Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.09.2022 20:28
Faust var tilbage i Dianthos efter en længe rejse, som så mange gang før denne her, han var gået hen og løbet tør for healer urter, og han havde ikke kun finde noget på hans rejse som han plejer at kun men  bare ikke på denne her, ikke fordi han havde bruge for dem på hver af hans rejser, men det var en god til at have nu hvis uheld var ud, og hvor var han var tilbage i Dianthos kun han lige så godt søger hjælp til nogen andre urter som kun hjælp, på som måde eller bedre vil heller ikke gør noget, han havde lagt sine tinge af tilbage på værelse, som han havde på det halve svin, hvor han plejer at bor når han var i byen, så her til morgen var han klædt i brun rejse bukser, en hvid skjorten, hvor de øverste knappe stod åbne, hans halv lang hår var samle i en løs hestehale.

Han havde fået af vide tilbage på kroen at han skulle opsøger en ved navne Leonore, som holdt til i central af byen, så det var der han var på vej hen, han havde fået nogenlunde af vide hvor det var hun boet, så han havde noget af gå efter, så der var han i den centraler del af byen og leder efter et bestem huset, han fandt huset efter noget tid leden, han gik over til det og åbne rolig dør og gik indenfor og lukke dør bag sig, dufte af urter og havde gik hans næse i møde, hvis det her ikke var huset han havde søgte hvis han det ikke, der var flere ting som han kender til og endnu flere ting som ikke sagde ham noget.

"Hello" spurgte han rolig ud i rummet, da han ikke kun ser eller høre nogle, han gik rolig rundt og gik på de mange forskellig ting som her var, han kiggede nærmer på en del ting man han rørt dem ikke, da han vidste af der findes planter men ikke må rører uden handsker, og hel hvordan de planter ser ud vidste han ikke, han rette sig op da han synes han kun høre en kom tætter på ham.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 26.09.2022 17:19
Leonore var næsten lige kommet hjem efter sin tur i Amazonitskoven, så hun havde fået optanket på mange af de ting hun manglede, plus lidt ekstra. Inde på den lille klinik havde hun netop fået gjort de sidste ting rene, havde rent alle tre senge og gjort klar, hvis nu der skulle dukke nogen op der havde brug for en hjælpende hånd. De sidste krukker var blevet fyldt og sat tilbage på deres plads, før hun gik ud. Da døren gik op og hun hørte nogen kalde ud i lokalet fik hun hurtigt lagt tingene fra hende og gik ud.

Et imødekommende smil kom frem på hendes læber som hun så manden ”Er De såret?” spurgte hun som hun var gået over til ham, stående med et par meters afstand. Han så ikke skadet ud, så det var sikkert ikke derfor han var her. Var det sket noget i gaderne? Havde hun gjort noget forkert? Nej så havde en af byvagterne nok stået foran hende og det var denne mand i hvert fald ikke. Jo, hvis han var civil…
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.09.2022 19:59
Den var god nok han havde hørt rigtig, da han synes at han havde hørt noget, for der kom en kvinde frem ikke så langt tid efter, han smiler rolig tilbage til hende, da hun kom gåede imod ham og smilet til ham, "nej bare rolig, der er ikke sket noget" sagde han og kiggede på hende, hun var køn og en del laver inden ham, men det var ikke unormal at kvinde var det, "grund til at jeg her, er fordi jeg håber at de kun hjælp mig, for jeg er løbe tør for urter, mod betændelse, smerte og noget af sove på" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han kiggede kort rundt og kun ser at hende hylder var godt fyldt, så der var nok en chancer for at hun havde noget han kun bruge, "for der jeg plejer at kun finde dem selv, var der ikke noget, så håber at jeg kun købe noget af dem" sagde han og kiggede kort på hende.

