Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 16.10.2022 17:41
Det var sent nok til at en ro havde sænket sig over paladset, men ikke nok til at der var stille på de lange gange, oplyst af flakkende fakler. Buerne ud mod de eksotiske haver stod badet i et let lys og man kunne ane vandet der flakkede til rytmen af små fisk der endnu ikke var at finde under en sten. Skridt af bare fødder gav genlyd og Amadia gik med sænket hoved. Masken dækkede hendes øjne så de vagter der var placeret uden for hvert af Fyrstefamiliens værelser ikke kunne se dem. Det lange hvide hår var sirligt blevet flettet og pyntet med blå perler.

Altheae fik foran, rank og stolt som hun stadig var, til trods for at det ikke var hende han havde bedt komme til sit soveværelse. Amadias ankomst blev stille annonceret og hun blev ført ind. Da først de var alene sank den unge pige sine skuldre, skubbede masken op så de blå øjne kom til syne og løb i retningen af sin herre.

Hun havde ikke set ham længe, og gensynet synes kun at flyde over. Der havde været mange måder og aftaler og Amadia vidste at hun ikke var den eneste han tilbragte tid sammen med. “Min Fyrste.” hviskede hun stille og løftede hovedet for at se op på ham med de lysende blå øjne.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 16.10.2022 21:15
De hviskende rygter på Kazimi-paladset fortalte, at Sephyran havde været i et forfærdeligt humør de seneste uger. Han følte sig syg af krop og sind, og hans evigt voksende paranoia så skygger, hvor der ikke tidligere havde været nogle. Flere af tjenestefolkene var blevet omhyggeligt undersøgt, men kunne han stole på de spioner, han havde sat til at skygge dem?

Fyrstens overdådige værelser havde store vinduer, der gav udsigt til haven og dens eksotiske fugle og planter. Her lå han - mageligt henslængt i sine silkepuder, iført en overdådig kåbe. Skægget var omhyggeligt olieret og sat, det samme med det blåsorte hår, der var redt tilbage fra ansigtet. Hænderne, der legede med en kop vin uden at løfte den til læberne, var smykket med glimtende, gyldne smykker, mens fyrsten så spekulativt ud i det fjerne, ind til en stemme ved døren annoncerede, at der var besøg.

Han rejste sig ikke for slavinden, for det ville ikke være passende. I stedet vinkede en lillefinger hende tættere på, mens hans blik gled over hendes ansigt. Det havde været et særligt, værdifuldt køb, dengang han havde betalt en slavehandler rigelige summer krystaller for hende - ikke blot på grund af hendes skønhed, som han bestemt havde interesse for, men særligt på grund af hendes evner. Derfor var hans første ord til hende også:

"Amadia .. kom nærmere, min kære. Har du haft et syn, siden vores sidste møde?"

Der var både håb og frygt i fyrstens stemme. Hvis hans fjender for alvor var ved at nærme sig for at bringe ham til fald, kunne hun måske nå at advare ham i tide..

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 16.10.2022 21:37
Amadia knælede for den store seng, og bøjede ærbødigst hovedet så et par månelyse lokker let gled om hendes ansigt. Han var sløret for hendes syn, hvilket typisk bar præg af at hun havde brugt sin evne mange gange; måske endda for meget. Men hun kunne ikke nægte Sephyran hvad han ønskede mest af alt.

De blå øjne funklede let i ildens skær og hun kravlede langsomt op i sengen og satte sig på knæ ved hans side. De slanke fingre rakte ud efter hans ansigt; både for nærhed, men også for hele tiden for at sikre sig at han stadig var der.

Hun nikkede langsomt. “Personen hvis øjeblikke jeg er låst fast i, har maskeret sit ansigt.” svarede Amadia en kende skuffet. Det krævede stor magi til at folk med så enestående evner som hende selv ikke var i stand til at finde frem til deres identitet. Enten skulle man besidde dem selv, eller kende til en der kunne brygge vanskelige mixture der skulle indtages ved nattetid så længe man ønskede at holde nysgerrige blikke væk.

