Ved en lille sø på engen.

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 15:20
Efter mange timers vandren, lod Satira sig dumpe ned ved siden af en lille sø, med det klareste blå vand. Solen skinnede højt på en skyfri himmel. Hun lukkede øjnene og mærkede vinden mod ansigtet.
Irriteret fandt hun en lille flaske frem, med et blodlignende indhold. Et øjeblik stirrede hun bare på den røde væske, men sukkede så dybt og drak hver en dråbe.
Flasken lagde hun tilbage i den lille taske, hvor hun havde taget den fra, hvor efter hun lagde sig i det grønne græs.

Satira lå kun et øjeblik, inden hun med et sæt rejste sig op og arrigt kastede en sten mod søens overflade. 
"Hvorfor kan jeg ikke huske noget!"
Hun råbte så højt hun kunne og gemte sit ansigt i sine hænder.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 15:29
da været ombart så godt ud hadet jack valgt at rejse til Medianen han var kommet il markerne og enge han hadet sit rejse tøj på en kappe og  en taske sværd  i siden selv om han ikke hadet brug for den det hadet været svære tider Linda hadet valgt at rejse fra ham igen. men den her gang var han sikker på hun nok ikke kom tilbage igen stille tog jack sin pote ned mod sin takse og åbne den for at finde et stykke kød frem og spiste den blidt men ikke alt var dårlige han var begyndte at lære sin ene datter at kende dog manglet han at lære den anden. det hadet været svært for ham at være far rollen når hans enge far. Ikke  hadet været den rolle model som han hadet håbet på
Jack spiste lidt af kødet  men kom i tanke om en sø der lå her i nærheden der kunne han blive kølet lidt af inden han rejste videre. jack sukket blidt han kom stille til stede han hadet ikke lagt mærke til der også var ander han tog hætten helt ned og stak hovde i vandet mens han indåndet luft. det var dejlige koldt og han følte dampe forsvandt. et sted hade jack lyst til at hoppe i men han lod vær med det. 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 16:08
Satira, som stod i sin egen verden, med hænderene begravet i ansigtet, blev forskrækket da hun hørte søen vand bevæge sig og lod hænderne falde. Med det samme hun så Jack fik hun store øjne og holdte vejret.

Satira kom til Krystallandet for mange år siden, men grundet hukommelsestab var hun af den overbevisning, at hun først var ankommet for nogle uger siden. Hun har heller ingen erindringer om halvdyr og synet af Jack har gjort hende angst.

Med langsomme skridt bakkede hun mod et træ, som stod i hærheden, men uden at tage øjnene fra den store ulv ved søen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 16:45
Jack hadet slet ikke set væsnet  længer nede for det var ikke noget han bekymret  sig om hvorfor skulle han også det. Jack løfte hovdet op og vandet dryppee  ned af  ham  han rystede lidt og kom  med en "arrrg det var beder "  han lage  kastede sig ned på jorden og pustede stille ud han kunne godt bruge en kold øl eller mjød . Stille sad han der og lage benet over sit knæ og vippet den lidt. Jack nyeed  lidt for sig selv 

Det var nu rat med at rejse lidt rundt igen han følte sig mere fri ind vis han var hjemme  han sukket lidt og endte med at rejse op og kikke tomt på vandet. Ja hjem det hjem hvor han kunne blive. Men jo mere han bliv der jo mere fanget følte han sig 

"Jeg er ikke bygget til at blive længer tid af gang "  svaret han mest til sit  indre jeg men en stemme sagde til  ham " men det et din pligt og dit hjem og familie " Jack sukket mens han husket orden fra sin far i hovdet det hader været knive der skar gemmen hjertet. Han slog hånden hårdt ned i jorden og bed sig hårdt i læben så han bløde lidt 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 18:42
Satira, som langsomt bakkede væk fra Jack, prøvede ikke lave den mindste lyd. Hun håbede, at ulven ikke ville fangede hendes duft i vinden.

