Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 11.08.2021 14:23
Maelas attende års fødselsdag var kommet og gået, uden at hun helt havde bemærket det. Hendes nye arbejde holdt hende travl og glad, og hun satte pris på at kunne finde husly i varmen af det lille bageri på markedspladsen, hvor Minotauren Brutus havde ansat hende.

Hun var vagt opmærksom på, at hun var en noget anden person, end den lille forskræmte pige, der havde teleporteret sig langt nordpå for adskillige år siden, og derefter med store øjne havde taget landets hovedstad, Dianthos, i øjesyn. Ikke at hun følte sig specielt voksen endnu - men hun var efterhånden bekendt med byen og livet her.

Efter at have leveret en tærte hos en enkefrue i det centrale distrikt, havde hun "fundet" en kurv med æbler, der ikke lod til at have en ejer. Det havde den naturligvis utvivlsomt, men hun havde ikke spottet nogen i nærheden, da hun havde lænet sig over muren ind til den private have, hvor den stod, og hastigt løbet ned ad en sidegade.

Nu sad hun, benene dinglende fra et halvtag i halvanden meters højde i en fredelig, solbeskinnet sidegade i det nedre bydistrikt og spiste æble efter æble. Skrogene kastede hun og havde det sjovt med at se, hvor de landede. Æblesaften løb hende ned af hagen og man kunne godt se, at hun efterhånden trængte til et bad, men det var ikke noget hun gad bekymre sig om på en dag hvor solen skinnede og hun følte sig fri som fuglen.

Det næste skrog blev kastet, netop i samme øjeblik, som en skikkelse drejede om hjørnet. Hendes hånd fløj automatisk op mod munden for at skjule en svag latter. Havde hun ramt nogen i hovedet?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.08.2021 12:01

Jack hadet nu været i  Dianthos  i et stykke tid  han hadet haft brug for det for det var ved at være trætten at være der hjemme  med alle sine pligter som den nye komme læder af sin folk. Nej folk kendte dem ikke de boet i hjemlige hed i Ammazon skoven og de folk som kendte til dem hadet blive bedt om at gå stille med døren med det. Det var ikke fordi  hans folk stolet på folk men han vidste der ville være mange slave handler  der  ville prøve at komme tætter på og spioner hadet prøvet at komme tæt på. Jack hadet sin kappe omkring sig  så  den beskyttet lidt mod den sol der kom dog var vejret ved at vende til det lidt kølige luft og det gjorder kun godt

men da jack kom fobi en høj mur bliv han dog lidt for skrækken over der kom et æble falden ned  han kikket up og gjorder lidt store øjne der sad en person hel der oppe ” halløj pas på med hvor du smider det æble ” sagde han og smilte rolige han var afslappet ikke sur over det for person så ikke  at der kom nogle jack studeret hende han kunne lugte hende helt der hvor han stod. Hun lugte ar ræv men det gjorder ikke jack noget

jack vente på pigebarnet ville sige noget til sit forsvar han var dog ikke sikker på at hun ville han kikket lidt på æblet skovet  og tænke lidt over hvordan hun hadet foget fingerende i det hans ulve krop kom til syne han hadet sort blæs og udsende som en ulv.. dog skulle der meget til at gøre jack i dårlige humør

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 31.08.2021 16:54
Med et gavtyveblik fulgte Maela æbleskrogets bevægelse, som det faldt mod personen, og hun kunne næsten mærke et stik af skuffelse over, at det ikke ramte plet. Selv om det nok var for det bedste. Personen rundede et hjørne, og hun mærkede et pludselig stik af ængstelighed ved synet af et ulveansigt.

Halvtaget, hvor hun havde taget plads, fik hende op i hans hovedhøjde, og hun trak sig instinktivt en smule tilbage, længere op, trækkende kurven med æble efter sig. Der var stadig en del tilbage, selv om adskillige var blevet til skrog, der lå rundt omkring i den smalle gade.
Havde en klogere person været i hendes nærhed, havde hun nok blevet advaret om, at så mange æbler på én gang kunne give mavepine, men det var hendes rov, og hun agtede at spise hver en bid!

"Jeg så dig ikke!" Sagde hun, forsvarende sig selv, selv om hun jo for et øjeblik siden havde grinet. Det rolige smil narrede hende ikke - hun havde hørt mange fortællinger om ulve, både fra halvdyr og mennesker.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.09.2021 17:04
jack knep øjne lidt sammen han kunne næsten godt se hun avet sig over hun ikke hadet ramt ham men han smilte dog bag efter " fortæl mig er der ingen der har sagt til dig at din mave ikke kan tåle for mange æbler " svaret han og hadet stadige hovdet op men da han fornærmet hendes frygt sukker han lidt og rystede på hovde "  du har ingen grund til at frygte mig... jeg er jack jack Choie Aniiko Demon... jeg er fredlige... eller kun fredlige vis ander er søde mod mig " svaret han med et smil på læben han lod sin hætte glide af hans hele dyre form kom frem og hans hale.