Han gik over til en anden hylder og kiggede på det der var på den, "hvis de ikke kan hjælp mig, om de så kender en som kan" halvt spurgte han og kiggede på hende, han håber på hun kun hjælp ham for han havde for hende anbefaling på kroen hvor han boer og samtid hvor meget hun skulle havde for de forskellig ting, hvis hun havde det han søgt.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 29.09.2022 19:53
Leonore åndede næsten lettet op da hun hørte manden sige han var okay. Det var sjældent folk kom her ind blot for at købe ting af hende, ikke det gjorde hende noget når folk kom, for det var blot ekstra penge. Hun så op på manden der var godt 30-40 centimeter højere end hende og trak på smilebåndet ”Årh, jamen jeg har skam lidt af hvert. Mod smerter og infektion har jeg Blodmos, mens til søvnen har jeg Elverod. Derudover har jeg ting til feber og sådan nogle småting også.” sagde hun med et lille smil. Det var ikke fordi hun forsøgte at sælge ham alt muligt lort, hun vidste faktisk hvad hun talte om. Hun nikkede til hans ord om han normalt selv fandt det og smilede let ”Mhm, jeg finder det som regel også selv, ellers sender jeg en af mine medarbejdere ud efter det.” sagde hun. Leonore havde to ansat til at hjælpe hende, hvis der var behov for det og lige nu var der ikke nogen der skulle have behandlinger, så hun var her alene.

Leonore så på manden der var begyndt at se på de mange fyldte krukker ”Selvfølgelig vil jeg hjælpe Dem. Hvor meget skal De bruge?” spurgte hun. Hun var sikker på hun havde rigeligt også tilbage i det lille baglokale, så længe han ikke skulle have hele krukken, for så skulle hun igen ud på en tur og lede.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.09.2022 23:34
Han nikke kort til det hun sagde, det var godt af høre at hun havde lidt af hvert, så var det bare om hun havde nok til hun kun sælge af det, "har ikke bruge for noget mod feber" sagde han og kiggede på hende, han blev ikke rigtig syg og der ved ikke feber, det kun da godt være en god ting at have hvis han mødet nogle som havde bruge for det, men nu rejse han alene og havde ikke selv bruge for det, og hvis han skulle rejse med en anden eller flere, måtte han få fat i noget mod feber, han smiler rolig til hende af det næste hun sagde, "det kan jeg godt forstå at de gør, det er vel også langt billige at finde dem selv" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt.

"Det lyder godt at de vil hjælp mig og bare lidt mod smerte, infektion og søvn, bare fyld dem her" sagde han og fandt tre små pose frem, og lad dem på et bordet, "hvor meget skal de havde for det" spurgte han mens hun var i gang med af fylde de små pose han havde giv hende, "Faust er navn" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, så var det bare hvor meget hun skulle havde for det her.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 01.10.2022 15:46
Hun nikkede let til hans ord om at han ikke havde brug for Blåhat, planten mod feber ”Så sparer jeg Dem for den gyselige oplevelse, der følger med indtagelse af det.” sagde hun og grinede let. Hun havde ikke selv været nødsaget til at bruge den, men nogle af hendes patienter havde beskrevet smagen som styg og hun troede på dem, for hun havde set de ansigter de havde lavet efter at have indtaget det. Hun nikkede igen ”Bestemt! Det kan godt være dyrt at købe det på markeder, da det er eftertragtet af både healerhusene og rejsende. Desuden er det også rart at komme lidt væk fra byen fra tid til anden.” sagde hun med et smil på læberne. Trods Leonore var født og opvokset i byen, kunne hun godt mærke at det var stressende og derfor tog hun sig den frihed at tage ud og samle ting i naturen.

Hun så de tre poser og nikkede ”Blodmos virker både på smerte og infektion, mens Elverod er til søvnen. Så hvilken ønsker De mest af?” sagde hun og tog poserne og begyndte at fylde to af dem op, den ene med Blodmos, den anden med Elverod. Hun ville vente med at fylde den sidste, da hun ikke vidste hvad han ønskede mest af. Hun tænkte lidt over priserne og stod og talte sammen inde i hovedet før hun sendte ham et smil ”Du slipper med et jadestykke og fire ravstykker. Jeg har tilføjet lidt ekstra i poserne, nu det er Deres første gang de køber her.” sagde hun med et varmt smil på læberne. Det var en god taktik til at kunderne kom tilbage efter urter, i hvert fald hvis de var første købende. Som han præsenterede sig, nejede hun fint foran ham ”Rart at møde Dem Faust. Mit navn er Leonore.” sagde hun med et smil.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 02.10.2022 20:14
Han lytte til det hun sagde og nikke svagt til det og grine kort samtid med hende, "ja det gør de og behøver ikke selv af prøve det, har set andre bruge det" sagde han og kiggede på hende, han kun engang ikke huske om han nogensinde havde fået det som barnet, det kun enlig også være lige meget om han havde eller ej, det var nok af ser andre indtage det sagde mere ind nok om smage, han lytte til det næste hun sagde og smiler svagt af det, "det tror jeg gerne, er selv en af de rejsende, plejer af finde urter selv og men fik dem anbefaling af en over på kroen jeg boer på mens jeg er her i byen" sagde han og kiggede på hende.

