Augustus Junior

Augustus Junior

Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 28.10.2022 20:37
 De lune sommernætter skulle man efterhånden se langt efter, og mørket fra natten overtog mere og mere af dagtimerne. Det betød dog ikke at man så mindre til Augustus Junior, tværtimod! De kolde og mørke tider, betød altid at ungmøerne blev mere villige, og det betød derfor også at det var Augustus' tid til rigtig at komme på banen! Eller, endnu mere på banen!
  Derfor sad han også med alt sin pragt på en kro i den Centrale Bydel og var i gang med sit andet krus øl. Der var endnu ingen yndige piger der rigtigt var faldet i skødet på ham endnu, enkelte skøger havde været forbi ham - de havde sikkert kunne fornemme hvilken fantastisk og vigtig mand han var - men Augustus var på jagt efter noget mere grat... ÆGTE! Tøjet sad stramt og lignende noget der var meget værd hvis man ikke vidste bedre, for Augustus gjorde sig nemlig umage med at prøve og ligne en adelig. Det mente han jo selv at han nærmest var. Derfor havde han også sin trofaste kæde med guldmønter på, og sin pels om skuldrene, selvom det fik små svedperler til at danne sig i hårkanten, fordi det var lidt varmt. 

Selvom der ikke kom nogle hen til Augustus, stoppede det ham ikke i at sende tilnærmelser i alle retninger. Når han så nogle enlige piger, gjorde ham opmærksom på sig selv; komplimenterede deres former, eller fortalt dem hvad de gik glip af uden ham. De vidste jo tydeligvis ikke bedre, når de ikke kom hen til ham! Og han var også overbevist om de nærmest alle måtte være enten døve eller dumme, for ingen af dem han havde kaldt efter, var kommet hen til ham.  
 " Som jeg kigger nøje, der spotter mit øje! En skønhed af det allerypperste, der mangler en rigtig mand til at give hende glæde i livet! " Kaldte Augustus op igen, med det sleske smil spillende under overskægget, da endnu en uvidende ungmø gik forbi hans bord. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 29.10.2022 11:09
Endnu en gang befandt Rory sig på kroen. Hun havde endnu ikke drukket, da hun faktisk ikke rigtig havde nogen krystaller på sig. Det var desperate tider, hvilket kaldte på desperate løsninger. Selvfølglig kunne hun lave et indbrud, men det lød også som hårdt fysisk arbejde, hvilket hun på dette tidspunkt ikke havde overskud til. Nej, hun måtte finde et villigt og nemt offer. Det var præcis derfor hun befandt sig på kroen. Hun kunne røve en fuld person, der ikke var i stand til at forsvare sig selv. Helst en person der var så fuld, at han bare sad og gang over en stol eller lå ude på en rendesten. Fulderikkerne havde ofte ikke særlig mange penge, så hun gik efter en person som havde.

Personen Rory spottede ud af kanten af sit syn var en ældre herre, der kaldte efter enhver kvinde med en puls. Hun studerede kort hans tøj. Han var en kæde med guldmønter samt en pels, som bestemt var alt for varm i kroens lummer temperatur. Han lignede en som gjorde meget ud af at se vigtig ud til trods for, at han bare så lettere gusten ud. Rory sukkede en smule fra sin plads. Var det virkelig der hun skulle smører charmen på? Dog virkede han som et offer som bare ventede på at blive taget. Desperate tider, desperate løsninger…

Hun gik over mod hans bord og gjorde sig rigtig til for ham. Ikke at hun behøvede det, fordi selv de kvinder der havde vendt blikket væk havde fået en omgang med de sleske ord. Tøjet var det sædvanlige, sorte bukser som siden smule løst og en top som ligeledes var samme kulør. Femininiteten strålede ikke ud af hende, men hun vidste hun havde et kønt ansigt og en mystik, der lokkede mænd til. Ligeledes blev hun også catcalled af manden. Hun stoppede op lige foran ham og kom ligeledes med et skævt smil. For ham måtte det ligne, at hun faldt for hans ord. For  hende betød det, at det var gametime. “Jeg er sikker på at de er den helt rigtige til at bringe mig alle former for glæder,” spandt hun kælent til hans ord og gik tættere på ham, sådan hun nu stod lige foran ham. “En pæn mand som dem er lige hvad en kvinde som jeg har brug for.”
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 05.11.2022 19:49
 Augustus var midt i at tage en slurk da ungmøen han havde kaldt af gik over mod ham og han fik taget et rigtigt kig på hende. Han gik i stå med kruset lige ved munden og rynkede panden lidt. Hvor var alle da rigtige kvinder!? Var Dianthos virkelig løbet tør for ordentligt kvindfolk? Han brummede kort for sig selv ved tanken, og minde sig selv om ikke at drikke helt så meget inden han fik bid næste gang. Han havde tydeligvis drukket for meget, når han havde ladet sig falde for så.. skandaløs en kvinde. Hun havde ikke engang skørte på! 

