Åben

Et gyldent digt. Et våd element.

Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 27.03.2021 18:55
Havet var vildt og det gav nogle store bølger mod landet Topalis Amatysstranden. en person havde været på jagt efter store krystaller og troede han var hurtig nok til at løbe fra vandet da en bølge slå benene væk under ham. han tabte alle hans krystaller og gled og faldt ud i det dybere vand. 

han kunne ikke svømme.

Han plaskede rundt og prøvede at skrive efter hjælp. Koia havde været på glasskærjagt på amatysstrandens havbunde. her så hun noget der begyndte at synke. hun gneb øjnene sammen og så det var en person. hun slå hårdt med halen og kom op mod personen. hun tog fat i ham og hev ham op til overfladen. han hostede og hakkede pga vand i lungerne. hun lagde ham på hendes krop så hun var mod vandet og han mod luften imens hun slå med halen for at komme ind mod stranden.

Koia lange manden på stranden og så ud mod havet. hun ville sørger for han ikke røg tilbage. han åbnede øjnene og så på hende. "tak fordi De redede mig" sagde han og rystede. han frøs ikke men han var åbenbart en ild element og havde det virkelig dårligt med vand. han havde virkelig været døden nær. faktisk var han det stadig. han skulle ha ild og varme nu! hun slå med halen så hun kunne komme lidt op på landet og skubbede ham længere op. hun så rundt efter grene og to tørre sten. hun kunne måske skaffe nogle til at hjælpe?
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 30.03.2021 14:48
Han var så langt væk hjemmefra, at han slet ikke havde overvejet mulighederne i hvor henne i verden han var. Han havde efterladt hans ven og hjælper Maximillian et eller andet sted ved fast landet. Hvor henne kunne han ikke huske.. han var stadig ung og havde brug for opdagelse, uanset om at han ikke havde behov for at støde op til landet gjorde han det alligevel. Det var ikke nyt for ham endnu en gang at gå på land takket være den blå halskæde rundt om halsen på ham. Det lyse tøj og mørke skjorte gjorde hele udfaldet. Over skulderen havde han en læder pose han kunne smide tøjet i når han en gang tog halskæden af og endnu engang forvandlede sig til den havmand han var. 

Langs vandets kant overvejede han om han skulle tage tøjet af nu og smutte hjem ad da noget foran ham væltede i vandet. Selv kune han ikke helt se hvad det var, men alligevel var han nysgerrig og bevægede sig med lidt hastigere skridt i retningen af hvad der lignede et menneske, eller lige der omkring. Han var for langt væk til at kunne høre hvis der blev sagt noget, men omridset af ham ville nok kunne ses jo tættere på han kom.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 30.03.2021 15:12
Koia forstod ikke denne mands sprøg men hun regnede med han takkede hende. hun så rundt på landet og havde ikke mulighed for at blive et menneske. hun ejede ikke et magisk smykke til det. hun så en komme gående mod dem og vinkede kraftigt af personen. på lang afstand kunne hun ikke se dette var Prinsen af sit hjemland. hun var bare optaget af at få denne elementaler op på land og rede ham. hun kunne mærke på ham at hans livkraft var ved at ebbe ud. hun anede ikke så meget om elementalere og deres evner. men hun vidste at en ildelement ikke var  god i vand. så klog var hun da.

hun så på manden og hviskede på sit modersmål. "hold ud. hjælpen skal nok komme" hun håbede inderligt at denne person i det fjerne ville hjælpe manden tør og hjælpe ham helst langt op fra standen. Koias hale lå så den lige fik vand på sig. solen stod heldigvis ikke helt oppe på himlen men den kunne nå op til middag når som helst. hun holdte en hånd på mandens brystkasse for at mærke om han døde. hun ville jo bare hjælpe. var det så forkert?
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 30.03.2021 18:29
Det røde hår flagrede lidt i den stille vind der dukkede op i ny og næ. Han var ikke sikker på hvad der ville komme ud af det der var foran ham. Men jo tættere på han kom jo mere lagde han mærke til personen der lå i sandet. Den mindre hale i vandet og det fik ham til at sætte en lidt hastigere skridt i gang, det var næsten et løb. Først overvejede han situationen, men der var noget der sagde ham at personen måske var ved at drukne? Personen var jo helt våd af hvad han kunne se. 

