AAAAV.... En flig fra anklen.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 26.09.2022 19:37
dagen var begyndt.
solen var fremme med få skyer omkring. det havde regnet om natten så alt var frisk og dejligt i luften.

Furry vinkede farvel til mor og søster. hun skulle ud og "jage" til hende og sin tvilling.

Furry havde sat en fælde op til en ræv. en af dem der bare holde den fanget. hun gik videre og lavede en fald fælde også til et lille dyr. hun var dog så urolig at hun kom til at falde ned i hendes faldfælde selv. hun fik vredet op i faldet og desværre nok brækket en lille flig af en knogle i anklen.
Hun skreg op så fuglende rundt omkring i skoven fløj op i forskrækkelse, hun begyndte at græde og satte sig ned i hulet. hendes fod dunkede og hendes handsker som hun altid bar var helt våde over at hun græd.

hendes dragt var som altid en heldragt med store støvler og handsker til. hendes hoved var det eneste der var frit. men hun passede meget på ikke at blive rørt hvor hun var bar huddet. 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 27.09.2022 13:49
Hailey var igen på farten og bevægede sig nu gennem De Ældste Skove. Dagen virkede ganske idyllisk, skovbunden var fugtig, solen tittede frem bag nogle få skyer og fuglene kvidrede - indtil de ikke kvidrede længere. Ude i det fjerne hørte Hailey et skrig som undrede hende. Hvor fra det kom, kunne hun ikke lokalisere, indtil fuglede begyndte at flyve væk derfra. Hun vidste ikke helt, hvad hun burde gøre. Skulle hun gå hen mod faren og hjælpe personen eller flygte fra den? Hailey kom frem til, at hun hellere måtte skynde sig at hjælpe den stakkels person.

Hastigt begavede hun sig mod den retning, hvor fuglede var fløjet fra og efter kort tid kunne hun høre gråd. Det lød som et pigebarns hulk, da stemmen var lys og en anelse skinger. Dette bekræftede hende i, at det var en god beslutning, at gå hen og se hvad der skete. Hun fulgte hulkene og fandt frem til et grædende barn. “Jamen dog, hvad har de lavet?” Spurgte hun bekymret og skyndte sig hen for at se om hun kunne hjælpe hende. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 27.09.2022 18:50
Furry sad nede i et hul som var lavet til små dyr. men hun kunne ikke komme op fordi hun var i smerte. hun følte sig fanget for første gang. da en stemme lød så hun op med store tåre i øjnene. hun så på dette halvdyr der stod oppe over hulet.
"min fod... den gør ondt.... jeg kan ikke.... ikke stå på den" imellem sætningerne hulkede hun. hun lignede en på 14 men hendes sind var noget yngre. hvilket nok var fordi at hun havde fået ældrings eliksir for at blive ældre.

Furry havde hvidt hår. hvide ulveøre. gyldne klare øjne. og ulve agtig i sit udseende. men hun var også 1/3 halvdyr af ulve. Furry var familiens jæger men hun var nok bedre til at være ved dyr end at menneskelignene væsner. for de havde kræfter og de krafter var hun bange for at få. hun havde kopirings evne som var grunden til hun bar heldragt og handsker. hun var også ekstrem bange for ild og det var ikke godt. hendes mor, far og søster havde alle ild i evnen. hun så over personen i hulet og kunne se hendes aura. lys var hun ren godhed, sort var hun ren ondskab. men hende her var lidt mørkere end lys. hvilket jo betød at hun var godhjertet og ikke havde ondt i sinde.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 28.09.2022 21:44
Hailey kiggede sig lidt omkring for at bedømme, hvordan det var bedst af skride til. Som hun var placeret nu, kunne hun ikke rigtig komme til at se foden, hvilket også gjorde det meget sværere for hende at se, hvordan hun skulle hjælpe pigen. Hun var tydeligvis i store smerter siden skaden havde sådan en effekt på hende. Sætningerne var svære at få ud af munden af hulk og hun virkede ude af stand til at hjælpe sig selv. “Hvad med vi får dem op til at starte med, så kan jeg kigge på deres fod. Vil de havde noget imod, hvis jeg tog fat i dem?” Spurgte hun af ren høflighed, selvom hun ikke regnede med at pigen ville have meget at sige imod. Stadigvæk var det nok ikke behageligt, at en fremmede begyndte at tage fat i en, hvis man ikke loge var forberedt på det.

