Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 26.07.2022 17:20
Adelynn også kaldt Lynn eller Theo havde vandret igennem Dianthos mørke midt om natten for at finde vej til sin vinter bolig. Hun skulle ikke nyde noget af solen. Hun var trods alt vampyr, så hun havde bevæget sig igennem natten helt udkørt og med røde øjne.
Det var blevet dag og Adelynn sad i sin bolig i beboelseskvarteret med åben dør og kiggede ud på alle de gående der gik forbi. Hun ville gerne hen til banken og hun havde endnu ikke fundet en mulighed for at komme der hen. Rundt omkring hende sad der hunde og katte som kunne enes. En enkelt fugl sad på hendes skulder og pippede der ud af. "Undskyld min gode mand..." mere nåede hun ikke at fortælle før at manden bevægede sig videre og hun sukkede opgivende. Hun skulle virkelig have stor paraply for ikke at blive ramt af sollyset, og hun ville bare så gerne hen til banken så hun kunne trække nole penge ud af sin familiekonto. Det var ikke så tit hun var i banken, mest af alt fordi hun sjældent havde tid til det og fordi hun brugte så få midler til at købe ting for. Urter samlede hun jo i naturen og det skulle der ikke meget til for at finde ud af hvad hjalp på de stakkels sårede dyr.

Hun kiggede op imod himlen hvor solen var gået om bag beboelses bygningerne og hun trådte ud på gaden hvor en enkelt hund sad og slikkede sin pote. Straks dykkede hun ned i lommen og fandt et stykke tørret kød frem som hun lagde foran hunden der så tynd ud. Hun trådte et skridt tilbage hvor 5 katte løb ud af hendes vinter bolig og 3 hunde løb den anden vej hvor 2 hunde stadig sad rank og stolte ved hoveddøren. "Undskyld min gode mand har du en stor paraply?" spurgte hun og kiggede på den mand der kom i nærheden af hende som havde hvidt og rødt hår. Ja det var vildt, men hvad fanden hun havde pink hår så det gik nok alt sammen alligevel. Hun ville bare hen til banken trække nogle krystaller ud så hun kunne købe lidt til de stakkels hjemløse dyr.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 26.07.2022 17:39
Fuego havde valgt at gå en tur igennem byen før han skulle møde på arbejde.  det var så rart når man bare kunne slindre igennem byen uden at skulle noget. han gik lidt i egen verden da en stemme lød. han så rundt og fik øje på det lillae hår på en kvinde. han  havde kun en lille parably. og ja han havde hvidt og rødt hår. som vidste han var to racer. den ene mere irreterende end den anden. han så på hende og det hvide øje som var blindt var der ar omkring og det andet var gyldent og ikke blindt. han så på hende og foldede sin parably ud. "ved ikke om denne er stor nok for Dem frøken. men det er alt jeg har" sagde han og vidste jo ikke helt hvad hun skulle med en stor parably. men det var jo hendes sag.

Fuego tænkte lidt over hvad hun mon skulle der ikke kunne vente til næste dag hvor det var lyst. ja han mødte sent idag. men han havde jo også været ude og få høstet krystaler. noget som var smertefuldt for ham. for de sad fast på ham. så han havde en pose med krystaler i bæltet. han så på hende med rolige øjne, eller øje, og vidste ikke hvad stor var i hendes optik.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 27.07.2022 00:13
Hun stirrede på manden og lagde hovedet lidt på skrå. Hun var så småt begyndt ikke at kunne se noget ud af sine øjne på grund af solen men alligevel ville hans lille paraply hjælpe bare en smule. "Har de noget imod at låne mig den mens jeg går i banken og tilbage igen?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun håbede at han ville sige ja, hun ville jo ikke stjæle eller noget. Ellers måtte hun jo gå i banken til vinter der var altså bare nogle måneder endnu til mørket fik rigtig fat og hun frit kunne gå i banken i dag timerne. Desuden vidste hun ikke engang hvornår banken lukkede. Hun var dybt fokuseret på at hendes øjne ikke forblev røde som de havde været hele dagen. Nu skulle hun jo heller ikke være ude i flere timer. Gardinerne var trukket for i huset og hun kiggede på den gode mand og lagde hovedet lidt på skrå. Inden hun lod en hånd køre igennem det lillae hår. "Altså hvis de vil låne mig den. Ellers må jeg jo vente med at tage i banken" kom det fra hende og smilte sødt til ham. Hun ville helst ikke bruge sin sirene stemme på denne mand. Hun brugte den udelukkende når hun skulle drikke blod.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 07.08.2022 16:25
fuego så på ham og så mod vejen til banken. "sikke et sammentræf. jeg skal selv til banken." sagde han og gik lidt tættere på hende og  kastede pareplyen lidt op og greb den ved enden og pegede håndtaget mod hende. "vi kan følges?" sagde han og nikkede mod banken.
