Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 19.08.2022 22:47
Nu måtte det være. Det skulle overstås. Som at rive et plaster af. Selvom det også kunne gøre forfærdelig ondt. Men han skulle gøre det. Han havde lovet Meena at snakke med deres fader.
Det var med løftet pande og en stor portion mod, at Darkhan var på vej ned af de store gange. Han var klar! Knuden begyndte at stramme i maven. Måske var han ikke klar alligevel. Nu kom kvalmen. Nej, ikke i dag.
Straks drejede drengen om på hælen og tøffede tilbage mod sit værelse, men han nåede ikke langt. Ved næste dør stod hans slave Estera og rystede let på hovedet. Hun ville uden tvivl sladre til Meena, hvis han ikke gjorde, som han havde lovet. Tænderne blev bidt hårdt sammen og en irriteret grimasse blev sendt til kvinden, inden Darkhan vendte om igen.
Fint. Så skulle han nok...

Det var med fuldt overlæg, når Darkhan ledte efter fyrsten de steder, hvor han vidste, at han ikke befandt sig. Det gav ham mere tid til at samle mod nok igen, når han om lidt skulle fortælle om den direkte skamfulde hændelse. Det var så pinligt, og alligevel ville han bare gerne have den medlidenhed han håbede på.
Næste sted var haven. Døren ud til stod åben, så Darkhan listede tættere på og stak lige så stille hovedet ud.
"Fader? Er du herude?" Kaldte han sagte. Kunne han være heldig at skulle lede videre lidt endnu?

~ I am not arrogant. I am just a lot better than you ~
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 19.08.2022 23:31
Sephyran havde været i et olmt humør på det seneste. Maven kneb, og hverken mad eller drikke, som fyrsten ellers plejede at få rigeligt af, så ud til at hjælpe på problemet. Dertil kom det, at Sephyran mente, at en mand ikke burde lade sig slå ud af et simpelt maveonde, så han drak og spiste fortsat indædt med det resultat, at humøret i stedet kom til at lide.

Han fornemmede at tjenestefolkene og slaverne oftere undgik ham, selv hans spioner og hans egen familie, som han ellers brugte alt for lidt tid sammen med i forhold til hvad han ønskede..

Sephyran havde stadig nægtet at lade healeren se nærmere på sig, og manden havde derfor opgivende sagt, at lidt frisk luft og ikke-alkoholisk væske ville gøre fyrsten godt. Denne dag havde han søgt tilflugt i havens kølige skygger, for en stund nydende synet af en stakkels slave, der var sat til at fodre de gyldne og særdeles agressive andefugle, fyrsten for nylig havde anskaffet sig.

Ind til en ung drengestemme brød lyden af træernes susen, slavernes hvisken og fuglenes skræppen. "Herhenne!" Bød han med dyb ryst, viftende en arm, selv om sønnen endnu ikke kunne se ham. Han var placeret på en divan med silkeklæderne omhyggeligt anrettet omkring sig og hovedet støttende på en pude. Et fad med forforsikrininger var diskret stillet inden for rækkevidde, og på trods af healerens ord, var der perlende vin i glasset.

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 20.08.2022 12:07
Den dybe ryst fik det til at gibbe let i Darkhan, der egentlig havde håbet ikke at finde fyrsten så hurtigt. Han måtte lige trække vejret helt ned i maven en ekstra gang, inden han trådte gennem den åbne dør og ud i haven. Han spejdede fremad, forsøgte at se rundt om hjørnet og det første hans blik mødte, var de aggressive fugle.

Forfærdelige kræ. Fyrsten havde altid haft en smag for det outreret, men denne gang var han gået over en særdeles underlig grænse, hvis man spurgte Darkhan. Han havde aldrig haft et specielt stærkt forhold til dyr, slet ikke dem der faktisk skræmte ham lidt. Deres nærvær fik ikke drengen til at slappe mere af i situationen, tværtimod. Det var lige før man faktisk kunne se ham ryste lidt.

