Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.10.2022 21:28
Faust var kommet ned syd på, på denne her rejse, han var næste lige ankommet til Balzera for nogen timer side, det var ikke første gang han var her i by men heller ikke den her by han havde gjorte sig mest i, han var ikke god til den var som var herned syd på, grund til at han var her denne her gang, var et job han havde fået i Dianthos, det var et nem job for ham, da det gik ud på at få fandt i noget skind for et bestem eg, som han vidste som lever oppe i nord, for det havde været en lang rejse indtil videre, første til nord og jagt dyret og derefter her ned til Balzera, men her stod han så på havn i Balzera og så sig lidt omkring, han overvej lidt at tage et skibet tilbage til Juvelen, for det vil tager 12 dage hvis alt gå vel, ikke fordi han ikke kun lide af sejle men han føler sig lidt indelukke at være ombord på et, da han ikke kun fortag sig så meget på et skibet.

Han havde fået aflever skind og fået sin betale for det, så han havde engang ikke fået skrevet sig ind på en kro i nu, da han samtid heller ikke vidste om han skulle bliver og om han skulle tager afsted med det sammen, og hvis det var tilfælde skulle han bare finde ud af om det blev til fods eller om han skulle finde et skib som sejle mod Juvelen, mens han stod der og så sig lidt omkring mens han tænke lidt over hvad han skulle gør, synes han at få øjne på en som han kender, kun det være hende, det kun det enlig godt være da hun jo er pirat og sejle rundt, han smiler for sig selv og begynde rolig af gå over mod et skibet.

Faust var klædt i lette løs bukser i en sort/grålig farve, en hvid skjorten som var rimelig meget åbne, for han bedre kun holder varm ud, han havde sin lang bue på ryggen, samt sit pilekogge, sit kort sværd ved den en side og den lille kamp økse ved den anden side, udover det har han sin rygsæk og sin bjørneskinds kappe, der var båndet fat til hans rygsæk, da det var for varm at havde den på, da han kom tætter på skibet, var han sikker på det var Kayla han kun ser på dække, "så fandt jeg sgu dem første" halv råbt han op til hende, han havde ikke fået noget brevet fra hende i nu men det er også svært at sende et når person ikke er det sammen sted særlig lang tid af gang, og så havde han så set regnet lidt med at hun havde fundet ham første.

Han gik rolig tætter på skibet og gik op af rampe op til skibet da han kom tæt nok på, om han måtte kom ombord på skibet vidste han enlig ikke men nu var han på vej ombord på skibet, og hvis han ikke må, måtte han jo gå ned derfra.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 27.10.2022 16:17
Kayla havde snakket med mandskabet omkring de ting som der skulle ordnes. Der var utrolig mange ting, som faktisk skulle gøres. Lige nu synes hun næsten at ingen af tingene var ordnet. Men hun holdte hovedet oppe, og sørgede for at mandskabet vidste, hvad de skulle. De fleste behøvede hun ikke nævne, eller fortælle hvad de skulle, for de vidste det godt. Et smil spredte sig på hendes ansigt, som hun fik grebet rundt om en af rom flaskerne. Nu var det i sandhed blevet tid til, at drikke noget andet end whisky, og vin. Rom var altid godt, og i følge Kayla var det også lidt stærkere. Det var præcis, hvad hun havde brug for lige nu. Noget stærkt, og smagfuldt. Som hun lidt rundt på skibet, overvejede hun om hun skulle rense sit sværd. Det var nok ikke blevet gjort i lidt tid. Sværdet kunne sagtens skinne lidt mere, så måske det var noget hun skulle få ordnet.

Dog hørte hun en bekendt stemme, som fik hende til at vende blikket i retningen af stemmen. Smilet voksede som hun kunne se Faust. Ja han fandt hende, men hun havde heller ikke gemt sig. Selvom hun var god til at gemme sig, lidt væk. Hun trådte tættere på, selvom hun stod på skibet fortsat. Skulede kort over skulderen for at sikre sig at mandskabet var godt igang med det, som de skulle og havde fået ordrer til. Det så sådan ud, og Kayla vendte blikket tilbage på sin gode ven. Tænk at han var dukket op ved skibet, og hun tiltede hovedet en lille smule"Jeg gemte mig hvist ikke særlig godt"hun grinede lidt, og stemmen havde et tydeligt præg af lidt drilleri. Ja hun kunne nok heller ikke gemme sig særlig godt, når hun sejlede rundt, eller lige nu stod på skibet.

Som han gik op ad rampen, fulgte hun ham kort med øjnene. Hun drak lidt mere af rom flasken, før hun gav tegn til to fra mandskabet om at de skulle komme hen til hende. Hun kunne sagtens have præsenteret ham foran hele mandskabet. Men de havde travlt i øjeblikket. Der var meget som skulle ordnes"Velkommen ombord Faust. Du kan hilse på resten af mandskabet, når de ikke har travlt" hun skulede kort til de to mænd som var kommet hen til dem. De havde en flaske med hver. Kayla vidste godt, at den ene flaske var whisky, og den anden var vin. Men hun stod selv med en rom flaske. Spørgsmålet var om hendes gode ven Faust, var til alkohol. Hun havde da siddet til middag med ham, hvor de havde fået vin"Kan jeg tilbyde dig noget at drikke. Vin, Whisky, Rom, eller noget andet" hun holdte blikket på ham igen, og løftede et øjenbryn. Hun afventede hans ord og reaktion, før hun vidste hvad de to mænd fra mandskabet skulle finde frem til ham.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.10.2022 07:21
Nej hun havde ikke gemt sig særlig godt, "nej det kan man ikke sige at de gjorte" sagde han til det og smiler, han gik resten af vej op af rampen og kom op på dække, hvor han så sig kort rundt, han kun godt ser af hendes mandskabet var igang med en masse forskellig, han rette sin opmærksomhed tilbage på hende da hun snakke til ham, "jo tak og nej det få ikke at jeg stoppe dem i deres arbejde" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.