Da Jack løftede sit hovede, frøs hun og hendes hjerte stoppede med at banke - men i samme sekund han talte, steg hendes puls og hun skreg alt hvad hun kunne!
Uden tøven vendte hun sig for at løbe, men faldt hun i sin kjole - uden held med at komme op igen!

I den verden Satira kom fra var ulve livsfarlige dyr på fire ben, som ikke ville tøm med at slå ihjel.. Denne ulv stod på to ben og kunne tale!

Panikken sprædte sig i hende for hvert sekund og hun frygtede for livet, men hun havde vredet rundt på anklen og kunne ikke komme op.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 19:22
Jack løfte hurtigt  hovde da han hørte en  knækket noget hadet han skamt nogle han rejste sig helt op og så en kvinden løbe af sted han fnøs lidt hadet hun ikke set et halv dyr før? Stille og rolige  resjte han sig op  men han vendte hovdet igen da han hørte hun faldt han så  lidt forskeret  til og løb hen til hende "hej du der er  du oki? " Jack kikket lidt op og ned af hende hun var vid i huden  han vidste hvad hun var hun dufte så meget af dem at det skar ham  i næsen Jack satte sig ned og prøvet at få hende til at slappe af "jeg håber ikke det var mig der skramte  dem..." svaret han varmt og tænke over hvad han skulle gør. Bliket  kikket ned mod hendes ankel  hun hadet vist vredet om.på den
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 20:07
Den panik ramte Satira græd af angst og bad om nåde, da Jack begyndt at gå mod hende.
"Jeg be'r Dem, slå mig ikke ihjel! Jeg er blot en simple pige fra et fremmede land - jeg ejer intet af værdi for Dem!'

Men som Jack udviste omsorg for hende, viste hendes øjne en blanding af forvirring og frygt.
"De vil ikke slå mig ihjel"

Satira fjernede en lok af sit hår, som havde forvildet sig ind over hendes ansigt, mens hun sneg sig til at se ham i øjnene. Noget sagde hende, at dette væsen slet ikke djævlens værk alligevel.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 20:31
Jack kikket lidt på hendes ben men fik øjenkontakt  " æde dem hvorfor skulle jeg  dog gøre sådan noget.. " små grinte han og mærket lidt på hendes ankel  han bed sig i læben den så ud til  at være slem han tog sin  hånd ned mod tasken en halskæde kom frem med et våben mærke  hvor der var en ulv pote som var kynnted og ild rundt om den 
" Hvor gjorder jeg nu af den jeg hved jeg tog  noget med " Jack fandt det han søget  og smilte blidt hans hale kom stille nog rolige  frem mens han løfte hendes ben lidt " det gør måske lidt ondt " han tog den forbinde han hadet og viklet  hendes ankel og ind i det " navnet  er Jack choie Anniko demon "  han prøvet at holde hende i snak  så hun ikke  ville mærke smerten så meget der efter lage  han hendes fod  stille ned 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 20:52
Satira blev rød i kinderne, de de fik øjnkontakt og kiggede hurtige ud på engen. Hun var flov! Havde hun nu kunne huske noget, var dette nok ikke sket. James havde sagt, at det var en del år som var forsvundet fra hendes hukommelse.

"O.. Om forledelse!"
Fremstammede hun roligt...
Hendes frygt var aftaget, men hendes forvirring var stor.
"Hvor jeg kommer fra, findes der ikke væsner som Dem. Og ser De... Jeg befinder mig i en mærkværdig situation. Jeg har tilsyneladende mistet min hukommelse, og oven i mig selv"