Trods den dybe, manglende lyst til nogensinde at røre alkohol, var det næsten fristende at tage en slurk af det perlende vin han så på det lille bord, da han trådte rundt om hjørnet og tættere på fyrsten.

Det var et kort glimt af sult man kunne se i de helt blå øjne, da Darkhan satte sig i de bløde puder overfor fyrsten og lod blikket glide hen over fadet. Han havde ikke spist hele formiddagen, men var alligevel alt for nervøs til at få noget ned lige nu.
"Der er noget, jeg skal fortælle dig," hviskede han, efterfulgt af et lille spjæt i chok over lyden fra en af andefuglene der skræppede. På intet tidpunkt viste han sin fader den respekt at se ham i øjnene, og hvor han altid plejede at sidde så fint med ret ryg og et ben over det andet, sad han nu og slaskede med hele sin holdning.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 20.08.2022 14:57
Ved synet af Darkhan brummede Sephyran lavmælt. Drengen var vokset og ved at nå i den alder, hvor han burde interessere sig for alt muligt, som det endnu ikke var lykkedes at vække en interesse for! Det huede ham heller ikke at se, hvordan knægten slaskede rundt og undvig hans blik, som om der var et eller andet på færde, han ikke turde fortælle sin far.

"Ret dig op, min søn." Knurrede han, mens han selv blev liggende behageligt henslægt i silkepuderne. Han løftede vinglasset til læberne og betragtede drengen hen over det. I baggrunden kunne man høre en slave hvine, som han blev jagtet af en af ænderne, og lyden fik Sephyran korvarigt til at skære ansigt.

Med et lille vink i retning af fadet opfordrede han Darkhan til selv at tage for sig, mens han betragtede sønnen afventende: "Så? Lad mig høre!"

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 20.08.2022 15:37
Darkhan elskede at diskutere og være på tværs. Sådan en direkte ordre ville til hver en tid blive ignoreret eller trodset. Han ville have lænet sig tilbage og set mindst lige så doven ud som sin fader, men det var noget helt andet, når ordren kom fra netop ham. Der var ingen diskussion, når fyrsten bad om noget og derfor rettede Darkhan sig også straks op, men ikke uden et par grimasser i smerte. Familiens healer havde set på ham dagen før, men nogle få skrammer havde han ikke givet lov til at få ordnet.

Det så ud til at Darkhan tog det som om han ikke havde noget valg, da han nærmest i panik tog et stykke lidt for stort frugt fra fadet og stoppede det ind i munden. Det var ikke fordi han var så panikslagen, som han så ud, men nervøsiteten fra sin faders knurren, de skræppende ænder og den historie han var nødt til at fortælle, var det nok mere forvirringen, der havde fået ham til at skubbe frugt i munden, da fyrsten opfordrede ham til at tage for sig.
"Ja, fader!" Det var ikke uden en støttende hånd under hagen og frugtsaft der væltede ud af munden, at Darkhan fik mast de første par ord ud. Heldigvis fik han hurtigt sunket, og en slave kom straks til undsætning med det fineste tørklæde til at tørre op.

"Jeg kom hjem fra Medanien i går, og..." Det var som om der lige var lidt mere frugt der skulle synkes, men det var nok mere den klump i maven, som havde fundet vej til halsen.
"... Jeg blev overfaldet af en mørkelver," fortsatte han mumlende, næsten hviskende. Han håbede på ikke at skulle fortælle mere, selvom han nu var sikker på ikke at slippe så let.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 20.08.2022 19:56
Det gik ikke Sephyrans opmærksomhed helt forbi, at Darkhan så ud til at være i smerter. Ved alle guderne, hvad havde knægten rodet sig ud i? Dog måtte han vente en lille stund, mens frugten blev sunket og slaven kom til undsætning. I mellem tiden blev hans bryn rynket i en tænksom grimasse, der fik ham til at se endnu mere olm ud og næppe hjalp Darkhan mere med at finde ordene frem.