Han nikke svagt for selv sig ved det næste hun sagde og tænke kort over det, "så vil jeg gerne havde blodmos i den sidste pose" sagde han og smiler rolig til hende, han lad godt mærke til at hun lad lidt mere i dem inden han lige havde regne med at hun vil, ikke fordi det gjorte ham noget at hun gjorte det, "så takke jeg for den god service og hjælpe" sagde han og kiggede på hende og fandt det en jadestykke og fire ravstykke frem til hende, han var tilfældig med pris, hun skulle også tjen lidt på hendes arbejde, ikke fordi hun gjorte det hele store udover at finde urter.

Han smiler rolig til hende da hun sagde ham hendes navn, "det er også hyggelig at møde dem og de må sige til at jeg kan hjælp dem med noget, boer på det halve svin, når jeg er i byen, de kan lig en besked hvis jeg ikke er der" sagde han og kiggede på hende, hun skulle havde sammen venlighed tilbage som hun havde viser ham, ikke fordi han regne med at han kun hjælp hende med det hele store, men det kun jo være, han gad hende hendes betaling og tog derefter de tre poser og lad væk.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 12:36
Leonore trak let på smilebåndet ”Jeg har gudskelov heller ikke smagt dem og gruer for den dag jeg skal.” sagde hun med et lille grin. På et eller andet tidspunkt blev de nok brugbare, selv for hende, men så måtte man tage den ulækre oplevelse med. Hendes kinder blussede let op som han talte om folk på kroen havde anbefalet hende. Det var ikke ofte hun fik den besked, men det varmede helt klart hendes hjerte ”Ah. Der er også bare noget beroligende i at gå for sig selv og samle dem.” sagde hun med et smil inden hun fortsatte ”Men det varmer mit hjerte at høre at folk anbefaler mig.” kom det fra hende.

Hun nikkede som svar på hans ord og tog den sidste pose for at fylde den op med Blodmos. Denne pose blev også fyldt til ekstra uden han skulle betale mere for det. Som posen blev fyldt, tog hun alle tre og rakte til ham i bytte for jadestykket og de fire rav ”Nu ved De hvor jeg holder til, så må De endelig komme forbi, hvis du finder vej til Dianthos igen.” sagde hun med et varmt smil. Det var altid hyggeligt at få de samme kunder tilbage, efter de har været på en tur ud. Der var altid så mange spændende historier og Leonore elskede det.

Hun sendte ham et varmt smil ”Vi kunne vel tage ud og finde urter på et tidspunkt? Det Halve Svin… Det skal jeg nok huske.” sagde hun. Det kunne da blive en hyggelig tur, så havde hun i det mindste en at tale med hvis det var, hvilket ville være rart nok nogle gange. Det kunne godt gå hen at blive en smule ensomt når man bare går og leder alene.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.10.2022 16:58
Han smiler svagt af det hun sagde og kiggede på hende, "så har vi begge noget til god eller hvad men skal kalder det for, men kun altid havde noget stærk alkohol ved side af, så men har noget til bagefter" sagde han og kiggede på hende, ikke fordi han nu tror at det vil gør det bedre, der var nok store chancer for man kaster det hele op og så virker det ikke, "ja det må man sige, nyder stilhed ude for byen, for ellers vil jeg ikke være god til af rejse, for rejse for det mest alene" sagde han og kiggede på hende, "ja det er altid en god til at bliver anbefaling, det må være et godt tegn på men gør det godt" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.