En ny form for frygt sprang frem i hendes gule øjne, mens hun panisk ledte efter sin taske, kun for at konstatere, at en lille læderindpakning fyldt med små flasker, med en blodlignende væske var intakte.
Satira åndede lettet op og så op mod himlen - gud forbyde hvad der ville ske, hvis hun havde mistet dem.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 21:36
Jack sprang næsten tilbage da hun prøvet at svinge sig om hans øjne var stift rette mod hendes hånd. vis hun prøvet på at angribe ham kunne hun godt glemme det men han slappet dog mere rolige af da hun bare ville finde sin takse ? han kikket lidt ned i din og dufte ja den var god nok Blod!. hans tand kom stille og rolige ud mens han nikkket og lage hånden op på hans hage blidt " du behøves ikke at skjule hvad du er for mig jeg kan lugte det på lang afstand " svaret han mens han stille og rolige satte sig ned  ved siden af hende da hun fortalte  at hun ikke vidste  hvem hun var nikket han forstånde og kikket op mod de blå skyr " ja jeg har hørt at man kan mindste hukommelsen ved sådan noget " svaret  jack blidt og lod kappen glide ned af  sig hans sølv agtig hår skindet blidt i solen  han sukket lidt og sagde så til sit forsvar " men jeg kan betrykke dig med med at jeg ved hvordan du har det.... jeg mindste en del af mig selv da " han tav lidt og skubbet en sten lidt væk og kikket ondt på den som om den hadet slået ham eller fornærmet ham. " da min far  prøvet at ender noget han ikke kunne ender på " Jack sukket og rystede det lidt af sig det ved kom enlige ikke en fremmet person hvad han hadet været i gennem. men i stede smilte han til  til henden " såå du kan altså ikke huske dit navn eller noget som helst " svaret han og kikket lidt efter tænk som  ned i vandet 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.07.2021 22:17
Hun så overrasket på Jack, da han prøvede at berolige hende med hendes rase og situation. 
Hun havde ikke regnet med, at han ville kende til mere end hun selv, men smilte ved hvor meget ved siden af han alligevel ramte.
Hun lod ham dog snakke helt færdig. Hans historie vækkede hendes nysgerrighed lige så meget som hans væsen.

Hun så tilbage på ham os smilte så kærligt hun var i stand til.
"Mit navn er Satira Falk og hvad jer kan jeg ikke svare dig på. For mig ankom jeg til Krystallandet for tre uger siden, for at bo hos Cassa på hans palæ. Men ifølge James, Casses botler, er det desværre ikke tilfældet. Jeg har åbenbart været her i årevis."

Hun så væk igen med tåre i øjnene, men fortsatte.
"Jeg har tilsyneladende været på den forkerte side af lyset, for blikket i James' øjne fortalte mig, at han frygtede mig! Men da han havde set mig an, tog han mig med til en troldkvinde, som gav mig denne blanding af blod og noget ukendt. Det er en blanding som er mig livsvigtig, hvis jeg vil forblive menneskelig. Hvordan jeg er kommet tilbage til lyset, kan ingen forklare mig."

James havde ikke ville fortælle Satira, at hun først var blevet forvandlet til vampyr af Falcon og efterfølgende, af ukendte grunde, havde fået dæmon blod og på mystiskvis havde overlevet, for at blive en frygtet blandingsrase.

Satira lagde ikke mærke til, at en tåre faldt på hendes kind, mens hun tog hans hånd.
"Jack! Hvad end der er hendt Dem kan de betro Dem til mig."
Hun holdte øjnkontakten og smilte igen med sit kærligste smil.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.07.2021 22:31
Jack hævet blikket han bandt sig ikke så hurtit  så naiv var han ikke jack rystede på hovdet " ikke i nu jeg kender dig ikke så godt så ville ikke fortælle dig for meget " svaret han med et stille blidt smil på læben. j men han kunne vel godt fortælle noget om det " tja jeg kan vel godt fortælle dig lidt lidt.. jeg bliv for nogle månder siden klar over at jeg hadet to børn som jeg selt ikke kendte til. fordi det forhold jeg hadet før ødelagde jeg selv. jeg ville ikke gå i ditaler. men vis det ikke var fordi min far hadet gjort mig usikker på om det var den regtit kvinde så hadet tinge måske set lidt anderledes ud.. men altså hun bliv safølige knust over det jeg hadet gjort og jeg bebrader hende ikke jeg var ung. og dum men har lært af mine fejl men da de kom hjem til atlså børen og vi hadet snakket lidt sammen. kom min far forbi og bliv så rajse at han næsten slog mig ihjel. " han sukket og tog stenen op i hånden og kastede den ind mod tæren  han vidste ikke hvad han kunne gøre men fortid var fortid "jeg fandt så  en kvinde men hun kunne ikke klare at bo hjemme hos mig ... ikke fordi det var min skyld men mindet om hendes tabet datter lå dybt i hende " svartt han kort og så mod hende. jeg valgte så der for at finde en måde at få ro på og at ved at lære min ene datter at kende. han sukket igen og så i mod kvinden han tænke lidt på om han kunne overhovet kunne finde ud af sig selv mere 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.07.2021 06:41
Satira, som stadig holdte Jacks hånd, gav den et klem og smilte forsigtet.
"Det gør mig ondt at høre Deres historie."

