Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2021 11:34

Draco hadet begivet sig ud på en af sine ture mens fordi han var færdige med sine pligter  og hadet nogle fri dage. Draco var der for taget til Lazura hvorfor han lige hadet valgt det sted af alle steder vidste han ikke men mund ikke han kunne finde ud af noget sjovt her.. Draco hadet Slået til på koren der han sad og spiste middag og drak lidt elver vin han holdte det stille op for sit øje.Og så i gennem det det Dannet sig et helt andet billet gennem vinen der var mange mennesker her Draco kunne ikke forstå disse dødelige som sådan  han sukket og drak ud lidt det elver agtit hår lyst Sølv at det lys der kom ind gennem vinduren han hadet sin hverdags tøj på  da han ikke var i tjænste lige nu han  spiste lidt brød og tænke at der kunne være noget andet han kunne fortage sig i dag....måske gå en tur gennem byen og se nye mennsker. Draco smilte ved denne tanke og stillte sin vin og rasten af sin mad væk mens han tog sin kappe om kring sig og begyndte at gå ” tak for maden kro fatter det var det værd at komme for ” svaret Draco med et varmt stemme kro fatter selv vente sig og tog stille i mod de penge som Draco stille lage i hans hånd ” jeg betaler for en nat mere når jeg kommer tilbage  ” svaret han og nikket til kro fatter som så sagde  lige så varmt  ” du er meren ind velkommen Draco jeg ved du rejser lidt meget når du ikke er på arbajde ” Draco nikket til det kro fatter sagde mens han åbnte døren og kikket rundt

Draco husket første gang han kom til byen her da for nogle 100 år siden  det var noget helt andet nu men  maden var stadige god han kikket lidt på de folk der gik forbi og tænke at han måtte finde ud af hvad skulle lave ud over bare at gå... mund der skete noget på tovet i dag

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 09.02.2021 11:49
Dagen var næsten kun lige startet, før Maíri havde besluttet sig for at besøge Lazura. Hun kom ikke der så ofte, men hun havde sådan lyst til at lave noget andet i dag og hvem vidste, måske var der mange fyldte lommer det, som hun kunne tage for sig? Maíri havde, som altid, klædt sig i den hvide top, et par møkre stofbukser, som sad lidt stramt over hofterne og lod den røde mané slås ud, så hun rigtig kunne vise sig fra sin storslået side. Hun havde med tiden fundet ud af, at nogen gange behøvede hun slet ikke at stjæle for at få nogle mønter. Nej, nogen gange var der mænd, som betalte hende for en lille dans og det var altid så nemt. Nogen kunne ikke  stoppe det, men Maíri ville ikke tage penge for de lyster, som mændene sommetider havde. Hun havde sjældent en grænse, men den slags ydelser var fortid og nu ville hun blot bruge sit smukke ydre til at tjene penge til Kragerne. 
Maíri vandrede ind i byen med den lille flerhalet ræv på skulderen, Lumi. Lumi var i yderst godt humør i dag og var nærmest allerede smuttet afsted for at udforske inden de var trådt ind i byen. Imens gik Maíri og savlede over alle de mennesker, som vandrede forbi. Det var tydeligt at mange af dem havde lommerne fyldte med mønter. Det kunne hun slet ikke få sig til at se væk fra. Hun vandrede i sine egne tanker lige indtil hun pludselig kunne mærke at hun gik ind i en eller anden. Maíri tog sig til hovedet og lod blikket fange en mand, dog ikke et menneske, men en elever. Havde de normalt ikke mange penge? "Jeg beklager, jeg så mig ikke lige for." Kom det rolig fra hende og hun rettede sig op og så roligt på personen foran hende, "der var alt for mange spændende ting rundt om mig." Forklarede hun ham med et smil.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2021 12:35
Draco så sig ikke helt regtit for da en person lige pluslige vældet ind i ham han rejste sig lidt og rette på sit tøj lidt han kikket rundt og på kvinden for at sige undskyld men kvinden kom først " deet kunne jeg se " svaret drago og  han stoppet dog stille og Rolige op hans sølv farvet hår skidne stadige han var en ung Elver men han vidste at denne tube kvinder skulle han passe på med så han var på vagt han hadet svært ved at stole på mennesker  i forvejen mest for deres begær. Draco kikket sig lidt om kring men faldt så stille på den lille ræv med 4 haler han snakket stille Elver sprog til den " jamen god dag mig dig du er da godt nok en flot eksemplar "  men han holdte stadige hånden for sig selv men kikket så på mennesket igen " såå jeg kan forstå du ikke kommer her tit " svaret han blidt og høflige men holdte sig stadige på afstand.. han kikket ned på hendes hænder og studeret vært en pældt og værd en krops bevægelse på kvinden for an ham.. Draco lod hånden glide hen over håret lidt mest for at ratte på sin smykke som lignet en Krone men det var det dog ikke 

blikket fast holdte sig så igen i mod kvindes øjne " navnet er Draco " svaret han blidt  der var dog noget over kvinden han ikke kunne få til at passe sammen noget der fik hans nakke hår til at rejse sig men det kunne også bare vær elver vinen der begyndte at virke lidt 

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 09.02.2021 12:50
Hans kommentar om at han havde lagt mærke til hendes uforsigtighed fik hende til at knibe øjnene lidt sammen, men hun svarede ikke på det. Hun vidste ikke omd et var sagt i sjov eller bare fordi hun tydeligvis blot havde gået i sine egne tanker. Maíri rystede tankerne ud af hovedet, som han pludselig snakkede elver sprog med blikket rettet på Lumi, som stod ved hendes side. Hun gad slet ikke bruge tiden på at spørger ind til, hvad det var som han sagde, for det var nok ikke noget, som hun orkede at bruge tiden på. "Nej, det gør jeg ikke. Det er kun, hvis jeg har fri, at jeg kommer her. Hvis jeg ønsker at opleve nye ting. Der sker altid noget andet her end andre steder." Fortalte Maíri med et skævt smil på sine læber. Hun havde altid haft det sjovt i Lazura, men så igen, hun havde det altid sjovt de fleste steder og hun sagde ikke nej til den slags ting. Maíri beundrede kort elveren foran hende. Det var typisk den race. Man kunne aldrig lade vær med at beundre dem, da de altid havde noget helt særligt over sig, at man blev fanget af deres skønhed. Maíri havde også en slags skønhed over sig, men det var aldrig helt det samme. Det var ret ofte blot fordi hun var en køn kvinde. 
"Mit navn er Maíri, men de fleste kalder mig Vela. Det er altid det jeg som oftes er blevet kaldt. Folk har nemmere ved at udtale det." Det havde altid været noget hun var vandt til. Det var nu ikke fordi hun kunne se, hvorfor hendes navn var svær at udtale, men hun ville ikke plage folk med hendes navn. Hun tog hvad hun kunne få.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2021 13:06
Draco nikket og smilte dog da hun sagde hans navn han ragtte hånden ud stille og rolige mod henden " hyggeliget at møde dig  Máiri " svart han næsten på trillen tunge og blikket kikket hen mod ræven med de 4 haler den beundrere ham ombart men han tog sig ikke af det  så han vente sig mod  Máiri igen " hmme ja  jeg tænke stor set på det samme jeg var her første gang for 100 år siden " svaret Draco stille og kikket sig rundt tingen den gang og så nu var Andlæres men ellers lignet det sig selv draco smilte til Máiri han kunne næste se på hinden hun var sulten han  sagde blidt " skal jeg inviter dig på noget mad ?" Draco ville ikke være uhøflige på nogle måde hans skind var blødt som Silke og de grønne øjne var næsten som Diamant farve vis man så godt efter han hadet også en grøn mærke  som linget en trækant med gul på draco lod blikket igen glide op af ned af  Máiri igen. hun så godt nok godt ud af et mennske af være han trak stille på skulderen af det. Og vente stadige på  Máiri på at hun skulle svare ham men så kom han stille med rolige til at sige " hvad med din ven han ser ud til at være lidt sulten måske " svaret han med et stille smil på læben også 
Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 09.02.2021 13:20
Maíri så skeptisk på hans hånd, men hun rakte ham sin. Han var nok ikke så slem igen. Hun var ikke sikker endnu, men hvor slemt kunne han være? Ikke slemmere end hende. "I lige måde, Draco. Hvad har fået dig her til byen?" Spurgte hun nysgerrig. Han kunne umuligt være derfra, så måske han havde en grund til at komme dertil også? Hun var i hvert fald nysgerrig og kunne ikke lade vær med at lade hendes øjne fange alle hans kendetegn, mest for at hun ikke ville glemme ham igen, hvis han skulle lave noget ballade. Hun vidste ikke helt om hun kunne stole på en elver. "100 år siden?!?! Vent, hvor gammel er du nu? Må jeg spørger om det? Jeg kan se du er elver, men jeg er normalt ikke omkring din slags." Kom det forsigtigt fra Maíri. Hun ville næppe træde nogen over tæerne. Specielt ikke en elver. De var noget særligt, det vidste hun. 
"Jeg tror ikke jeg kan sige nej til en invitation." Maíri lo kort og sendte et smil, "og jeg tænker heller ikke at Lumi siger nej til gratis mad. Der skal ikke meget til for at gøre ham glad, men det ved du nok allerede." Maíri var allerede overrasket over Draco og hans evner. Der var i hvert fald ikke noget, som kunne få hende til at sige nej, til hans invitation. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2021 14:22
Draco smilte til henden ord hvor gammel han han trak sig på skulderen og sagde med stille stemme mens de gik " tja jeg fylder 301 år snart " svaret han med et grin i stemmen og jeg er ung i forhold til mine Arts fæller " Draco tænke ikke over det på nogle måde at det måske lød voldsomt for en menneske kvinde men i forhold til dem  han boet med var han kun lige i starten af 20ern i Udsenet han lage godt mærke til den under tone hun hadet men smilte bare af det 
" nå vis du ikke er her fra hvor er man så fra?" spurte  Máiri stille og rolige om mens blikket gled op af hendes krop blidt men det holdte han for sig selv daco fandt hurtigt en bod med lidt mad han kikket lidt og tænke sig om det lignet noget brød med fyld i men hvad der var vidste han safølige ikke " jeg tager to tak " Draco raget ud efter brødet og raget det stille ud til  Máiri de to stykker var til hendes lille ræve ven han brød sig ikke så meget om kød han kunne godt spise det men det var ikke noget han var stolt over at gøre når det var  draco så  hvad de kunne lave i mellem tiden måske finde et sted at sidde ned så de kunne spise. Drago tænke måske han var lidt fornaiv men han trode det bedste i folk nogle gang selv om mennsker var en hel anden side af sagden nogle gange de var svære at forstå 

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 09.02.2021 19:00
Maíri nikkede forstående, "Jeg har hørt meget om jer og har i min tid hørt en del. Man kan ikke lade vær med at være imponeret af jer. 301 år er jo mange år for os mennesker." Maíri ville uden tvivl dø før Draco, men hun var også et menneske. Hvis man spurgte hende, var der ingen tvivl om at for hende var hun mere end bare end bare et menneske, men hun var et fantastisk menneske. Maíri lyttede til hans ord og smilede, "Jeg kommer fra Medanien, Vesterdalene. Mine forældre er adelige og ejer vin- og kvægsted, men dem har jeg ikke set i mange år. Nu kommer jeg, hvor jeg har lyst til." Fortalte Maíri uden tøven. Hun savnede dem af og til, men det var ikke længere noget, som sad dybt i hende. Hun levede sit liv og havde det godt, som alting var nu. 
Maíri fulgte Draco til en bod, hvor han købte noget brød med kød i. Han rakte det både til hende og Lumi, som hurtigt gik amok i maden. "Du skal ikke selv have noget?" Spurgte Maíri nysgerrig og kunne ikke lade vær med at overveje at købe for ham, nu hvor han havde købt til hende. "Hvad laver du her i Lazura?" Spurgte hun nysgerrig. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.02.2021 19:23
Draco tænke sig  længe om de hun sagde mens han så ned på brødet " nej jeg undgår helst kød vis jeg kan " svaret han stille og tog sig i nakken  plus det var ikke særlige længe siden han hadet foget noget mad  fra koren af stille fadt han sig et sted de kunne sætte sig mens hans blik så ud på alle de folk der gik forbi dem "ferie " svaret Draco og vente sig mod Máiri det smil på læben  det var sandt nok han var på ferie kunne man sige " jeg er som kriger i mit hjem by men når jeg har ferie så tager jeg ud til de forskellige steder for at se og møde ander ting ind kun elver " svaret han med et grin Draco kunne godt finde noget sjovt at lave vis det var også Ander ting måske en øl eller to  kunne det også være og så danse på korgen 
Draco smille blidt " så jeg kender næsten til det du laver.... " svaret han blidt  han grinte lidt  og puffet drille til henden  han kikket ned på hendes hånd og så lidt på hans enge hånd de hadet samme størrelse hender " hmme ville du med kro koren sener jeg bor der lige pt ind til jeg  rejser videre " svaret han og rømdet lidt i kenderen 
hun virkede skam og virkede heller ikke ond ond som sådan at man kom fra et andet sted var jo en ting men det kunne man ikke altid gøre for han kikket op i lofte og sagde så " du enlige menget smuk " sage han svagt og kikket og lage hovde på skrå mens Draco lavet et varmt smil  

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 09.02.2021 19:49
"Okay, helt forståligt." Slog hun fast og fulgte Draco hen et sted, hvor hun satte sig ned. Hun klappede let ved siden af sig, så Lumi kunne hoppe op og sætte sig ved siden af sig. Lumi gik helt i amok i maden, mens Maíri opførte sig som alle andre mennesker og spiste bollen stille og roligt. "De kan man jo have brug for sommetider. Det er også helt forståligt at man ville lidt væk. Jeg har sjældent ferie, eller måske har jeg altid ferie. Hvad ved jeg." Grinede hun og sendte et smil til Maíri. Kriger, det var ikke ofte hun kunne sige hun havde mødt dem. 
"Hvad mener du med, hvad jeg laver?" Spurgte hun nysgerrigt og så underligt på ham. Hun vidste ikke, hvad han mente og hun ville nok heller ikke blive for fornærmet over det. Hun kunne bare ikke lade vær med at spørger nysgerrigt, da det virkede underligt at han udfra hendes ord kunne regne ud, hvad hun lavede. Det kunne han da umuligt vide? Hans næste ord fik hende til at grine lavt, "Sker da der noget særligt, siden du invitere mig med på kroen?" Måske var der en særlig fest og hvis Maíri var god til noget, så var det at feste og hun elskede det. Det havde hun altid. Maíri grinede lavt, "Mange tak, Draco."
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.02.2021 11:02
Draco så lidt efter tænk som ud men sagde så stille og rolige " altså ar rejse rundt " svaret han blidt mens han så ned på  hendes lille ræv han førte rolige hånden hen mod den og stog den over hovedet blidt Draco hadet ikke noget problemer med hendes skønhed men måske var det mere hende der hadet svært ved hans skønhed dog vente draco blikket den anden vej og kikket lidt mod Máiri med et stille smil på læben da hun spurte om der var fest på koren  " der er vist altid fest på kroen sådan et sted tror jeg " svaret han med et stille og rolige smil på læben det var jo sandt at  der var fest der hele tiden men han håbet også lidt på at invitere hende ud vis hun altså hadet  lyst til en elver som ham måtte man heller sige Draco så på mest de spiste han ville ikke have noget mad overhovet dog kunne han ikke lade vær med at tænke på at han om ikke så længe skulle hjem til Elver dal igen han sukket lidt men strøg hånden over sit lår lidt mens han slappet af dog tænke Draco hvad hans næste skridt skulle være for det var ikke lige nemt  med kvinder syntes Draco det hele skulle helst være på deres måde.Draco tænke så og sagde så " hvad har du lyst tilbage efter " svaret han stille og kikket sig lidt overskulderne   de kunne gå på eventyr på  Draco begyndte at holde af det her kvinde jo mere de snakket men han sagde ikke noget om det men holdte for sig selv 

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 10.02.2021 12:54
Maíri nikkede kort, "Huh, virkelig? Jeg laver nu meget mere end bare at rejse, men det har ingen betydning." Maíri følte sig ikke klar på at afsløre for ham, at hun en en tyv. At hun ikke kunne holde fingrene for sig selv. AT hun havde været skyld i flere døde. Ja, hun var ikke god, men det var i sidste ende noget hun kunne acceptere. Det var mere om andre kunne acceptere det. Maíri kiggede kort væk og nærstuderede omgivelserne. Der var mange mennesker, men det gjorde hende ikke noget. Hun elskede mennesker og havde altid været glad for at skabe nye forhold med mennesker. Hun var en yderst socialtype, hvilket havde været derfor hun altid havde været ret god at have på den tidligere arbejdsplads. Hun var god til at snakke. 
"Jeg siger ikke nej til fest. Planen var ikke at blive her en hel dag, men det kan jeg vel godt." Maíri sendte ham et smil og så mod Lumi ved hendes side, som stadig var i færd med at spise maden, som Draco havde givet ham. Det var nu dejligt afslappende for engang skyld bare at nyde menneske myldret og snakke med andre end gruppen. "Hvad jeg har lyst til bagefter? Hmm...det ved jeg sørme ikke. Har du nogle idéer?" Spurgte hun nysgerrigt.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.02.2021 13:09
 Draco grinte lidt og kikket sig rundt " halo jeg spurte altså først " grinte han i det han rejste sig blidt op han lage hånnden stille frem i mod hende han tog sig ikke af det måske han kunne få hende på ratte spor  vis det var det hun virkede til at have brug for en hun kunne komme til og lære noget af men det måtte tide jo vise Draco stoppet dog stille op på vejen da han fik øje på nogle børn der ikke så ud til at have så meget han  kikket længe på dem " vent lige her et øje blik "  svaret han blidt og støg hende over kinden blidt han gik hen til børne og ragte en lille pose ud " her det er til jer del det mellem jer og få jer noget mad eller drikke" drenge kikke på manden og kikket ned på posen og tænke at han måtte være godt tosset men de smitle så og sagde " tak mester vi gør det med det samme mester " sagde de og løb ned mod gaden mens Draco stille gik til bage til  Maíri et stort smil var over ham " tja så der ikke flere små penge at tænke på " sagde han med et stille smil og så ned i posen lidt der var lige nok til han kom hjem til kroen hvor han hadet lidt ekster. Draco vendte blikket tilbage mod henden og rømdet lidt han vidste ikke hvorfor men hun virkede god nok og mere ind god nok  