Fuego havde en masse krystaller som skulle laves om til krystal mønter og puleres nok også lidt mere end de var nu. hans krystaler han kunne lave var jo tit det renne uslebne diamanter. Fuego vidste at selv en vampyr skulle kunne ha penge til at klare dagen. de kunne jo ikke betale husleje/skat med blod eller smil.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 09.08.2022 02:40
Adelynn kunne ikke være mere glad, om end at hun dårligt nok kunne se noget på grund af solen, men det gik an. Så længe hun havde skygge omkring sig så gik det nok. Hun skulle bare ikke stå direkte i solen og nu ville hun muligvis låne en paraply. "Iiiih du milde. Hvor heldig ahr man lov til at være" svarede hun og kiggede på Fuego og lagde hovedet en smule på skrå. Langsomt klemte hun øjnene lidt sammen for at se ham bedre og kunne da skimte hans hårfarve men det var næsten også det eneste.
Da han rakte hende paraplyen tog hun imod håndtaget og åbnede parapyen. "De er en vældig rar mand sådan at hjælpe en dame i nød" svarede hun og kiggede på ham som hun vendte blikket ned imod hundene og så op på Fuego igen. "Jeg skal bare lige hurtigt i banken og så tilbage igen, det kunne de vel godt være så venlig at hjælpe mig med ikke sandt?" hun kiggede på ham og lagde hovedet lidt på skrå inden hun kiggede op på paraplyen og konkluderede at den måtte gå an for nu.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 09.08.2022 15:27
fuego nikkede ldt imens hun talte. ja det var vel rent sagt held. hun tog imod paraplyen og han så måske ikke ud til at være den mest venligsindet væsen når man tænkte på hans hår og hans ar på øjet. han nikkede kort og sagde efterfølgene. "det kan jeg godt hjælpe med. det er jo bare lige en lille gå tur for mig." sagde han og fik øje på hundene. han lignede mere en skurk end en bank mand ville nogle mene.
Fuego så på hede igen og var lidt betaget af hendes lillae hår. så han var ikke alene om specielt hår,  hans var jo to delt. Fuego bukkede lidt elegant for t gøre tegn til hun gerne måtte gå først. han kendte jo vejen ud og ind. han arbejdede jo i banken.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.08.2022 21:35
Lynn kigede lidt på Fuego og smilte til ham. Han var da virkelig venlig sådan at hjælpe en fremmed! Det hele gik lige efter planen. Ikke at hun havde nogen plan men det var da yderst hjælpsomt af ham sådan at tilbyde sin eneste paraply væk, og så lige frem hjælpe hende frem og tilbage. Det gjorde det hele så meget nemmere for hende. "Ser de jeg ser ikke så godt i dagslys. Jeg er næsten blind når det ikke er nat" så havde hun  da ikke sagt for meget om hvem hun var. Ærlig talt håbede hun blot på at hun en dag kunne finde en kur på dette elendige liv hun gik og havde sig, takket være en skaber der ville hende det bedste men so viste sig at gøre det foregen vindings skyld. "Det er virkelig meget venligt af dem. Af hjertet tak" hun behøvede ikke engang at bruge sin sirene stemme på ham, desuden var hun ikke særlig sulten efter blod, og hun havde godt styr på sine øjne lige nu så de ikke var røde. Det var et godt tegn. Det var bare en af de ting hun hadet ved at være vampyr, hendes røde øjne der aldrig gik væk, det måtte være en bivirkning til alt dette vampyrisme eller hvad man kunne kalde det. Hun klemte øjnene lidt sammen som han gjorde gestus imod at hun skulle gå først. Først forstod hun det ikke eftersom hendes øjne var mere eller mindre blinde, men efter 20 sekunder forstod hun endelig. "Åh undskyld, ja vi må hellere gå" Kom det lettet fra hende og satte det ene ben foran det andet og beskyttede for solen så godt det var muligt med den lille paraply.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.08.2022 21:17
blind i dagslys men ikke om natten.... noget stemte ikke helt. 