Langt om længere nåede han frem og uden så meget som at lade blikket glide hen på havfruen satte han en hånd for personens puls der lå i sandet. “Er han okey? Skal han have hjælp? Hvad er der sket?”  Det var lidt mange spørgsmål på en gang, men alligevel hvis der skulle bruges hjælp var han nok den eneste der kunne hjælpe lige her og nu. Han var ikke sikker på om han havde spurgt på modersmålet eller på krystalliansk. Han vendte blikket for at kigge på Kola han kendte hende hun var adels datter, det var meningen han skulle kende de adelige nede i Aquarin. “Kola hvem er han, pirat?” Denne gang snakkede han i et sprog hun ville kunne forstå. For kunne hun overhovedet krystatlliansk?
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 30.03.2021 18:45
Koia sad rolig i sandet og hørte skridt komme tættere og tættere på af den person hun havde vinket til. da han var kommet og talte var hun ikke sikker på om hvad han talte om af sprøg. men da hun så op faldt hendes hoved ned til skuldrene. UPS!!! det var prinsen af Aquarin. da han talte til hende på deres sprog så hun på manden i sandet. han lignede ikke just en pirat. "jeg tror han var ude og finde krystaller, da en bølge tog ham. så han sank ned i vandet og skyndte mig at få ham op da jeg så han sank." hun så på manden der trak vejret meget hurtigt og havde meget bleg hud iforhold til hvad han skulle ha.

Koia vidste ikke om han var pirat men hun kunne ikke se et skib nogle steder. heller ikke fra vandets side af. hun så op på prinsen William og sine  smukke hav blå øjne. nej hun kunne ikke krystaliansk. hun havde ikke just et sprog ører. hun var igang med at lærer det men sproget virkede meget anderledes end deres modersmål var. deres var jo mere syngene og elegant hvor imod krystaliansk ikke just var syngene.

Koia mærkede på mandens bryst kasse og kunne mærke han trak vejret for hurtigt og hans hjerte slå lidt for hurtigt nok fordi han ikke fik ilt nok? Koia håbede William ville hjælpe hende med at hjælpe manden. han var ikke en pirat bare en krystal samler.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 05.04.2021 01:34
Hans blik vandrede lidt far den halvdøde mand til Koia som nærmest virkede helt forfjamsket. Han anede ikke om dette var hver at rede et liv for, men han kunne heller ikke se til. I stedet tog han fyren i hver sin skulder del af trøjen og begyndte at hive ham længere op fra vandet. Han anede ikke helt hvad han skulle gøre noget med varme. Men han var ikke det varmeste her i livet og ham var virkelig ikke særlig god til at lave bål. Det havde han jo Maximillian til at ordne. Han hev og slæbte i manden for at få ham længere væk fra vandet. “Træ....bål.. sten.. ikke våde sten... kan jeg få vand væk fra sten?” Mumlede han da han var længere væk fra vandkanten. Han bed sig i læben og satte sig hårdt ned i sandet. Han tog en pulsmåling på fyren igen, han levede da stadig. “Okey William... du kan Gøre dette her...” mumlede han på ny og begyndte at lede efter tørre Kviste i kanten af sandet. 

Langt om længe havde han fundet kviste nok til at kunne lave et bål så manglede han bare noget ild. “Ild... ild, ild, ild. Øøh hvordan gør man?” Han havde ingen ide men tog da to sten og samlede op før at gøre præcis som han havde set Maximillian gøre så mange gange før. Der skete bare ingen ting, der kom ingen gnister som han kørte stenene nymodens hinanden. Til sidst smed han stenen fra sig som han kunne høre manden mumle. Han tog sin trøje af og lagde over manden, men der var ingen røde mærker på hans arme som der normalt ville have været. Takket være den magiske halskæde var disse markeringer væk. Han rakte ned i sin lomme for at finde et par tændstikker som han havde gemt til sig selv. Men det var vel et nødstilfælde. Han tændte bålet og da der var gang i det vandrede han forpustet ned imod Koia Han satte sig i vandkanten så hans fødder ramte vandet. “Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt...” sagde han henvendt til Koia. Han vidste ikke engang om det var sikkert at rede en mand som ham. 
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 05.04.2021 13:30
Koia så til imens Prins William hev manden op. hun skubbede sig selv lidt længere op på land og tog halen ind under sig så den stadig rørte vandet. vis bare hun også kunne blive menneske så kunne hun ha hjulpet. hun så på William da han slå stenene mod hinanden. "det ser rigtigt ud," mere nåede hun ikke at sige da han smed stenene. hun så hvordan han kom over til hende bagefter og satte sig hos hende. hun smilte venligt og kørte en fingre igennem en tot hår af det korte hår hun nu havde.
"det tror jeg De har Deres højhed," hun så mod manden på land der så på den kommende ild der var igang med at tage fat.