“Men det er altid det samme. Mørke, flakkende lys. Røde øjne. Men i nat..” Hun tav et øjeblik og lukkede øjnene. “Mærkede jeg også et begær, jeg tror det er en kvinde” hviskede hun stille.

"Og hun er vred på dig."
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 17.10.2022 18:54
Selv om Amadia havde elverblod i årerne, havde hun en lydighed som den villigste slavinde. Det bahagede fyrsten, som ellers nærede en vis mistro over for den spidsørede race .. men hende .. havde han aldrig haft grund til at nære mistro over for. Hendes øjne, mere blå end hans egne, drog hans blik til sig, mens han lod hendes fingre vandre over hans ansigt.

Hans hænder rakte ud for at drage hende til sig, men hendes ord fik ham kortvarigt til at stivne, hans greb hårdere, end det havde været ment til at blive.

"Er du sikker?" Spurgte han, hæst.

Ikke at Sephyran var et eneste sekund i tvivl. Hans liv havde været forbandet, siden den dag, han havde ladet sin anden hustru eksilere i stedet for at henrette hende. Hendes hævn havde allerede taget tre sønner fra ham .. hvor længe skulle det fortsætte? 

"Er hun tæt på? I Rubinien?" Spurgte han derefter, grebet løsnende sig en smule. Det var tvivlsomt, at Amadia havde fornemmet hendes lokation, hvis selv hendes ansigt havde været skjult for halvelverens kraftige magi .. men han måtte vide det!

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 17.10.2022 20:06
Amadia var fyldt med et vildrede af følelser overfor Sephyran, og de endte alle sammen ud i taknemmelighed. Han behandlede hende langt bedre end den forhenværende og det gjorde. Hele hendes eksistens cirkulerede omkring fyrsten; hvordan hun kunne hjælpe, og hvordan hun kunne behage.

Selvom hun havde været hos ham et par år, følte hun stadig at mange nye ting, og den respekt der ikke eksisterede mellem de andre slavinder i hans varetægt. Men hun ignorerede deres jalousi.

En sammentrukket lyd forlod hendes læber, men hun forblev tæt på ham. Hun vidste at nyheden ikke ville bringe glæde, det gjorde det sjældent når han gerne ville noget ham hans fjender. Hun bøjede sig let frem for at hvile hovedet på hans skulder.

“Ja.” Hviskede hun stille. “Jeg har brugt flere nætter i de samme minder i håb om at kunne finde frem til de rigtige ting” Blidt løftede hun den frie hånd og tegnede små symboler på den blottede brystkasse.

“Synerne er utydelige nok til at jeg ved at hun ikke er tæt på, men jeg kan prøve at finde ud af om hun har sendt agenter ud?” spurgte hun stille. “og hvis du selv har din tvivl om nogen tæt på dig.. Så lad mig se dem” bad hun.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 22.10.2022 11:12
Guldringene glimtede på fyrstens hånd, som han løftede den, og begyndte ganske blidt at stryge hende over det silkebløde hår, mens hans blik alvorligt var vendt mod det store vindue, hvor et væld af farver viste stærk kontrast til ørkensandet og goldheden, som man ellers fandt i Rubinien.

"Du tjener mig godt." Brummede han lavmælt. Udtrykket i ansigtet var tænktsomt og forpint. Han kunne tydeligt se dem for sig .. hans fjender, der langsomt kredsede omkring ham, klar til at slå til som en hugorm, i det øjeblik den mindste svaghed blev udvist.. Han kunne ikke stole på en eneste af dem!