" jeg bor i Amazon skoven hvor jeg hjælper  halvdyr slaver med at få et beder liv " jacks hår skidne af solen der var der han kunne ikke helt lade være med at beundre hendes udsende lidt hun dufte nu også lidt godt 

jack rystede det af sig  mens han så sig om Kring han kølede sig lidt i hovedbunden mens han satte sig på en nær gammel spand for ikke at få for meget ondt i nakken 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 23.09.2021 11:14
"Jeg har en mega stærk mave!" Protesterede hun. Det hørte vel med til at være halvdyr, at man kunne spise lidt af hvert uden at få det dårligt. Ganske vidst havde hun aldrig spist mange æbler på en gang før, og man kunne godt forvente, at hun måske fik det mindre godt senere..

Ulven så ikke ud til at springe på hende, men hans ord fik det til at løbe en lille smule koldt ned af ryggen på hende. "kun fredelig hvis andre er søde mod mig" var det en skjult trussel? Ville han angribe hende, hvis hun ikke var sød?

"Jeg hedder Maela." Sagde hun til sidst, lidt mut. "Demon, er det fordi du er i familie med dæmoner?" Røg det derefter ud af hende, da han var færdig med at præsentere sig. Pis, bare han ikke bliver sur nu.

Hun fik placeret sig med benene over kors og æblekurven inden for rækkevidde, men tog ikke et nyt æble fra den. Hun følte ikke rigtig, der var noget hun kunne fortælle om sig selv, der toppede at hjælpe slaver med at komme fri. Hun havde ellers følt sig vældig stolt og moden over sit nye arbejde, men det var ikke rigtig noget nævneværdigt i sammenligning .. "Hvem holder slaver i Amazonitskovene? Eller kommer de fra Rubinien?" Spurgte hun til sidst, lidt tøvende. Hun havde aldrig været særlig langt inde i skovene, men hun havde da hørt om slavehandlerne sydpå.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.09.2021 12:45
jack stoppet lidt da hun spurte om han var demon men så kunne han ikke lade vær med at grine. og slå hænderen ned i sin lår " HAHHA... neej...nej selt ikke... det har noget at gøre med den enven vi har i min famille " svaret han med lidt latter i han tåre i øjne det var sjovt sådan som folk troet man var demoen fordi man hadet det i efter navnet " ...det sjovt mange tror det " svaret   han med et stille smil på læben han jack vifte lidt med halen og kikket rundt for at sikker sig der ikke var Ander i nærheden det kunne være en fælde jack ville dog ønske hun kom her ned så de ikke skulle råbe til hinanden men da hun spurte om  hvor  slaveren kom fra trak han på skulderen

" det vides ikke det sker under næsen for Det Vestlige Krystalland  men der ser ud til der ikke bliver gjort ved det.. men min klang stopper dem gæren vis det er mulige dog fandt vi nogle som liget lig her for leden dag " svaret han dog med en mere alvorlige stemme han husket stanken af det der var godt nok nogle som var døde men de ville ikke tøvet ikke med at sætte ild til det på grund af sygedomme. jack kikket så igen op  på maela stille og tænke at han ville sige noget 

" hør du kan du ikke komme her ned i stede for. vi skal næsten skal råbe til hinaden " svaret han blidt det var regtit nok han var ikke farlige af sig dog   kikket han da et ægte par kom gåne forbi der hvor de sad de gik stille videre uden at ville blande sig  

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 07.10.2021 17:27
Maela var ikke helt sikker på, om hun syntes det med familienavnet var lige så sjovt. Hvad var det mon for nogle dæmon-evner, de havde? Hun bestemte sig for ikke at spørge mere ind til det, men koncentrere sig om det han fortalte om slaverne. Hvis de befriede slaver, kunne de jo ikke være helt dårlige væsner..

"Nogen bør da gør noget ved det!" Indvendte hun. Slaveri var da forbudt.. var det ikke? Men folk var nok lidt mere ligeglade, når det var halvdyr, det gik ud over..

