Hana stod larmet. Hun havde flere gange hjulpet flere af hendes piger fra baren i nød når det handlede om en klam mand, som havde grebet fat i dem og Hana gjorde altid alt for at passe på hendes medarbejdere, men dette var dog anderledes. 4 mænd mod hende var nok ikke nemt, men hun kunne ikke se til. Det her var for meget og hun blev nødt til at gøre noget for at hjælpe manden i nød.
"Jeg gentager kun mig selv en enkel gang." Hana tog en kort pause inden hun fortsatte,
"Hvis i ikke holder jer for den mand, så må jeg ty til andre metoder."
Hana hørte de 4 mænd begynde at le og selvom Hana var en meget modig kvinde, mærkede hun tvivlen om, hvorvidt hendes storm og illusion kunne vælte disse fire mænd. Ved første øjenkast lignede det helt normale mennesker uden krafter, men var det virkelig sandt?
"Hør lige hende. Hun tror virkelig hun kan klare os!" Alle fire udbrød i grin og det fik Hana til at bide sig vredt i læben imens hun trak sin guitar frem, som indeholdte den hvide tot fra hendes hår. Det fik kun mændene til at grine endnu mere og det fik Hana til at mærke vreden stige, men hun vidste hun måtte holde fokus, hvis hun skulle ordne dette.
"Jeg advarede jer." Lød det tungt fra Hana, hvor mol tonerne begyndte at brøle ud af guitaren. En melodi, som handlede om sorg og svigt, som startede en storm.
"Hvad pokker er det?" Lød det skræmt fra en af mændene. Den lille vind voksede sig større og pludselig forvandlede den sig til en stor drage, som ikke på nogen måde ville kunne skade dem, men så længe de blev skræmt, ville det også hjælpe. Hana holdt sit fokus og håbede på at mændene ville flygte.