Hun tænkte lidt før hun sagde mere. Hun kunne godt forstå, at han ikke ville lukke helt op - dette kunne jo have været en fælde, men så god var Satira nu alligevel ikke til skuespil. 

Forsigtigt trak hun hånden til sig og sænkede blikket.
"Det virker til, at vi begge kunne bruge lidt positivt i livet"

Hun havde svært ved at begribe, hvordan en far kunne være sådan mod sit eget barn. Det gjorde helt ondt om hjertet på hende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.07.2021 17:18
Jack kikket lidt ned på deres hender og kikket så lidt op igen det var lidt underliget Nomalt var det noget han gjorder han kunne se hun græd  men bed det i sig lidt Jack rejste sig stille og rolige op hun kunne ikke blive  her " hmme har du et sted at bo eller skal jeg finde en kro hvor vi kan lege et værlse måske " svaret han med lidt bekymrede mine dog i ville han godt lære Satira mere at kende så han håbet lidt på han endte kunne sove hos hende eller på en kro 

jack kikket lidt ned på henden hun virkede god nok også køn han strøg sig en finger over sin næse men det var et efter tænk som træk han ragte så hånden ned mod hinde og lod blikket glide ned mod Satiras fod han håbet inderlige hun kunne rejse sig " tror du kan stå på din fod eller skal jeg støtte dig lidt " svaret han blidt og smilte varmt 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.07.2021 19:05
Endnu engang overraskede han hende, og hans spørgsmål fik hende til at rødme.
Normalt ville hun ikke have foreslået en kro, til en fremmede. Af samme grund hun forstod hans forsigtighed, kun han lige så godt ligge en fælde for hende. Men hun havde frygteligt ondt i foden og skulle hun være helt ærlig, så havde hun ikke den fjerneste idé om hvor Cassas palæ lå.

"Øhm"
Hun kiggede sig forsigtigt omkring, inden hun smilte forlegent og tog hans hånd.
"Jeg må indrømme, at jef ikke ved hvor jeg er, så måske en kro vil være det bedste"
Hun kløede sig lidt i nakken med den fri hånd, men hun studerede hendes indbundende fod.

Hun prøvede forsigtigt at støtte på foden, men var ved at falde, pga. en stødende smerte.
Hurtigt greb hun ud efter ham og endte med at holde om ham - men så hurtigt hun var faldet, lige så hurtigt, og flov, slap ham igen.
"De har allerede gjort så meget for mig, på trods af, at jeg både skylder Dem både en undskyldning og et tak. Men jeg er desværre bange for, at jeg må bede om Deres hjælp til den nærmeste kro."
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.07.2021 20:09
jack sprang næsten tilbage da hun var ved at velte ind ham det var for tæt på syntes han men han lod henden gribe sig om sin hals blidt men rynkede lidt på næsen " nuu har du ikke tænk dig at bide mig " sagde han lidt i sjov ment. dog kikket han ned og fik lidt øje på noget  han ønskede han ikke fik set han rømdet lidt og fik hjulpdet Satira lidt op at stå igen men holdte lidt om hende så hun ikke  ville falde igen. jack vidste ikke hvad det var hun prøvet på men han var ikke helt dum. jack lage hånden om livet på henden for at støtte hende. " det manglet bare det var jo lidt min skyld at du faldt " svaret han ærliget og gik hen mod  kroen 

