det var tydeligt at han nu havde magten over det næste skridt og hun forventede at han gjorde noget ved hende. Sidste gang havde han lært at hun kunne komme flere gange i træk, så så længe at han kunne holde, kunne han give hende en orgasme igen og igen. 

Isaac hævede sig i karret og løftede hende op på kanten og sank derefter ned i vandet igen. Nu var de tilbage ved udgangspunktet og han kunne endelig sætte tænderne i hende. Nu havde hun pirret og plaget ham i længere tid, så nu var turen kommet til hende. Hun skulle hun følte hvordan det var. 
Han spredte hendes ben så han igen kunne få et se hendes våde jeg. Han kyssede langsomt og pirrende op ad hendes ene inderlår og nærmede sig langsomt hendes sensitive spot. Han gav det dog ingen opmærksomhed, men gik videre over på det andet inderlår og kyssede langsomt væk mod hendes underliv. Hans læber bevægede sig igen ind mod den underlivet, hvor kyssede helt op imod den. 
Hans tænder fik fat i hendes ene læbe, som dækkede over indgangen. Han slap den igen og lod nu de små kys bevæge sig over det våde underliv. Han fandt frem til den lille klit hvor han kælent lod sine tunge cirkulere meget langsomt. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 20:05
Rory havde haft kontrollen i så lang tid, at det ikke overraskede hende, at Issac ønskede at få lidt igen. Det var sjovt, at der ikke blot var en som altid havde kontrollen. Det var en indbyrdes magtkamp mellem dem, da de nok begge dybest set var den der plejede at bestemme under samlejet. Heldigt var det dog, at de begge kunne afgive lidt af magten af og til. Ellers ville deres forhold aldrig have fungeret. Rory mente dog, at det ofte var hende som havde det sidste at skulle have sagt. Issac mente nok det modsatte, men det var blot ren indbildning. 

Kroppen blev placeret på kanten af karet ligesom sidst, og Issac tog et fast grev om hendes lår og tvang dem fra hinanden. Nu sad hun i samme position som før. Alt var lige der for ham. Hun tilbød sin krop sådan han kunne se på den, røre den og smage på den. Alt var lagt ud for ham. Hun var hans i de øjeblikke de ville bruge alene i badehuset. Han kunne gøre lige hvad han ville og Rory ville højest sandsynligt være med på den, så længe der var en orgasme i sigte.

Varmen i underlivet samlede sig da Issac begyndte at kysse hende ned af benene. Snart ville han nå hendes underliv - men det gjorde han ikke. Rory havde ikke indset hun havde holdt vejret, så hun lod noget luft komme ud af hendes mund som et suk. Dog kunne han ikke holde sig væk fra hende meget længere og snart var tungen på hendes sensitive klit. Problemet var bare, at det gik alt for langsomt. “Hvis du bliver ved sådan må jeg hellere ride dit ansigt frem for din lem,” sagde hun mellem de små støn han alligevel lokkede ud af hende.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 20:24
Selvfølgelig ønskede Isaac at tage lidt af kontrollen igen, når hun sådan havde spillet op imod ham og gjort det pinefuldt at sidde og se hende nyde sig selv, en ting som han burde have været en del af og derfor ville han også gøre det pirrende langsomt for hende, så det til sidst var hende der var bedende overfor ham. 
Hun var medgørlig som han fik hende sat op på kanten, så han kunne gå i krig mellem hendes spredte ben. Han lod sit blik glide op på hende, som hans læber bevægede sig rundt på hendes inderlår og kunne se at hun nok ikke havde forventet at hun ville få tilbage af samme skuffe, som han lige var gået igennem. Men samtidig så kunne han heller ikke holde sig væk, så svag var hans egen rygrad, når han havde kontrollen i egne hænder. Han ville aldrig kunne gå igennem, det som hun havde gjort over for ham. 
Isaac nød de små støn som slap ud mellem hendes små læber, som han endelig havde fundet frem til hendes klit og masserede den med de små og utrolig langsomme bevægelser, det drev hende tilsyneladende også tosset. 