blind om dagen, skulle ha skygge i dagstimerne, og havde lettere røde øjne... der var kun en ting at sige til det, vampyr. men han frygtede ikke vampyre når de ikke hoppede på en som ham lige med det samme. han så hun begyndte at gå at gik ved siden af hende. han kunne dog ikek sige hun var vampyr før hun selv sagde det. han kendte til det at være blind han var jo blind på det ene øje. "kender godt til blindhed. mit venstre øje er selv blindt" sagde han rolig og virkede ikke generet af det.
han gik roligt ved siden af hende og så rundt på de forskellige mennesker og butiker. som han gjorde hvergang han gik igennem gaden.
 "jeg håber ikke det er noget alvorligt De skal i banken. har De måske gæld?" han kunne ikke sige om hun var millionær eller fattig. og det  kunne være at hun havde gæld på et hus. måske hun havde et lån for at overleve eller noget andet.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.08.2022 03:00
Hvis der var noget Lynn skammede sig over så var det at være vampyr, hun skulle aldrig have sagt ja den gang for så mange år hundrede siden. Dog havde hun været naiv og godtroende ved at lytte på en klog vampyr som havde lovet hende guld og grønne skove. Det var virkelig skidt den dag i dag. Til gengæld fandt hun glæde i dyr og gerne mange af dem! Nogen gange var hendes hus fyldt med dyr der var kommet til skade eller skulle have en hjælpende hånd fordi de var blevet efterladt som ganske unge.
"Det er jeg da frygtelig ked af. Det er ikke sjovt at være blind. I det mindste har de et godt øje døgnet rundt. Jeg må klare mig om natten" kom det fra hende og rørte lidt ved sin store halskæde hun havde på, man så hende jo aldrig rigtig uden, tænk hvis hun mødte et dyr hun ikke kunne tyde hvad fejlede. Det ville være en katastrofe!
"Alvorligt? Nej, nej. Jeg skal bare hæve nogle krystaller fra fonden. Ellers kan jeg jo ikke fodre dyrerne!" dyrene var den eneste glæde hun havde tilbage af sit liv. Det var det eneste der betød noget for hende, ud over at samle urter som hun havde lært af urtekræmmersken. Ja det var stadig gamle opskrifter, men de virkede jo endnu, og nogle planter var godt nok svære at finde, mest af alt fordi de havde skiftet navn igennem årenes løb, så hun skulle lige lærer de nye navne at kende og vide hvor de voksede henne.