det var underliget at gøre det her igen efter så langtid. men et eller andet sted kunne han godt lig det og den opmærksomhed han fik lidt han trak hætten lidt op da han så folk komme gånde de så lidt underlige på ham. halvdyr var ikke noget som man så som noget selv efter langtid jack smilte dog til Satira lidt unskyldne " jeg ville ikke srkamme folk væk mange har stadige en hård ansgt for halvdyr som mig " svaret han og mærket varmen komme lidt op i ham dog undert det ham at satira kunne tåle sol lys nomalt var det da ikke sådan eller huskede han forkert  dog lage bed han sig ikke mærke i det og så bare mod koren han vidste ikke om Satiar bare var ude efter hans blod eller noget i den stil men han måtte træde varsomt 
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.07.2021 21:32
Satira så undrende på ham, da han forsøgte at drille hende.
"Hvorfor skulle jeg dog bidde Dem?"
Hun var ikke selv klar over, at hendes race behøvede blod for at overleve, eller at det var derfor hendes potions indeholdte blod. Hun var faktisk slet ikke klar over, hvilken rase hun var. For lige som hun ikke kendte til halvdyr, kendte hun heller ikke til andre racer end mennesker.
Hun havde godt lagt mærke til, at hendes hjørnetænder var en anelse længere og mere spidse end normalt, og at hendes smaragd grønne øjne var blevet gule katteøjne.
Forandringerne skræmte hende, men specielt fordi hendes kære ven, butleren James, var bange for hende.

Rødmende over hans berøring, humpede hun med ham i den retning han fulgte hende.
"Det er ikke Deres fejl! Jeg burde ikke have bevæget mig ud i en ukendt verden, tilsyneladende med hukommelsestab."
Hun var overrasket over sig selv, at hun fulgte med en fremmede til en kro, i et land hun ikke kunne huske. Men skulle han få forkerte tanker, eller skulle det vise sig at være en fælde, havde hun heldigvis fået styr på sine evner.
Den ene af de to foretrak hun dog ikke at bruge, da det var et tydeligt tegn på ondskab i hende. Desuden - havde hun benyttet sig af den, ville hun ikke have fået muligheden for at få en ny ven. Venner i et ukendt land, som man ikke kender, virkede som en rigtig god idé.

Da de nåede byen, lagde hun hurtigt mærke til de blikke Jack og Satira fik, som de kom gående ned gennem gaden. Hun kunne forstå deres frygt, men lige så flov hun var, over at have dømt ham så hurtigt, lige så vred blev hun, over at der også var frygt i dem som kendte til halvdyr. Det var Satiras holdning, at alle liv fortjener respekt.
"De har absolut intet at undskylde for! Det har jeg tilgengæld! Jeg beklager inderliget, at jeg fornærmede Dem med min reaktion."

Den potion Satira havde indtaget kort inden Jack var ankommet til søen, begyndte at virke. Langsomt begyndte hendes ankel at hele, men hun ville ikke tale for højt om det, på åben gade - hun ville ikke tiltrække mere opmærksomhed ved pludseligt at kunne gå. Dette var én af de uforklarlige ting hun nu måtte leve med. Troldkvinden, som havde givet hende denne potion, havde sagt, at det var yderst vigtigt for Satira at drikke en flaske efter behov, da det var hendes nye livskilde. Prøvede hun at ignorere trængen til en potion, ville solen gøre ond i hendes øjne og på hendes udækkede hud. En dyrisk trang til at jage ville krible i hende og en umenneskelig had ville vokse inden i hende.

