Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 27.03.2022 19:44
Faust var tilbage i Dianthos, det var noget tid side han sidste havde været her, han havde rejse en del det sidste stykke tid, man nu var han tilbage i byen, han var enlig kommer dag før bare om aften, hvor han havde fået indskrevet sig på det halve svin, hvor hans ting var, da han var stod tidlig op som han plejer af gør, hvor han havde fået en god morgen og nok af det, inden han tog ud i byen, han havde samle sit hår i en hestehale og var klædt i nogen lidt pænere brune bukser som stadig sad lidt løs på ham, en skjorten i en lette grålig farve, hvor de øverster knappe stod åbne, han havde en lille pakke under den en arm, han stoppe ved en bud som sælger blomster, hvor han købt en lille buket med roser.

Hvorefter han tur gik mod den nedre del af byen, han havde retning mod bordel, det så nok lidt mærkelig ud, at han havde blomster med og en pakke under den en arm, men han vidste at Margareta som arbejde der og bor der, har fødselsdag, og han tænke ikke at der var nogle som holdt noget for hende, han havde besøgt hende i ny og næ når han var i by i for vej, det var også derfra at han vidste at hun har fødselsdag i dag, han håber ikke at hun havde kunden, når han nu kommer her fra morgenstund, jo tætter han kom på bordel jo flere så han fra bordel ud på gader, da han ankom til bordel gik han ind.

Hvor han spurgte efter Margareta, det var nok nemme at han gjorte det i sted for at han gik og ledet efter hende, selvom han kun starte med hendes værelse, men det kun være en dårlig ide hvis hun var i gang med en kunden.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.03.2022 11:33
Det var ikke fordi der blev gjort særligt meget ud af det, men et år ældre var hvad hun blev, det var den første april år 2022 og endnu et år var gået, hun smilede af glæde da hun vågnede op denne dag, det var en behagelighed og hun havde tænkt hun ville forkæle sig selv lidt denne dag, måske afvise alle kunder og i stedet tage ud i byen? Der var mange muligheder for og gøre noget, men tankerne blev hurtigt fjernet. Hun var knap nok kommet i hendes tyndslidte kjole, før en af pigerne kom og sagde der blev spurgt efter hende.

Det var lidt tunge skridt hun havde på vej ned af trappen, hun havde ikke rigtigt lyst til de fleste af hendes faste kunder, hun ville nyde dagen og gøre noget for sig selv, men da hun så hvem det var, formede der alligevel et smil på hendes læber, som hun gik helt tæt på ham. "Mr. Mountain, hvilken ære. Godformiddag, hvad skylder man æren på så dejlig en dag?" Hendes øjne kiggede spændt på det han havde i hænderne. Blomster? Var det til ejeren af bordellet eller til hende? Hun håbede på det sidste, men turde hun virkelig håbe det nok?

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.03.2022 11:56
En af de andre piger bordel gik efter hende, da han havde spurgte efter hende, der gik ikke længe før han kun ser hende, hun ligner ikke en som var oplagt til at ser andre, men det så ud til at det hjalp da hun så at det var ham der havde spurgte efter, han smiler til hende da der kom et smiler frem på hendes læber, "ære er hele på din side, tænke at jeg vil kig forbi og sige tillykke til dig og giv dig det her" sagde han og rakte hende buket med roser og den lille pakke han anden under arm.

Pakkes indhold var en kjole i rød, som han håber passer hende, da han havde købt den på øjemål i forholdet til hendes krop, om hun vil åbne pakke her eller venter var op til hende, "har du nogen planer idag eller må jeg gør dem med selskabet" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig, vejret var dejligt, lige til at gå en tur i om det var i byen eller det var ude for byen, han synes mest om en tur ude for byen, men det var op til hende, nu hvor hun har fødselsdag.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.03.2022 12:03
Det varmede helt op i kinderne, da han forærede hende blomsterne og pakken og hun tøvede ikke med og flå pakken op. Hun smilede stort. Roligt lagde hun blomsterne på et bord ved siden af dem, for og tage kjolen op af pakken og holde den ud for sig. Den så rigtig godt ud og hun kunne virkelig godt se hvordan den ville komme til og passe hende, den så godt ud.

