Leviathan 31.03.2022 14:44
"Så må vi heller starte med at finde noget morgenmad til dig, jeg har selv spise inden jeg kom her over" sagde han og smiler til hende, han rejse sig sig op da hun hun havde rejse sig og smiler tilbage til hende, han lad godt mærke til at det var lette fræk hendes men tog sig ikke af det, de havde masser af tid til at hyg dig i senere.
Han lod kort af det næste hun sagde og smiler til hende og begynde af gå over mod dør,
"så kom med" sagde han og begynde at gå ud af hendes værelse derefter ud fra bordel og mod den finere del af by, hvor han gik ind af en lille side og derefter ind af en dør, hvor de kommer ud i baghaven til et to plans hus, der var nogen få rund vurdere med stole til, udover det var have fyldt med flotte blomster i alle mulig farver.
Han tog en stol ud så hun kun alt sig ned, hvorefter han sidder sig ned overfor hende,
"Roselil du har kunder" sagde han mod dør der stod åbne, der gik lidt tid hvor der kom en kvindelig dværg til syne, hun så lidt sur ud til at starte med indtil hun så det var Faust, Roselil Kom over til dem,
"Movntain godt af ser dig og hvem er det du har med" kom det fra Roselil.
Faust smilet da hun kom ud til dem,
"det er Margareta og hun har fødselsdag og har ikke fået noget morgenmad i nu, og hvilke stede er ikke bedre inden her til det" sagde han og smiler, Roselil nikke og gik ind i huset igen, der gik lidt tid inden hun kom ud til dem med et fad med brød, lidt forskelligt pålæg og nogen frisk jordbær og en kande vand og to glas,
"spist der er mere hvor det kommer fra og tillykke med dagen" sagde Roselil og gik ind så de kun være i fred.
"Det er Roselil, jeg har hjulet hende engang, og har derfor fået lov til at kom her og spise som tak, men spise nu, det er hjemmelavet og sikker friskbagt" sagde han og smiler til hende og tog et stykke brød og en skive ost til.