der gik ikke længe før der var ild i bålet. manden strakte hånden mod bålet og Koia så efter hvad han lavede. det var som om han sugede ilden til sig? det så meget spøjst ud. men han begyndte at få farve og kunne bevæge sig lidt mere. han løftede hovedet og så mod Koia og William. men det faldt hurtigt ned igen. han sugede mere varme fra bålet til sig.

Koia så mod William med et forsigtigt blik. hun vidste ikke helt om deet var forkert af hende at se på ham men han havde aldrig talt til hende, Koia følte nok at hun var adelig men hun var ikke just snoppet. "hvad laver Deres højhed her ude" spurgte hun og troede en prins ville være til lærer i noget lige nu.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 06.04.2021 17:51
Han vendte sig ikke om for at se sig tilbage. Han anede ikke hvad manden var, eller hvad han havde lavet i vandet. For han kunne have drevet i land, men på den anden side havde han jo stadig en puls aå han havde jo ikke været død. Hans blik vandrede ned i vandet og ud på horisonten. Han skulle hjem før eller siden, men det skulle ikke være lige nu. Der var stadig en masse at opnå og se på dette sted. Skønt han ikke havde hele dagen. Maximillian var jo ikke engang med ham, hvad var der med ham og altid efterlade sin bodyguard når der kunne være fare på fære? Han rystede lidt på hovedet og kastede et enkelt blik om bag sig.

Koia snakkede til ham og han vendte sig om imod hende og smilte. Skønt han sad i bar overkrop gjorde det ham intet. Havde Maximillian været der havde han nok fået skæld ud, eller fået af vide han skulle tage tøj på. Men Koia var vant ril de bare overkroppe, så han tog sig ikke af det. “Åh jeg undersøger sagerne du ved. Sådan kigger lidt rundt, finder ud af verden. Ser på nye ting. Kigger på noget andet end paladset og deres hård træning” han stank til træning især når det kom til brugen af magi. Men på den anden side kunne han ikke helt glemme tanken om våbentræning med sin trefork. Den var han meget bedre til. Men magien? Han kunne lige så godt opgive hver gang, han var håbløs og han var ellers ved at være moden af alder og skulle finde sig en kone... i hvert fald hvis det stod til hans forældre.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 06.04.2021 19:36
Koia lyttede og så ud mod havet, se verden, hvor lød det skønt at kunne det. men at han sagde den hårde træning troede hun det var kamptræning. ikke magi trænning. Koia nikkede og skulle også snart tænke på at gi et ja til en bejler. men hun fandt ingen af dem.... facinerene. vis man kunne sige det sådan.
Koia så kort mod manden der lå på stranden .han var begyndt at sætte sig på sine albuer. varmen måtte ha hjulpet.

Koia så mod hans højhed og var som rigtigt nok vand til bare overkroppe. hun var jo en havfrue og levede med en familie med to mænd. eller en mand og en dreng lidt endnu, hendes bror var jo ikke helt stor nok endnu til at kaldes en mand. når hun svømmede rundt var der jo også mange bar overkroppede mænd og kvinder. Hun burde selv være topløs. men hun var så glad for alt den bagage hun fandt i skibsbrud eller kufferter der var faldet i vandet ingen havde samlet op. hun synes landfolkets tøj var så flot og spændene.
"det forstår jeg udemærket Deres hejhed, men vil Deres forældre ikke blive urolige vis De ikke er hjemme til Deres træning" hun smilte forsigtigt og hendes øjne strålede som havet. ikke fordi hun var forelsket i ham men fordi hun fandt ham sej og facinerene at han kunne gå på landjorden. 
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 07.04.2021 19:16
Han roede lidt ved halskæden ved halsen uden at tage den af. Kørte den mellem to fingre og kiggede på Koia som om han aldrig havde gjort andet. Hun var stadig ung og lang fra moden. Så vidt han vidste var hun kun omkring de 20. Stadig 20 års tid endnu til hun var moden. Så længe ville hans forældre ikke vente på en bejler, eller at få små børnebørn. Nej tanken om overhovedet at date Koia lå så langt fra ham som muligt. Han smilte lidt til hende da hun snakkede og han trak lidt på skuldrende. “Sikkert....” kom det fra ham og havde aldrig overvejet muligheden. “Det er bare SÅ kedeligt, og jeg kan ikke engang finde ud af det...” han sukkede lidt og lod endnu et blik glidemom bag ryggen af ham. Blot for at finde manden sidende halvt oppe. Han vendte tilbage til Koia og kiggede lidt på hende. “De er havfrue, de skal sikkert ikke lærer andet end sang og digte. Mig... magi træning, våben træning. Hærførsel, strategi... der er så meget...” han sukkede lidt for sig selv og løftede fødderne lidt i vandet for at ligge dem ned i vandet igen. “Jeg forstår ikke halvdelen og alligevel skal jeg have alt den træning... hvis ikke det var for mine forældres halskæde, så havde jeg intet flugt muligheder til at se verden” han nikkede lidt og rodet ved halskæden igen. 
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 08.04.2021 11:00
Koia forstod udemærket det han sagde, træning havde hun hørt var kedeligt en gang imellem. bare hendes bror der skulle træne kamp synes han var kedeligt og udmattende. hun så på prinsen da han talte om alt hvad han skulle lærer og hun tabte nærmest kæben af det. var der virkelig så meget for en havmand at lærer.
"det er også meget, De må være udmattet bare ved tanken om alt det." hun så på halskæden han legede med da hans sidste sætning kom. se verden. hvor ville hun ønske hendes forældre havde sådan en halskæde. hun var fanget i havet. ikke at hun hadede at være havfrue. men hun synes verden ovenover var så meget mere facinerene.
og ja hun var ung endnu. men hendes forældre ville gerne ha hun fik den rigtige bejler, en god mand og en god lang forlovelse som de sagde. hun så på prinsens halskæde og så op på hans øjne og prøvede at se hvad han følte. var han trist over at være prins? eller var det kun træningen der var kedelig?

Koia nikkede lidt. "jeg har altid ønsket mig en flugt mulighed, en måde at komme op af havet og se verden." men havfruer skulle jo helst blive i vandet og være mødre når tid var. noget hun ikke havde strejfet en tænke endnu. være mor.... tænk vis det ikke skete.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 13.04.2021 01:43
Ærligt så savnede han til tider ikke engang havbunden, så ville han hellere glæde sig til det der var over vandet. Der var så mange interessante ting at kigge på, og langt mere at holde af, for slet ikke at tale om den verden der åbnede sig for en. Lige nu på havbunden var det en konstant krig mod pirater der kom for tæt på Aquarin og han hade det som var det en fugl der var druknet i noget tjære. Nej han nød at se det der var oppe øverst på landjorden, og heldigvis var Maximillian der tila t forklare det hele for ham. “Udmattet? Ja de har nok ret. Men jeg ville ønske jeg kunne finde ud af det meste...” der var sandhed at sporer i hans stemme. For han forstod virkelig ikke halvdelen af det der skete nede under vandet som det der forgik ovenover vandet. Der var så mange ting han gerne ville lærer som han havde glemt med tiden fordi han var så opsat på at lærer det hele. 