"Jeg tvivler på dem alle, min kære." Sagde han endelig, efter en længere stilhed. "Men nogle mere end andre. Mine brødre har altid haft deres blikke vendt mod fyrstemagten .. jeg tror ikke, at de ville forråde mig i en sådan grad, at de kunne finde på at arbejde med hende .. men du må se dem!" Fortsatte han. Han nævnte ikke sin tidligere kone, Safiyas navn, men der var ingen anden kvinde, han omtalte på den måde. Da Amadia var kommet i fyrstens tjeneste, var hun omhyggeligt af de andre slaver blevet instrueret i aldrig at nævne navnet højt, for ikke at vække Sephyrans vrede. 

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 22.10.2022 14:12
Amadias vejrtrækning var rolig, og intet ved hende indikerede nervøsitet. Hun havde lært fyrsten at kende, og hun vidste hvornår hun skulle krympe sig, og hvornår hun kunne prikke til den gnistrende ild. En blidt lyd gled over hende, der kunne betragtes på samme måde som når en kat spandt. Hun pressede sine læber mod hans blottede hals et par gange, før hun igen faldt hvile mod hans skulder.

Hun eksisterede alene for at tjene ham, det havde hun lært; men hun vidste også at han behandlede hende anderledes end nogen af de andre. Hvilket der var utallige af grunde til, en af dem som hun af og til holdte sig mest til, var fordi han brød sig om hende. Selvom det nok mere var hendes evner der behagede ham og som resulterede i hans fascination af hende som helhed. Af og til mærkede hun den skinsyge tilstand som Altheae i den grad besad i en større mængde end hende. Amadia følte sig høj på rusen af hans blik mod sig og følelsen af hans nærvær og turde slet ikke tænke på hvad hun kunne finde på at gøre hvis en ny tog hendes plads. Men den side så aldrig dagens lys, og hun forblev den rolige, hypnotiserende og lydige slavinde som hun vidste han kunne lide.

Hun lyttede til hans ord, og til sidst rettede hun sig op fra sin siddende stilling. Blidt strøg hendes fingre over hans ansigt før hun lænede sig frem og kyssede ham.
"Skal det være diskret?" hviskede hun bagefter. Der var mange måder hvorpå hendes evne kunne bruges, og selvom hun godt kunne søge deres minder og tanker uden at se på dem, flød det langt mere sammen til usikkerhed end når hun fik lov til at se dem direkte i øjnene. Problemet med dét var at de så højst sandsynligt ville vide hvad der var ved at ske.

"Selvom, hvis de intet har at skjule, skulle de gerne være villige til at lade mig gennemsøge deres tanker" Hendes stemme fik et mørke over sig, da hun talte igen og de blå øjne hvilede let mod fyrsten.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 28.10.2022 16:34
Amadias tilstedeværelse var altid beroligende.. behagelig. Sephyran selv kunne råbe og skrige i ophidselse, men han havde en klar forventning om, at slaverne holdt deres følelser tilbage. Naturligvis medmindre en af hendes drømme havde plaget hende særligt..

Hendes læber var sødme, og hun havde den ungdom og skønhed, som han foretrak i sine kvindelige selskaber. Utvivlsomt ville den, på grund af hendes ophav, vare i mange år. Sephyran agtede selv at leve, til han var en gammel mand, og for nu havde han ingen planer om at udskifte hende .. naturligvis særligt på grund af hendes magi.

"Jeg så i spejlet en udveksling mellem min bror, Fareed, og min søn, Jontar .. Et spørgsmål mellem dem, der bar mere vægt, end jeg brød mig om." Hans blik vendte sig fra hende med en mørk mine, som det vandrede hen mod en dør, der førte til det private gemak, hvor han plejede at udøve sin magi, der tillod ham at spionere på andre.

"Det fik mig til at overveje, om de plotter imod mig. Planlægger at Fareed skal overtage titlen.."

Hans blik vendte tilbage mod hende, de strålende blå øjne, som kun han selv måtte se. Hans bror ville lige så lidt få lov til at at se dem, som han ville få lov til at se fyrstetitlen! "Diskret ville være til at foretrække.." Sagde han lavmælt.

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 30.10.2022 17:10
Amadia havde altid været rolig og stille, det lå til hendes natur, og så havde hun lært at det bedst kunne betale sig at være lydig. Hendes tidligere ejer havde ikke behandlet hende godt, men selv ikke da sagde hun sig imod. Det var vel både en god og en dårlig egenskab at være i besiddelse af. Sephyran var på sin egen måde anderledes og hun følte ikke andet end tryghed i hans nærvær.

Hun havde lært meget de sidste år, og tilpasset sig.

Amadia var allermest tilfreds når hun kunne mærke at Sephyran var i godt humør, og selvom hun tydeligt kunne mærke hans behag over hendes tilstedeværelse var det tydeligt at han ikke havde den ro der normalt lagde sig over fyrsten som en silkekappe. Hun gled ind i hans favn, og lagde en flad hånd mod hans blottede brystkasse for at få ham til at glide tilbage i puderne.

Hun lyttede til hans ord, og mærkede hans mørke; mon han selv var klar over hvad det gjorde ved hans blik? Hun begravede hovedet ved hans hals igen og indånede hans velkendte duft.

“Ens familie vil altid søge storhed” hviskede hun stille; hun havde set det utallige gange. Grådighed og magt. Død og ødelæggelse. Hun gøs let ved de levende billede der dansede for hendes indre blik. Hun så op på ham, mødte hans mørke øjne. Så nikkede hun; hendes næste opgave var klar. Heldigvis var hun ofte i samme lokale som fyrstens bror, og selvom hun var et spektatulært syn, havde hun lært at gøre sig endnu mindre. “Som Fyrsten ønsker”
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 06.11.2022 10:46
Sephyran lod sig synke tilbage mod de bløde silkepuder, selvom det var tydeligt, at hans krop stadig var anspændt. Det var svært for fyrsten at slappe af for tiden: tankerne hvirvlede i hans hoved, og hver gang han lukkede sine øjne, var det som om han så sine fjender lure som mørke skygger - ventende på ham.

Han håbede, at det havde været det rigtige valg at udnævne Jontar til arving. Han stolede på sit eget blod, men af og til kom den snigende, forræderiske tanke om, at Safiyas blod alligevel ville vise sig stærkest..

"Advar mig det sekund, du ved noget .. også selv om det blot er en anelse." Brummede han lavmælt. Han måtte være på forkant .. hvert øjeblik. Senere ville han bruge spejlet på at se mod Fareed, men for nu, ønskede han slavindens selskab. Han lukkede øjnene, fornemmende hendes duft og hendes tilstedeværelse, men anspændtheden kunne stadig ikke forlade ham.

"Lad mig høre din stemme." Beordrede han derfor efter en længere rums tavshed. Hendes magi var ofte det eneste, der kunne få ham til at slappe af.

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 06.11.2022 14:34
Amadia vidste godt at der skulle mere til at få hendes fyrste til at slappe af, men det behagede hende at han uden yderlige protester fulgte hendes bevægelse. Da først han var kommet ned i de bløde puder, trak hun i de bløde silke snore der holdte hendes kjole oppe før hun kravlede hen over Sephyran, og satte sig hen over hans skød. “Ja..” hviskede hun og mærkede hvordan hendes hjerte slog et par slag over.

Hendes slanke fingre gled over den varme brystkasse før lyden af en let melodi gled over hendes bløde læber. Det tog altid tid før den fyldte rummet, tonerne tog til, og hendes sang syntes at blive højere uden at hun selv gjorde noget. Hun tog hans hånd i sin og førte den op til hendes ansigt, hvor hendes læber let kærtegnede håndfladen.

Hans ansigt blev tydeligere for hendes blik, og selvom det stadig føltes tåget, kunne hun se ham mere klart over sig. Se hvordan hendes rolige stemme fik hans brystkasse til let at hæve og sænke sig i en rolig takt.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 20.11.2022 19:50
"Mmmh.." Brummede Sephyran, som han lod sig synke tilbage i puderne, øjnene fokuserende på kjolen, der løsnede sig fra hendes krop. Hans hænder gled kærtegende hen over hendes lår, nydende fornemmelsen af hendes bløde hud og mærkende sit eget skød reagere på hendes nære tilstedeværelse. 