Hun skubbede sig lidt forsigtigt ned, så hun sad på kanten af halvtaget med fødderne dinglende ud over kanten. Med ulvens højde, var de næsten i øjenhøjde, og hun overvejede et kort øjeblik, om det var at vove pelsen at komme for tæt på. Heldigvis havde hun sin magi - og han havde ikke virket truende. Højest en lille smule.
"Så .. hvorfor er du kommet til byen?" Spurgte hun.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.10.2021 11:46
jack tog sin pote op og kikket lidt mod Maela og tænke sig om længe " tjoh ser du min Famille gør noget men det betyder også at vi kan  Risiker  modstander... vi kan holde dem tilbage i noget tid men vis de kommer i en støre folk kan vi ikke stå i mod. men så længe vi befrier så mange halvdyr vi kan er det kun godt... der er stadige folk som ikke kan lig os selv min piger var ved at blive taget " svaret han og sukket lidt og så ned. dog ville jack ikke for meget ind på hans børn han hadet stadige svært at forstille sig som far rollen når hans enge far  hadet været sådan som han hadet været 

dog vente han hoved mod Maela da han spurte om hvad han gjorder her " oooo det et nemt spørgsmål " svaret jack med et stille smil og grinte lidt hans hale slog lidt og vifte frem og tilbage " jeg er her for at more mig lidt og ha det sjovt og møde nye mennesker " svaret han og bukket for Maela blidt et varmt smil Forlod hans læber men så tænk som op igen mens han studeret hende lidt igen " hør hvorfor joiner du mig ikke  så giver jeg en om gang både mad og noget at drikke " svaret han med et smil dog kikket han mod kureren hun hadet spsit måske lidt meget af den så hun var måske ikke så sulten. "eller er du måske for mæt til at spise mere " grinte jack stille og så varmt mod hinden 

han kunne lige så godt prøve sig frem og se hvordan det ville komme til at gå det her dog virket  usikker men det var måske hendes ræve indsigt der kom frem 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 03.11.2021 12:30
"Klarede dine piger og resten af familien den?" Spurgte hun med store øjne. Det lød som om de havde en ret stor klan, og der var mange folk at passe på - især hvis han også havde børn. Det var lidt nemmere for Maela, at hun blot havde sig selv. En dag håbede hun dog at tage til Medanien og lære andre halvræve at kende.

Hun studerede ham længe i tavshed, da han tilbød hende mad og drikke. På den ene side, skulle der meget til, før hun sagde nej til et gratis måltid - også selv om hun lige havde spist en halv kurv æbler. På den anden side følte hun næsten, at der måtte stikke noget under. "Jeg kan godt spise. Hvor skal vi hen?" Spurgte hun. Hun kendte alligevel en del af stederne i byen efterhånden.

Langsomt lod hun sig glide ned fra taget og skubbede kurven med æbler halv ind under en mur. Måske ville andre finde den. Måske ville den være der, når hun kom tilbage.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.11.2021 13:12
jack tænke lid og raget hånden så hun kunne tage den om hans vis hun hadet lyst " tjaaa  har du et sted du kunne tænke dig at  spise " svaret jack stille og rolig mens han kikket hende i øjne det var sjovt selv om hun var ræv var hun dejlige varm Jacks øjne kikket ned mod fliserne igen godt man ikke kunne se ham blive rød i kinderne "  hm.. jeg kender mange god steder men for det meste spiser jeg ved krogen da jeg opholder mig tit der " svaret han med et svagt smil på læben jack ned gjorder ikke en person vis de var fattie eller ikke hørte hjemme et sted... det lå ikke i hans natur at gøre sådan han ville heller give en hånd 

jack begyndte også at blive lidt varm  mens han tænke over hvad han skulle sprøger om som det næste "såå hvad laver du.. når du ikke spidser æbler og sådan noget og hvad interrasse har du " jack kikket igen mod Maela men han kunne ikke gør for det men det virkede bare naturlige 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 08.11.2021 21:07
Maela stirrede et øjeblik lidt undrende på hans hånd, inden hun skyndte sig at stikke hænderne i lommerne. Hun var lidt for gammel til at holde en grandvoksen mand i hånden på den måde og samtidig lidt for ung til den anden måde. Han havde jo børn og alt muligt .. og var ulv. Tanken fik det til at gyse en smule i hende. Bare det var et sted med mange mennesker, de skulle hen. På trods af alle de venlige smil kunne hun stadig fornemme rovdyrslugten fra ham.

"Øh, jeg kender ikke lige Krogen." Skyndte hun sig at sige. "Men der er jo altid Svinet .. største sted  i byen." Og ikke for dyrt. Hun havde aldrig været inde på nogen af byens finere kroer, men der kom heller ikke særlig mange halvdyr. Medmindre det var den slags, der gik med juveler om halsen, og dem var hun nærmest endnu mere bange for, end for ulve.