Trods hans utilfredshed over hvad guderne havde valgt at byde ham, tog Augustus alligevel en slurk af kruset og satte det efterfølgende på bordet med et skævt, rimeligt sleskt smil. Stolen blev skubbet en smule ud fra bordet og Augustus satte sig i en afslappet stilling med benene godt spredt - ikke ligefrem en særlig charmerende stilling for en mand af Augustus.. størrelse. 
 "  Ja så..? " klukkede godsejersønnen muntert og da hun kom tæt nok på til at være inde for Augustus' rækkevidde, greb han fat i hvad end han kunne for en smule kluntet at hive pigebarnet ned på hans skød, hvor hun hørte til. 
 " Jeg ved i hvert fald en ting eller to om at glæde.. " Brummede han mens øjenbrynene ganske kort vippede sigende. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 07.11.2022 22:54
Det vigtigste var, at han bed på krogen. Så var hun ellers ligeglad med, hvad denne tykke fulderik mente om hende. Hvis det stod til hende, så ville hun aldrig have set hans vej, men livet kræver uheldigvis krystaller. Dem kunne hun se, at han havde på sig. Rory nåede ikke at stå tæt på ham i lang tid, før hun blev revet ned i skødet på den liderlige mand. Hun kunne allerede lugte stanken af sved, ved blot at være tæt på ham i det korte øjeblik. Ad! Han burde virkelig tage nogle af hans lag af. 

“Det kan jeg da se,” svarede hun forførende til hendes nye offer og lod sin hånd stryge sig hen af den overkrop, hun nu sad ved. Derefter lod hun sine læber nærme sig hans ører. “Jeg føler mig helt beæret over, at De har udvalgt en simpel kvinde som mig. Jeg lover Dem, at gøre alt hvis de tager mig med hjem i nat,” hviskede hun og trak sig så tilbage og sendte ham et sultent blik. Det var bestemt ikke hans krop hun var sulten efter, men kun krystallerne hun vidste, at han ville have i sin bolig. Jo hurtigere de kom derhen, jo bedre ville det være. Rory ville næppe sidde her på mandens skød i flere timer. Så hellere få det hele overstået i et snuptag. Heldigvis troede hun også på, at han havde samme tanker. Han havde trods alt siddet her i nogle timer nu uden held. Måske var han lige så utålmodig efter at ramme sengen, ligesom hun selv var.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 17.11.2022 20:41
 Augustus' hænder var alt andet end uskyldige, og så snart den fine lille dame var placeret på det godt polstrede skød, begyndte hænderne at vandre over den.. knap så feminine krop. Måske han fandt gode ting gemt under tøjet. Den ene hånd lagde sig højt på låret, og den anden lagde sig bag om ryggen på hende og lagde sig om hendes side. 
 Et tilfreds brum forlod Augustus da hun lænede sig tættere. Øjnene blev lukket i og han tog en dyb indånding, og tog hende duft ind. Duften af kvinder var den bedste duft. Augustus brummede igen, og lyttede så til hvad hun sagde. 

Selvom det var smigrende at hun var så villig, kunne Augustus ikke lade vær med at være en smule mistænkelig over villigheden. Der havde jo allerede været et par skørger henne hos ham, og det var altså ikke det han ledte efter! Derfor trak han også hovedet lidt til sig og lod  blikket kort kigge lidt skeptisk ned over skønheden i hans skød. Hun lignede ikke en skøge .
" Min egen lille engel, vi har vel ikke travlt. Hvad med vi lærer hinanden at kende lidt først?" Hviskede han tilbage, og lod hånden på låret glide lidt længere op. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 18.11.2022 17:16
Suk. Tossen tænkte ikke nok med sit andet hovede. Faktisk havde hun regnet med, at dette hurtigt ville blive overstået, og hun kunne komme hjem i en fart, men desværre ville guderne hende noget andet. Nu måtte hun i stedet klistre det falske smil på sine læber og opføre sig som om, at manden hun sad på var Isari’s skønneste skabning. “Der er intet andet jeg har mere lyst til,” svarede hun med en sukkersød stemme og kæmpede en inderlig kamp for at lade være med at skubbe hans hånd væk. Den var tydeligvis på afveje! Men hvad kunne en desperat kvinde som Rory gøre.