Det var nøjagtigt dét han elskede ved hende - lydigheden, forståelsen og hendes viden om, hvad han ønskede, nærmest uden han havde behov for at ytre det. Han kunne mærke, hvordan anspændtheden i musklerne begyndte at slappe af, mens hendes melodi fyldte rummet, og han lod hende kysse sin ene hånd, mens den anden med et blødt greb om hendes lår bød hende endnu tættere på. 

Gennem de halvåbne øjne, kunne han se hendes blå blik. Lyden af hendes stemme fyldte rummet, og som altid, når hun sang, gik det op for Sephyran, hvor meget han havde haft behov for den afslappelse, kun hendes melodi kunne give ham. "Din stemme er det eneste, der bringer mig ro.." Hviskede han lavmælt. "Resten af tiden .. uro .. smerte. Jeg frygter, at nogen er ved langsomt at forgifte mig.." Det var utvivlsomt hans afslappede tilstand, der fik ham til at udtale ordene, for han var ikke en mand, der ønskede at vise svaghed. Særligt ikke over for dem, der var ham nærmest.

Faktummet, som fyrsten nægtede at se i øjnene var, at forgiftningen kom fra hans egen hånd. Krystalvinen var aldrig langt borte fra det øjeblik, han slog øjnene op, og hans stigende paranoia fik ham blot oftere til at søge mod de dyrebare dråber. Hans sind forblev oftest klart, men kroppen havde svært ved at følge med.

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 22.11.2022 23:26
Amadia kunne mærke virkningen hos sin fyrste, og den følelse spejlede sig langsomt hos hende. Det lyse silkebløde hår svang i lette bølger bag den nu bare ryg som hun roligt bevægede sig let mod ham for at få flere lyde ud mellem de kysseværdige læber. Når de kun var dem, alene sammen med hinanden mærkede hun ikke de stik der af og til kunne vise sig når hun så hans affektion for andre end hende. På dét punkt mindede de alt for meget om hinanden. Men det var endnu ikke gået galt for Amadia lærte ved de andres fejl.

Hendes negle gned let mod hans brystkasse i små ryk som en kat. Læberne blev skilt let af som et let suk forlod de buttede læber. Hun kunne mærke at rummet omkring hende blev slørret, og derfor fokuserede hun kun på Sephyran som lå smuk under hende. Det havde taget hende lang tid at finde ud af præcis i hvilket omfang han havde brug for hendes afslappende sang. Den sidste tid havde det været mere krævende.

Tungespidsen hvilede på underlæben og med et ryk faldt hendes indre over hans skød.

Hendes hjerte sprang et par slag over og det selvtilfredse smil kunne ikke undgås at kruse sig over hendes læber. “Det vil aldrig ske..” hviskede hun let og åbnede øjnene igen og lænede sig ned mod ham for at kunne kysse ham let. Hun vidste godt at hendes ord alene aldrig ville være nok. Men en del af det hun var blevet bedt om var netop at holde øje med om hun kunne fange handlinger før de skete. “Men det er de magtfuldes byrde”

Hun lagde en hånd mod hver af hans kinder og holdte hans ansigt mellem dem så hun kunne hvile panden mod. “Du er stadig min ørkenløve”
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 25.12.2022 18:33
Hendes stemme, tilfredsstillelsen ved hendes nøgne hud og bløde læber, var en af de få ting, der for en stund kunne få fyrsten væk fra alle de paranoide tanker, der hjemsøgte ham dag efter dag og nat efter nat. Af samme grund, var det næppe gået nogen forbi, at Amadia efter hendes ankomst til Kazimi-paladset hastigt var gået hen og blevet Sephyrans yndlingsslave ..