Han smiler og lytte til det næste hun sagde, det var nok noget af det bedst han havde hørt hele dag, at få noget alkohol, der skulle noget til i denne her varm, "hvad er noget andet" spurgte han drille, og blikke til hende, hvorefter han tog flaske med rom fra hende og tog en tår af den og hav den derefter tilbage til hende hvor han tog flaske med whisky fra mand, "starte med det her og dit selskabet, så kan vi ser på det andet senere" sagde han og kiggede på det.

Angår at ser på det andet senere hentyder han til noget andet af drikke, det vidste han stadig ikke var, "har de et sted jeg kan lige nogen af min ting og måske en rundvisning" spurgte han og kiggede på hende, han gad godt at få ladt noget af sin oppakning fra sig, så han kun gik rundt med sine våben på sig og hun havde nok bedre tid til at viser ham rundt, nu hvor hende mandskabet er igang med en masse.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.10.2022 16:49
Det gode var at mandskabet var godt igang med det som de skulle, så de behøvede ikke hendes fulde opmærksomhed. Det var kun godt, for så kunne hun koncentrere sig om alt muligt andet. Selvom hun nok også var nødt til, at holde lidt øje med hele mandskabet, bare i tilfælde af, at de glemte deres arbejde. Hun var glad for at Faust var kommet ombord på skibet, og lod det brede smil vokse lidt, som hun kunne ikke undgå at grine lidt over hans spørgsmål. Det var slet ikke fordi de skulle lyde forkert, eller han skulle få de forkerte idéer, men måske det nok bare var fordi hun med vilje, havde valgt at sige det. Hun stræk sig en smule, og betragtede kort flasken som han havde fået fat i.

Den var god, ganske glimrende faktisk. God smag, og hun elskede generelt rom. Det smagte altid så godt, og alle de gange hvor hun havde været fuld, grundet rom, og andre alkoholiske drikke. Et grin forlod hendes mund, og hun rettede lidt på hatten ovenpå hovedet"Jeg kan sagtens tage dig med ud på en sejletur.. Vi har nogle ting vi alligevel skal ordne ved nogle øer, og andre steder" nævnte hun i en venlig og rolig tone. Der var tit et eller andet som man kunne give sig til, når man var pirat. Der var altid et eller andet som man kunne bruge tiden på. Udover det så var der virkelig meget, at se når man bare sejlede rundt på havet.

Hun var ikke sikker på, om de ville møde fjender. Men det skulle ikke undre hende, når man sejlede rundt var der næsten altid en eller flere fjender, som mente de kunne overtage skibe, og lave ballade. Kayla smillede lidt mere, og holdte blikket på Faust i et øjeblik "Ja du kan sagtens ligge tingene i min kahyt, der bliver de ikke stjålet eller taget. Bare du er sikker på, at du kan få fat i f.eks våben eller andet hvis du får brug for det" nævnte hun, før hun begyndte at gå hen imod sin kahyt. Den var ganske fin, og i en god størrelse. Da han nævnte at ville have en rundvisning, greb hun fat i rom flasken, og drak en stor tår. Som hun stoppede op foran sin kahyt, lod hun blikket glide lidt rundt på nogle mænd fra mandskabet. Hun kunne ane nogle enkle kvinder, som var igang med at ordne sejlene"Værsgo, masser af plads til dine ting. Du bestemmer hvor du vil have dem henne" hun hentydede til hele kahytten. Der var både skabe, skuffer, reoler, og sengen. Der var generelt lidt af det hele.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.10.2022 21:33
Han smiler rolig da hun grinet kort over det han spurgte om, da hun ikke svaret på det, afvis hun ikke tænk om det ikke kun sket, hun havde jo selv sagt at hun synes at han er en flot mand og han havde også sagde at han synes at hun er flot, han vendt sin opmærksomhed på hende da hun snakke til ham, han smiler svagt ved det, jo hvorfor ikke, så havde han da noget af laver og fik hvil sin ben, "gerne, det er længe side at jeg har været ud af sejle" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han så sig kort rundt igen på skibet, hvorefter han åbne flakse med whisky og tog en tår af den og kiggede på hende da hun snakke til ham.