“Jeg er healer, så jeg er sikker på, at vi nok skal finde ud af at lindre smerten,” forklarede hun dernæst for at understøtte sin pointe med, at hun kun var her for at hjælpe pigen. Hun var tydeligvis et halvdyr som hende selv. Ørerne var placeret nedad som et tegn på, at ejeren af dem var i megen smerte. Øjnene fortalte ligeledes den samme historie, da de var fyldt til randen af tårer. Samtidig var de dog klare, gyldne og vidnede om en uskyld som kun en barn havde. Hailey vidste i samme sekund, at hun blev nødt til at hjælpe dette stakkels barn. Intet spørgsmpl om det.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 29.09.2022 15:26
Furry så op på hende og glemte lidt at hun havde kopirings evne. hun snøftede og da hun blev spurgt om denne kvinde skulle hjælpe hende op nikkede hun, og prøvede desperat på at tørre tårene væk, "ja... tak" sagde hun med en lille stemme. hun lyttede og prøvede at  ikke at grade for højt. hun var altid uheldig. hun var ulykkesfuglen i familien, hvilket jo plejede at være noget som at falde i vandet eller glide på en sten. men dette gjorde ondt. mere ed noget andet.

hun rakte sine arme op af hulet og gjorde tegn til at hun var klar til at blive hjulpet op.
ja hun havde en meget barnlig opførsel. men hun var heller ikke udviklet helt igennem. hendes dragt var heldigvis indtagt så hun skulle bare ikke rører i hovedet hvor hendes hud var barn så ville alt være roligt og normalt. Furry var glad for nogle havde hørt hende ellers vidste hun ikke hvordan hun skulle være kommet hjem i aften. hun var bare sådan en klovn. hun ønskede at være sej som sin søster.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 02.10.2022 22:28
Hailey var ikke direkte en fysisk stærk kvinde, men svag var hun dog ikke. I løbet af sine rejser havde hun opbygget en solid muskelmasse og udenholdenhed som hjalp hende på de lange Vandreture. Det var netop disse evner hun brugte for at hjælpe den stakkels pige op. Hun tog fat i hende og hev alt hvad hun kunne for at få hende op at hullet. Heldigvis lykkedes det efter et stykke tid og hun fik placeret hende foran sig i siddende stilling. “Lad mig finde ud af hvad der er galt først inden vi begynder,” startede hun og begyndte at tage pigens sko af, hvilket hun ikke brød sig specielt meget om. Det gjorde nok ondt, da hun tidligere havde klaget over foden.

Hun fik skoven af så forsigtigt som muligt og sagde derefter: “jeg vil røre dem på foden og anklen for at se, hvor det gør ondt. Det gør deg nemmere for mig at fokusere min healing,” forklarede hun blidt og kom med et forsigtigt men kærligt smil. Stakkels pige, at hun var blevet fanget i sådan en fælde. Hvem end der havde sat den op, måtte da vide at den var farlig for børn. Man burde da tage hensyn til andre folk.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.10.2022 09:52
fælden var faktisk sat op af Furry selv. hvilket gjorde det lidt komisk at hun faldt i sin egen fælde.  hun kom op efter lidt asen og massen. hun satte sig med det samme ned og snøftede.  hun så på kvinden og nikkede. da hun prøvede at tage skoen af skær hun grimasser og pev lidt. hun havde meget ondt og den var hævet samt gjorde ondt.
Furry så op på hende da hun talte om at røre og hun stivnede næsten i et halvt minut. "nej.... ikke røre. ikke... uden min sko på" det sidste sagde hun lavt. da hun vidste hun ville få kopiret en evne fra denne kvinde. nok kendte hun hende ikke men hvad vis det var ild? hun kunne ikke klare ild evner. hun var radselvslagen. "jeg... ved det lyder underligt... men jeg kan ikke blive rørt hud mod hud." hun hadede den evne. men hun kunne jo ikke gøre noget for at evnen blev bedre. for hun kendte ikke andre med kopirings evne der kunne lærer hende op.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 17:14
Hailey sad en smule forvirret tilbage grundet pigens forespørgsel. Okay, men hun skulle altså finde ud af, hvad der var sket med den fod. Af hvad hun kunne se så den brækket ud, men den kunne dog også have en slem forstuvning. “Hvad med jeg finder et tørklæde eller noget frem?” Foreslog hun så og begyndte at rode lidt rundt i sin taske. Hun havde da helt sikkert noget stof med, so mund kunne bruge til at dække dine hænder. 