Roligt smilede hun til ham, hun havde egentligt tænkt hun skulle være alene, men hun kunne ikke sige nej til ham, han var en af dem hun virkelig værdsatte og han var en af dem hun godt kunne lide og fjolle rundt med, så hun nikkede afmålt og tog blomsterne i hånden igen. "Selvfølgelig må du gøre mig selskab." Hun drejede om på hælen og gik imod trappen, med kjolen over armen og blomsterne i den anden hånd.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.03.2022 12:20
Han kun ser at hun blevet rørt over blomster og hans gave med kjole i, han var spænde på af ser om kjole passer hende eller ej, han nikke kort til hendes svar at han godt måtte holder hende med selskabet, det var han da glad for at han måtte, da hun vendt om og begynde at gå mod trappe, gik han rolig med, det kun godt være at hun ikke havde sagt at han skulle gå med, men han gjorte det alligevel, hun havde jo ikke noget han ikke havde set før, da de når til hendes værelse, gik han hen og sæt sig ned ved hendes bordet.

"Har du nogen planer for idag eller hvordan ser det ud" spurgte han og kiggede på hende, han havde ikke nogen planer for dag, da han ikke vidste om han måtte holde hende med selskabet eller ej, "håber du kan lide kjole og den passer dig" sagde han rolig og smiler svagt, han finde nok ud af det om lidt om den gør eller ej, for han havde en idé om at hun vil prøve den nu.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.03.2022 14:02
Som de kom tilbage til hendes værelse, begyndte hun straks og skifte kjole, mens han satte sig ved hendes bord. Hun lod ivrigt hendes egen nedslidte kjole falde ned om hofterne, inden hun trådte i den nye flotte røde kjole og trak den op om kroppen, mens hun roligt så på ham. "Jeg havde egentligt planer om og tage ud i byen og forkæle mig selv lidt i dag, det er ikke så tit jeg gør det, normalt er jeg jo bare her." Hun smilede, som hun lukkede kjolen der passede hende perfekt, han måtte virkelig kende hendes krop, når han havde kunne finde en kjole så perfekt til hendes krop.

Hun gik roligt over for og sætte sig på hans skød, mens hun aede ham blidt i håret. "Havde du da andre tanker?" Hun håbede egentligt lidt han ville være med på en forkælelsesdag, Margareta havde sparet meget op ved aldrig og være ude, så når hun snakkede forkælelse var det virkelig også forkælelse.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.03.2022 14:24
Det overrasker ham ikke at hendes kjole hun havde på, røg af næste med det sammen som de var kommet ind på hendes værelse, men han havde jo set hende nøgen mere inden en gang, udover det arbejde hun også med at viser hendes krop frem, han nikke kort til det hun sagde, en selv forkælede dag kun også noget, han smiler da han kun ser at kjole passer hende, den passer hende rigtig godt enlig, der havde han været heldig med dit øjemål, han lad en arm om hende da hun kom og sat sig hos ham, han nød hendes se i hans hår.

"Nej, jeg havde ikke nogen tænke, var bare nysgerrig om du havde nogen og holder dig gerne med selskabet på din selv forkælede dag, hvis du vil havde mig med og den er pæn til kjole" sagde han og kiggede på hende, det vil overraske ham hvis hun ikke vil have ham med, udover det havde han ikke rigtig nogen ide til hvad en selv forkælede dag gik på når det var hende, men det finde han nok ud af. 
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.03.2022 14:33
Hun klappede ivrigt hænderne sammen og smilede til ham. "Hvor er det fantastisk!" Let strøg hun håret tilbage, inden hun gav ham et let kram. "Jeg havde sådan en tanke om og gå i teatret, eller noget massage, men så igen kunne det være lækkert med en massage fra dig. Måske vi skulle ud og spise og så slutte af med en hyggelig aften her? Hvad er du til? Hvad kan du godt lide?" Typisk hende og hendes erhverv, selvom det var hendes fødselsdag, blev hun straks ivrig for hvad der ville glæde ham. Måske det ville bringe dem endnu tættere?