Med et suk rakte han i stedet endnu engang ud efter sin vinglas, men da Darkhan endelig fik genvundet mælet, stivnede hans hånd i bevægelsen og et udtryk af sandt raseri gled over hans ansigt:

"EN MØRKELVER?" Råbte han, så slaven, der var på vej væk igen, gjorde et hop af forskrækkelse. Dråber blev spildt fra vinglasset, som han satte sig op - ganske oprejst i forhold til den magelige stilling, han tidligere havde haft blandt silkepuderne. Sønnens ord havde helt og holdent fået fyrsten til at vågne fra den døsige tilstand.

Stemmen blev sænket igen, for han havde ikke den store interesse i at emnet skulle blive til sladder blandt slaverne og tjenestefolkene: "Er du kommet til skade? Fortæl mig det hele!" Beordrede han.

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 20.08.2022 21:29
Det var lige før Darkhan fik spejlet slavens forskrækkede hop, da han selv lettede bare en lille smule fra de bløde puder i chok over faderens opråb. I et øjeblik kunne han ikke lige finde ud af hvor han skulle gøre af sig selv, så han greb straks ud efter endnu et stykke frugt. Denne gang havde han dog lært af sin fejl og i stedet for at mase hele skiven ind i munden, begyndte han at nippe let til det, mens han nikkede som svar til de råbende ord.

Øjenkontakten var stadig ikke til stede. Skammen fyldte for meget og hvis han kiggede op, ville fyrsten også kunne se den. Klumpen i maven blev kun større, da han nu også blev bedt om at uddybe.
"N-nej, jeg er ikke kommet til skade. Jeg har det fint," løj han med det samme. En løgn han muligvis ikke ville slippe afsted med, for han havde aldrig været god til at lyve overfor sin fader.
"Men hun stjal min pung. Du ved, den med vores våbenskjold på. Jeg blev så overrasket, at jeg ikke stoppede hende." Orv. Det ellers brune ansigt blev hurtigt rødt. Nu var han kommet til at afsløre, at mørkelveren var en kvinde. Det kunne kun blive værre herfra.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 21.08.2022 11:54
Fyrstens ansigt lignede efterhånden mest af alt en tordensky. Et angreb på en af hans sønner, var et angreb på hele familien! Og mørkelvere var nogle snu og modbydelige væsner ..
Han kunne dog ikke undlade at bemærke ordet hun i sætningen. Ikke nok med, at Darkhan var blevet bestjålet af en mørkelver. Han var blevet bestjålet af en kvinde! En lav brummen kunne høres bag fyrstens guldskinnende og olierede overskæg. Han måtte sørge for, at Darkhan gik lidt hårdere til kamptræningen!

"Sørg for at få aflagt fuld rapport om, hvordan hun ser ud til en af spionerne. Vi finder hende, og får hende straffet!" Besluttede han. Især, at pungen havde Kazimi-familiens slægtsmærke på, var et problem. Det viste, at man kunne stjæle fra dem!

Han var dog ikke færdig med Darkhan, og lænede sig i stedet lidt frem, mens han så strengt ind i ansigtet på sin søn: "Og så skal vi vidst sørge for, at få gjort et ordentligt mandfolk ud af dig! Det går ikke, at en søn af Kazimi-slægten bliver overrasket af tyveknægte!"

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 21.08.2022 13:08
Åh nej. Han kunne se skuffelsen så tydeligt i fyrstens ansigt. Han gjorde ellers så meget for netop at se det direkte modsatte, hvilket også var derfor han havde været så nervøs for at fortælle om denne hændelse. Han rynkede på næsen over sin egen gnavende følelse af skam, som han nikkede til faderens hurtige beslutning.
"Ja, fader," svarede han straks og lagde hænderne mod puderne, i håb om at han kunne skubbe fra og rejse sig.