Ganske rigtigt fandt hun hurtigt en klud frem, som hun kunne rense folks sår med. Den var helt ren, da hun var meget opmærksom på, at tingene skulle være i orden. Det ville da sikre pigen, at de ikke fik hud til hud kontakt. “Hvad siger de til det?” Spurgte hun så og vidste hende, hvordan hun ville dække sine hænder. Hun valgte ikke at spørge yderligere ind til hvorfor, at hun var så imod kropskontakt. Hun var her for at hjælpe. Der var ingen grund til at gøre pigen mere ukomfortabel.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.10.2022 17:22
Furry så på sin hævede fod. hun så op da kvinden talte om et tørklæde. jo det burde kunne gøre det. hun nikkede forsigtigt og så nysgerigt til imens kvinden ledte efter et tørklæde. hun så ned på sine handsker. de skulle vaskes.
"det burde virke." sagde hun og kiggede efter at hun fik dækket alle fingre og alt hud der kunne røre hende, for hun ville ikke kopire uden nogle var i fare. eller vis hun havde brug for det og det havde hun sjældent.
"det burde være nok. bare... sørg for at alt hus er dækket." hun smilte lidt imellem sine snøft.
hun var ikke ukomfortabel med at blive rørt... ikke at hun særlig tit blev rørt. eller krammet. hun kunne jo ikke få kram uden kopiring, for så ville hoveder jo støde sammen. Furry fik sjældent kram eller omsorg på hud mod hud kontakt måde. hun følte sig lidt.... uden for, i sin familie. hun så ned på foden og sank en klumb. "hvad.. tror De... at der er galt." sagde hun lidt nervøs, hvad vis den skulle bindes ind og alt muligt. ja hendes mor ville kunne hele den... men det var med ild, og hun ville ikke heales med ild. især ikke når man tænkte på hun var radselsslagen for ildens krafter.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 17:53
Hailey begyndte forsigtigt at tage fat i foden med tørklædet over. Hun kunne se, hvordan pigen reagerede når hun rørte forskellige punkter og med der samme vidste hun, at den var brækket. “Den er brækker her, men det er ikke et vanskeligt brud. Jeg skulle gerne kunne heale den i løbet af en lille time,” svarede hun roligt og fjernede sine hænder fra foden. Heldigvis var hun ikke en stor pige, hvilket gjorde, at knoglerne ligeledes ikke var svære at arbejde med. Det var derfor at hun ville kunne ordne det på så ‘kort’ tid frem for, at der skulle gå flere med processen. 

“Min healing burde ikke gøre ondt, men de vil mærke spændinger i foden som kan opleves som ubehageligt,” forklarede hun for at uddybe den metode hun slev brugte. Hun kunne sagtens hjælpe hende nu, men hvis hun følte sig mare tryg ved sim egen healer kunne hun også hjælpe hende derhen. Hun mente dog, at det ville være mest praktisk at få fikset skaden så hurtigt som muligt. Pigen var jo klart i en del smerter, så dee var ingen grund til at trække den ud.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 03.10.2022 18:10
hun pev mere når hun ramte stedet der var brækket, ind når hun trykkede hvor det ikke var brækket. hun så på hende og så ned på foden. "hvad slags healing bruger De. min Moder kan også healing men det er med ild" sagde hun med en skræmt blik i øjnene. hun så op igen og knugede hænderne om sine bukser for hun var virkelig bange for at denne søde kvinde var healer med vand feks. istedet for ild.
Furry sank en klumb og vidste ikke helt hvordan hun skulle komme hjem vis ikke denne kvinde hjalp hende. hun anede ikke engang hvad hun hed. Furry så på hende og prøvede at lurer om hun havde vanddunk med til vand healing eller om hun havde svovlstikker med til ild healing.