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.03.2022 14:40
Han smiler da han kun ser at hun blev glad over at han gå gad at tager en dag sammen med hende, han lod kort af det næste hun sagde, "teatret er jeg ikke meget for men massage kan vi godt finde ud af, også selvom det skal være fra mig og nu er det ikke var jeg kan lide men hvad du kan lide og har lyst til, det er din fødselsdag" sagde han og smiler til hende, hvis det var op til ham skulle de ud på en tur ud for byen men det var hende der bestem hvad de skulle laver 

"Så hvor starte vi hen" spurgte han og kiggede på hende og se hende svagt på ryggen, han havde godt nok næste lige spise men kun nok godt få lidt ned hvis det endelig skulle være, selvom det vil passer ham bedre at venter men det var nu op til hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 30.03.2022 19:19
"Lad os gå på opdagelse i byen," sagde hun muntert og klappede hænderne sammen, hun var frisk på lidt af det hele, men intet ville passe hende bedre, end hvis hun kom ud fra de vante rammer og fik lidt byluft i næseborene. Nu havde hun endda også en og gøre det sammen med, hvilket egentligt passede hende glimrende. Selvom hun ikke var meget for og indrømme det, så var det de skumle typer der meget holdt hende indenfor og bag hendes vante omgivelser. "Du kan jo vise mig nogle af de steder du selv godt kan lide og komme, du kommer sikkert mere rundt end jeg gør." Hun blinkede lettere frækt til ham og smilede let.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.03.2022 19:50
"Lad os det" sagde han og kiggede på hende og smiler, hun havde nok ikke regne med at hendes dag vil ser så ud, da hun stod op for ikke så længe side, da hun ikke ligner en som var super glad for at blevet spurgte efter, men bare hendes dag bliver god, så var han glad, han lod kort af det næste hun sagde, det gjorte han hele sikker, når hun normal var her eller i område.

"Det gør jeg hele sikker og det vil jeg gerne, så må du sige til hvis der er noget du gerne vil ser og så kun vi slut af med at spise et eller andet sted" sagde han og smiler til hende og klappe hende let på bagdel, da hun blikke lette frækt til ham, der var enlig heller ikke nogle som sagde at de skulle tilbage her til, for at havde en hyggelig aften, han havde jo et værelse på det halve svin, der kun de også være hvis det var, men det fandt de nok ud af hvad de/hun vil.

"Har du enlig noget at få noget morgenmad, hvis ikke ved jeg hvor vi skal starte for at få noget af spise" sagde han og kiggede på hende, han kendt lige det hele rigtig sted, hvor der var fred og god mad.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 31.03.2022 14:24
Det gav et let sæt i hende, da han klappede hendes bagdel, men så smilede hun til ham og kyssede ham let på kinden. "Jeg har ikke fået morgenmad, nej." For og være helt ærlig var hun nærmest kun lige stået op, hun havde haft en del kunder dagen forinden og havde haft brug for og sove den ud, så det var ikke så let, hun rejste sig fra hans skød og så på ham med et lettere frækt smil, hun kunne ikke holde det tilbage. "Du viser vejen ud, af mit lille palæ." Hun grinede let, det var jo på ingen måde et palæ, men bordellet var hendes hjem og der hun hørte til, så han måtte jo vide hun så det som hendes hjem.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 31.03.2022 14:44
"Så må vi heller starte med at finde noget morgenmad til dig, jeg har selv spise inden jeg kom her over" sagde han og smiler til hende, han rejse sig sig op da hun hun havde rejse sig og smiler tilbage til hende, han lad godt mærke til at det var lette fræk hendes men tog sig ikke af det, de havde masser af tid til at hyg dig i senere.

Han lod kort af det næste hun sagde og smiler til hende og begynde af gå over mod dør, "så kom med" sagde han og begynde at gå ud af hendes værelse derefter ud fra bordel og mod den finere del af by, hvor han gik ind af en lille side og derefter ind af en dør, hvor de kommer ud i baghaven til et to plans hus, der var nogen få rund vurdere med stole til, udover det var have fyldt med flotte blomster i alle mulig farver.