Han nikke svagt ved det næste hun sagde og smiler svagt, "ja det gør jeg og det skal jeg huske, kommer tilbage til Dianthos med længe mellemrum, på mine mange rejse rundt" sagde han og kiggede på hende, så måtte han ser om han mangle urter næste gang han var tilbage i byen her for ellers vidste han ikke rigtig hvorfor han skulle ser forbi, medmindre hun skulle bruge hjælp med noget.

"Det kun vi godt, det kun være hyggelig at ikke skulle gør det alene" sagde han og kiggede på hende, så måtte han ser om der lå en besked til ham næste gang han kom tilbage til byen eller om der lå en inden han rejse her fra, han skulle stadig være her i nogen dage i nu, 
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 03.10.2022 17:54
Hun grinte let som han talte ”Jeg vil ærligt hellere være fri. Alkoholen tror jeg også jeg holder mig fra… Det er ikke just min stærke side.” sagde hun. Leonore havde aldrig været den der drak, ikke fordi hun ikke ville, men smagen af det meste alkohol gav hende lyst til at kaste op, men sådan var man jo så forskellige og gudskelov for det. Hun trak let på smilebåndet og nikkede ”Det er som regel også derfor jeg tager afsted. Larmen i byerne kan godt blive for meget, så er det rart lige at komme lidt væk.” kom det fra hende. Hun nikkede let til hans ord ”Bestemt.” sagde hun og smilede.

Leonore smilede skævt til ham ”Bare rolig jeg har masser at se til i mellemtiden, men du skal i hvert fald være velkommen til at finde mig, ellers får jeg en af de ansatte til at holde øje med om du er tilbage. Det lød mere dystert end det skulle, hvilket naturligvis ikke var meningen.” sagde hun med et lille grin i stemmen. Det lød måske en smule stalker agtigt, men det var på ingen måder meningen. Han havde sikkert også andre ting at se til når han endelig var i byen, så hun bebrejdede ham, ikke hvis han ikke havde tid.

”Det er i hvert fald et tilbud. ” sagde hun med et blidt smil. Det var ikke noget han skulle føle sig tvunget til at tage hende med, hun kunne også sagtens tage turen alene, men det ville da være hyggeligt med en at tale med.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.10.2022 18:36
Han lo kort af det hun sagde, "holder mig også fra dog ikke alkohol, det nyder jeg at være i byen, for så har man mulighed for alkohol, og hvis det er fordi de ikke synes af smager af det, skulle de prøve elver vin, det er noget helt andet" sagde han og kiggede på hende, han havde prøvet meget alkohol igennem sit liv, elver havde deres vin, dværger havde deres øl/mjøl, og menneske havde så lidt af det hele, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "det kan jeg godt forstå at de gør" sagde han og kiggede på hende, han nikke svagt til det næste hun sagde, det var ikke helt som grund til at han rejse ude for byen, for at få fred, eller det var det også lidt men det var lige så meget for af ser andre ting og udover det var han ikke god til at bliver det sammen sted for længe af gang.

Han lo kort af det hun sagde og smiler derefter til hende, "kan de ikke få nok af mig, så godt kender vi heller ikke hinanden" sagde han drille og kiggede på hende, han var godt nok damer glad men han plejer ikke at havde den virkning på dem ikke så hurtigt, han tog det ikke så tung at hun fik det så da det var ikke det hun mener med det, udover vil det også overrasker ham hvis det var så.

"Vil også tager imod tilbudt, når det passer ind" sagde han og kiggede på hende, det skulle være at han skulle havde en flaske elver med, når det var så hun kun prøve af smager det, selvom det ikke var hendes stærke side, der var jo ikke nogle som sagde at hun skulle drikke sig sindssyg fuld, for så fik hun nok bruge for sine ejer urter, udover det havde menneske heller ikke super godt af elver vin.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 04.10.2022 18:02
Hun lyttede til hans ord og trak let på skuldrene ” Jeg syntes ofte det er for sprittet til min smag. Elvervin? Hvordan er det?” spurgte hun reelt interesseret. Hun havde godt hørt at det skulle være meget anderledes, men grundet hun ikke kunne lide det meste andet alkohol, havde hun ikke afprøvet det. Hver kultur havde vel deres eget alkohol, som menneskerne så havde adgang til. Hun sagde ikke noget til hans næste ord, nikkede blot en enkelt gang og sendte ham et lille smil.