"jeg... jeg hedder forresten Furry." sagde hun stille og tørte det ene øje som var ved at gå i opløsning af tåre over smerterne. hun vidste ikke om hun kunne stole på hende men hun gjorde det. mest af alt fordi hun stolede på de fleste. hun havde haft mange uheldige situationer men hun var stadig barnlig af sind. og det gjorde også hun kom ud for ulykker tit.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 22:44
Healing med ild gjorde hun sig ikke i, og hun regnede med det var de færreste som brugte den metode. Faktisk havde hun aldrig hørt om det før, men hun havde dog hørt om vandhealing. Dog var hun hverken ildbetvinger eller havde vandkrafter, hun kunne bare… ja heale. “Min healing foregår ikke med ild. Min healing foregår ved at jeg holder min hånd over det skadede sted, hvorefter de langsomt skulle begyndte at få healingsprocessen til at skride frem. Jeg har aldrig prøvet at det skulle lave en skade værre eller skabe ubehag senere i livet, men som sagt kan det være lettere ubehageligt mens det sker, da knoglerne gror sammen unaturligt hurtigt,” forklarede hun pigen blidt.

”Undskyld jeg aldrig fik præsenteret mig. Jeg er Hailey. Godt at møde dem frøken” sagde hun med et lille smil. Hun havde helt glemt at præsentere sig, at hun var gået i healermode hvor skaden var det eneste fokuspunkt. Hun prøvede også at lade være med at behandle pigen alt for meget som et barn, da hun med tiden havde erfaret sig, at de ikke brød sig om at blive talt ned til. Det var derfor at hun satte hende helt ind i den proces der ville foregå under forløbet, sådan hun selv kunne bestemme om hun ville hjem til sin mor eller blive her med hende.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.10.2022 16:19
man kunne se en helt lettelse da hailey sagde hun ikke helede med ild. Furry tabte helt sine skuldre. "tak. det er jeg glad for De ikke gør. jeg.... jeg er hunderæd for ild" sagde hun og vidste det lød meget forkert for en vis familie er fyldt med ild betvingere. hun så på hailey og tog en gren fra jorden og børstede den ren. "De må meget gerne heale mig. jeg tør ikke komme hjem til mor skadet. min mor og søster er meget overbeskyttende over for mig." sagde hun og smilte et lille trist smil.

"bare kald mig Furry. jeg er ikke sådan helt oppe på det der frøken da jeg ikke er voksen" sagde hun roligt og  tog grenen op i hænderne og var klar til at bide i den. vis det gjorde ondt som hun sagde måtte hun "bide i det sure æble" og dette var det grenen skulle bruges til. hun vidste hendes mors healing med ild var efektiv nok men hendes mor ville aldrig lade hende gå uden for en dør vis hun hørte at hun havde brækket foden på en af sine egne fælder. ja hun havde lavet fælden og var så klodset at hun faldt i den.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 06.10.2022 19:30
Hailey forstod godt pigens skræk for ild. Hun mente det ofte gjorde mere skade end godt, men selvom hun mente ild kunne være ødelæggende var der også noget smukt ved de røde og orange flammer. Måske var det fordi det mindede hende som sin fætter Jack Choie Anniko Demon som var ildbetvinger. Han kunne lave de mest finurlige ting med sine flammer samtidig med, at de var ganske ufarlige. Dog kunne hun også huske en episode, hvor hun blev brændt af ilden. Det hele endte dog ud i, at hun fandt ud af hun havde sine healerevner. Arret på skulderen var der dog stadig, da hun ikke kunne nå at heale det ordenligt med de få redskaber hun havde. “Mine forældre har også altid holdt godt øje med mig, da jeg var din alder. Der er ingen grund til at se skal bekymre sig, hvis der ikke er sket mere. Det bliver en hemmelighed mellem os to,” lovede hun og holdte en finger op for munden.