Problemer med det hele var, at Rory ikke havde forberedt sig på, hvad hun skulle spørge denne egocentriske mand om. At stryge hans ego med hårene virkede vel meget passende? “Så hvad laver en skøn mand som Dem her helt alene?” Spurgte hun og blinkede en smule med øjnene. Hun vidste ikke hvorfor, men nogle mænd kunne godt lide tanken om, at kvinder kun eksisterede for at tilfredsstille dem. Om det var mentalt eller fysisk var underordnet, men finten lå i, at man skulle lade som om, at deres ord var som taget fra Isari selv. Han ønskede sikkert også, at man skulle tilbede ham som en Gud, hvilket hun ville gøre, hvis hun fik noget i enden. Rory måtte dog indrømme, at hun virkelig satte sin værdighed på spil.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 18.11.2022 17:47
 Et bredt, tilfreds smil bredte sig under det spinkle overskæg ved hendes ord. Havde hun været så ivrig efter at starte at hun virkelig ikke kunne, var Augustus da villig til at lade hende starte på lidt opvarmning her midt i kroen. Der er intet skam i lyst, og Augustus elskede at føle sig godt tilpas. Hun skulle ikke flytte for meget rundt på sig, før han begyndte at være ret godt tilpas. Hende flotte ord hjalp allerede godt på vej! 
 "  Åh, jeg er her såmænd bare for at hjælpe en skønherlig ungmø som Dem selv, med at få den bedste aften nogensinde! " Augustus var selvsikker og stolt. Han vidste hvad han havde og byde med. Og det var selvfølgelig fantastisk! Alt ved ham var jo fantastisk!   

" Har en herlighed som Dem et navn? " Spurgte han så, selvom han var fuldstændig ligeglad. Han ville ikke kunne huske det om lidt alligevel. Han havde bare erfaret at det lå i lidt bedre jord hvis han i det mindste virkede interesseret i deres navn. Han gik selvfølgelig ud fra at han ikke behøvede at fortælle sit eget navn, for hun havde jo lydt som om hun vidste lige hvem han var. Noget der i sandhed var smigrende! Det var måske faktisk første gang han rygte og omdømme havde kommer ham i forkøbet!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 18.11.2022 17:57
Hans hænder var da ved at komme ligelovligt tæt på hendes underliv. Heldigvis havde hun bukser på frem for en nederdel. Ellers ville hans fingre snart kunne mærke, hvordan hun var tørre end ørkenen i Rubinen. Hun var sikker på, at hendes livmoder havde krympet sig helt op i halsen af hende i frygt for, at hans sædceller ville finde en smutvej ind. “Hvor er De gavmild! Tænk at der stadig findes fantastiske mænd som Dem, der tænker på andre end sig selv,” svarede hun helt begejstret og lod, modvilligt, sin krop læne sig endnu mere op ad ham. Gad vide om lugten af sved ville smitte af på hendes tøj. Hvis det gjorde, kunne hun lige så godt brænde skidtet. Forhåbentlig havde hun nok krystaller til at købe noget nyt.

“Cassie, men Deres hæderlige gerninger har jeg hørt nok om i byen til at vide, hvilken verdensmand De er.” Faktisk havde Rory ingen anelse om, hvis skød det var hun sad på. Hun havde lavet en analyse og konkluderet, at han havde krystaller i lommen. Hvordan havde fået dem fra havde hun ingen ide om. Måske en kæmpe arv fra dine forældre for denne mand havde bestemt aldrig arbejdet en dag i sit lange liv. Utroligt man kunne nærme sig de 40 år uden at lære hvad ordentlig hygiejne var for noget. Han havde da bestemt kapitalen til at besøge badehuset i ny og næ.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 18.11.2022 19:19
 Da hænderne havde fundet en god plads at hvile på - højt på på låret med fingrene godt ind på inderlåret, og i hende side, tæt ved undersiden af brystet - blev de hvor de var. Der var jo ingen grund til at ændre på perfektion. Augustus klukkede muntert til hendes ord, så alt fedtet blævrende. 
 " Jah, der er vel stadig enkelte rigtige mænd tilbage i landet! " Roste Augustus sig selv. Grebet strammede sig lidt om hende, som hun lænede sig tættere ind til ham. Hvis hun gerne ville mærke ham! 