"Det er godt af øre og havde nu ikke tænk mig at ligger fra mine våben fra mig" sagde han og kiggede på hende, det var nu mere for han ikke behøver at bære rundt på det hele, men det var godt af vide at hans tinge ikke bliver sjælet når de er i hendes kahyt, så var det lige hvor han skulle sove hen om det også var i hendes kahyt eller blande hendes mandskabet, han gik med hende da hun begynde at gå, han smiler svagt da hun snakke til ham, han gik ind i hendes kahyt efter han havde åbne dør, han gik over til skabet og stille sin lang bue, pilekogge, rygsæk og sin bjørneskinds kappe, så han kun havde sit kort sværd og sin lille kamp økse på sig og nogen få kaste knive.

Han kiggede sig kort rundt i hendes kahyt, inden han gik ud af den og lukke dør bag sig og kiggede på hende, "hvad med den rundvisning" spurgte han og smiler, eller havde hun andre planer med ham, for hun havde stadig ikke svaret på hans spørgsmål om hvad noget andet er angår drikke vane, men det kun være at han fandt ud af det på et eller andet tidspunkt, det var også lidt spændende af ser hvad hun vil sætte ham i gang med når de første kommer ud af sejle, hvis han skulle hjælp med noget.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.11.2022 08:44
Siden han nævnte det var lang tid siden, at han havde været ude at sejle, mente hun bestemt at det var tid til det. Men hun nød nu også at have folk på besøg, og sejle rundt med hende. Nu var det heldigvis hendes gode ven Faust, som var kommet ombord, og det var hun glad for. Der var også en masse, at vise ham på havet og nogle ting hun skulle have ordnet. Hans ord om våbnene, fik hende til at smile lidt bredt. Kayla havde altid hendes sværd på sig, mest for sin egen skyld, men man kunne heller aldrig vide, om der ville ske noget på skibet. Det kunne være, at der pludselig ville komme en eller flere fjender. Det var ikke noget hun oprigtigt gad, eller så frem til. Men det ville heller ikke gøre noget, hvis det skete.

"Lad mig starte med kahytten her.. Som du har set" nævnte hun med en venlig stemme. Hun gik lidt væk fra kahytten, og betragtede mandskabet kort. Han havde vel også fået set nogle fra mandskabet, mænd og kvinder. Hun tiltede hovedet lidt, og stoppede så op ved masten i nærheden. Drak en stor tår af rom flasken, før hun vendte lidt rundt for at stå med fronten til Faust. Der var nok meget at vise ham her på skibet, men en rundvisning var vel også normalt. En ganske normal ting at gøre, når man fik besøg på sit skib, og generelt havde gæster. Hun kunne høre nogle fra mandskabet begyndte, at snakke lidt omkring lasten nedenunder. Kayla smillede lidt større, før hun holdte blikket på sin gode ven Faust.

Han virkede klar til at sejle, og de var også klar til det meget snart. De manglede ikke så meget, det eneste der lige skulle på plads var, nogle kasser, æsker, og så sikre sig at de havde alt med. Det var godt at hele mandskabet arbejdede så effektivt som de gjorde, og de skændtes heller ikke. Det kunne godt ske engang imellem, og der kunne komme uenigheder, men det gik meget godt lige nu, hvilket hun var glad for"Okay vi har selvfølgelig nogle rum nedenunder dækket her.. Kælder, og ellers er der roret hvor jeg styrer skibet" hun pegede op imod det mørke brune hjul. Smilet voksede lidt, hun elskede virkelig at stå og styre skibet, og bare nyde vinden i håret. 

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 01.11.2022 20:25
Han nikke kort til det hun sagde med at de kun starte med hendes kahyt, angår hans rundvisning af skibet, han kiggede efter hende da hun gik over til masten, efter han havde lad sine ting fra sig, lukke han dør ind til hendes kahyt og gik over til hende og smiler, han tog en tår af sin flaske med whisky, han rette sin opmærksomhed på hende da hun snakke til ham, da han ellers var i gang med at ser rundt på skibet, så han bedre kun huske skibet og hvordan han kun bruge det på, hvis de mødet nogle ud på det åbne havet og de skulle i kamp, "ja okay, godt nok af høre, hvad er dine planer med mig, hvor skal jeg hjælp til, hvis jeg skal hjælp med noget" spurgte han og kiggede på hende, han havde da en plan om at han skulle hjælp med et eller andet, når han nu valgt at bliver på skibet og sejle med hende og hendes mandskabet.

Han tog en tår mere af sin whisky og kiggede kort rundt, han havde også godt hørt af nogle fra hendes mandskabet snakke om noget angår lasten nederunder, ikke fordi han stod og lytte til hvad de snakke om, men han havde bare lidt bare hørelse nu hvor han er halv elv, "hvor må jeg sove hen, sammen med dem eller med dit mandskabet" spurgte han, han håber nu på det første, det vil være mere hyggelig, selvom hun nok ikke vil sove så meget, når det er hende som styre skibet fra roret, udover han gik ud fra at hun har en første styre mand, som kun tager over, så hun havde mulighed for af hvil sig.

