"Jeg er ked af at forstyrre Dem frk. San'Djari, men Prins Jontar har sendt bud efter Dem omgående. Jeg er blevet bedt om at give Fyrsten besked" lød det med hastige ord og en undskyldende tone fra den bukkende slave. Nadia sukkede med en tydeligt klagende lyd, inden hun nikkede og vendte om på hælen. Hvorfor skulle værelserne også ligge i hver sin ende af paladset? Det var da virkelig upraktisk. Gangen havde dog på ingen måde sænket sin hastighed. Det var aldrig klogt at lade nogle af familiemedlemmerne vente.
Nadia var iklædt de velkende løse bukser i sort stof akkompagneret af en sort, løstsiddende top, der dog imponerende nok stadig fremhævede de kvindelige former. Ikke at der var det store behov for det her, men det var egentlig mere for behagelighedens skyld, at hun havde taget det på. Det var generelt ikke rart at være begrænset af flere lag tøj.
Som hun stoppede foran døren til Jontars kammer, sørgede hun for en ekstra gang at rette på tøjet og sit hår, så hun så præsentabel ud, inden hun bankede på. Hun ventede knap på svar, før hun havde åbnet døren og var trådt ind.
"De ønskede at se mig, Deres højhed?" sagde hun i en spørgende og høflig tone, som hun nejede for den mørklødede mand og sendte han et forsigtigt smil. Det var ikke alle børn, der foretrak den formelle tone, men Nadia tog altid sine forholdsregler, til hun blev bedt om andet. Hun havde lavet fejltagelser nok, og hun ønskede trods alt stadig at gøre et godt indtryk, så hun forblev på sin faders gode side.