“Okay Furry, jeg vil fjerne klædet under min healing, men jeg vil holde nok afstand til at vi ikke vil få kropskontakt,” forklarede hun og smøgede ærmerne op og holdte hånden over foden. Hun samlede alt den kraft hun havde i sig og begyndte sin procedure. Hun havde prøvet dette mindste hundrede gange før, så dette var ikke meget anderledes. Derfor forholdte hun sig roligt under opstarten af healingsprocessen.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.10.2022 20:16
Furry lyttede og  vidste ikke at denne kvinde faktisk var tættere på hende i relation end hun troede. hun havde ikke fornemmet noget på lugt eller noget. hun så på hende og nikkede til det var deres hemmelighed. hun så på hende med lidt bekymrende øjne. men da healingen begyndte ville Furry helst spare på vejret. hun trak vejret dybt efter et lille snøft.
Jack Choie Anniko Demon var jo hendes far selv om hendes mor ikke ville ha hun og hendes søster tog kontakt til ham. hun så ham nemlig som en forrædder, lang historie kort. hun var blevet gravid og fandt så ud af han havde haft sex med et andet væsen, dette gjorde hende så gal at hun nær var komme i kontakt med sin forbandelse. Men Furry og hendes søster havde intet at frygte. deres mor rørte dem ikke. og deres "bedsteforældre" var de eneste der kunne holde deres mor i ro. hvilket var heldigt.
Furry havde ikke arvet det fra deres mor men hun var bange for at søsteren havde. Stakkels Rosalyn.

Furry mærkede det kilderen i foden men det varede ikke længe før alt det hailey havde sagt begyndte. hun mærkede smerte og det fik hende til at vride sig i overkroppen. det gjorde ondt. meget endag. hun skyndte sig at tage grenen i munden og bed hårdt ned i den. hun skulle jo helst ikke skrige mere eller hive foden til sig. selv om det gjorde ondt.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 06.10.2022 23:00
Hailey så med medlidenhed på Furry. Hun brød sig aldrig om, at man kunne føle en form for smerte under healingen. Furry især reagerede ret kraftigt på hvad der skete, måske fordi hun stadig var et barn og ikke var vant til det store. Normalt ville man opleve en trykken, men den burde kun være ubehagelig og ikke direkte smertefuld. Det fik Hailey til at tøve i et sekund, men nu hvor hun allerede var begyndt, så blev hun nødt til at færdigøre processen. 

Hun så, med næsten moderlige øjne, på Furry der vred sig omkring. Det var tydeligt, at hun havde lyst til at tage benet til sig og hun ville ikke bebrejde hende, hvis hun gjorde lige præcis det. Hailey vidste ikke om hun burde berolige hende eller snakke til hende mens hun healede hendes fod. Hun var ikke sikker på, at hun ville være i stand til at komme frem med et ordenligt svar. Tanken om at høre hende stamme ordene frem virkede ikke direkte fristende. Så ville hendes hjerte for alvor gøre ondt. Man skille tro hun var blevet mere hårdhudet med tiden, men det var noget andet når hun havde med børn af gøre. Det var jo næppe hendes egen skyld, at hun var endt i denne situation.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 07.10.2022 12:13
Furry mærkede smerten begyndte at blive en kildren igen. hun tog grenen ud og så på hailey. "det kildre kun nu" hun vidste ikke om det var et tegn på at den var healet eller om den næsten var færdig. Furry så op over hailey. hendes aura var helt lys, dejligt, hun havde nævn sin mor og søster og mange ville ha spurgt. "hvad med din far" men det havde hailey ikke gjort. gad vide hvorfor?