Det ville have været så let, men nej. Han måtte blive siddende, da den anden lænede sig frem og stirrede på ham med det strenge blik. Darkhan så næsten helt skræmt ud, men kunne alligevel ikke undgå at svare som man kunne forvente;
"Men det var ikke min skyld!" Udbrød han frustreret.
"Jeg bad hende pænt om at hjælpe mig og hun slog mig!" Det var gået op for ham i mellemtiden af sine udbrud, at han måske havde været så nervøs, at han ikke havde fået fortalt historien helt rigtigt. Det kunne han måske ende med at fortælle, når han nu talte over sig hele tiden. Men det var altså ikke hans skyld!

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 22.08.2022 11:18
Det var ikke nemt for fyrsten at bruge tilstrækkeligt med tid med alle sine børn. Han havde hørt fra sværdmesteren at Darkhan havde udvist glimrende færdigheder med våbnet, og at knægten var intelligent - men det var sjældent at Sephyran rigtigt havde haft tid til at knytte bånd til tvillingerne.

Et meget langt og dybt suk lød fra faderen. Hånden greb igen om vinglasset, og han tog en ordentlig slurk af glasset, inden han vendte opmærksomheden mod drengen foran sig.

"Hvad med at du fortæller det hele. Fra starten af." Sagde han brummende. Han lød mere træt end vred, og det var tydeligt, at han gjorde sit bedste for ikke at råbe mere af drengen. Det nyttede ikke noget, hvis han skulle komme til bunds i denne her redelighed.

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 22.08.2022 14:08
Darkhan tog en lidt dybere indånding. Han kunne ikke sidde og råbe sådan af sin fader, bare fordi han var frustreret. Havde det været enhver anden, ville han nok have været fuldkommen ligeglad, men han kunne nu ikke undgå at lægge mærke til det meget lange, meget dybe suk der lød fra den anden side af bordet.

Langsomt begyndte den lidt slaskede holdning at vende tilbage og blikket blev rettet mod skødet, hvor hænderne nervøst pillede ved det yderste lag af blåt silke i tøjet.
"Min pung blev stjålet af en mand, en ligegyldig tyv. Han løb forbi mørkelveren, da han stak af og jeg blev sur over, at hun ikke gjorde noget for at stoppe ham." Denne gang gik det bedre.
"Jeg råbte af hende og hun hev mig i håret. Slog mig og... sparkede mig." Kinder og øjne begyndte at blive lidt røde.
"Hun maste mig med sit knæ," fortsatte han og lagde en hånd mod siden af overkroppen for at vise hvor knæet var blevet lagt.
"Og piskede mig med en gren." Der faldt den første tåre. Nu havde han fortalt det hele. Undtagen alle de forfærdelige ting hun sagde til ham, men det var ikke dem, der havde gjort ondt.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 26.08.2022 18:15
Endelig fik sønnen munden på gled. Sephyran gjorde sit bedste for ikke at lade sit ansigt røbe den tordensky, der samlede sig i hans tanker. Hvor vovede den kvinde at have lagt en hånd på en søn af Kazimi-familien!

"Mørkelvere .. grufulde skabninger. Deres kvinder er lige så modbydelige som mændene."

Konkluderede han endeligt. Ikke at han havde meget bedre at sige om de andre typer af elvere - medmindre han naturligvis var i en forhandlingssituation og ønskede noget fra dem. At konkludere dette om mørkelverracen var også det eneste, der kunne redde hans søn fra at tabe ansigt - at blive tæsket af en mørkelverkvinde MÅTTE være præcis lige som at blive tæsket af en mørkelvermand.. 

Hans ene hånd fik hastigt fremtryllet et silketørklæde, der blev rakt til sønnen. "Tør dine øjne." Sagde han lavmælt. Hvis tjenerne skulle kigge nysgerrigt i deres retning, ville det forhåbentlig blot tro, at Darkhans tårer var fordi hans fader havde råbt og irettesat ham.

"Var der nogen vidner til .. optrinnet?" Spurgte han derefter. Vreden ulmede stadig bag øjnene, men nu måtte fakta på bordet. Det sidste han havde brug for var, at rygterne skulle begynde at sprede sig..