Hans fokus forblev selvfølgelig omkring hendes underliv og hvis hun inderligt ønskede at der skulle ske mere, så ville han ikke stå i vejen for det. Han lod kælent en finger glide op i mellem hendes skamlæber, i mens tungen satte tempoet op mod hendes sensitive klit. Hans finger brød nu barrieren og gled op i hendes indre, og følte ingen modstand som hendes lyst havde gjort hende mere end liderlig. Hun havde ønsket han spiste hende, så det ville han gøre. Hans tunge blev mere aggressiv og han lod endnu to fingre glide op i hende og lod de glidende bevægelserne ind og ud af hende tage til. 
Al hans gøren var til stor nydelse for hende, hendes støn blev højere og som han lod hans øjne kigge op imod hende, kunne han se hvordan hun selv deltog ved at gribe om hendes bryster og masserede dem hårdt. Han ville have den orgasme, inden han gik videre og inden han kunne fylde hende ud med hans eget lem. "Giv mig dig orgasme," Kommanderede han nærmest.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.11.2022 21:04
Rory vidste, at han ikke havde selvkontrol nok til at lave det samme nummer som hende. Hun kunne tælle på en hånd, hvor mange mænd der ville kunne det. Ingen. Især ikke når man havde tilbuddet om at bestige en krop så erotisk bygget som Rorys. Hun kom med nogle hurtige vejrtrækninger og små støn, da Issac for alvor satte farten op. “Meget bedre Issac,” stønnede hun og gjorde sig rigtig til, da han først stak en finger op i hende og derefter to.

Hun elskede at have en mand mellem sine ben, og hvis det stod til hende, så burde han være til rådighed døgnet rundt. Sikke en følelse det ville være, at vågne op og blive forkælet for neden. Det slog næsten, at man blev nødt til at tolerere en mands selvskab hele natten. Rory nød blot, at hans tunge vibrerede på hendes klit og hans fingre krummede sig i hendes underliv. Lige nu ramte han helt bestemt hendes g-spot, og på denne måde fik hun måde den optimale stimulering inde i sig og uden på. Dette var langt bedre end hun havde forestillet sig. Langt bedre end når hendes egne fingre gled ind mellem hendes skamlæber.

“Og hvad hvis jeg ikke gør?” Spurgte hun udfordrende og skød hovedet tilbage. Ganske vist var hun virkelig tæt på, men hvis hun kunne pine Issac i noget tid længere, ville hun gøre alt for at prøve at lade være med at komme. Det var selvfølglig kun muligt, hvis han stoppede med at give hendes underliv sådan en fornem behandling. Været ville flyde over, hvis han pludselig begyndte at foretage sig noget nyt ved hende.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 02.11.2022 21:51
Han fik bekræftet at det nye tempo bestemt var det rigtige, både via hendes ord men bestemt også via de små lyde som slap ud mellem hendes røde læber. Måske havde han ingen rygrad, når det kom til nydelse og sex, men han var også sikker på at hun bad ham om at sætte tempoet op, fordi hun selv ønskede at nydelsen nu skulle komme. Selvfølgelig vil han ikke kunne køre samme show som hende, også fordi at han ikke havde samme nydelses punkter som hun havde, men også fordi at han ikke havde den tålmodighed i sig. 

Isaac nød at ligge mellem hendes ben, ikke kun fordi at det var en del af legen, men også fordi at han virkelig nød det. Han nød at give en kvinde den opmærksomhed, at smage hende på den måde og modtage den tilfredsstillelse som det gav hende. Han havde hørt om mænd, som ikke fandt det videre interessant at gå ned på en kvinde, hvilket i Isaacs øjne var en fejl. Det var en kæmpe oplevelse. Hendes åndedræt blev tungere og dybere, som hans fingre gled op i hende og tempo også her blev sat op, hvis han ikke kunne tvinge en orgasme ud af hende på denne måde, så havde hun ændret sig siden sidst.

Isaac kiggede op på hende, med et kækt smil, uden ord. Der var ingen grund til at svare hende på dette, han skulle blot vise hende hvor tæt hun egentligt var, før orgasmen ville rulle igennem hendes krop. Han fjernede sin tunge og lod denne erstatte med hans anden hånd, som hurtigt fandt frem til samme spot, men med denne kunne han cirkulere hurtigere mod hendes klit, end tungen havde gjort og samtidig forsatte han blot med sine fingres arbejde og sådan ville han blive ved, til han tvang hende til at komme. Det kunne ikke vare længe. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2