"skal de noget alvorligt i banken?" spurgte hun og kiggede venligt på ham med halv lukkede øjne for at fokusere.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 04.09.2022 14:07
Fuego så på hende da hun nævnet natten. okey menneske var hun nok ikke. han var tydelig at han var blindt på det ene øje vis man kunne se hans udseende. for han havde et stort brandmærke på ansigtet ved  øjet. han så på hende og nikkede. da hun nævnet fodre til dyr var faktisk først der han opdagede de hunde der var inde i huset. han lagde hovedet på skrå og begyndte at tæle lidt af dem han kunne se. "ja De har mange dyr må man sige" sagde han og rystede på hovedet da hun spurgte om han skulle noget alvorligt i banken. "det kan man ikke sige. jeg arbejder for banken" sagde han roligt og ville ikke fortælle han faktisk var en af grundene til at de havde krystaller evig og altid. for dem kunne han lave ud på sin krop. hvilket jo var lidt smertefuldt... eller meget smertefuldt.
han gik roligt mod banken sammen med hende og tænkte lidt over hvad det var for en fond hun talte om. han havde ikke hørt om så mange fonder i banken. men han vidste at der var nogle få. hvad de forskellige hed var han dog ikke sikker på.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.09.2022 21:52
Han var da venlig den mand! Hvordan kunne man være så heldig at støde ind i så flink en fyr, det var hende en gåde. Men hun var dybt taknemlig for at det kunne ske. Så hun holdte på paraplyen med begge hænder imens hun prøvede at kigge på ham ordentligt og så på gaden for ikke at falde. Man vidste aldrig helt hvad der ville komme! Børn og den slags! Hun knep øjnene lidt sammen for at kigge på ham igen. "Åh ja, jeg elsker dyr, de er de eneste der holder mig i live, ellers ville jeg brænde op i had" tanken om at møde sin skaber på ny vagte grusomme billeder i hende, men hun kunne ikke slippe uden om det. Hun hadet den mand og hun håbede aldrig at ville se ham igen! Men tanken om at se ham skete selvfølgelig fra tid til anden. Det kunne få hende til at se rødt, og så kunne hun slet ikke styre sin evne med at holde sin øjenfarve i ro, så de ikke var røde.
"Næh hvor herligt. Så er de sandhed en heldig borger. Måske de kan hjælpe mig med at trække penge fra min fond?" surgte hun og kiggede på ham for endelig at se hans ansigt i en sløret syn men nok til at hun kunne se brændemærket og hans blinde øje. Hun stoppede op og drejede sig om for at ligge en hånd på hans overarm. "Jamen dog min godemand, hvor længe har de gået rundt med det brændemærke?" kunne det redes? Kunne der gøres noget for at han ikke skulle gå rundt med det mere. Var det netop lige sket, eller hvad var der sket?!
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 20.09.2022 13:30
brande op i had. det lød lidt voldsomt. han gik roligt med hende og da hun talte om fonden igen nikkede han blik. hvad var det for en fond hun ville trække krystaller ud af. han gik stille og roligt og så på hendes hånd da hun tog hans overarm.
han slå dog ikke blikket ned selvo m hun nævnte hans brændemærke. "siden jeg fik min evne. som barn" sagde han roligt og huskede dagen som var det igår. han havde lige fået evnen og var så bange at han kom til at tage sig til øjet og brændte det voldsomt og gjorde øjet blindt. men han havde lært at leve med det. noget nogle ikke forstod. hans barndom var fyldt med smerte og sår. men nu var hans liv bare et helved når han skulle ha høstet krystaller.
"men hvad er det for en fond De skal hente krystaller fra?" nu kunne han ikke lade vær at spørger for han vidste jo at det ikke var  alle fonderne han kendte. ja han var mest kendt med de kæmpestore fonde.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 20.09.2022 14:00
Siden han var barn?! Det var næsten en skam. Hun havde selv haft kvaler i sine sidste teenageår, og derfor var hun blevet vampyr. Hvis ikke det havde været for hendes forældres skyld der havde spærret hende inde så havde hun gået amok og slagtet hele landet og hun havde startet med borgen hvor hun boede. Det var kun på grund af dem at de viste kærlighed til hende at de spærrede hende inde. "Ved Isaris gode navn, det gør mig virkelig ondt" svarede hun oprindeligt og kiggede på ha stadigvæk. Hun nænnede næsten ikke at kigge væk. Hvis nogle af hendes urter kunne hjælpe havde hun gjort et forsøg .Men nu kendte hun ham jo ikke da han var ganske lille. Ærlig talt vidste hun jo ikke engang hvor gammel han var, men hun var sikkert ældre end ham.