Leonores kinder blussede op over hans kommentar og hun grinede let ”Det var på ingen måde sådan ment. Jeg mente bare…” hun valgte at tie, for hun kunne alligevel ikke rede den. Det var da nok også noget af det dummeste der længe havde forladt hendes læber… Få en ansat til at holde øje med ham. Inde i hendes hoved stod hun og slog sig selv, mens hun forsøgte ikke at krumme sig sammen i følelsen af idioti over det hun sagde før.

” Naturligvis, De behøver ikke at presse mig ind, hvis De i forvejen har tusinde ting at lave.” sagde hun med et smil. Hun ville naturligvis ikke tvinge manden til noget, så ville hun hellere have han selv kom og opsøgte hende, når han havde muligheden. Til den tid kunne hun måske også have ansat en mere til at heale, så hun faktisk havde en mulighed for at besøge sin familie, være sammen med venner og sådan, men alt dette måtte tiden jo vise.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.10.2022 21:10
"Det er der også meget alkohol der er men elvervin er noget helt andet, det er svært af beskrive det, det skal opleves og smages" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, det var ikke fordi han havde drukket det meget, fordi det var ikke det nemmest at få fandt i og det var heller ikke hele billige, men det var op til hver om de drikke eller ej, han drak men det var fordi han godt kun lide smage af alkohol og der skulle en del til før han blevet fuld, på grund af hans højde og hans vægt, to ting som hjælp på ikke at bliver fund for hurtigt.

Han smiler rolig da hun rødmede over det hun havde sagt, "det var nu heller ikke så jeg tog det" sagde han og smiler rolig til hende, det var bare sjov af drille hende, men hvis hun havde lyst til at få en af sine ansatte til at holder øje med ham, vil den person få travle da han ikke tit var det sammen sted i særlig lang tid af gang, så var det så om det kun var mens han var i byen eller også når han var på farte, for så skulle denne ansat være klar på lidt af hvert.

Han smiler svagt af det næste hun sagde, "det er jeg glad for at jeg ikke behøver og at de kan undvære mig" sagde han drille og kiggede på hende, han kun ikke hele lad være med det, hun havde selv bedt lidt om det, det lyder også til at hun havde travle med alt mulighed, så hvis det var skulle han nok kommer til hende den første dag han er i byen, når han kommer tilbage, så var det en mulighed for at de begge kun finde tid til en urter jagt.

Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 10:57
Leonore smilede let til ham " Så må jeg se om jeg kan finde et sted de har det. Kunne forestille mig kroen måske havde." sagde hun uden egentlig at vide om kroen havde elver vin. Hun var åben for at smage det, men gad på samme tid ikke at gå på jagt for at finde det. Hun kendte heller ikke til prisen eller noget, men hun kunne forestille sig det var en af de drikke der var dyre.

Hun åndede lettet op som han talte " Man ved jo aldrig med jer mænd."  sagde hun med et lille grin i stemmen så han vidste hun jokede. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide mænd, hun var bare dårlig til at håndtere når folk flirtede med hende. Det var nok også lidt en overdrivelse at få en person til at holde øje med ham.

Igen blussede hendes kinder op over hans kommentar og lod et grin " Så meget som jeg nyder selskab på mine ture, holder jeg også af den fred jeg får ved at være af sted alene." sagde hun. Hun måtte lyde desperat efter at have selskab, men det var slet ikke tilfældet og hun vidste også, at han på nuværende tidspunkt drillende hende. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 16:29
Hun drak ikke alkohol kun han godt høre, når hun tror af en kro har det, det vil overrasker ham meget hvis de havde det og vil heller ikke være sikker på at det var rigtig elver vin men noget der lå op af, "en kro tror jeg nu ikke ligger ind med det, ikke det rigtig elever vin, måske en dyre vin butik kun havde det ellers kan jeg prøve at få fat i noget til næste gang jeg kommer her til" sagde han og kiggede på hende, det vil hele sikker være nemmer at han fik fandt i det frem for hende, nu hvor han kommer så mange stede på hans rejsende.