Augustus rettede sig lidt ekstra op, og flyttede sig stolt i sædet, som hun fortalte alt om hvordan hun havde hørt om ham før. Hvor vidunderlig! Dianthos var endelig begyndt at forstå hans værd! Han smilte stort.
 " Mmmh.. Cassie.. " Brummede han, som smagte han lige på navnet. Og det gjorde han måske også lidt. Det lå godt i munden.
 " Fortæl mig, Cassie, hvordan er De kommet til at kende til mig? Er det min skønsang? Eller går der rygter om mine evner i soveværelset? Måske er Dianthos borgere endelig begyndt at værdsætte min status? " Augustus kiggede forventningsfuldt på hende. Selvfølgelig var han da spændt på at hører om sig selv!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 18.11.2022 23:52
Vejrtrækningen hos Rory blev langsommere og dybere. Bestemt ikke fordi, at hun var ved at blive mere tændt og slet ikke fordi, at hun ville indånde mere af mandens… aura. Den simple forklaring var blot, at hun måtte styre sin trang til at fjerne sig fra situationen og dette virkede som den mest åbenlyse, altså udover faktisk at gå fra manden. Det var som om, at luften omkring ham var tykkere. Man skulle næsten tro, at han tog alt ilten omkring dem for at holde den store krop i gang. Normalt var det ikke det kvinder bedte om, når de ville have, at mænd skulle tage pusten fra dem.

“Åh, hvordan kunne jeg ikke høre om Dem?! En vidunderlig mand som Dem kan da ikke gå på gaden uden ungmøerne fader på række. Bare at være i Deres selvskab bringer mig en større lykke end jeg har følt hele mit liv. Deres sangstemme, attraktive ydre og charmerende sind er hvad der bringer mig i en tryllettranche. Aldrig i mit liv har jeg ønsket at udforske nogen fysisk såvel som mentalt,” smigrede hun ham og lavede kælent cirkler på hans ryg, hvor hun havde placeret sin hånd. Hun håbede inderligt på, at han ville falde pladask for hendes fedteri, men når man var en kæmpe narcisist som ham, opdagede man vel ikke, hvornår smigren var sandt eller fiktion.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 21.11.2022 13:54
 Augustus kunne selvfølgelig ikke vide at pigebarnet bare prøvede at løbe om hjørner med ham. De fine og flotte ord om ham, havde sendt ham til himmel,  for trods hvordan han altid så sig selv, var det ikke så tit igen han hørte det fra andre. Han var så optaget af at lytte på hende, at han helt glemte at rage på hende. Hænder lå stille mod hendes tøj, mens han slugte hvert et ord hun sagde. 
 " Det er godt at høre mit rygte endeligt er kommet derud! Det er jo en skam at gemme en ung mand som mig! " Augustus smilede stort og lænede sig lidt mere mod hende. Det var jo nærmest en drøm det her! Havde han fundet drømmepigen?

" Og De har hørt mig synge? Lad mig høre, hvad er Deres yndlings nummer så? " Det var ikke et snyde spørgsmål for at se om hun talte sandt. Augustus troede på alt hun sagde, åd det råt. Han var oprigtig nysgerrig, for så skulle han da nok synge det kun for hende! Især hvis det havde sådan en magisk virkning på hende! Jo vildere hun var efter ham, jo bedre! 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.11.2022 14:27
Rory var ikke sikker på om hans engagement var oprigtigt eller om han var ved at lure lunten. I hvert fald var hånden stoppet med at gramse på hende, hvilket hun ikke tog som et positivt tegn. Havde hun rost ham så meget, at han ikke længere troede hendes ord? Det næste spørgsmål bekræftede blot hendes teori. Han prøvede at snyde hende til at vælge en sang! Hvordan skulle Rory rode sig ud af denne kattepine? Svaret var at bruge sit kloge hovede og forhåbentlig charmerende mine. “Årh De sætter mig i et dilemma her. Hvordan skal jeg kunne vælge en blandt så mange fantastiske valgmuligheder,” svarede hun og hendes oprigtige bekymren smittede af i hendes stemme. 