Da han spurgte til Fonden kiggede hun lidt ned i jorden og rettede på paraplyen. "Min egen. Den er gammel faktisk ret stor efterhånden. Englenes tåres vande svarede hun og kiggede op på ham. Det er fra mine forældres tid. Det var hvad de kaldte skattekammeret" kom det fra hende og sukkede en smule. Hun burde virkelig ændre det navn.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 24.09.2022 14:07
Fuego vidste at det var en brandskade fra ham selv dengang han begyndte at få denne evne. en sten havde fløjet i øjet på ham da han lige havde fået evnen så han havde taget sig til øjet. i det tilfælde at gøre sig permanentet med ar ved øjet og gjorde øjet blind ikke sådan helt blind men blind nok til at han ikke kunne se ordenligt ud af øjet.
hun var helt klart ældre end ham. han var jo kun 82 år. han sagde ikke det store da hun sagde det gjorde hende ondt. han sagde dog. "man lærer at leve med det" for det gjorde man. især når man ikke kunne lig at gå til healere. så måtte man jo leve med det.

han lyttede og synes han havde set en buks med det navn inde i banken. men aldrig tænkt over det. "lyder... meget smukt." sagde han og tænkte lidt over det. hun var nok ikke en engel så det var nok ikke derfor den havde det navn. måske var hendes forældre engle. ej. han skulle ikke drage forhastede konkluderinger. det ville ikke ligne ham. men han nkkede og kunne skimte med det gode øje at banken kom til syne.   

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 25.09.2022 01:15
Selvfølgelig lærte man at leve med det.Det havde hun jo selv gjort i århundrede. Hun var ikke længere vred på grund af dyrene hun tog sig af. Så der var en lærings process ikke at gå og være vred hele tiden. Men så hun sin skaber igen ville hun helt klart blive vred på ny! "Det ved jeg. Jeg har lært at leve med mig selv" det var en frygtelig skæbne hun havde men hun fortrød også at blive vampyr. Hvis hun kunne gøre det om havde hun gjort det. Faktisk havde hun håbet på aldrig at møde sin skaber i første omgang!

"Tja... Jeg vil egentlig gerne have skiftet navnet, men det ligger vidst fast. Med mindre du ve hvordan man ændre navnet?" hvis det stod til hende ville hun ikke have noget der kædede hende tilbage til sin hjemstavn i Nordlandet. Hun brugte jo ikke engang sin titel mere som mange andre forblev ved med at gøre.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 25.09.2022 19:07
lært at leve med sig selv. så hun var ikke menneske. nej det kunne han ha sagt sig selv når hun gemte sig i skyggerne. hun var nok vampyr. Fuego så på hende og nikkede. "ja man har jo ikke andet valg, med mindre man vil leve i evigt fortrydelse" hvilket nok var det nogle gjorde. furgo vidste hvad han var af race og derfor vidste han også at hans hr præsenterede hvem og hvad han var.
hendes spørgsmål fik ham til at tænkte så det nærmest knagede. "jeg er ikke sikker. det er noget man skal tale med hovedbestyrrelsen om. jeg er blot en ansat." sagde han roligt og vidste at han ikke havde bemyndigelse til at gøre det store. Fuego havde været ude og høste krystaller hos smeden så han havde det med smerter lige nu. men det var jo sådan hans liv. hun havde sikkert også ting der gjorde det svært at være den man var.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 29.09.2022 20:22
Hvis der var noget Adelynn havde fortrudt hele sit liv så var det at være en del af den latterlige vampyr's klan. Hun fortrød at han havde vendt hende imod sin familie. Givet hende evigt liv. Det håbede hun virkelig ikke skete for andre. Derfor slog hun aldrig ihjel, hun tog kun det der var vigtigst for hende, blod. Blodet til at holde hende i live og have styrke nok til at kunne komme omkring sig med vold hvis det var hensigten. Hvilket det sjældent var. Nok var hun en splejse pie, men man skulle aldrig tage fejl af hendes umådelige styrke når hun havde fået blod. "Åh. Det kender jeg godt. Jeg har kæmpet med mit i mange århundrede" hun mindes den gang hvor hun var evig vred på sin skaber og prøvede at slå ham ihjel, det var gået knap så godt og måneder med voldsomme smerter.