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 01.11.2022 09:05
Det var lige før den rystende nervøsitet kun blev værre. Han vidste at dette måtte gøre fyrsten noget så vred, og selvom han udmærket godt vidste, at vreden ikke var rettet mod ham, så kunne man ikke undgå at blive lidt urolig, når det skete.
Darkhan skyndte sig at nikke, give sin fader ret i sine udtalelser om de modbydelige skabninger, kvinder som mænd. Det var jo lige netop derfor han ikke havde kunne gøre meget modstand. Han kunne lige så godt være blevet overfaldet af en stor, kraftig mand. Det var i hvert fald en trøst for ham, at tænke sådan.

Straks tog han imod silketørklædet og tørrede øjnene. Selvfølgelig var man sjældent herre over den slags, men han kunne ikke sidde og flæbe sådan midt i haven. Han forsøgte at tage sig sammen, rette ryggen og endelig se sin fader i øjnene.
"Nej," svarede han straks, selvom det var direkte løgn. Det var kun ren refleks, fordi han vidste, at det var det svar der var ønsket.
"Kun tyven," skyndte han sig alligevel at tilføje.
"Jeg ved godt du er skuffet, men jeg skal nok ordne det!" Lovede han med god selvsikkerhed i stemmen.
"Jeg skal nok melde mig til træning hver eftermiddag også, og jeg snakker med spionerne med det samme, så de kan finde mørkelveren og tyven." Om det overhovedet kunne lade sig gøre, vidste han ikke, men han måtte vel gøre noget for at få sin pung tilbage, så rygterne ikke begyndte at sprede sig, når de så Kazimis våbenskjold blive båret af en primitiv tyv.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 12.11.2022 21:40
Fyrsten betragtede sønnen, mens han tørrede sin øjne. Farer lurede alle vegne .. Darkhan var heldig, at mørkelveren blot havde været interesseret i at give ham nogle tæsk og ikke skære halsen over på ham. Havde hun været mere dannet, havde hun sandsynligvis også vist, at en Kazimi kunne udløse en særdeles klækkelig løsesum..

Sephyran var ikke helt sikker i sin sag, når Darkhan fortalte, at der ikke havde været vidner. Men det måtte hans spioner kunne hjælpe med at svare på.. hvis Darkhan havde råbt og skreget om tyveriet måtte det næsten havde tiltrukket sig opmærksomhed.

"Lad mig tage mig af spionerne." Brummede Sephyran derfor bestemt. "Og koncentrer du dig i stedet om din træning, min søn. Vi skal have nogle muskler på den krop - og skulle du en anden gang støde på en mørkelver, så prøv at undgå at provokere dem. De er nogle luskede skabninger, og du ved aldrig, om de har en forgiftet kniv på sig. Du skal prise dig lykkelig for at være sluppet fra det med så få skrammer.." 

Stemmen var streng, som han formanede Darkhan, men lyttede man godt efter kunne man også fornemme et lille snert af lettelse. Der ville sandsynligvis gå et stykke tid, før Kazimi-knægten ville få lov til at gå ud igen uden at være under meget tæt bevogtning. 

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 15.11.2022 14:20
Darkhan nikkede straks indforstået. Han ville overlade spionerne til sin far, hvilket nok også kun var for det bedste. Drengen ville sikkert ikke selv være i stand til at bevare roen og holde sig fattet, hvis han skulle forklare sig en gang mere. Det var rigeligt at både fyrsten og hans ene søster vidste, hvad der var sket. Inden længe ville rygterne sikkert begynde at florere på paladset, som altid.

Der lød et tungt suk, bare ved tanken om at skulle støde på en mørkelver en gang mere. Han vidste jo godt, at han ikke ville kunne holde munden lukket, men tanken satte sig som en dolk i maven. Nej, ikke en gang mere.
"Ja, fader," svarede han, selvom han nu synes at de få skrammer havde været mere end rigeligt.
"Og bare rolig, jeg har i sinde at holde mig inde for paladsets murer den komme tid." Ikke tale om at han ville ud og have flere af den slags oplevelser. En enkelt var nok og nu havde han brug for tid i hjemmet.