At han endnu ikke havde smidt hende af sit skød måtte være et plus. Rory var bestemt ikke et positivt menneske, men hun kæmpede til det sidste. Nu havde hun ofret sin værdighed ved at sidde på mandens skød, så skulle hun altså også have en gevinst. Guderne hadede hende vel ikke nok til at sende hende et egocentreret svin som ovenikøbet var klog og fattig. Hun foretrak sine mænd ubegavede og let tilgængelige, hvilket de fleste var efter hendes erfaring. Hun havde regnet med denne mand også faldt under samme gruppe, men kunne hun have troet forkert? Var den dumme mine blot en facade, eller var han bare dum som en dør? Rory krydsede sine fingre for, at han faldt for hendes svar.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 21.11.2022 15:08
 Der var ikke et sekunds tøven i den munter latter der lød dybt fra Augustus ved hendes ord. Hun forstod da virkelig at smigrere! 
 " Åh, er De da ikke bare charmerende! " Augustus lænede sig tilbage i stolen, lod hånden mod hendes lår glide lidt længere ned, som han betragtede hende overvejende. Han skulle finde den helt rigtig sang til hende, så hun aldrig igen var i tvivl om hvilken af hans numre der var hendes yndlings igen! 

Da Augustus kom frem til sangen han skulle synge, klappede han hende et par gange på siden af låret og fjernede hånden fra hendes ryg. Det var en hentydning til at hun skulle rejse sig - han kunne jo ikke give hende et ordentligt nummer, hvis ikke han stod op! Forstod hun ikke hentydningen, ville han give hende et lille klap mere om på hendes numse, selvom det ikke var helt så nemt at komme til den, når hun jo sad ned.

" Kære krogæster! Et lille nummer i alle kan nyde, til ære for min lille skønhed! " Øjenbrynene vippede lidt, som han så ned på Cassie, som hun jo havde sagt hun hed. Med den ene hånd på brystkasse, rømmede Augustus sig inden han slog ude med den anden arm, og hans pivfalske og meget højlydte sang begyndte.
 " Når jeg lægger mig til hvile
 mine øjne glider i
 er du den stjerne jeg følger
 i drømme

Du er lyset på min himmel
 den der leder mine skridt
 igennem nætternes kulde
 og mørke

Du er skønhed uden grænser
 selv den allermindste spurv
 må juble højt for den gud som
 har skabt dig! " Augustus gav den gas, ligeglad med alle dem som råbte op om at han skulle stoppe. Han vidste han sag godt, det var ikke hans skyld de var så ukulturelle og ikke forstod sig på musik! Arme han stod og viftede med var ofte vendt mod hans skønhed, og blikket så også mere mod hende, end ud over kroen - nu var det jo et nummer specifikt til hende!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.11.2022 15:27
For et sekund kunne Rory ånde lettet ud. Han bed på krogen og planen var stadig i gang. Hun kunne praktisk talt allerede mærke krystallerne mellem sine hænder, men inden hun nåede at sige et ord mere, skubbede han hende ned fra sit skød. Det var en befrielse endelig at stå på sine egne to ben, hvor hun ikke behøvede at lade som om, at hun nød mandens gramserier. Rory indså hurtigt, at hun langt hellere ville have, at manden sad og gramsede på hende fremfor dette.

Hold kæft mand. Tiderne var bedre dengang, at man bare kunne tage en mand hjem uden at blive ydmyget på offentlig grund. Hvad skulle dette forestille? En kærlighedsserenade? Det lød mere som en kat der blev trukket i halen, og det var synd at sammenligne kattejamren med hans stemme. Han var meget værre. Trangen til at holde hænderne for sine ører øgede for hvert ord, der slap ud af munden på ham. Det tog alt i hende ikke at rejse sig op og gå med det samme. En ting var dog sikker. Hun ville aldrig komme tilbage til Dianthos’ kro. Faktisk ville hun aldrig komme tilbage til denne skodby, hvis hun skulle udsættes for noget bare halvt så pinligt. 

