"Mmmh.." Brummede Sephyran, som han lod sig synke tilbage i puderne, øjnene fokuserende på kjolen, der løsnede sig fra hendes krop. Hans hænder gled kærtegende hen over hendes lår, nydende fornemmelsen af hendes bløde hud og mærkende sit eget skød reagere på hendes nære tilstedeværelse.
Det var nøjagtigt dét han elskede ved hende - lydigheden, forståelsen og hendes viden om, hvad han ønskede, nærmest uden han havde behov for at ytre det. Han kunne mærke, hvordan anspændtheden i musklerne begyndte at slappe af, mens hendes melodi fyldte rummet, og han lod hende kysse sin ene hånd, mens den anden med et blødt greb om hendes lår bød hende endnu tættere på.
Gennem de halvåbne øjne, kunne han se hendes blå blik. Lyden af hendes stemme fyldte rummet, og som altid, når hun sang, gik det op for Sephyran, hvor meget han havde haft behov for den afslappelse, kun hendes melodi kunne give ham.
"Din stemme er det eneste, der bringer mig ro.." Hviskede han lavmælt.
"Resten af tiden .. uro .. smerte. Jeg frygter, at nogen er ved langsomt at forgifte mig.." Det var utvivlsomt hans afslappede tilstand, der fik ham til at udtale ordene, for han var ikke en mand, der ønskede at vise svaghed. Særligt ikke over for dem, der var ham nærmest.
Faktummet, som fyrsten nægtede at se i øjnene var, at forgiftningen kom fra hans egen hånd. Krystalvinen var aldrig langt borte fra det øjeblik, han slog øjnene op, og hans stigende paranoia fik ham blot oftere til at søge mod de dyrebare dråber. Hans sind forblev oftest klart, men kroppen havde svært ved at følge med.