Hun lyttede til hans ord da han forklarede om hvordan man ændrede navnet. "Åh. Det tager jo en krig at få stablet det på benene. Bare til de overhovedet har tid til at se mig. Til den tid er jeg allerede tilbage i Zicron. Der er slet ikke noget de kan gøre?" spurgte hun i håb om at der var et eller andet han kunne gøre.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.09.2022 20:39
år hundrede ? så hun var ikke et menneske. Fuego nikkede og vidste hvordan hun havde det. Fuego så mod hende med det gode øje og sagde roligt. "det må ha været hårdt. men når accepten kommer, kommer den." de gik i et roligt tempo så fuego fik tid til at tænke. noget han kunne gøre... hvad skulle det være. han bare ansat ikke højt på strå.
"måske.... nej jeg tror det er bedre.... hmmm måske ikke alligevel" han tog sig til nakken og tænkte videre. måske hun kunne få et møde med Fuego som den der arrangerede et møde med en fra de højere magter i banken. han så på hende og så mod banken. "vis jeg angerede et møde med en fra bestyrelsen, så kunne De snakke med dem om det." sagde han roligt og vidste at de sikkert kunne gøre noget mere end han kunne.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 30.09.2022 21:19
Hun kiggede på ham og prøvede at bedømme hans alder, men hendes dårlige syn kunne ikke bedømme ham. Hendes øjne var klemt næsten helt sammen for at se på ham hver gang og alligevel kunne hun ikke se en skid frem for sig ud over at det hele var sløret og meget lyst. "Ja, lige mine ord min gode herre. Men nok om mig, jeg er blot en sølle pige nu der prøver at gøre alt for de sårret dyr. Hvad med dem, hvad laver de i banken?" spurgte hun og kiggede frem imod sig og kunne end ikke se banken der var næsten lige foran dem. Hun regnede lidt med at der var noget vej tilbage endnu. Så hvorfor skulle hun betvivle sin egen stedsans i hvor henne af de var og var langt de var gået. Det havde været nemmere hvis det var vinter og solen var gået ned for længst inden banken lukkede. Men det kunne hun ikke prale af at det var. Det var trods alt kun midt på eftermiddagen. "Ja?" hvad ville han sige, hvad var det han ikke kunne sige?! Var det noget vigtigt?! Hvad var det?! Hendes nysgerrighed prægede hende helt ekstremt! Den side havde hun aldrig lagt fra sig, det var også derfor at hun i første omgang var blevet vampyr. Det uvisse var altid mere spændende end slet ikke at vide noget. "Kan de virkelig gøre det? Det er meget stort af dem" svarede hun og smilte til ham for at klemme lidt mere om paraplyen med den ene hånd.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.10.2022 15:49
han vidste ikke hvordan han skulle svare hende. han kløede sig lidt på sin arm. han var stadig ikke helet op efter at blive "høstet" han så på hende og så mod banken. "jeg er bare ansat" var hans svar da han ikke ville sige han gav krystaller fra sin krop til banken.
han så på hende og nikkede lidt."jeg kan da prøve. så meget kan jeg sige" ja han kunne ikke love at det blev til noget men han kunne da prøve at se om han kunne få et møde mellem dem. det ville gøre det lettere for dem alle. Fuego vidste dog ikke helt om en fra bestyrelsen havde tid idag men han kunne prøve.

der gik ikke længe så stod de foran banken. han åbnede døren og bukkede elegant for hende og lod hende gå ind først.

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10