Det tog alt i hende at sidde og smile under forestillingen. Målet var at ligne en der faktisk nød tilværelsen, hvilket var meget svært når man hellere ville synke ned i jorden. Sangen blev ved i evigheder, men da han endelig havde sunget det sidste ord skyndte hun sig at klappe i frygt for, at han ville begynde igen. “Hvor var det dog fantastisk! Det er bestemt min yndlingssang nu,” sagde hun begejstret og smilte op til manden som om, at han var en fryd for øjet.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 21.11.2022 15:37
 Tyk som Augustus var, kunne det til tider være hårdt at synge så intenst, og det krævede af og til en lidt længere vejrtrækningspause undervejs. Som den han tog nu. Uvidende som pigebarnet var, troede hun selvfølgelig at sangen allerede var ovre. Augustus valgte at sætte det ene ben op på stolens kant for at gøre lidt ekstra ud af det sidste. 
 " Der er mere, min øjesten! " forklarede han hende, inden han sang det sidste af sangen.
 " Du er blid som mælk og honning
 du er stærk og sød som vin
 du vederkvæger min sjæl når
 den tørster

Du er havets vilde brusen
 du er flodens stille strøm
 som bær' mig sikkert og trygt
 gennem livet

Du er kvinden som jeg elsker
 du er dronning i mit liv
 som du regerer så længe
 jeg lever. " Augustus blinkede til hende med det ene øje og havde et skævt smil gemt under overskægget. Hele kroen sukkede lettet da Augustus satte sig ned på stolen igen, en smule forpustet over det store nummer. Han var også blevet lidt tør i munden, og tog sig et par ordenligt store slurke af sit krus med øl. 
 " Jeg er glad for De nød det! " Sagde han så endelig, klar til at lægge alt opmærksomheden på hende igen.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.11.2022 15:50
Åh nej. Manden sang videre! Der var MERE. Han hævede endda stemmen endnu mere denne gang, tog sit ben op på stolekanten, hvor han stod og lignede en hofnar. Hvis Rory var en dronning, kunne hun blot få hugget hovedet af ham, fordi han udstillede hende som en idiot, men i denne situation kunne hun ikke gøre andet end at kigge på og lukke ørerne. Svært, når trommehinderne var ved at springe i luften. Rory vidste i hvert fald, at dette minde ville hjemsøge hende resten af livet. Imponerende når man tog i betragtning, hvilket liv hun havde levet på gaden.

Endelig satte han sig forpustet ned, og det var som om stemningen i lokalet atter blev lettet. Rory kunne ikke undgå de dømmende blikke. Hvad ville folk dog ikke tro om hende? Hun havde aldrig gået op i sit ry, men noget som dette ville hægte sig på. Det var hun sikker på. “Det var en meget… speciel oplevelse,” sagde hun uden at det var løgn. Aldrig i sit liv havde hun forestillet sig, at en mand ville stille sig op og synge for hende… især ikke en mand som ham. “Hvordan kan De ikke allerede optræde som profession? Folk burde da betale krystaller for at høre Deres klare stemme… medmindre De har noget vigtigere at gå op i,” komplimenterede hun en anelse hentydende. Hvilket erhver havde denne mand dog? Nok mere, hvilket erhverv havde hans forældre?
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 21.11.2022 21:31
 Stolt og tilfreds skød Augustus brystkassen frem og rettede sig godt op i stolen. Så han rigtig kunne sidde og se vigtig ud. For han tog hvert et ord hun sagde til sig. Det var jo som sukker for sjælen! For han var en speciel oplevelse! Han var speciel! Alt den syngen havde gjort ham tørstig, og der var selvfølgelig intet værre end en tørstig mand! Mens han lyttede til hendes mange spørgsmål. Hun var da en nysgerrig en!
 " Åh, jamen det har jeg da ikke tid til! " Han viftede afvisende med hånden. Blikket gled lidt rundt i kroen mens han trak på skuldrene som om det ikke var noget.
 " Jeg får tilbud hele tiden! Men intet er mere værd prisen jeg får når jeg synger for en ungmø! " forklarede han, selvom det var en løgn. Ingen ville have ham til at synge. Men det kunne han selvfølgelig ikke indrømme! Det var jo ikke hans skyld de ikke forstod sig på musik! 

