Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 21.09.2022 20:26
Som et vindpust og lidt forvirring dukkede Ra op ved hans fæstning, de var endt i hans stor hal og han havde for engangs skyld ladet hende bruge hendes evner i hans nærvær, normalt ville han evne have gjord at hun ikke kunne bruge hendes evne, når hun var så tæt på ham som hun var.

Han gik et par skridt væk fra hende, han kiggede på hende og derefter på sig selv, “ din først straf bedes du følge med mig, hen til bade salen da jeg er smurt ind i blod,” sagde han og begynde at gå mod stedet, der gik ikke langtid før døren gik op, og en fugt duft kom ud og varmt blev det.

Ra stillede sig ude i vandet med tøj og det hele på og afventede at hun skulle komme og tag det af, samt begynde at vaske hans bar krop.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 21.09.2022 22:00
Forventeligt klarede han turen godt. De fleste andre blev ofte dårlig af al den tumul og nogle endte endda med at kaste op.

"Javel herre". Svarede hun roligt og gik lige efter ham. Staf og bad? Hørte det sammen, spekulere hun kort, men hun ville bestemt ikke sige ham imod. 

De ankom i baderummet. Der allerede var fuldt med varmt vand og dug i hele rummet, som gjorde det fugtigt og varmt derinde. 

Han gik i vandet og hun fjernede kappen fra sig. Hun var ikke vant til at være nøgen i denne krop og lod sig derfor let glide i vandet iført hendes lyse kjole, der endte med blive en anelse gennemsigtig, men ikke noget der afslørede det helt vilde. 

Hun gik helt hen til ham og tog roligt kappen af først, dernæst hans skjorte og til sidst hans bukser og underklæder. Han var i sandhed en flot mand. Al tøjet blev lagt på kanten og hun kom tilbage med en svamp og begyndte at bade ham. Hun følte ingenting. Hun der var så vant til at føle andres følelser og hans ingenting. Det et sted befriende og alligevel irriterende.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 23.09.2022 16:53
Ra stod blot og ventede som hun begynde at afklæde af, Ra var på ingen måde genert over hans krop eller på nogen måde generede over at stå nøgen, dog satte han sig ned da alt tøjet var kommet af ham, som hun begynde at vaske ham.

Barnet var varmt og det var skønt at for engangs skyld, at blive vasket af en anden for normalt var det hans slaver der gjord det, men nyssa havde vist aldrig gjord det før.

Ra kiggede hende i øjne med hans helt sorte “ måske du så også har skiftet navn nu “ sagde han undrende, som hans blik faldt på hende, “ så sig mig en ting regner du med at du bare kan komme her også er alt som det plejer, nyssa havde fortjent min respekt men dig er jeg ikke så sikker på, du ved man ved jo ikke om du er den samme dæmon” sagde han udfordrende.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 24.09.2022 21:57
Ra var bestemt en attraktiv mand, så det genere hende bestemt ikke at dette var starten på hendes straf, hvad mon det næste blev? At hun selv skulle afklæde sig. Kjolen var stort set helt våd, der havde suget al væske til Sif, af at være i spaet med ham.

"Jeg vil stadig bruge Nyssa, men har taget et mine mellemnavn til Nyala". Svarede hun roligt og smilede, som hun så I kul sorte øjne, hvor ingen sjæl boede. 

Hun så forundret på ham og begyndte "Jeg kan ikke mærke hvad herren føler, selvom det er min evne, kun dine understøtter kender til dit hjem - hvordan kunne jeg så føre os herhen?". Spurgte hun roligt. Hun ville ikke være anmassende, men hun var ikke en anden end hun gav sig ud for. Hun forstod godt at han ville se bevise for det. Han var trods alt en eftertragtet mand.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 24.05.2023 19:18
Det var bestemt heller ikke nogen hemmelighed at denne nye krop var yderst godt skåret, men Ra lod sig ikke rive med endnu, han lyttede til hendes ord og smagte på dem imens hun vaskede ham, “ som du ved så er det min evne der gør du ikke kan bruge magi på mig sagde han roligt og smilede lidt, det var sjovt at hun gerne ville bruge hendes evne på ham, men det forstod han godt.

Han kiggede kort på hende og tog fat om livet på hende og satte hende hen over ham, sådan de var tætter på hinanden, og sådan han kunne se hende i øjne, “ hvis du nu selv kunne bestemmer hvad ønsker du dig så mest lige nu “ sagde han meget roligt og nærmest boede sig igennem hendes øjne og sjæl med hans helt sorte øjne.

Ra havde ikke samme evne som hende og kunne derfornikke vide hvad hun allerhelst vil have, så derfor spurgte han blot, hun kunne jo bare lyve for ham hvis hun ville.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 05.06.2023 22:04
Nyala undrede sig indvendig, hun havde da netop transporteret dem hertil, men hun kunne ikke betvivle ham. Det kendte hun ham godt nok til at vide, at det kunne irritere ham. "Det ved jeg herre, jeg mente blot at herren tidligere tillod mig at transport hos hertil, som stedet dine understøtter kender til" forklarede hun ydmygt og forsigtigt, en anelse nervøs for om han alligevel skulle blive vred på hende.

I et kort sekund gispende hun efter vejret som hun blev placeret foran og hun så ind i hans mørke sorte øjne. Hun havde før fået lov til at få ønske af Ra ikke et der udløste noget imellem dem, som hun dengang havde ønsket, ønskede hun det stadig? Ra var yderst attraktiv at se på og enhver dæmons drøm. "Inderst inde, ønsker jeg en dag at blive gift og føre mim slægt videre". Sagde hun roligt. Det var hendes dybeste øjne af alle. Manden skulle være dæmon og forholdet løs. Hun kunne ikke binde sig til en resten af livet, det for kedeligt. Nyala så med kærlige øjne mod ham og spurgte så "hvad ønsker herren sig?".
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 13.07.2023 22:35
Ra var bestemt ikke som før, men stadig magtfuld og arrogant, men stadig nogle af hans folk havde han udviklede sig nogle speciel forhold til, og hun var en af dem.

Han kiggede direkte på hende som hun var placeret på ham, “ tro mig når jeg siger dette, jeg havde overvejet at lade dit liv slutte, men du kan noget og det er det som gør du er her idag “ sagde han roligt men meget bestemt, og det var så den gamle del af Ra der snakkede.

Han smilede derefter kort til hende, hendes ønske gav god mening og hun var da også utrolig køn, han kørte hans hånd ned af hendes kind og derefter op i hendes hår “ der er ingen der god nok til dig “ sagde han kort.

“ magt “ sagde han kort selvom han selfølgelig havde en masse magt i forvejen, men mere vil have mere, hans blik havde ikke flyttet sig siden hun sad på ham.

“ nyala vil du virkelig gøre hvad som helst jeg Beder dig om “ sagde han undrende, han håber hun svarede ja men alligevel nej.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1