Han lo kort af det næste hun sagde, han kun godt høre at hun jokede med ham, "men ved da heller ikke med er kvinder, de vil få en af dine ansætter til at holder øjne med mig" sagde han jokede tilbage til hende, lige her var det nok hende der var mest galt på det, men heldigvis vidste de begge to godt at det var for sjov.

Han smiler svagt da hun rødme igen over at hun godt kun undvære ham, "fred kan også gør noget, det hjælp tit på ens sind" sagde han og kiggede på hende, det var godt at hun vidste at han drille hende, det klædt hende enlig når hun rødme men det gå nok ikke at han sagde det til hende, han havde en ide om at hun vil havde svært ved at være i det, derfor lo han være med at sige det.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 17:25
Hun trak let på skuldrene. Hun vidste jo intet om alkohol, så hvordan skulle hun vide kroer ikke havde det? Let trak hun på skuldrene over hans ord ”Hvad ved jeg… Ikke nok viser det sig.” sagde hun med et lille grin i stemmen. Leonore havde sikkert ikke råd til elver vin alligevel, for det var sikkert dyrt hvis det skulle være den ægte vare og det var sikkert kun i Elverly man kunne få det, i hvert fald hvis det skulle smage godt.

Hun grinede over hans kommentar ”Det er ikke just fordi mine ansatte er de skarpeste knive i skuffen, så jeg tror sagtens De ville være i stand til at slippe væk.” sagde hun og trak på smilebåndet. Hun holdt af dem hun havde ansat, men når det kom til at finde og samle ting, eller holde øje med en person, var de hjælpeløse og så kunne hun lige så godt selv gøre det, hvis overhovedet.

Hun nikkede ”Det gør det bestemt. Jeg nyder af og til stilheden når de ansatte ikke er her.” sagde hun med et smil på læberne. Så vel som det var rart at få ro til hovedet, var det altså også rart med fred og ro til at rense hovedet for negativitet, det virkede i hvert fald bedst for hende, hvis hun var alene, for der var der ikke nogle der kunne tale til hende eller forstyrre.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 17:41
Han lo svagt af det hun sagde, nej det havde hun rart i at hun ikke havde, men så var hun god til noget andet, urter var hun bedre til inden ham, men det skulle hun også meget gerne være, når hun nu var en af byens healer og samtid var hun også blevet anbefaling ellers var han nok ikke kommer herinde i dag, men han måtte ser om han ikke kun få fat i noget elver vin til næste gang han var i by.

Han lo kort af det næste hun sagde, "så det de sige er, at den ansatte som skal holder øje med mig, så set er dem selv så jeg ikke slippe væk" sagde han og kiggede på hende, han jokede stadig med hende for hun lad selv op til det, med at hendes ansatte ikke var de skarpeste knive, han begynde rolig at gå rundt i hendes butik, for at få lidt blod til sine ben, han var ikke vandt til at stå stille i så lang tid, han plejer af sidder ned.

Han lo kort af det næste hun sagde, "så det de sige er, at den ansatte som skal holder øje med mig, så set er dem selv så jeg ikke slippe væk" sagde han og kiggede på hende, han jokede stadig med hende for hun lad selv op til det, med at hendes ansatte ikke var de skarpeste knive, han begynde rolig at gå rundt i hendes butik, for at få lidt blod til sine ben, han var ikke vandt til at stå stille i så lang tid, han plejer af sidder ned. 

"Jeg nyder den tit, er ikke god til byens larme i for langt tid af gang og samtid nyder jeg af rejse rundt og ser ting" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, det kun også være at han skulle kommer videre, så hun kun kom videre med hendes arbejde, han havde jo fået købt det han mangle, hun havde set også nok af ser til, "det behøver ikke kun at være urter, de mangle hjælp til, kan også være at opspore noget eller af viser vej" sagde han og kiggede på hende.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 19:01
Det kunne godt være Leonore ikke vidste ret meget om vin og hvor man kunne få det henne, men så vidste hun til gengæld mere om planter og urter end så mange andre almene mennesker. Hun gad godt vide hvem det var der havde anbefalet hende til ham. Ikke det var en nødvendighed, hun var bare nysgerrig.