Han tog en stol ud så hun kun alt sig ned, hvorefter han sidder sig ned overfor hende, "Roselil du har kunder" sagde han mod dør der stod åbne, der gik lidt tid hvor der kom en kvindelig dværg til syne, hun så lidt sur ud til at starte med indtil hun så det var Faust, Roselil Kom over til dem, "Movntain godt af ser dig og hvem er det du har med" kom det fra Roselil.

Faust smilet da hun kom ud til dem, "det er Margareta og hun har fødselsdag og har ikke fået noget morgenmad i nu, og hvilke stede er ikke bedre inden her til det" sagde han og smiler, Roselil nikke og gik ind i huset igen, der gik lidt tid inden hun kom ud til dem med et fad med brød, lidt forskelligt pålæg og nogen frisk jordbær og en kande vand og to glas, "spist der er mere hvor det kommer fra og tillykke med dagen" sagde Roselil og gik ind så de kun være i fred.

"Det er Roselil, jeg har hjulet hende engang, og har derfor fået lov til at kom her og spise som tak, men spise nu, det er hjemmelavet og sikker friskbagt" sagde han og smiler til hende og tog et stykke brød og en skive ost til.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 31.03.2022 21:12
Det var overvældende i sig selv og dele dagen med en anden, hun havde ikke forventet og dele dagen med Faust, men det var dejligt alligevel og hun fulgte spændt efter ham hele vejen. Det var underligt og gå i den røde fine kjole, det var sjældent hun ikke lignede en der bare ville sælge sin krop, sjældent hun så anstændigt ud, men på en eller anden mærkelig måde kunne hun godt lide det, det var herligt og det var specielt fedt og kunne gøre det omkring en der vidste hvad hun lavede til hverdag, en som alligevel var ligeglad og så noget pænt i hende.

Hun satte sig lystigt ned, da han trak stolen ud for hende og så sig omkring, det var pæne omgivelser og et sted hun aldrig havde været, men han virkede selvsikker i det var et godt sted og en god vært, så hun valgte og stole på hans valg. Hun var dog meget stille og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, før maden kom og hun sagde tillykke. "Tak." Mumlede hun lettere akavet og tog en smule af brødet, mens hun så på Faust der lystigt fortalte omkring hvorfor de lige var her. "Det virker også hyggeligt, og det smager da godt." Hun tog et jordbær lidt efter og nød hvordan smagen sprang i munden på hende.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 01.04.2022 06:42
Han lad godt mærke til at hun var stille under deres gå tur over til Roselil, hvorfor vidste han ikke om det var normal at hun ikke sagde så meget når hun gik rundt eller om det var fordi hun var nervøs, da de ankomst til Roselil og hun havde været der med mad, begynde han rolig af spise, ikke fordi han var så sulte men lidt kun man altid få ned, "er der noget galt, du er så stille" sagde han og smiler til hende, om hun var nervøs nu eller hvad det var vidste han ikke 

Han rykke sig tættere på hende for af ser om det hjalp på hende, "har jeg enlig fået sagt hvor smuk du er i kjole og at den klæder dig og farve passer godt til dig" sagde han og smiler til hende, inden han tog glas og hælder efter vand op i dem, hvor han stille det en af dem ved hende, inden han tog et stykke brød mere og tog noget syltetøj på og begynde af spise det, hvorefter han tog en tår af glas, hvor han tog et jordbær, man kun smage at jordbær var frisk.