Han syntes at have fanget et jaloux glimt i Altheaes øjne, selv om et ord aldrig havde forladt hendes læber. Hun havde trods alt været hans slave, siden han var blevet født, og ingen af de yngre slavinder fyrsten ellers havde lystet sig med, havde haft helt samme effekt som Amadia. For første gang så Altheae sin position truet, vidende at hun på et tidspunkt ville blive for gammel til at tjene ..

Hans hænder kærtegnede forsat hendes krop, en brummende, stønnende lyd undslippende hans læber, som faldt over ham, og med hænderne bød han hendes hofter at bevæge sig, mens hans læber ivrigt mødte hendes. Hende ord ville aldrig overbevise ham helt eller holdent, men han higede alligevel efter dem, fordi de bragte hans sind ro..

Med lukkede øjne indåndede han duften af hende, "Og du vil altid være min, Amadia. Jeg vil ikke tillade nogen anden, at gøre krav på dig.." og de ting, du kan.

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 26.12.2022 01:43
Amadia vidste godt at hvad end hun sagde ville det aldrig være nok. Det kendte hun ham for godt til. Alligevel trøstede hun sig med at hun var med til at give ham den ro han behøvede, og måske med tiden kunne få ham til at slappe så meget af at han ikke længere ville gå med alt for mange af de paranoide tanker. For han kunne aldrig slippe det helt, og det burde han heller ikke. En Fyrste der ikke var på vagt over sine fjender ville ikke være nogen god leder. Men en Fyrste der så fjender alle vegne, ville heller ikke kunne lede sit folk. Det var en så fin en balance, som hun forsøgte at finde frem til. Men altid kun hvad Sephyran tillod. Hun havde endnu ikke trådt over hans grænse.

Måske virkede Amadia ung og naiv, og til dels var hun det også. Men at sige at hun ikke vidste hvad hun foretog sig var løgn. Hun var afhængig af den beskyttelse som hendes fyrste kunne give hende, og hun ville ikke slippe den helt særlige plads som hun havde. En plads som ikke ville blive kastet fra. Hun kendte til sit blod, og vidste derfor at hun ville forblive ung i mange år.

Amadia var ikke højlydt, og at de små støn kun var tildelt hans øre alene, var svar alene på hvordan hun havde det med ham. Hvor tæt forbundet hun følte sig til ham. Tosomheden der blev skabt når de var alene. Den ville hun ikke dele med nogen anden. Det betød dog ikke at man ikke vidste hvad der også foregik når der blev sendt bud efter hende, eller at hun var blevet bedt om at opholde sig i hans værelse til hans ankomst.

Hun fulgte hans anvisning. Nu tog hun sig af ham. Men det var ikke altid sådan. Sephyran havde mange forskellige humør, og alt afhængigt hvilket et der havde overtaget hans sind, afspejlede det også måden han var omkring hende på. Nu sad hun med den magt han havde tildelt hende.

Hendes ene hånd lå hvilende mod hans hals, hvor neglene let skrabede imod hans mørkglødet hud og den anden lå begravet i hans hår. Hun måtte slippe hans læber, da endnu et nydende let suk forlod hende, og hun hvilede panden mod hans. “Jeg eksistere kun for dig” forsikrede hun ham. Ord hun havde sagt før, men som hun ville blive ved med. Mange af de ting hun ofte sagde var noget han havde hørt før, men som han gang på gang havde brug for at høre, lige så vel som også hun higede efter bekræftelse, som hun fik netop nu.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 28.01.2023 12:31
Sephyran havde sjældent stolet på elverfolk - der var noget med deres evne til at blive umådeligt gamle og den viden, de ofte besad, der gjorde ham urolig. Især kombineret med den magt, de tillod kvinderne at have. Han var derfor også umådeligt taknemmelig for, at han havde fået fingrene i Amadia, mens hun var så ung .. hendes mange års levetid ville tillade hende at blive formet til det perfekte redskab for Kazimi-familien, navnligt fyrsten selv.