Hun strøj automatisk håret hen over ørerne, som de gik af sted. Halen var skjult under hendes kofte, der var kantet med pels og et par numre for stor til hende. Hun skævede kortvarigt til Jack, han havde sværere ved at skjule sin natur, end hun havde, men det så ikke ud til at gøre ham noget. "Jeg leverer tærter og andet bagværk fra den bedste bager på markedspladsen!" Sagde hun stolt, da han spurgte. "Jeg havde bare fri nu .. det er derfor jeg spiste æbler." Tilføjede hun, så han ikke troede, at hun lallede rundt hele tiden. Det var naturligvis ikke lige så heltemodigt som at befri slaver, men det var det bedste arbejde, hun nogensinde havde haft.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.11.2021 22:14
oooo oki hvad arbejder du med " svaret han stille og rolige  mens han kunne se hendes ansigtet udtryk han grinte stille og lage poten på hindens skulder med et stille smil på læben " du kan tage det stille og rolige jeg er ikke gift " svaret han blidt og så ud mod gaden de gik på det var sandt nok han var ikke gift på nogle måde. dog hadet det været tæt på men på grund af hans far bliv det ødelagt noget han ikke kunne tilgive sig selv for men han prøvet at få et godt forhold til sin børn. dog var det kun en af dem som hadet sagt ja til at prøve en far datter forhold til ham jack gik stolt ved siden af hende han lytte til vær en lyd der kom nogle skændes over en taget æble Kurve et stille smil bredte sig stille over sin læber " nå da da... det ser ud til nogle fandt din æble kurv " grinte han lidt og så sig over skulderen for at sikker sig at de ikke bliv forfulgt. jack gik stille hurtigere mens han grinte lidt. 

jack stoppet da han ikke kunne høre dem mere og så på  Maela med et stort smil på læben han dømte hende ikke ud for det vis den æble kurv stod for sig selv hadet han nok gjort det samme "hehe jeg håber de smagte godt " svaret han med en grin og lo blidt. Jack stoppet så stille og Rolige op da hun sagde en navn på en spise sped " hamme det længe siden jeg har været der inde det lyder  faktisk som en god ide " 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 19.11.2021 11:34
"Jeg sørger bare for at kunderne får maden." Svarede hun, skævende til ham. Det gik i øjeblikket op for hende, at hun faktisk glædede sig til den følgende dag, hvor hun igen kunne indsnuse duften af tærte og sige hej til Minotauren Brutus. Han var den blideste minotaur hun nogensinde havde mødt .. men så igen, hun havde heller ikke mødt så mange.

Da han lagde porten kortvarigt på hendes skulder, standsede hun helt op og stirrede på ham: "Hvad mener du med, at du ikke er gift?" Spurgte hun nervøst. Havde han tænkt sig at .. lægge an på hende?

Heldigvis kom lyden af nogen, der skændtes over æblerne hende til undsætning, og hun skyndte sig at ryste sig løs og fortsætte turen væk derfra. "Nå .. de var sikkert sultne." Mumlede hun, lidt utilfreds, for hun havde egentlig håbet at den stadig ville være der, når hun kom tilbage. Men det var sjældent, at noget fik lov til at stå urørt særlig længe i Dianthos.

"Svinet bliver det så." Sagde hun, lidt taknemmelig for, at det blev et sted hun kendte, hvor der var mange mennesker. Hun begyndte at lede an ned gennem gaderne - hun havde efterhånden boet nogle år her, og hun kendte vejen ud og ind.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.12.2021 11:23
jack vifted med ørne lidt og så ned  på maela med et stille smil han noget dog ikke at svare hende. hvad han mente med men det var mere så hun ikke skulle være nevøs over ham. jack tog sin pote over sit hår han to hætten lidt op da de kom ud på gaden.folk så stadig ned på ham men det var vel kun fordi de troede han var en varulv af en eller anden form, jack kikket lidt mod maela igen da hun sagde noget om æblerne et stille smil kom over ham igen " jeg skal nok købe dig nogle nye vis det er "svaret han med et stille smil på læben alle de dufte kom rigtigt frem  men han kunne dufte meala han rødmet lidt og så ned i jorden lidt. " så bor du her i nærheden eller...bor du hos dine forælder ?" svaret han stille og rolige mens han kikket op og så hen mod gaden de gik på. han var altid på vagt for vad end der måtte komme 