Hun besluttede sig for at hviske til ham, at hun var begyndt at få det bedre i anklen, da hun ikke ville give ham følelsen af bedrag. Hun lænede sig så langt og tæt ind til ham, som hun kunne, mens hun humpede videre.
"Lov mig, at De ikke bliver bange, for det er jeg selv! Når vi når frem til kroen, tror jeg min ankel er helet."
Hun havde virkelig brug for en ven, som kunne berolige hende i netop sådanne situationer, hvor det ukendte blev virkelighed. Hun nød hans selskab og ønskede at lære ham bedre at kende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.07.2021 21:52
jack kikket lidt underet på hinden det var klart vis hun ikke vidste hvad hun vidste jack ikke om han skulle sige det som det var i nu " hmme,,,,,,,,jeg kan se du selt ikke er her fra overhovet " jack sukket blidt og holdte godt om hende stadige mens de gik videre han lod blikke glide mod en kro de kunne komme ind til. han vendte sig mod stede der lød musik og munter hed der inde fra. " jeg ved ikke om jeg er den bedste til at fortælle dig det " svaret han blidt for det var så åben lys som noget kunne være.. han sukket lidt men smilte så " men lad os ikke bekymrer os om det lige nu " svaret han med et varmt smil på læben han ville ikke bringe en dårlige stemigen inden de skulle ind i koren.
jack hadet også rat i at han måske ikke var den bedste til at fortælle hende det måske ville hun bare gå i Chok eller sådan noget 
jo tætter de kom på kroge jo mere musik og munter hed kom der jack åbnet stille dåren op og kikket rundt der var folk som var fulde og  det ene og andet.  han sukker lidt " nå der ser da ud til at være gang i den i dag...hey der er et hjørne til os der over " svaret han satira blidt og kastede en finger der over mens han tog kvinden stille af sig " vad med du går der hen og så bestiller jeg noget mad og drikke " svaret han med et stille og rolige smil 

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 08.07.2021 11:21
Satira så en anelse forvirret ud - fortælle hende hvad? Men hun lod det ligg, da det var det som han ønskede.

Hun humpede hele vejen til kroen, men så snart de kom indenfor, gik fun normalt igen. Det havde virket mærkelig på gaden, hvis hun pludseligt kunne gå, men på kroen var der ingen som havde set hende humpe.
Men larmen fra de mange personer på kroen, gjorde hende usikker og hun klemte sig derfor en anelse ind til Jack.

Da Jack løsnede sig fra hendes græb og bad hende gå til bordet, så hun på ham med et bange blik. Efter et øjeblik, vendte hun sig mod borden, tog en dyb indånding og gik beslutsomt mod bordet, med et fast og urokkeligt blik.
Da hun nåede bordet, satte hun sig, med ryggen mod muren, således at der ikke kunne snige sig nogen op bag hende.
Mens hun ventede på at Jack ville gøre hende selskab, sad hun netop og tænkte på hvor godt noget mad og drikke kunne gøre.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.07.2021 11:37
Jack  gik hen mod  kro fatter for at  bestille et rum så de kunne sove i og noget mad. De var heldige der var lige en værelse med dobbeltseng   Jack nikket og takket ja til den han vendte sig så og bevæget sig hen mod satira  han smilte mod hende men i der han skulle gå hen mod hende kom en halv fuld mand hen  mod Jack og skubbet ham så hårdt at han han var ved at falde.  Men han fik hurtigt  rejst sig op  for at se hvem der spillet smart over for ham..
Manden grinte menns 2 ander gutter rejste sig op Jack kendte den  ene en han hadet fanget i at tage halv dyr  og sælge dem.vider som slaver " nå så et halv dyr er kommet ind ind i kroen " svaret en ælder.herre  de ander grinet ognså også ud til  at være pænt fulde. Jack.tog om.sit sværd og var parat  til at gøre.modstand vis det var  " ja og vad så... mennske " svaret Jack lige så hårdt tilbage. Øjne  var blivet vilde  ulve  agtit. Og de viste de var parat  til at slå.ihjel manden fnøs lidt.  " jeg bryder mig ikke om din tone... jeg er lige  glad med hbad folk  går og tror for mig ville i altid værr slaver "
Jack stod stadige rolige men sagde så " vis  det er så kan vi tage det ude for  og du kan tage dine venner med dig ellers kan du sætte  dig og stadig beholde dit øre du kan jo sprøger din ved siden af dig hvad jeg gør med slavehanlder "

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2