Darkhan tog silketørklædet med sig, da han rejste sig.
"Kan jeg sende bud efter noget til dig, når jeg gå ind?" Spurgte han. Det var udelukkende kun et tilbud fyrsten fik fra drengen. Ingen andre, end ikke hans mange søskende, skulle se ham gøre noget for andre.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 30.11.2022 18:07
Sephyran nikkede tilfreds. Måske var det i virkeligheden en god lærestreg for Darkhan - og en, som han ikke havde fået permanente skader af. Når alt kom til alt lød det til, at episoden kunne være endt langt mere blodigt, og at Sephyran skulle prise sig lykkelig for, at han stadig havde sin søn i god behold.

Det betød naturligvis ikke, at mørkelveren skulle slippe godt fra at have lagt sine hænder på en Kazimi, skulle det lykkedes Sephyran at finde ud af, hvem det var. Hans spioner var ofte gode til at finde og opsøge ledetråde, og han følte sig overbevist om, at hun i sidste ende ville få som fortjent..

"Sørg for at tage vagterne med, går du til markedet i hvert fald." Brummede fyrsten. Det fik hans børn altid at vide - gjorde de det ikke måtte spionerne tage over, og det var altid mere besværligt. Under alle omstændigheder sikrede Sephyran sig oftere og oftere, at der altid var et årvågent blik på hans børn, når de bevægede sig ud i byen. Frygten for, at noget skulle ske hans børn, efter han allerede havde mistet tre sad ganske dybt i fyrsten..

"Få Emin til at bringe noget juice ud .. jeg føler mig ganske tørstig." Svarede han. Af en eller anden grund smagte vinen ham ikke helt så godt, som den plejede. 

Darkhan af Kazimi

Darkhan af Kazimi

Adelig, fyrstesøn

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 18 år

Højde / 164 cm

Muri 01.12.2022 22:04
Der var ingen tvivl om at Darkhan ville holde lidt lav profil det næste stykke tid, men som de fleste kendte ham, ville han glemme alt om det i længden og vende tilbage til sit rapkæftede, arrogante jeg. Det viste sig allerede nu, da han sukkede højlydt til fyrstens brummende ord.
"Ja ja," svarede han. Tonen i hans stemme var tydelig, han tog bestemt ikke ordene til sig. Frygten der sad dybt i fyrsten, var så fjern for drengen, der ikke gad at have vagter i måsen konstant. Han kunne jo sagtens klare sig selv på markedet.

Det var jo næsten overraskende ikke at blive bedt om at hente mere vin, men Darkhan nikkede alligevel adlydende. Han vendte rundt igen og gav sig til at gå ind, og som kun han kunne, gav han sig til at råbe ind gennem gangene;
"EMIN!" Det fik de nærmeste tjenestepiger til at hoppe i forskrækkelse, inden de fortsatte deres gøremål og Darkhan forsvandt om hjørnet, klar til at gå Emin i møde. Der var jo ingen grund til at bruge tid på, at lede efter ham.

Darkhan af Kazimi har forladt tråden.

Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 03.12.2022 16:24
Med et dybt suk betragtede Sephyran sin søn gå. Hans børn tog sjældent den fare, de befandt sig i, helt så seriøs, som fyrsten ønskede. Når man var ung som Darkhan, lå hele verden for ens fødder.. nuvel, som det første måtte han se til at der blev gjort en større indsats for drengens træning.. og fandt spionerne mørkelveren, skulle han sikre sig, at hun aldrig lagde hånd på en af hans børn igen..

Han lænede sig igen tilbage i silkepuderne og så op mod de unaturligt grønne trækroner med eksotiske fugle hoppende fra gren til gren. Han håbede, at juicen snart ville blive serveret..

Sephyran af Kazimi har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 8