jack var ikke en svag tybe og man ville også kunne høre på hans stemme at han hadet været ude for meget og mange ting. jack stoppet dog hurtigt op da han så nogle halv dyr side i gade katten og holde om sig selv de så fattige ud han sukket lidt mens han knyttede sin hånd lidt " vent lidt meala " svaret han blidt og gik over til dem han så lidt ned mod dem og bukket sig han fik snakket med dem og støg den mindested over håret lidt mens han smilte " vis i tager her hen i Amazon skoven så ville i finde en by fyld med halvdyr vi skal nok tage os af jer. i siger bare jack har sendt jer " svaret han og løfte sig rolige op mens han gik hen mod maela igen  men smilte forsvandt lidt igen han sagde ikke noget den lille pige råbte og til dem og sagde " Tak hr jack vi skal nok finde vej!"  dog der  kom smilte tilbage til jack mens han gik og kikket sig om krig   

jack så lidt eftertænk som ud igen " de hadet midste deres far og kunne ikke blive bone og betale stede de boget i og så var de blive smidt på gaden " knurret han lidt  for at give en forklarigen på sig hans far hadet stået for det i mange mange år ind til han midste beslindes  for at finde ud af jack hadet givet liv til så søskned par  jacks hovde vendte sig mod meala stille 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 18.12.2021 11:38
Maela skottede lidt undrende til Jack, mens de gik. Selvfølgelig lod han bare være med at svare på hendes spørgsmål, hvilket blot fik hende til igen at tænke, at han var ude på noget lusket. "Nej tak." Skyndte hun sig at sige til det med æblerne - hun kendte selv til et godt sted i byen at plukke æbler, for det havde Cedrik vist hende.
"Ja, jeg bor hos mine forældre." Løj hun. De kunnne være to om at lege den leg. 

Hun ventede lidt utålmodigt, mens han gik hen og snakkede med gadebørnene. Da han vendte tilbage, kunne hun ikke lade være med at udbryde: "De kan da ikke bare tage ud i skovene, når de kun kender til byen! Det er mega farligt for dem!" 
Hvis hun ikke selv havde mødt nogen, der kunne hjælpe hende på vej, ville hun aldrig havde nået hele vejen til Dianthos. Landevejene var ikke ligefrem sikre, og der var flere dagsrejser til bare at nå udkanten af skovene.. var han ude på at få dem slået ihjel!?

Hun lagde armene over kors og stirrede op på ham. Hun ville ikke gå videre til kroen lige nu.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.12.2021 11:52
jeg stoppet stille og rolige op og så lidt underet på hende stille kikket han sig tilbage og løfte en en finger op som vent her. jack fik hurtigt fadt dem Hurtigt igen. her forklaet han hvordan de kunne finde stede og finde den person de kunne komme i kontakt med. jack gik  tilbage mod maela stille jack hadet ikke noget ting han ville gøre mod hende overhovet. stille stoppet han op da han så hendes blik. han sukket det var altid sådan " nå vis du ikke ville med kan jeg ikke tvinge dig men syntes du skal vide man ikke skal bedømme en bog for hurtigt" svaret han og trak hætten over hovet igen og begyndte at gå mod en anden kro han gad ikke de barnlige pjat lige nu  stille mumlet han for sig selv  og forsvandt ind i folket mængden 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 158 cm

Krystal 22.12.2021 14:23
Maela stirrede undrende efter Jacks dramatiske exit. Man opførte sig vel ikke sådan, hvis man havde rent mel i posen .. Da hun ikke kunne få øje på ham, skyndte hun sig hen til børnene og satte sig på hug ved siden af dem.

"Hvem er I? .. Mit navn er Maela." Sagde hun lavmælt, mens hun kiggede sig lidt nervøst rundt for at se, om Jack stadig holdt øje med hende. "Det tager mange dage at komme  til Amazonitskovene, og der er meget farligt! I skal ikke tro på, hvad han siger - han er bare ude på at lokke jer ud i skoven!" Hviskede hun oprevet, mens gadebørnene så på hende med store øjne.

"Men han virkede så venlig.." Meala tyssede på halvdyrsbarnet. "Selvfølgelig gør han det! Han er ulv! Gem jer, hvis I ser ham igen!" Sagde hun advarende. Hun var stadig ikke sikker på, hvad Jack havde været ude på, men hendes mistroiskhed over for ulve gjorde det i hendes hoved klart, at det umuligt kunne have været noget godt. Med et sidste blik over skulderen skyndte hun sig at teleportere væk fra gaden.

Maela har forladt tråden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, jack
Lige nu: 2 | I dag: 6