Endelig kom en kropige hen til deres bord. Det tog da godt nok også sin tid! Augustus sendte pigebarnet et stort smil og løftede det næsten tomme krus op. Hun burde vide hvad han ville have! Bagefter vendte han blikket mod hans beundre.
 " Noget jeg kan byde Dem? Et krus øl eller mjød? " Forslog han. Det var selvfølgelig fordi det var hans foretrukne drik og havde noget som helst at gøre med prisen!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.11.2022 23:45
Rory kunne ikke rigtig komme på, hvad der mon hindrede ham i at optræde for penge. Ja altså, udover folk hellere ville betale ham for at holde kæft. Hvilke vigtige projekter brugte hans dog sin tid på? Hendes første tanke var, at han nok var født ind i en rigmandsfamilie. Der var en korrelation med, jo flere penge en familie havde, desto dummere blev børnene. Måske var det derfor, at Rory var så satans intelligent. 

“Årh De varmer mit hjerte. Hvilken ære det er at være i Deres selvskab og få sunget de smukkeste serenader. Rygterne om Dem er ganske rigtige, men der er blot et rygte, som jeg mangler at få tjekket…” sagde hun meget hentydende håbede på, at han atter ville falde i med hoved og hale. Nu havde hun brugt sin tid med ham, smidt sin værdighed og eftermæle ud i skraldespanden og ladet som om, at han var det mest fascinerende menneske på jordkloden. Nu måtte han da trække hende med sig hjem!

Rory tænkte sig kort om før hun svarede. “Et krys mjød virker fristende,” svarede hun blot med sin bløde stemme og lød ganske taknemmelig for, at han ville bruge sine dyrebare krystaller på hende som om, at han ikke havde bunkevis af dem. Rory kunne da se, at den pels han bar rundt med ville koste et par skillinger. Flot var den ikke, men hun kunne ikke bedømme om det var fordi den sad på ham eller det var fordi, at den bare var hæslig. Det beviste dog, at krystaller ikke kunne købe nogen god smag.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 01.12.2022 13:13
 "  Jeg kan mange flere! " Skyndte Augustus sig at fortælle, da hun sådan roste hans sang. Endelig en der forstod sig på kunst! Han var klar til at synge hende endnu en sang og var allerede begyndt at overveje hvilken hun skulle bydes, da hun begyndte at snakke om rygterne om ham, og han glemte alt om sang.
 " Ja så? Hvilke rygter går der om mig? "spurgte han nysgerrigt, og lænede sig mere frem i stolen, så han var sikker på han ikke missede noget. Han vidste selvfølgelig godt hvilke rygter der gik om ham, han vidste jo hvilken fantastisk person han var, men det var nu noget andet et høre en anden sige dem! Han tænkte ikke over at hun fiskede efter noget, og ville alligevel nok aldrig have gættet sig til hvad hun fiskede efter. 

Augustus behøvede selvfølgelig ikke sige at han skulle have til kropigen, nu hun havde stået og hørt han lille dame gerne ville have noget at drikke også, så han vifte bare to fingre inden han viftede hende væk med hånden. Og så vendte han tilbage til at høre om hvilke vidunderlige rygter der gik en storslået mand som ham selv!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 02.12.2022 00:01
Flere sange!? Det hele var allerede gået op i hat og briller. Hvis hun skulle høre en eneste falsk tone mere, ville hun bare hoppe ud i havnen og glemme, hvordan man svømmede. Det tog alt i hende ikke at skære en grimasse ved tanken, men heldigvis var mænds tanker hurtige at vende. Ved at hun igen strøg ham ved hårene og nævnte hans rygte, så havde hun hans fulde opmærksomhed. 

“De har allerede bevist, at De er en fantastisk sanger. De er charmerende og veltalende - en rigtig fryd for øjnene. De er gavmild, en gentleman, og er langt mere intelligent end alle andre i rummet. Jeg har hørt, at De er en rigtig damernes ven, og jeg har hørt, at den person som formår at komme i kanen med Dem, er en rigtig heldig kvinde.” Rory sagde alt det modsatte, hun tænkte om ham. Han lignede ikke en, der lavede en skid under et samleje. Efter hendes vurdering var han typen som gik ind uden forspil og regnede med, at kvinden var på toppen. Hvis man havde en lille skinke var det vel muligt at komme ind i selv de snævreste steder.

Korpigen kom atter tilbage med deres bestillinger. Rory lagde godt mærke til, at hun gav hende et sært og sympatisk blik. Enten tænkte hun på, hvad hun lavede med en mand som ham, eller også tænkte hun, at hun måtte være i en desperat situation. Det havde hun ret i. Rory var fuldkommen desperat. Manden hun sad ved virkede dog ikke til at ane mistanke. Rory troede ikke engang, at han lagde mærke til kvindens blik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4