Hun grinede igen og rystede på hovedet ”Jeg er lige så dårlig til at lave spionage som dem, så De ville nok slippe væk alligevel. Om det så var mig.” sagde hun med et smil på læben. Det var rart at have en hun kunne joke sådan med, også fordi det for en gangs skyld ikke var med en fra hendes familie, men en komplet fremmed. Som han begyndte at gå lidt rundt i butikken, gjorde hun det samme, blot for at få lidt gang i kroppen.

Hun forstod ham godt, hvis man ikke var vandt til at være i byen, var der meget larm. Hun nikkede let ”Jeg forstår Dem fuldt ud. Jeg nyder selv at rejse, gjorde det også med familien som barn, men efter jeg startede dette healerhus op, er jeg ikke væk længe ad gangen.” sagde hun. Hun glædede sig til den dag hun kunne tillade sig at holde en reel ferie. Måske tage til norden eller syden?
Hun smilede over hans ord ”Jeg er ikke god til at finde vej med kort, så det ville helt sikkert være dejligt med noget hjælp på den front, når jeg er ude og skulle finde ting.” sagde hun, stadig med et smil på læberne.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 19:22
Han grine kort af det hun sagde, "så bliver det svært for dem at holder øje med mig så" sagde han og smiler drilsk til hende, det var dejlig at kun jokede selv med en hele fremme, ude nogle behøver at bliver surt over noget, når der var noget han kun lærer hende hvis hun vil det, så svært var det heller ikke an på hvordan hun regne med man spionage, men det måtte han finde ud af hvis det bliver nødvendig.

"Ja det er svært at rejse rundt når man har en butik, men de få nok mulighed for at rejse igen på et eller andet tidspunkt" sagde han og kiggede på hende, han lad godt mærke til at hun også begynde at gå lidt rundt da han begyndt på det, så havde hun også bruge for at bevæge sig lidt lige som ham selv, "er de her fra byen, eller er de kommer til byen med deres familie" spurgte han og kiggede på hende, det var af ren nysgerrighed at han spurgte om det, så hun behøver ikke at svar på det hvis hun ikke vil det.

"Det plejer jeg nu at høre det modsatte, at folk har nemmer ved at finde vej med et kort, kan godt lærer dem at læser et kort hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han skulle bare lige havde et kort før han kun det, men det kun han låne over på bibliotek men det kraver bare lige at hun sagde ja til at lærer det inden han vil gør noget ved det.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 20:47
Hun grinede igen ”Ellers ved De hvor jeg holder til.” sagde hun. Det havde aldrig været planen at der var nogen der skulle holde øje med ham, dette havde været ment som en joke og han havde formentlig også fanget den, håbede hun. Leonore skulle nok sige fra hvis der var en joke eller en kommentar hun ikke var enig i eller brød sig om, men indtil videre fungerede deres jokes frem og tilbage meget fint.

”Bestemt. Det håber jeg så sandelig, ellers må jeg jo få min søster og mor til at se efter butik og healerhuset mens jeg er væk, det har de trods alt gjort før.” sagde hun med et smil på læberne. De gange Leonore havde været ude og lede efter urter og planter, havde hendes søster sørget for det hele kørte som det skulle, hvilket hun var overraskende god til. Let nikkede hun til hans ord ”Jeg er både født og opvokset i Dianthos. Hvad med Dem?” spurgte hun og smilede varmt. Hun havde godt bemærket de spidse ører, som indikerede han var halvelver, for de var ikke spidse nok til at være fuldblods.

Hun trak let på skuldrene ”Jeg kan læse dem til en vis grad, men er ikke ret god til det. Men hvis De gider, ville jeg bestemt ikke takke nej. Jeg har et kort over landet som min fader efterlod, jeg bruger det som regel når jeg er ude og lede efter planter og urter, men farer tit vild alligevel.” sagde hun med et lille grin.  
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7