En dag ville spørgsmålet så komme: hvad skulle der ske med hende, når Sephyran ikke længere selv åndede og levede?

Han håbede, at svaret ville ligge mange år ude i fremtiden, selv om han oftere og oftere var begyndt at frygte for sit liv. Han var ikke længere så ung, som han havde været, og hans fjender var utroligt mange..

Hans arme lukkede sig om hende for at trække hendes nøgne krop helt tæt på sin. "Du lover mig, at komme til mig, med alt hvad du hører på paladset .. " Hviskede han i hendes øre. Hans krop bevægede sig i en afslappet rytme - det var tidspunkter som disse hvor han vidste, at han ville være i stand til efterfølgende at falde i en dyb søvn uden at være plaget af mareridtsdrømme. Hun gav ham ro, selv om sindet stadig til det sidste spekulerede på dem, der ønskede at bringe ham til fald..

Amadia Esara

Amadia Esara

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Vespyr 17.02.2023 02:56
Amadia frygtede ikke den dag hvor hendes fyrste ikke længere var i de levendes land. Hvis der var nogen der kunne snyde døden, så var det ham. Det var hun overbevist om. Hun var også dækket af et skyggende mørke der forhindrede hende i at se livet som det var. Nok kunne hun være snu og listig når det blev krævet af hende. Men helt inde var hun stadigvæk bare et bange lille væsen der havde brug for beskyttelse. Hun var tiltrukket af magt, og hun var tiltrukket af hvad den magt gjorde ved Sephyran. For det var en symbiose af de to ting der kunne få hele hendes krop til at skælve. Kun i hans selskab havde hun formet sig, og selvom det havde været i hans billede besad hun mere selvstændighed end nogensinde.

Hun elskede ham så højt at det gjorde ondt, men hun havde aldrig været jaloux på hverken hans hustru eller hans andre slavinder. For Amadia vidste at hun var særlig og fuldkommen unik.

Han bekræftede hende i tusinde ting og ingenting på en gang. Hendes støn syntes nu at give ekko i det store værelse, og rytmens vuggende bevægelser blev mere faste som hun jagtede deres begges forløsning. Hendes læber skiltes ad i svagt suk før de dvælende lå mod hans.

“Ja.” gispede hun let. Hun ville for altid blive ved hans side, og hun ville for altid høre efter hans befalinger. Men hun ville på samme tid også beskytte ham med sit liv. Hun trykkede sig det sidste stykke ind mod ham før en skælvende følelse rejste hele vejen igennem hendes krop og som fik hende til at presse sine læber mod hans hals i afmagt over rusen. Hendes vejrtrækning var heftig og det tog hende et øjeblik at finde tilbage.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 04.04.2023 11:20
Hendes ja var alt, hvad han havde forventet at høre - alligevel bragte det ham en sindsro. Om det var hendes magi, der gjorde det, eller hans egen indbildningskraft var ikke sikkert - han vidste blot, at Amadia var helt og fuldkommen hans. At han kunne stole på hende mere, end de fleste, der havde deres daglige omgang i Kazimipaladset, listende og plottende - hun derimod var ægte.

Hendes bevægelser jagede én efter én bekymringerne bort, som hans sind i stedet fokuseredes på hendes nøgne krop og den kommende forløsning. Hans dybe stemme blandedes med hendes - uden ord, men i nydelsens sprog. Hans læber trykkedes mod hendes nu, hvor han havde hørt, hvad han ville, og snart efter kom forløsningen, efterladende skælvende bevægelser hele vejen gennem hans krop.

Med lukkede øjne pressede han hendes krop mod sin. Hendes stemme og krop havde givet ham den ro, han så desperat søgte, og der gik kun få øjeblikke, før armene blev mere slappe og vejrtrækningen rolig. Fyrsten havde for en kort stund fundet hvile.

Sephyran af Kazimi har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9