“Hmm... Måske nogen på landjorden laver et sådan en halskæde som denne her? Jeg ved ikke engang hvor mine forældre har en fra” han tænkte lidt over det, han ville få skæld ud hvis han gav deres halskæde væk, og så ville han helt klart blive låst inde på værelset på paladset til evig tid. Det ville næsten være en skam og han orkede det ikke lige frem. “Jeg kan prøve at forhøre mig?” Han kløede sig lidt på hagen som han egentlig på tænkte lidt højt. Det var ærgerligt at ingen kunne se det han kunne se fordi de var spærret inde nede i vandet og ikke havde venen til at kunne gå.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 13.04.2021 15:56
udmattet var Koia ved tanken om at skulle træne i alt det prinsen skulle træne i. hun smilte forsigtigt til ham og så mod vandet. hun elskede sit hjem det var ikke det. men hun var så facineret af landjordens ting og tøj. hun ville ønske hun kunne se det med egne øjne. hun så på ham da han igen talte.  hun grinte varmt og lidt og sagde så. "det kunne være dejligt vis de gjorde..... men hvordan vil de sælge til havfolket vis de ikke kommer ned til havet med dem" hun tænkt kort højt og tog fat i sin hale og fugtede den lidt. hun så på prinsen med strålene øjne da han forslå at forhøre sig. ville han virkelig gøre det for hende? det ville være så skønt.
"Vil De virkelig det? det ville gøre mig glad." hun var meget glad af natur. så det var ikke der der var noget galt. det var bare en længsel efter at se andet end havet, dets koraler og fisk. hun ville gerne s hvad disse Bøger var for noget. og måske lærer at danse på to ben som hun tit havde set folk på stranden gjorde når de festede. hun så på sin hale og forestilte sig at ha ben. ville de være rubuste eller fine? ville de være samme farve som hendes hale? eller ville de måske ligne hendes overkrop?
"hvordan lærte De det jordiske sprog Deres højhed" spurgte hun pludselig og vidste ikke engang hvad hun skulle sige vis hun kom op på jorden. og heller ikke hvordan hun skulle lærer det. for hende lød det som vulapyk.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 29.04.2021 14:00
Han overvejede stadig tingene men han var ikke sikker på om hvad han kunne forvente. Koia var ikke så gammel, og det kunne nemt gå galt før eller senere. Kunne hun overhovedet være alene over vandet i stedet for under vandet? Han vidste det ikke, men han ville gerne vide det. For han kunne ikke være den eneste her i verden der ville se det der var oppe på landjorden. Han var bare nysgerrig af natur, desuden tog han altid en udfordring op hvis der blev givet en, og til at starte med havde det hele bare været en udfordring. Han sad i sine egne tanker og svarede derfor ikke på hendes første del af snakken. Han var alt for optaget af tankerne omkring hvordan hun ville klare sig helt alene når hun var så ung.

Han blinkede nogle gange med øjnene og kiggede endelig op på hende i stedet for at have blikket ned imod vandet og sandet. Vandet der kom ind og gjorde hans bagdel våd, gjorde ham intet, før eller senere skulle han alligevel have tøjet af og komme hjem til Aquarin, selvom der var lang vej der hen. "Ja det kunne jeg faktisk godt" kom det fra ham da han endelig hørte efter igen. Men samtidig var han sikker på at hun ikke havde set over halvdelen af det liv der var nede i vandet. For hvor meget måtte hun egentlig komme ud når hun var så ung? Han drejede sig om for at se på manden der tydeligtvis  havde det bedre, så han vendte blikket hen imod Koia igen. "Hvordan jeg lærte sproget? Jo jeg har min bodyguard Maximillian. Han er en god lærermester, jeg bevæger mig også mere her oppe end jeg gør i vandet. Selvom det burde være omvendt." han kiggede lidt på hende og fortsatte sin snak. "Kender De slet ikke noget til sproget her oppe?" han vidste ikke om hun kendte lidt, eller om hun havde hørt lidt før, nogen havde jo et godt øre til den slags. Især hvis man var sirene.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 08.05.2021 08:42
Koia så hvordan han sad og tænkte.  ja hun var ung men hun havde frihed. hun så på ham da han endelig svarede og begyndte at forklare. hun fniste lidt. ja sådan var det vel når man var prins. hun hørte hans spørgsmål og tænkte lidt over det. "jeg har lært en sang udenaf men jeg er ikke sikker på hvad den betyder." sagde hun og vidste kun det var en vuggevise. men hun havde aldrig fået forklaret hvad hun sang. men sange var hun meget god til at lærer lige meget hvad sprog de var på. Koia vidste om det var fordi hun kunne sirene sang at hun kunne lærer sange udenaf meget hurtigt.