"Har de enlig en guitar ombord, hvis jeg skulle prøve at lærer dem at spiller på en" spurgte han og kiggede på hende, han havde jo ikke noget det sidste, de havde set hinanden, da hun fik travle med at kom tilbage til hendes skibet og hendes mandskabet, han gik tætter på hende og stille sig op af masten ved side af hende og tog en tår af sin flaske, han kiggede ned på hende og smiler rolig, han havde så set en god udsigt hvor han stod, det havde han da også før men den var bedre nu.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 02.11.2022 14:57
På et tidspunkt gad hun godt prøve at styre et større skib. Det måtte være en fantastisk følelse, for hendes eget skib var ganske glimrende. Men det ville ikke gøre noget, at prøve at styre et andet skib. Men om den dag ville komme, vidste hun ikke helt endnu. Måske det var en drøm, som hun kunne følge. Tanken kunne hun godt lide, som smilet voksede lidt. Hun lyttede til hans ord, og spørgsmål og tænkte lidt. Der var sagtens nogle ting, han kunne hjælpe med. Hun kiggede lidt hen imod en bunke med sække, og betragtede kort de enkle kvinder og mænd fra mandskabet, som slæbte flere sække op fra kælderen"Der er en masse at lave, vi skal have ordnet sækkene inden vi skal i kamp imod nogle fjender.. Nogle ganske langsomme og belastende fjender, som aldrig giver op" sukkede hun dybt. Ak ja de fjender var nogle Kayla og mandskabet før, havde stiftet bekendtskab med. Det endte aldrig ud i løsninger og forhandlinger. Det endte altid ud i slåskampe, og større diskussioner. Men sådan var det jo, når det handlede om fjendskaber. Sækkene var fuld af alt muligt, alt fra våben, til ulovlige varer.

Det undrede ingen, hvis de så det. Pirater var kendte for rom, ulovlig last, og andre ting. Mandskabet begyndte at arbejde videre med de andre ting, som skulle ordnes. Kayla gik hen imod sækkene. Bukkede sig lidt ned imod den ene, og hun åbnede den"Der er så meget i de her sække... Helt klart noget som fjenderne gerne vil stjæle" sagde hun og tiltede hovedet. Spørgsmålet om, hvor han kunne sove henne, fik hende til at tænke lidt. Heldigvis var der steder på skibet, hvor han kunne sove. Udover hendes kahyt. Selvom hun sagtens kunne sørge for at han kunne sove inde i hendes kahyt. Hun vidste godt, at hun havde en ekstra madras. Men som hun stod og tænkte lidt, blev hun faktisk i tvivl. Så det var nok bedst for ham, at sove inde hos mandskabet. Der kunne han sagtens sove, der var masser af plads - overraskende nok. Det skulle man ikke tro, når mandskabet var så stort, men der var masser af senge og plads"Du kan sagtens sove hos mandskabet, der er masser af plads" smillede hun bredt. 

Hun skulle nok vise ham, hvorhenne det var, så han vidste det. Om hun havde en guitar. Hun havde godt nok ikke fået anskaffet sig en, men hun vidste at en kvinde fra mandskabet havde en. Hun kiggede rundt efter hende. Efter ganske få minutter fik Kayla øje på hende. Hun gav tegn til, at kvinden skulle komme tættere på. Da hun kom hen til dem, fortalte Kayla at hun skulle låne guitaren. Hun fik fortalt kvinden, hvad hun skulle bruge guitaren til også. Det fik kvinden til at nikke, og gik hen efter guitaren"Hun spiller ganske smukt på sin guitar. Jeg har ikke fået anskaffet mig en endnu. Så jeg kan heldigvis låne hendes" smillede Kayla som hun ventede på, at kvinden ville komme tilbage til dem.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 02.11.2022 17:10
Da hun gik over til sække som nogle fra hendes mandskabet havde båret på, gik han med over til dem, han lytte til det hun sagde og nikke svagt til det, "hvad skal der gør med dem" spurgte han og kiggede kort på sækkende inden ind han rette sit blik på hende og smiler, om det skulle bæres et andet sted hen eller om deres indhold skulle dele op, så der var lige meget i hver sæk vidste han ikke, "det lyder som nogle irriterende fjender at havde, men nu er jeg her til at hjælp i kamp, hvis vi møder dem" sagde han og kiggede på hende, det var så set noget tid side han havde været i en rigtig god kamp, og det lyder til at der var mulighed for en her.

Han nikke kort til det næste hun sagde, at der var meget i sækkende her og at det var noget som hendes fjender gerne vil havde fat i, han havde stadig ikke lige set hvad der var i dem, så han kun ikke sige til eller fra på det emme, han smiler svagt da hun svaret på hans spørgsmål om hvor han kun sove, han havde nu håber på noget andet, "have nu håber at sove i din kahyt, har min ejer sove ting, hvis der ikke er plads i deres seng" sagde han og lad en hånd på hendes ryg, lidt over hendes bagdel, han var ligeglad med at hendes mandskabet kun ser det, ikke fordi han havde et problem med at sove sammen med hendes mandskabet, men det vil bare være mere hyggelig og samtid også nemme at skulle lærer hende at spiller på en guitar, når hun havde tid, så var han der så hun ikke behøver at skulle finde ham.

