Lily så virkelig frem til disse dage i hendes barndomshjem og så sammen med Issac, og selvom hun havde frygtet at skulle præsentere ham for hendes far, og fortælle at han var hendes skrædder, så var det gået over al forventning.
Lily viste ham rundt på gården og det store hoved hus. Det var en større omgang, hvilket hun næsten havde glemt hvis man skulle alle værelser og stuer igennem. Det virkede til at tjeneste folkene havde gået og pyntet op i de to stuer, til festen i morgen. Det var pænt og stilrent. Det fik et smil frem på hendes læber, som hun gik igennem huset. Hun var glad for at være hjemme igen.
Ved siden af hendes eget soveværelse, lå det gæsteværelse som han skulle låne disse dage. Nedenunder ved trappen lå det store badeværelse, hvor hun havde brugt rigtig lang tid på lange bade, længere nede af gangen lå hendes fars galleri, her brugte hans det meste af sin tid på at male store malerier.
Efter den store middag som var blevet lavet af kokkene til deres ankomst, kunne de nu trække sig tilbage til værelserne. Lily fulgte ham op på hendes værelse, og tog ham med indenfor og sendte ham et smil som hun lukkede døren bag dem. Hun havde set frem til dette, og set frem til nu at kunne tage et glas vin med ham i private omgivelser. Hendes blik gled rundt i det der engang havde været hendes barndomsværelse, og lod minderne strømme ind over hende. "Du må undskylde min far, jeg håber ikke at han gik alt for hårdt til dig" Hun lod blikket glide over på ham med et smil. Hun synes måske at han var gået hårdt til den unge skrædder, "Hvad synes du ellers om ham og stedet?" Spurgte hun nu nysgerrigt.
Hun gik langsomt hen imod hendes sminkebord, hvor tjeneste folkene havde placeret en vin flaske og to glas, det var vidst på tide at tage det glas nu. Hun åbnede flasken og fyldte de to glas, og rakte det ene over til ham. Hun smagte selv på den røde væske og nød smagen af sin fars vin.
"Jeg er virkelig glad for at du ville tage med herop" Begyndte hun med en rolig, charmerende stemme, "Jeg er glad for at jeg slipper for nogle af de mænd som min far ville have valgt" Det havde hun prøvet alt for mange gange nu, og det ønskede hun ikke igen. "Vi skal næsten have kjolen frem, så jeg kan se det du har lavet" Hun smilede af spænding.