Furry lagde grenen på jorden igen og så på sin fod. den så stadig lidt hævet ud synes hun men hun kunne ikke sige med sikkerhed om det var pga healingen at den så sådan ud eller om det var pga den flig hun havde brækket af. hun vidste bare at hun nok ikke kunne få skoven på lige med det samme nu. for vis hun ville ha den på skulle hævelsen ligge sig mere.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 07.10.2022 21:00
Hailey havde ikke engang opdaget at hun halvt holdte vejret indtil Furry snakkede til hende. “Dejligt, så skulle vi være færdig lige om lidt,” sagde hun med et lettet smil, hvorefter hun begyndte at fikse de sidste ting ved foden. Den var stadig hævet, men bruddet skulle gerne være helet sammen. Dog var den ikke helt som ny endnu. Der ville gå nogle dage, hvor hun skulle holde den i ro.

Hun fjernede hænderne fra at svæve over foden og så nu over på sin patient. “Vi er færdige nu, men jeg vil bede dem om at holde foden i ro i et par dage. Den er ekstra sensitiv nu, så hvis de begynder at lægge vægt på den er der større sandsynlighed for, at bruddet vil komme tilbage. Hvis healingsprocessen skal fremskyndes vil jeg anbefale at putte noget beroligende creme på,” forklarede hun blidt og tilbød så: “jeg tror ikke skoen kommer på foreløbigt. Vil de havde jeg skal følge dem hjem?” Det ville være yderst skadelig for foden, hvis Furry gik barfodet hjem og støttede sig på den. Derfor så Hailey det som en del af sin pligt som healer, at følge hende helt til dørs. Desuden var hun kun en lille pige. Tænk hvis nogen fandt hende i den dårlige tilstand.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 14.10.2022 15:01
Furry så op på hende da hun sagde det snart var over. det var dejligt at høre. "tak... og jeg ville være glad vis De fulgte mig hjem. jeg er nok nød til at lyve for mor og søster. kan vi ikke sige jeg bare vred om og forstuede foden?" spurgte hun da hun ikke ville være fanget i hjemmet resten af sit liv.
hun tænkte ikke over at hun jo var nød til at støtte på den for at gå. men det kom hun hurtigt i tanke om. hun så på hailey med et venligt smil og de barnlige øjne hun nu havde.

"jeg bor tæt på en frugt plantage. min mor og søster arbejder der." forklarede hun og så rundt. hun skulle lige finde ud af hvilken vej de skulle gå for at komme hjem til hende. "tror det er den vej vis jeg husker rigtigt" sagde hun roligt og pegede om bag sig. hun anede faktisk ikke at hun sad over for et familie medlem. selv om det var lidt langt ude.
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 24.10.2022 00:32
Hailey vidste ikke helt om hun kunne lyve til Furrys familie med god samvittighed… Hun tøvede en smule, men det var utroligt hvilke hundeøjne børn kunne sende en. Til sidst blev hun nødt til at bukke under. Det var trods alt vigtigst hun havde det godt nu og kom sikkert hjem. Så behøvede ingen at vide, hvad der var sket mellem dem. “Jo, men så må de love mig, at de passer på dem selv herude i skoven. Vi kan jo ikke have, at de kommer til skade igen,” sagde hun roligt og begyndte at hjælpe Furry op.

“Arbejder de ikke på plantagen?” Spurgte hun og lagde hovedet en smule på skrå. De begyndte så småt at gå. Furry ville sagtens kunne gå ordenligt selv, men for god ordens skyld tilbød hun en arm og skulder til støtte. Hun kunne stadig være ret øm, så derfor ville det være godt for hende at lade være med et putte for meget vægt hen på foden. “Hvad med deres far? Arbejder han et andet sted?” Spurgte Hailey uvidende om, at Furry faktisk ikke havde det bedste forhold til sin far. At det var hendes egen fætter Jack Choie Anniko Demon ville chokere hende endnu mere. Det var kun få uger siden, at hun havde fået af vide han havde børn.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, zombie, Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 11