"Det er dejlig nok, at der er en på skibet som kan giv lidt lyd til selskabet, når der er tid til det" sagde han og kiggede på hende, han havde tager sin hånd til sig, hvorfor hun ikke lige havde spurgte hende om at lærer hendes at spiller på en guitar, vidste han ikke men havde heller ikke noget imod at hun vil havde ham til det, "skal jeg holder dem med selskabet eller skal jeg hjælp et eller andet på skibet" spurgte han og kiggede kort rundt, nu hvor de alligevel stod og venter på at kvinde fra hendes mandskabet, skulle kommer tilbage med en guitar de kun låne.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 03.11.2022 10:43
Der var mange ting som de kunne gøre med de mange sække. Hun forstod godt, at han gerne ville vide det. Et bekræftende nik blev givet til ham, som hun var helt enig i hans ord. Det var også sande ord, for fjenderne var utrolig irriterende, men sådan var vel altid når det handlede om fjender. Man vidste bare sjældent om det var mennesker, som hende og nogle af de andre fra mandskabet. Eller om fjenderne ville være et væsen. Det var sjældent at det var væsner, som angreb hende og skibet. Men man kunne aldrig vide, og derfor var hun og hele mandskabet nødt til, at være klar til at de fjender ville komme, og nærme sig dem"Du kan også sagtens sove inde hos mig. Det er intet problem, så kan du også lære mig at spille guitar. Enten derinde eller her på dækket" hun smillede bredt, som hun betragtede ham kort.

Hun nikkede til ham. Det var virkelig dejligt, at de havde en kvinde på skibet, som spillede guitar engang imellem. Det lød også utrolig godt, så det kunne man næppe klage over. Kvinden havde også spillet i rigtig mange år, så det var klart at hun var så god. Kayla glædede sig til at hun kunne lære det, og spille ligeså smukt. Udover det var hun sikker på, at hun ville kunne bruge guitaren til andre ting også. Hvad præcis endnu var hun ikke helt sikker på. Da hun kunne se at de fleste fra mandskabet havde taget fat i nogle af sækkene, og var godt igang, kunne hun ikke undgå at smile lidt.

Det var godt, at de kunne samarbejde og få det ordnet, og helst inden de irriterende fjender ville komme. Hans ord fik hende til at klappe ham på skulderen"Du må gerne hjælpe mig Faust. Det ville være godt, vi skal bare have ordnet resten af sækkene. De skal bare tømmes og rydes lidt ud i" hun havde en venlig stemme, med et bredt smil. Det ville nok ikke tage lang tid for dem, at ordne sækkene. Men på den anden side, så vidste Kayla heller ikke hvornår fjenderne ville være fremme. Det kunne tage alt fra timer, til minutter. Kort skulede hun ned imod sit sværd. Gad vide hvordan kampen ville blive. Nu havde hun selvfølgelig gæst af Faust. Hun vidste han også kunne kæmpe, så de havde nok en stor fordel.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.11.2022 13:06
Han stod rolig og venter på at få et svar på hvad der skulle gøres med sække men hun sagde ikke rigtig noget om det, han rette sin opmærksomhed på hende da hun snakke til ham, så fik han alligevel lov til at sove ind hos hende, så var det bare om han skulle sove på gulvet eller om der var plads i hendes seng og hun vil dele den med ham, "det var også det jeg tænke, og kan også godt lærer dem der herude på dække" sagde han og kiggede på hende.

Da kvinde kom tilbage med hendes guitar, tog han imod den og takke hende for at de måtte låne den, den skulle ind i hendes kahyt, så den ikke bliver væk eller gik i stykker, han gik hurtigt ind på hendes kahyt for at stille guitar derinde, han kom tilbage kort efter, da han mangle også at få svar på hvor eller hvad han skulle hjælp med.

Han nikke kort til det hun sagde og smiler, "så gør jeg det" sagde han og smiler til hende og gad hendes skulderen et klem, inden han tog fat i den første sæk og tøm den ud på dække, han vende den ikke bare på hoved da han ikke vidste hvad der var i den, om det kun gå i stykker eller ej, hvorefter han begynde at rydde ud i den, så fortsætte han med sække indtil han havde været dem igennem, så var det bare hvornår de vil tager afsted ud på det åbne have.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 03.11.2022 19:24
Normalt havde de heller ikke så mange sække på skibet. Det var ikke tit det skete, men i øjeblikket var der godt nok mange, som de skulle tage sig af. Men det var jo ganske fint også, så kunne de nå at ordne det inden fjenderne ville komme. Det ville være et spørgsmål om tid, før alle de fjender ville ankomme. Kayla så lidt frem til det, for hun kunne altid godt bruge en god kamp. Men på den anden side, hun vidste ikke hvad slags væsner de var. De kunne sagtens være vampyrer, eller dæmoner. Hvis hun og mandskabet var heldige, var de mennesker. Men det måtte de finde ud af

"Ja det kan du også, det bestemmer du. Jeg er dog sikker på, at mandskabet ville elske, at lytte til musik" nævnte hun med en venlig stemme, og et bredt smil. Det var virkelig noget hun så frem til, og glædede sig til. Gad vide om det ville blive nemmere for hende, at spille på guitar, frem for at skyde med bue og pil. Det var måske nemmere at skyde med bue og pil, men det kunne være hun ville blive overrasket. Uanset hvad så hun frem til, at skulle lære at spille på guitaren. 