"Det håber jeg også at du vil synes og ja, Roselil plejer at være dygtig i et køkken, om det er brød eller mad eller om det er kage" sagde han og smiler til hende, han vidste enlig ikke hvilke sted han skulle viser hende som det næste, han kom meget rundt i by, men det var mere på grund af sine jobs omkring i by, for så mange stede kom han enlig heller ikke fast, når det finde han nok ud af når de gå her fra.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 06.04.2022 09:14
Margareta lavede en let rysten på hovedet, mens hun tyggede af munden, som hun lige havde taget en bid af sit brød. "Nej der er ikke noget galt, jeg..." Hun tøvede let og prøvede og formulere det inde i sit hoved. "Jeg er bare ikke vant til, at være ude." Det var totalt ude af hendes comfort zone, hun var vant til og være derhjemme på bordellet, vant til og styre legen og holde en kunde beskæftiget, bare det og blive serveret for sig gjorde hende tavs. 

Hun rødmede let, da han komplimenterede kjolen, men hun smilede derefter let. "Tak," sagde hun og prøvede ikke og lyde alt for forlegen, hun var ikke vant til og klæde sig på og gøre noget ud af sig selv, så det betød virkelig meget han kunne lide det. Hun tog endnu en bid brød og nikkede. "Det er virkelig lækkert det her."

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.04.2022 09:42
Han nikke kort til det hun sagde, da var altid noget at der ikke var noget galt, han smiler svagt til det næste hun sagde, "det er der selvfølgelig noget om, men det må vi fået lavet om på" sagde han og smiler rolig til hende, der var ikke nogle som sagde at det behøver at være i dag, det kun også være over flere dag, da han ikke havde noget problem i at gå rundt sammen med hende, også selvom han vidste hvad hun arbejde med.

"Det var så lidt" sagde han og kyssede hende kort på kind inden han tog sig noget mere af spise, efter lidt tid tog han en tår af dit glas med vand, hvorefter han læner sig tilbage i stol, ham var mæt nu men han havde så også spist inden han var kommet over til hende, "ja det er det, så tager endelig for dig, så du er klar til dag, jeg er selv færdig men havde også spist inden jeg kom over til dig" sagde han og smiler, hvor meget mere hun skulle have at spise vidste han ikke, men han vente gerne på hende, så havde han også lidt tid til at tænke over hvad han skulle viser hende som det næste 
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 07.04.2022 13:30
En lettere rødmen kunne ses på hendes kinder og de blussede bare endnu mere op, da han kyssede hende så blidt. Det hele var så... magisk. Det var anderledes end hun var vant til, der blev virkelig gjort noget ved det og hun kunne mærke at det her, det var hendes dag.

Hun spiste noget mere af brødet, uden og sige så meget og gjorde sådan at hun blev mæt, inden hun til sidst stoppede og smilede til ham. "Tak for mad, det var virkelig lækkert, jeg er slet ikke vant til så god mad." Hun havde stadig røde kinder og det var tydeligt, at hun var lidt flov over hvordan hun sad her og havde det godt, når hun var vant til og sørge for andre havde det godt.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.04.2022 13:59
Han smiler bare da hun rødmer og det hjælp ikke da han kyssede hendes svagt på kind, han drak lidt vand engang imellem uden af spise noget, så hun kun få fred til af spise i, han tog det som et godt tegn af hun blev ved med af spise, det var også god mad Roselil laver, han smiler til hende da hun snakke, "velbekomme, håber du blev mæt, så er det også på tid at du prøve at få noget god mad" sagde han og smiler, han rejse sig op lidt efter og tog deres ting.

"Jeg gå lige ind med det her, så kan vi gå videre" sagde han og smiler til hende, inden han gik ind i huset med tinge og snakke kort med Roselil, han kom ud kort efter, "er du klar til vi gå videre" spurgte han og kiggede på hende, han havde en idé om hvor de skulle hen her fra, han skulle havde handel lidt til hendes massage senere, så markedsplads kun godt være næste stop.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.04.2022 19:02
Hun blev siddende i al den tid han var inde med maden, men rejste sig så snart han kom tilbage. "Ja det kunne da være hyggeligt, ej det er virkelig dejligt du viser mig lidt rundt, jeg havde nok aldrig fundet stedet alene." Hun fnes let og smilede til ham, mens hun rettede på kjolen og gik over til ham. "Tak." Hun kyssede ham på kinden og smilede roligt, det var så rart bare og kunne være sammen uden alt handlede om sex.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat