Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 26.08.2022 00:39
Det var i tusmørkedalen det hele gik til. Det var her Adelynn havde sat sine fødder den sidste uge. Det var nemmere at finde ofrer her til at drikke blod fra end det var andre steder. Godt nok skulle hun bruge sin sirene stemme uanset hvad men det gik nok alt sammen.
Klokken havde slået 22 of månen stod højt på himlen i en fuldmåne. Kun dækket af nogle få skyer. Det var 15 grader og Adelynn stod lænet op af en lidt højere fyr som stod med hovedet lænet tilbage.

Hvad Adelynn lavede med den unge fyr lunde ikke ses med mindre man stod tæt på dem hvilket der var ingen der gjorde. Hun stod med munden åben og sugede blod fra hans hals. Hun havde stået der i flere minutter og hun gav endelig slip på mandens hals. Hun havde ikke spildt en eneste dråbe ned af sig. Hun var vel fin på den stadig. Hendes blik vandrede ned til hans hånd og satte den op til hans hals. "Tak for det min gode mand" svarede hun og knipsede i fingrene for at få ham ud af trangen. Han vendte sig om inden han kyssede hende på kinden og vandrede ned af gaden mod kroen.

Hun vandrede ned ad gaden og lod hendes røde øjne kigge sig omkring inden hun fik øje på sig selv i et vindue og så hendes røde øjne var til skue. Når ja det var jo tusmørkedalen så det gik nok alt sammen. Her skulle hun ikke flugte fra hvem hun var. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.08.2022 19:48
det hadet været en lang dag  og solen hadet stået højt på  hele dagen så man ikke kunne lave noget så folk var Kommet ud i den kølige natte luft lige til onde og gode og misforstået personer  Tusmørkedalen var nomalet ikke  et sted Jack kom  men han hadet været nede og besøge sin søster. og sin børn var der hjemme i god behold så der var ingen alarm men  han hadet savnet og tage på eventyr igen og nu hadet han sat sig for at tage en tur rundt omkring. jack sad på en kro i et hjørne med hætten overhovet mest for ikke at blive set for meget på da sådan nogle som ham ikke helt  bliv stemplet som venlige sindet men også folks fordomme over  for halvdyr som ham selv. jacks øjne fulgte og  husket vær en lugt af de personer der var her inde mest for at sikker sig at vis de prøvet på noget ville han kunne følge efter dem. mens jack sad der i et hjørne og spiste et stykke kød kikket han ind i ilden og dag drømte lidt over hvordan hans fremtid ville blive... det hadet været nogle svære år men nu hadet han bare Apteret at tinge var som de var og måtte komme som de kom  

hadet til hans far var der stadige men han kunne godt følge sig lidt ked af at han ikke hadet det bånd som han hadet en gang med ham. men sådan var det jo med alle som oplevet sådan noget som han hadet været i gennem. jack tog den kølle lamme kølle og knavet et stykke af den i vrede 

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.09.2022 21:12
Adelynn stoppede op da hun hørte en løbe i mod hende bagfra. Hun vendte sig om og så den samme mand hun netop havde sat tænderne i løbe efter hende stadig med en hånd på halsen. "Send mig en due når du er i byen igen" kom det fra den halv forpustet mand og Adelynn smilte bare til ham. "Min gode mand, man ved aldrig hvad der hviler i nattens muld og mørke, de kunne være dræbt næste gang jeg kommer" svarede hun og kiggede på ham med sine røde øjne. Hun lagde hovedet lidt på skrå og vendte sig om for at bevæge sig ned langs gyderne og ud på hovedevejen igen.

Hun vandrede lidt i stilhed med sine røde øjne og sit hår der blafrede lidt i aften vinden, men det var ikke meget vind der kom ned på grund af bjergene, men det var nok til at hun ville kunne klare sig lidt endnu. Hun havde allerede fået mad så det var ikke det hun skulle have lige nu.
Lige nu nød hun stilheden igennem aften og nød den ro der var omkring hende. Ja der var selvfølgelig voldsmænd og andre ting i gyderne, men hun var ikke bange. Hun havde levet mange år til at vide hun ikke havde brug for at være nervøs for noget. Desuden var der sjældent dyr i Tusmørkedalen der skulle have en hjælpende hånd.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.09.2022 21:10
Jack hadet valgt at finde  sig en plas på koran han satte sig blidt ned og ventede på sin øl og mad han tænke lidt over sin rejse hvor han skulle tage hen og hvem han skulle besøge han hadet kun nogle få steder tilbage at tage til før vinteren kom og det var noget han måtte gøre for på den ene eller måde. han ville helst ikke fanges af senen som kunne være farliger  ind man gik og trode 

en mand kom hen til jack da han kendte ham " jamen god dag hr  Demon det længe siden jeg har set dig på her kander er turen kommet til at komme hjem igen " maden hadet langt roganse hår og fuld skæg  med en øl i hånden jack rejste sig stille op og gav ham poten med et  varmt smil over hans læber det var underliget at skulle snakke med et mennske men dem var der jo så mange af her i  byen jacks blik faldt på  folk rundt omkring det ville ha været ret vis ikke så mange kikket på ham " tja en længer rejse kræves det nogle gang.. jeg har jo heller ikke haft så meget tid efter jeg pluslige bliv far jo "  svaret jack med et stille latter og løfte hånden til  krofatter som kom gånde jack selv kikket lidt med et stille smil han hadet faktit tit tænk på hvordan det ville være at bo sammen med  et andet sted ind en Amazon skoven hans onkel boet ikke langt her fra det kunne være man skulle besøge hans kusine han ikke hadet set i flere  år 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.09.2022 22:49
Som Adelynn gik nærmere i gaderne nød hun duften af den søde aftenluft og hun kom nærmere kroen der virkede til at være godt gang i. Skulle hun ikke lige tage et glas vin når hun alligevel var her inden turen gik hjem af?
Som sagt som gjort bevægede hun sig tættere kroen og åbnede døren med et smil på læben. Hun havde stadig fat i sine røde øjne, for hvorfor gemme dem? Der var ikke så meget plads på kroen men det gik nok alt sammen.

I stedet vandrede hun op til baren og ventede lidt på en bartender og bad om et glas vin af den fineste de ejede. Hvilke ikke var ret fin da det trods alt var Tusmørkely, men det gik an. Hun fik sit glas vin og hun vendte sig om for at finde en siddeplads. Nej helt så mange pladser var der ikke, så det var vel bedre bare at stå op indtil en eller anden nærmede sig hende og fik gode ideer. For hun skulle nok slå fra sig. Nu havde hun trods alt spist noget mad, så hun var stærk nok til at slå en hver mand omkuld hvis det var det hun ønskede at gøre.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.09.2022 18:18
jack vendte sig rolige om han holdte poten over flammen uden der skete noget mens han lænd te sig tilbage den sad på poten og danset. hans blik var dog rette sig mod en velkendt duft ikke fordi han kendte  person men det menneske blod duft der kom med person. han smilte dog lidt og kikket  han holdte dog stadige Flammen lyste hans ansigtet op en Enkel gang så hun kunne se han var en halvdyr han  pustede til flammen så den fløj tilbage til den plads 

jack kikket til den ene side og den Anden side vis hun var vampyr måtte han være forsagte han vidste hvad de var i stand til men igen han hadet også et Trick i ærmet noget han vidste de hadet lige så meget som sol lys han rystede på hovedet en gang og tog et stykke af sit kød han sukket lidt og vidste ikke helt hvad han skulle forvente af at være kommet her ind i aften  

det var ikke et sted for ham han sekelte sig ud det vidste han men han var nød til at gøre ophold for få samlet kræfterne "hm varmpyr " visket han for sig selv og kikket ned i sin  øl der var ingen der sad foran ham men der var blikke der sagde sit tydlige sprog  

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 23.09.2022 01:13
Adelynn var hurtig til at opfange den lille sagte mumlen og hun drejede hovedet over imod halvdyret og bevægede sig over til ham. Hun satte sit glas vin på bordet og lænede sig ind over bordet mens hun stirrede på halvdyre med sine røde øjne. "De er trådt det forkerte sted hen hvis de ikke kan lide vampyrer" kom det fra hende og kiggede på ham. Ikke hårdt blik men et normalt. Alligevel lod hun en hånd køre igennem sit pinke hår og rejste sig op for at slå sig ned i sædet ved siden af ham.

"Ved de hvor mange varulve, og vampyrer og dæmoner der er i Tusmørkely? For hvis de ikke kan lide nogle af delene burde de tager benene på nakken og forsvinde her fra" det var ikke en trussel blot en konstatering på hans såkaldte mumlen på at hun var vampyr. Hvis hun ikke havde haft de røde øjne til daglig brug havde man jo ikke kunne se på hende at hun var vampyr. I stedet blinkede hun nogle gange med øjnene og lagde hovedet lidt på skrå så hendes øjne blev brune i stedet for de normale røde.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2022 08:31

Jack måtte tænke sig lidt om på det svar men længste sig frem for at studer hende mere kappen hadet ombart virkede alt  for godt dog kunne han ikke lade værre med at grine over den bemærkning hun kom med over for varulve og vampyr”  jeg er nok den sidste de ville forsøge at angribe.”        sagde han. Og det var sandt nok. Stille tog han hætte. Af og  skikkelsen af en ulv. Komm frem han kikket på den fremedet og smilte till hende.  “.  Jeg er mere ulv ind de er min kære “  grinte. Han igen Jack tog det røg kød i munden og
 rykket færdig. Han. Ville ikke.  Være. Uforskammet over for hende. På Inge måde han “  og det med mit vampyr jeg tænke skam. Bare højt over at du var det da duften hang i luften “  han trykker på sin snude og blinket til den fremmet stille tog han en tår af sin øl 

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 24.09.2022 00:08
Adelynn kiggede på ham og måtte le over hans ord. Angribe?! Nej hun var nok den sidste vampyr der tyede til vold. Hun var slet ikke voldelige anlagt hverken som vampyr eller da hun var menneske. "Angribe? Åh nej kære de. Det er det sidste jeg vil. Det var blot en konstatering over at de lød som om vampyrer var skidt" svarede hun og kiggede på ham som han tog hætten ned over hovedet. "Meget muligt er de mere ulv, men stadig hvis de tror at jeg vil angribe? Så tager de voldsomt fejl. Jeg er ikke voldelig" hun stirrede på ham som hun tog fat i sit glas vin og nippede lidt  til den forærdelige dårlige vin. Kunne Kroen i Tusmørkely ikke få noget bedre vin snart?!

"Jeg tvivler på at det er det eneste der hænger i luften. Jeg kan fire vampyrer, tre varulve og op til flere dæmoner her på kroen. Så hvor vil de hen med det?" spurgte hun og kiggede på ham for at lade et smil falde frem på hendes læber.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.09.2022 21:40
jack kikket lidt hen mod de person som han vidste var Dæmoner " remlige godt op snuset " svaret han med et blidt smil på læben " ingen steder jeg nyder så mælt boldt en min mad inden jeg skal videre " svaret han lidt og kikket rundt det var sandt jack ikke var bange for hverken vampyrer så længe de ikke gjorder ham nå så gjorder han ikke dem noget selv om nogle af dem ikke helt kunne holde sig tilbage med at lave balde hele tiden Jack hævet et øjne bryn lidt til det hun sagde dog studeret han  hende lidt hun virkede ikke til at være som alle Ander vampyr hans blik kikket ned i øllet blidt og tog en tår han  tænke lidt over tinge  bude han sige sit navn for en vampyr han sukket lidt han ville ikke være som sin far " jack Demon" svaret han blidt og raget poten ud til henden han kom et et stille smil  han vidste ikke hvorfor hun hadet valgt at sætte sig ved ham men han hadet ikke tænk sig at blive det næse måltid " sååå du bor her i tusmærkedalen " svaret han stille og kikket rundt 

da han rejste meget gjorder han tit nogle stop han hadet ikke tænk over hvorfor her men måske for at finde de slave handler der kom ind i Amazon skoven og gemte slaver der det kunne være en bytte han sen ville glemme måske han bed sig lidt i læben ved den tanke 

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 25.09.2022 01:26
Adelynn smilte til ham og kiggede ned på sin vin og så rundt i kroen. Den var altid godt fuld af flere end man kunne tælle, og ingen af dem var venligsindet så vidt hun vidste. Det var hun vidst heller ikke selv. Ellers havde hun ikke brugt sin sirene stemme for at få noget at spise på en mand der egentlig bare levede sit fredelige liv. Men så igen han havde jo selv lagt an på hende. At han så skulle have det sidste skub for at få at hun kunne få noget at spise gjorde hende ikke noget. "Og hvor går turen hen?" spurgte hun uintresseret men stirrede på ham. Hun havde aldrig smagt halvdyr måske det ville komme en dag, men for nu var hun mæt. Med mindre han begyndte at bløde... Så kunne det da godt være at hun måske skulle få sig en lille snack.

Hun stirrede på hans pote som han rakte frem som om de var venner. Hun væmmes en smule ved den men viste det ikke eller udstrålede det. Så i stedet tog hun forsigtigt poten og sagde sit navn. "Adelynn Theodora Bellamy" hun trak hånden til sig som hun kort havde rystet den fint med et par enkelte fingre. Ja hun var vel stadig Lord selvom hun aldrig tog titlen til sig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.10.2022 22:47
jack kunne godt mærke på person hun ikke var vand til den høflige side men han tog sig ikke af det selv en vampyr kunne vel vise godhed en gang i mellem han kunne næsten fornærme  hvad kvinden tænkte for det var også slået ham ind  jack lage poten på boret lidt mens han smilte varmt " så hvad bringer dig her til ud over at få noget mad " svaret han blidt  uden at lyde ufølige jack Ragte stille sin øl op til munden og trænke over det sidste hun sagde med Dæmoner han smilte lidt mens han drak og slog gruset ned i boeret mens han kikket  lidt tomt på den " vi har vel alle en form for Dæmon der venter på at bryde " jack  tog ud efter sterinlyset der stod i mellem dem og tog fadt om flammen igen det så først ud til at der ville gå ild i  hans pote men rågen kom stille ud af den knytted huld og trillet op på hans hånd og begyndte at danse 

jack kendte til ondskab han var ikke bange for det. han kendte til sin far han begyndte selv at dampe lidt eller det ville sige der kom røg op af ham men han rystede på hovedet og lod sig falde til ro igen det var dumt at mindste fatningen her inden der var ikke  nolge ud gang folk kikket lidt på Jack de vidste godt hvem han var og der for trude de ikke helt snakke med ham 

jack så tilbage på kvinden og så lidt vurderen på hende han hadet ikke set sådan en varmpur før overhovet  og selt ikke den tøj stil overhovet  

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 16:16
Adelynn kiggede  på ham og smilte svagt. "Mad? Nej jeg har skam spist. Vampyrer er ikke til menneskeføde, med mindre det er deres blod. Selvom et halvdyr da sagtens kan prøves en dag. Men bare rolig den dag er ikke i dag, med mindre de har en grund til at jeg skulle smage" svarede hun og kiggede på ham. I endes øjne var han lidt ligegyldig i forhold til hende. Hun kunne klare ham så let som ingen ting, desuden havde hun ikke været voldelig i mange år. hun var en af de mere flinke vampyrer hun vidste eksisterede så hvorfor ikke bare gå med den del? Hun havde ingen grund til at bide denne Jack med mindre han pissede hende af, og indtil videre skulle han bare vise sig frem med ved at lege med ilden.

Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede lidt rundt i lokalet inden et smil fandt frem på hendes læber. "Jeg tvivler på at de har en dæmon inde i dem" hun kiggede på ham og løftede sit vinglas for at tage en tår af glasset inden hun satte det forsigtigt ned på bordet igen. "De ligner ikke en dæmon, mere et halvdyr eller et helt dyr. De har ingen horn, de har ingen røde eller sorte øjne. Så hvorfor skulle de have en dæmon inde i dem?" spurgte hun og viftede lidt med hånden i en lige gyldig interesse.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.10.2022 21:33
jack grinte lidt over det hun sagde nej han linget godt nok ikke en Dæmon uden på men inde i var han kun næsten reng ild. men det vidste Andelyn jo ikke noget noget om " ikke alle Dæmoner er Synlige Adelyn " svaret  kom det stille fra ham han smilte blidt og kikket rundt folk snakket blidt både om jack men det var så tybisk at man ikke kunne komme her ind uden nogle begyndte at snakke om nogle han krasset stille i boret så det gav et knirken som om han ikk kunne høre hvad de snakket om men han rejste sig stille op han hadet brug for noget luft stille vendte han sig mod Adelynn med et stille smil på læben  men en af de ander kom turne hen mod Jack og slog  hånden ind mod væggen " god dag halvdyr kan du huske os...." svaret  en halv stor mand jack sukket lidt igen mens han tog en tår af sin øl han blikket til Adelynn stille og vendte sig om for at se hvem det var det var de personer der overfaldet en en kvinde og ved at voldtage hende

"hmm dit ansiget siger dig noget men...oooo jo det var jer der overfaldet en kvinde og fik bank af en halvdyr hvor mange var i 4 mod en " svaret jack og tog  poten op for hagen Jack var klar vis de prøvet på noget han vidste han ikke ville få back op her fra han kikket lidt på armen han kunne se den var i beder stand han kikket efter de svage punkter stille sadt jack gruset ned mod boret han hadet ellers lyst til at danse med Adelynn han kikket lidt undskylde på hende men manden tog nu fadt i ham og skubbet ham op mod muren " du ikke så lidt fræk at komme her du udmyde mig foran alle sammen og nu er du her hvor du selt ikke burde være  beskidte  halvdyr ! " manden højt jack foldet poteren og kikekt over på kro fatter som ikke kikket der over han vendte mod Adelynn " jeg beklager"   men han noget ikke at sige mere så hadet madet givet ham sådan en på hodet at jack fløj over mod boret hvor  han hadet siddet han grinte lidt der begyndte at komme flammer fra hans hænder og fra boret kom der røg  det var et skummelt grin fra jack hans blik vendte sig mod Adelyn der kom ild fra hans øjne og ild fra munden  og han linte nu en dæmon mere in nogle ander her inde fra. jack vendte sig om så folk kunne se ham hele hans kappe begyndte at brande " du har virkelige trot mig på den forkerte måde du ville slås fint så kom med mig ud " svaret jack han vendte sig mod Adelynn med et stille ondt smil på læben 

kro fatter kom hen til Adelynn og gav hende mere vin han skullet lidt mod  dem mens jack gik ud og ventede mod manden " den halv dyr skal man ikke ligge sig ud med manden er tosset  " svaret kro fatter til Adelynn stille  kikket mod vinduet der kunne man se et  skyggen af  de to mænd " Demon famillen er ikke nogle man skal ligge sig ud med. i ser efter den trænigen de blive ud sadt for jeg høre lederens søn som står der kæmper med mod sten kæmper som trænigen program " svaret han stille og tog sig på skægget   han  kende jack godt 

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.10.2022 21:50
Adelynn rystede lidt på hovedet. Nok skulle man ikke skue en hund mod hårene men dette her var næsten for meget. Han var halvdyr ikke en dæmon, det kunne hun lugte på ham, og hun havde ellers en utrolig god lugtesans nu hvor hun havde fået noget at spise af den rare venlige mand der NÆSTEN havde givet hende lov til at bide i ham. Det havde selvfølgelig lige kostet lidt overtagelse men hun fik noget at spise. Hun skulle lige til at svare ham da en bunke mænd kom over imod dem. Aldrig i livet om hun skulle være vidne til en slåskamp. Stakkels hendes vin som straks blev spildt ud over hendes sorte kjole fordi Jack blev kastet ind i bordet som han havde rejst sig op.

"Iiiih du milde" kom det fra hende helt overrasket over hele situationen der blev sat op ved mørkets frembrud. Ja det var Tusmørkely hvad havde hun regnet med. Men dette halvdyr måtte beherske sin vrede, og han måtte beherske sine evner. Lige så vel som hun beherskede sine. Intet kom godt ud af det hvis der opstod en ildebrænd midt inde i krostuen. Alligevel kiggede hun efter Jack som så mange andre gjorde for at følge optøjet der skulle foregå udenfor.

Hun sad stadig og prøvede at få de værste vin safter af sin kjole da krofatteren kom over il hende for at hælde noget nyt vin op til hende. "Mænd, De skal altid slås, for at se hvem der er stærkest" kom det fra hende og kiggede på krofatteren. Flere havde rejst sig op for at stirre ud af vinduerne for at se hvad der foregik udenfor. Adelynn var ligeglad, hun havde set det vold hun skulle i sit liv, og så havde hun endda selv lavet det. Hun kunne ikke ordrage vold den dag i dag, hun var en rolig vampyr der aldrig slog ihjel. Så hvorfor skulle hun lige præcis følge med i den slåskamp der ville opstå udenfor? Jack måtte lære at styre sit temperament og sige fra.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.12.2022 22:50
jack vidste det måtte give et lidt dårlige indtryk men  det var ikke alt han fadt sig i madnen var gået i gang med at løbe mod jack  og jack stod kun der med hænderen nede i  lommen for at slappe af han gjorder ikke ind gang mod Stand da manden prøvet at slå efter ham han var så fuld at han ikke kunne slå rigtigt så det var forhold vis nemt nok for jack han svinget med kroppen så madnen slog hånden ind i træet og ømmet sig lidt folk klappet og hjulpet lidt over det jack " jack gør ikke en gang mod stand han bruger ikke sine hænder " råbte en kro fatter gik stille hen og  stilled sig ved siden af Adelynn  og sagde stille " det dumt at gøre den ulv sur. han er for kæmperen for at befire alle halvdyr slaver han stamme  ligger lagt inde i Amazonskoven "  sagde kro fatter og foldet hænderen sammen han  kendt jack i lang tid så længe han husket  jack danset lidt og brugte kun sin hale til af afvæbe slag manden slog sig selv ud og jack stod stille og så på person lidt han vendte sig stille om og kikket mod koren igen han åbnet stille døren der ind og så folk stille og kikket mobbe på ham jack satte sig igen mod Aderlien og postede stille sin jakke som om der ikke var sket noget " jeg undskylder forstyrrelsen. hamme man ved ikke hvem der  ikke kan tåle for meget at drikke og bliver ubhealige at om gås med " svaret  han stille og tog en slurk af sin øl 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 27.01.2023 18:05
Adelynn var lige glad med hvad der forgik udenfor. Vold var ikke vejen frem, det havde hun selv fundet ud af i sin levetid. Hun havde det med at være sur og voldlig før i tiden, dog havde hun ALDRIG slået ihjel før, og det ville hun heller ikke gøre nu. Så da krofatteren sagde hvad der forgik udenfor rystede hun på hovedet og lavede et lille smæld med tungen imod læberne. Forhåbentlig ville de ikke have hende udenfor for at tjekke op på meningsløs vold. Der var ingen grund til at være voldlige, om det var med vilje eller det ikke var. Hun afskyede virkelig vold, der kom aldrig noget godt ud af det, så da krofatteren talte videre om slaver viftede hun blot affærgende med hånden. Hun orkede ikke at høre om det eller om denne ulv. Han var voldlig åbenbart, og var nem at gøre vred. Aldrig et godt tegn.

Så da JAck kom tilbage stirrede hun på sit halv tomme glas med vinen der før havde været væltet og hældt ud over hende. "Hvorfor bliver De så vred? Kunne De ikke bare have ladet ham være?" spurgte hun og kiggede på ham. "Vold løser ingen ting, det gør blot tingene være. De skulle tage og passe på Deres temprement" hun kiggede lidt alvorligt på ham med et løftet øjenbryn, inden hun kastede et blik lidt rundt i lokalet på kroen inden hun rystede lidt på hovedet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.01.2023 14:22
jack hævet blikket lidt manden truet ham  jo og det ville han ikke finde sig i på nogle måde han sukket lidt og rystede lidt på hovde " manden troet mig... jeg underkaster mig ikke sådan noget " svaret han og tog en stille tå af sin øl mens blikket var lidt ud mod vinduet det hadet måske set voldsomt ud for nogle men det var det heldige vis ikke han vendte blikket så mod  hende da hun sagde han skulle lære at Sture sit temperament smilte han bare af hende  han løfte sin pote op til kor fatter " kan vi få en vin mere her over og så en øl " svaret han med et stille smil på læben jack sad lidt og tænke men tog sig også til skyllerne lidt  lidt han var jo en ulv så det der med at styre det var nok lidt svært 

kro fatter kom lidt tid efter og satte det på boret til dem bække " men du har nok ret jeg burde måske haa vendt hovde lidt til den anden side men..." jack gjorder sig ikke færdige men tog en tår af sin øl han  var en sød person men lige på det punkt var han altså ikke overhovet ikke det var nok det lidt stolte blod der var i hans åre der gik der 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10