Kayla begyndte også at ordne nogle af sækkene. Undervejs holdte hun øje med vandet, og længere fremme imod byerne man godt kunne ane lidt. Fjenderne ville uden tvivl komme sejlende hen imod dem, medmindre de kunne svømme hele vejen. Men det vidste hun ikke. Hun gik igang med at sortere indholdet af den ene sæk, og tog hurtigt den anden bagefter"Hmm.. Det kunne måske godt se ud som om, at der er noget derhenne"nævnte hun med et løftet øjenbryn, som hun betragtede nogle skygger længere væk fra skibet. Det lignede omrids af nogle personer. Kayla rejste sig op, som hun trådte tættere på. Lagde en hånd ovenpå masten i nærheden"Ja det er sikkert fjenderne som er på vej" sagde hun og skulede kort hen til Faust.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.11.2022 19:53
Han nikke kort til det hun sagde, "ja det håber jeg da at de vil, hvis jeg spiller herude på dække" sagde han og kiggede på hende og smiler, det var nok mange mulighed for ham at spiller ud på dække, det vil nok være oppe fra roret, når hun stod der, vil han også være der for at holde hende med selskabet og der kun han spiller på guitar, han fortsætte rolig med at ordne den en sække og gik videre til den næste, der var hvis heller ikke mere travle, for hun sagde ikke noget til at han forsvundet kort med guitar, de låne fra kvinde i hendes mandskabet.

Han lytte til det hun sagde og kiggede kort rundt, han kun ikke rigtig ser noget, andet inden det der forgik ned på havn, hvor skibet stå lå til i, han vidste så set stadig ikke hvornår de vil sejle her fra, og den fjenderen hun snakke om tro han så set at de vil mødre ude på det åbne hav og ikke her i havn, han rette sig op og så han bedre kun ser rundt, "jeg tro at vi skulle mødre dem ude på det åbne hav og ikke her i havn" sagde han og kiggede rundt, han kun stadig ikke rigtig ser nogle, men nu vidste han så heller ikke hvordan de her fjenderen ser ud.

Hvis de var på vej her hen, kun de ved når at ligger fra havn og sejle ud på det åbne hav og slippe væk fra dem på den må, men han havde så set ikke en rigtig ide om hvor hurtigt man kun ligger fra en havn, "skal jeg være klar til kamp eller" spurgte han og kiggede på hende, det vil være en god ting at være klar på kamp hvis de skulle kæmpe, han begynde igen at ordne en af sække, bare så han laver noget men han var mere opmærksom på hans omgiver, så det vil være sværere at snige sig ind på ham eller hende.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 04.11.2022 18:32
Om hun ville spille herude på dækket eller indenfor i hendes kahyt, var hun ligeglad. Begge muligheder var ganske glimrende for hende, men måske det ville blive mere hyggeligt hvis det blev herude på skibets dæk. Der kunne nogle fra mandskabet sikkert også lytte med, for Kayla vidste godt at de var ligeså vilde med musik, og toner som hun selv var. Det skulle nok blive hyggeligt, og det ville skam også blive spændende når hun skulle prøve at spille guitar. Det brede smil voksede som hun hørte hans ord. Måske det var bedst, at sejle tættere på dem. Så havde de også bedre mulighed for at komme hen på fjendernes skib. Hun tænkte lidt over det.

"Ja måske det faktisk er en glimrende idé" svarede hun tænksomt. Det ville bestemt ikke gøre noget. Hun kunne sagtens styre skibet i retningen af fjenderne. Faust havde ret, det var nok bedst at de sejlede tættere på. I stedenfor at de bare stod stille i vandet. Kayla gik op til det fine hjul, og drejede det lidt, så skibet vendte med skuden hen imod fjendernes skib. Hun kunne sagtens se det, og det fik smilet til at vokse lidt mere. Det her skulle nok blive interessant, og hun så meget frem til. Hun kunne godt se at mandskabet gjorde klar, og gik lidt rundt. De vidste helt sikkert godt, hvad der snart skulle til at ske, så heldigvis behøvede Kayla ikke at beordre dem rundt, eller kommandere dem til det som de skulle.

Spørgsmålet fra Faust, fik Kayla til at vende blikket hen imod ham, som hun fortsat sejlede skibet tættere på fjenderne"Ja det er en god idé. Det her skal nok blive en interessant og god kamp" hun holdte blikket på ham lidt mere, før hun vendte de blå øjne hen imod manden som styrrede det andet skib. Hun kendte ham overraskende godt, og huskede tydeligt hvor træls han var. Mandskabet manden havde, kendte hun dog ikke helt. Men denne her fjende, var en som hun havde kæmpet imod før, og at han igen nu ville have en kamp, undrede hende ikke.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.11.2022 20:32
Det viser sig at han havde været påtager i at rydder op i de forskellig sække, der stod her på dække, at han ikke havde opdaget at de var sejle ud fra havn, det kom enlig bag på ham at han ikke havde opdage det, for han lad normal mærke til det mest men dog ikke lige det her, og så meget havde han heller ikke drukket af whisky, at det vil havde en betydning for ham, han rette sig op da hun snakke til ham, det var altid noget at hun synes at det var en god ide, han havde ideer om hvordan en kamp forgik ude på havet men han havde aldrig været med i en, så han var enlig lidt spændt på det, han kiggede efter hende da hun gik op til roret, han gik op til hende lidt efter hun var gået.

Han nikke kort til det hun sagde, om han skulle være klar til kamp, så var det altid noget at han havde våben på sig, han kun enlig bare forvandle sig om til sin ørne form og flyve der over og starte kamp før de andre vil kom over, men hvis han gjorte det, vil han være alene i kamp mod et hele mandskabet, på et andet skibet og han kendt heller ikke fjenderne, så han blev her på hendes skibet og mød kamp sammen med resten af skibet, så vil kamp være mere lige vil han gæt på men han ved han enlig om det, han havde jo ikke prøvet en kamp ude på havet.

Han kun hvis godt når af sin bue men den vil ikke være god når de kom i nærkamp, "hvordan gør vi det, skal i forhandle første eller er det bare kamp når vi kommer tæt nok på eller" spurgte han og kiggede på hende, han stod ved side af hende mens hun stod ved roret, han havde ikke trukket sine våben men han var klar til det.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 15.11.2022 19:58
Det skulle nok blive interessant, hun var ret sikker på det. Faust virkede også klar, så det var vel kun en god ting. Hun skulede kort rundt til det meste af mandskabet, som også virkede klar på kampen. Kayla smillede skævt, og hun flyttede blikket væk fra en af kvinderne i mandskabet, for at kigge hen på sin kammerat Faust. Det var slet ikke noget nyt, at de skulle i kamp for det skete tit når man sejlede rundt. Eller tit og tit, det skete engang imellem. Det kunne slet ikke undgås, men heldigvis havde Kayla aldrig haft noget imod det, for det var nu også hyggeligt nok på sin helt egen måde.

"Vi plejer at forhandle først.. Men sommetider gider de ikke, så vil de hellere slås og stjæle" nævnte hun med en rolig stemme som hun holdte blikket på Faust i et øjeblik. Det var sande ord, for sommetider gad fjenderne ikke at forhandle, så havde de altid bare været hurtige til bare at røve hele skibet, og stjæle. Men hun var klar og var nødt til at være på vagt. Det var dog heller ikke noget problem for hende, for hun var sikker på at fjenderne ville tabe og fortryde at de snart var henne ved hende og skibet"Det ser ud til, at de kommer nu. Jeg ved at du er klar, for du ser klar ud Faust" smillede hun før hun flyttede blikket ud på fjendernes skib som kunne ses foran dem.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 16.11.2022 21:44
Han kun godt ser at de kommet tætter og tætter på fjenderne, han kiggede kort ned på hendes mandskabet, de så klar ud men de var noget også vant til det her, han var kun vant til kamp dog ikke ude på det åbne hav som de var nu, han rette sin opmærksomhed på hende da hun snakke til ham, han nikke kort til det hun sagde og smiler, "jeg lad dem om at før ordet, så må vi ser om de vil forhandle eller bare kæmpe" sagde han og smiler rolig, han skulle ikke havde sagt det forkert her, selvom han heller vil en kamp frem for at skulle forhandle, og hvis de skulle det vil han også lad dem klar det

"Ja det kun godt ser så ud og jeg er klar, så de sige bare til hvis det er" sagde han og kiggede på hende, hvis de skulle i kamp havde han en plan om at hop ud over ræling, og forvandle sig om til sin ørne form inden han ramme vandet, for at flyt over på fjenderne skibet og overrasker dem bag fra, for han regne ikke med at de vil tænke over det, for de har nok travl med at kom over på skibet her, eller det tænke han at de havde som sagt havde han ikke været med til en kamp mellem to skib, men lige nu måtte han venter med tålmodighed, "er de klar og er der et sted de ønske at have mig eller skal jeg bare køre mit ejer show hvis vi kommer til kamp" spurgte han og kiggede på hende, det kun enlig også være meget godt af vide om hun havde nogen planer med ham.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.12.2022 10:12
Det var aldrig til. at vide om de fjender bare ville handle eller om de gerne ville kæmpe. Men Kayla stod klar med hendes sværd, og hun vidste også godt at hele mandskabet var klar. Det så også ud som om at hendes gode ven Faust også var klar. Fjendernes skib nærmede sig endnu mere, og hendes blå øjne fulgte kaptajnen på skibet. Godt nok havde hun haft mange stridigheder med den mand, men de havde da også haft nogle gode stunder.

"Heldigvis har vi mange muligheder for at bruge andre ting end våben imod dem" nævnte hun med et bredt smil som hun kort kiggede hen på ham. Det var sandt, der var mange ting der kunne bruges. Kugler, krudt, støv og andre spændende ting som kunne aflede, distrahere eller skade fjenderne. Kayla lod smilet vokse lidt, som hun godt kunne se at fjenderne begyndte at komme hen på hendes skib. Det fjendtlige skib var kommet helt tæt på, og i hendes øjne var hendes skib det flotteste, men hver sin smag jo.

Hans spørgsmål fik hende til at tænke lidt. Det var måske bedst, at have ham tæt på i tilfælde af, at hun ville få brug for hans hjælp. På den anden side, så kunne det også være godt hvis han kørte sit eget show. Hun tiltede hovedet, og lod blikket glide hen på kaptajnen fra fjendernes skib"Jeg tænker du sagtens kan køre dit eget show, og hvis jeg får brug for din hjælp til noget.. Siger jeg til" hun blinkede lidt til ham, for at drille lidt. 

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.12.2022 00:25
Han smiler af det hun sagde, "det er godt at vi har det" sagde han som svaret til at de havde mange mulighed for af bruge andre ting inden deres våben, det lyder så set spænde han havde nogen ideer hvad det kun være men det lod han hende styrer, nu hvor det også er hendes skibet og mandskabet, han kiggede over på det andet skibet som var næste oppe på side af dem, så gik det nok så løs hvis det var lige på og hårdt angår kamp eller om de havde tænk sig at forhandle første, han vendt sig opmærksomhed tilbage til hende da hun snakke til ham, så han måtte godt kører sit ejet show, "det håber jeg da at du få" sagde han drille tilbage som svar på hun vil sige til hvis hun havde bruge for ham, han gik lidt tætter på hende og kyssede hende kort på mund og smække hende på røv, ikke hårdt men nok til hun vil mærke det, "vi ses på den anden side" sagde han og kiggede på hende, inden han vende sig om og løbe mod ræling, hvor han hoppe hen over den.

Efter han var hoppet udover ræling, og var ud af syne begynde han sin forvandle om til sin ørne form, han når at forvandle sig og begynde af flyve som ørn, inden han ramt vandet, det var godt at han ikke havde mere på sig for så vil han ikke kun forvandle sig, hvor han flyve højde op så han fik bedre udsyn over det hele, så måtte han ser om det bliver til kamp med det sammen eller ej, for han var klar til kamp, han håber det lidt at det bare er lige på og hårdt, at de ikke giver at forhandle første, han når at flyve nogen gang rundt om skibet før kamp gik i gang imellem dem, hvis han kun smiler som ørn havde han gjorte det men det kun han ikke.

Han fløjt ned mod det andet skibet, da han var tæt nok på det, forvandle han sig tilbage og lavet et rulle faldt da han landet på skibet dæk, hvor han trække sit kort sværd og lille kamp økse, han vil kun når at tager en måske to inden han et opdaget, han fik hugge den første ned bagfra, hvor bliver opdaget lige efter, Faust havde ellers overraskede angrebet på sin side, nu hvor han kom bag dem mens de var på vej over på hendes skibet, det kun godt være at han var alene over på modstands skibet men han gad dem modstand så godt han kun, det var til af ser at han havde mange års træning bag sig med kamp, godt nok var det her hans første kamp på et skibet men det gik fint alligevel, han fik kæmp sig rolig over på hendes skibet, så han ikke stod alene, han vidste at det vil gå galt hvis han blevet ved med at være alene på modstands skibet, han var i gang med at kæmpe sig op til Kayla, han vidste godt at hun ikke havde sagt at hun havde bruge for ham men hun skulle heller ikke stod alene her i kamp.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.12.2022 19:08
Et overrasket udtryk dukkede op på hendes ansigt, da han kyssede hende. Men hun var enig om, at de ville ses på den anden side. Kampen skulle nok blive god, det var hun sikker på. Det fjendtlige skib var fuld af fjender, og det fik kun det brede smil på Kaylas ansigt til at vokse. Hvordan kampen faktisk ville blive, vidste hun ikke. Men hun så frem til det, og var sikker på at det nok skulle blive interessant. Hele hendes mandskab var klar, og det gjorde hende kun mere og mere klar til kamp. Det var ikke nyt for hende, at der skulle til at foregå en vild, og spændende kamp. Som pirat oplevede hun det nogle gange, men det havde altid været hyggeligt, og spændende. Derfor så hun helt sikkert også frem til det, den her gang.

"Lad os begynde" lød det bestemt fra hende, som hun gjorde tegn til mandskabet om, at de skulle rykke ombord på det fjendtlige skib. De forstod godt ordren, og skyndte sig hen på det modsatte skib. De var klar med deres våben, og Kayla havde selv sit sværd klar. Det skulle nok blive godt, og hun var helt sikker på at det uden tvivl nok skulle blive en god kamp. Hovedet tiltede hun lidt, før hun kom ombord på det modsatte skib. Hun betragtede hurtigt Faust, før hendes blik faldt på kaptajnen. Alle de stunder de begge to havde delt sammen, og hun blinkede til ham. Hun huskede tydeligt alle de gange, hvor hende og kaptajnen havde hygget sig, men lige nu var de fjender. Hun skulle nok sørge for at ham og hele hans mandskab ville forsvinde. Faust var hun sikker på, ville joine og sikre sig at denne kaptajn og hans mandskab ville tabe og forsvinde.

Hele hendes mandskab var kommet ombord, og de gik straks igang med at kæmpe imod fjenderne. Kayla var godt igang med at krydse sit sværd med kaptajnens. Hun sendte ham et skævt smil, og vidste at hun sagtens kunne vinde over ham. Hvis ikke hendes styrke var nok, så havde hun altid sin charme, og andre metoder. Kort tillod hun sig, at betragte Faust, bare for at se hvordan han klarede den. Det virkede til, at det gik meget godt for ham, hvilket kun var godt. Kampen var igang, og Kayla prøvede at få kaptajnen til at bukke under for hende, men han var blevet stærkere siden sidst. Det fik hende til at smile lidt større"Du kommer til at tabe" nævnte hun bestemt for kaptajnen. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2