hun fulgte hans blik mod manden og smilte forsigtigt over manden havde det bedre. men hun havde ikke forstået hvad manden havde sagt til hende. men hun regnede med det var tak for hjælpen, og ikke jeg fanger dig. for hans blik havde ikke virket ondt.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 22.06.2021 00:49
Et blik blev drevet hen imod manden ved bålet der langsomt var ved at gå ud, måske havde han ikke gjort det ordentligt med det bål. Men så igen hvad vidste han også om det, han var ikke så god til det med bål og jagt. Næh han kunne ikke engang tjene krystaller her oppe. De krystaller han havde fandt han som regl på havbunden i nærheden af havnen hvor nogle havde tabt dem eller kastet dem ud fra en båd i ren tro på at noget ville lykkes for dem. "En sang er bedre end ingen ting, det er en start." han nikkede lidt for sig selv og vendte blikket tilbage på Koia og smilte til hende. "Har du aldrig ville lærer sproget her oppe?" spurgte han lidt og vippede lidt med tærerne i det halv kolde vand. Han ville gerne tilbage til havet igen, men det krævede at han fjernede tøjet, og det var ikke pænt i en kvinde ved hans side.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 16.07.2021 15:28
Koia smilte og nikkede. "jo men mine forældre mener ikke det er nødvendigt for mig." sagde hun og så mod havet. hun elskede landet og ville gerne kunne tale med folk der oppe fra men når de ikke forstod hende eller omvendt var det svært. hun havde altid kunne forstå et ord. hjælp. men det var så også alt hun kunne. hun så rundt i havet og så ud mod det blå hvor et eller andet dukkede op til overfalden. det lignede..... nej det kunne ikke passe. hun så mod prinsen. "undskyld mig men jeg er nød til at undersøge noget." hun hoppede i vandet og svømmede mod hvad hun havde set og ganske rigtigt var det hendes lille bror og søster. "hvad laver i her." sagde hun da hendes lille bror straks forsvarede dem. "vi var ude og lede efter dig. Mor siger du kommer for sent til sang undervisning."

Koia bed sig i læben. hendes søstre sladrede aldrig om hendes besøg til overfladen men hun vidste at hendes mor ville flippe ud vis hun fik det at vide. men kunne hun bare efterlade en mand på stranden og så den søde prins William.
William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 21.07.2021 16:35
Han kiggede på hende med et lille smil. "Det er en skam" kom det fra ham og fastholdte sit smil til hende. Han håbede at hun en dag ville komme op på landjorden og undersøge tingene lige som han selv gjorde. Man kunne aldrig vide hvad der ville ske når man først var her oppe. Han stirrede ud på vandet og nikkede til hende som at hun ville undersøge noget.

Han sad stadig i vandkanten med fødderne i vandet og nød den kølige fornemmelse der var der. Han vidste at han før eller senere skulle hjem igen, men behøvede det at være lige nu? Han håbede inderligt på at det ikke behøvede at være nu. Han kiggede ud på horisonten og smilte lidt for sig selv, han nød altid solen så meget han kunne, og han vidste at det ville blive bedre med tiden når han så noget mere. Han ville bare gerne bo her oppe, men han vidste også at han skulle hjem og have sin undervisning til det ene og det andet.
Koia Miracle Lalatina

Koia Miracle Lalatina

Adelsdatter.

Neutral God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 220 cm

Mong 31.07.2021 18:05
Koia svømmede tilbage til prinsen og så sig hele tiden tilbage. hun så på prinsen og sukkede lidt opgivenende. "jeg bliver nød til at forlade Dem. mine forældre venter på mig til undervisning." sagde hun og så mod ham og så ud på de to hoveder der kiggede op på dem. det var hendes kæreste eje. hendes familie. hun bukkede dybt for william og sagde roligt. "jeg håber vi engang kan komme til at mødes igen og snakke om landjorden som nu." hun svømmede ud mod sine søskende og så tilbage og vinkede til prinsen.

"bliver bliver tosset når hun for at vide du taler med et menneske." sagde drengen. Koia grinte. "det er Prinsen, det tror jeg ikke hun vil ha noget imod jeg talte med ham" sagde hun og dykkede og efterfult af sine søskende. søsteren så mod overfladen og spekulerede på hvorfor prinsen var alene på land. havde han ikke bodygards.

Koia Miracle Lalatina har forladt tråden.

William Zan'jatar

William Zan'jatar

Prins af Aquarin

Retmæssig God

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 180 cm

Fnuggie 01.08.2021 16:59
Han stirrede ud på Koia og lagde hovedet en anelse på skrå da hun kom tilbage. Han drejede sig om for at kigge på personen ved bålet der var ved at gå ud. “Skal jeg følge dig….” Han drejede hovedet tilbage og så hun allerede var væk. “…hjem?” Han kiggede efter hende og så kun ryggen af hende. “Nå ikke, jamen så…” han rejste sig op og bevægede sig hen til manden for at klappe ham på skulderen for at sikre sig at han var okey. Men manden satte sig op for til sidst at rejse sig op. Han lagde hovedet på skrå og bevægede sig væk fra stranden. 

William Zan'jatar har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1