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 10.02.2021 13:18
Maíri trak kort på skulderen, "Jeg kan altid finde på noget at lave, men jeg tror ikke en elver som dig er vild med den slags ting, som jeg laver." Fastslog Maíri. Kiggede kort på hans hånd, som han rakte mod hende, men hun tog ikke imod den. Han skulle ikke føle at hun allerede var hans ven, for hun var ikke typen, som kunne knytte sig for meget med folk. Måske bruge dem til sin fordel, men aldrig knytte for hurtige bånd. Maíri gik med rolige og lange skidt efter ham, indtil han pludselig stoppede op og støg hende over kinden før han vandrede hen til nogle børn og gav dem penge. Maíri var kort efterladt med forvirring over at hvad han havde gjort og så eftertænksomt på ham. Hans ord efter han kom tilbage fik ikke til at kommentere på det. I stedet for rystede hun roligt på hovedet, "Jeg ved ikke hvad du har gang i, men du skal altså ikke tro vi allerede er venner." Maíri blev en smule fortvivlet over det og rystede på hovedet, "Du kender mig næppe og jeg er ikke typen, man er venner med." Forklarede hun ærligt. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.02.2021 13:35
Draco smilte bare lidt og trak på skulderen lidt hun virkede til at have brug for en ven men hun ville nok ender det bag efter Draco så lidt spørgerne på hinden som hun sagde det det lød nu mere til hun beskyttet sig selv men han sagde ikke noget men gik bare vider  med et stille og rolige smil på læben " som du ville Máiri " sagde han så stille og rolige måske var det den pluslige berørigen der gjorder hende helt ud af den men han skulle nok gå forsigtit med det han lod blikket glide tilbage mod henden som han hørte musik i byen gaden han kikket rundt " hmme det lader til der er gang i den i byen skal vi kikke på det?" spurte han hende  og begyndte at gå lidt folk danset lidt til musikken mens  ander stod og klappet med Draco tænke at det måske ville være en god ide at byde  Máiri op han ragte hånden ud til henden igen og sagde " skal vi tage en Dans " svaret han med et stille og rolige smil på læben han kunne ikke tror han spurte om det men det gjorder han altså og det var han enlige også gald  for  han fik gjort folk klappet og sang med på sangen  der bliv skubbet til folk vis man ikke var hurtit nok på bene  

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 10.02.2021 13:41
Maíri forstod ham ikke helt. Hvad var det, som gjorde han tog det så roligt hele tiden? Var det bare sådan han var? Var det en elver ting? Det var i hvert fald sikkert at Maíri ikke helt stolede på det. Hun blev en smule skeptisk og sukkede tungt. Hun vandrede bare videre og selvom hun hellere ville gå nu, så var der noget ved ham, som fik hende til at hænge ved. 
Dracos næste ord om at lytte på gademusikanterne var ikke en dårlig ide. Maíri kunne godt lide den slags. Det med folks gode humør og de mange smil. Faktisk elskede hun det. Da Draco bød hende op til dans tøvede hun lidt. Hun vidste ikke helt om hun ønskede at danse med ham. "Okay, så lad gå da." Sagde hun kort og gav ham hendes hånd. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.02.2021 13:54
draco var glad for hu sagde ja til at danse han ville ikke have hun skulle gå bare på grund af det han foldet stille deres hænder sammen mens han lage blidt om livet på   og vente på at kunne komme til at danse med de ander Draco holdet kun øje med Máiris øjne mens for at få hende til at rømde lidt men  han vidste ikke om han gjorder det godt nok. Draco bevæget si tak med klapne og moret sig lidt lidt over det var længe siden han hadet gjort det  et smil bredet sig over hans læber som de svinget rundt i tak "det var ikke så dårlige en ide var " svaret han med et stille smil på læben, draco kunne dufte hende hun dufte godt hans hjerte hammeret lidt men han prøvet at styre sig. hun skulle komme til ham vis det var ikke om vendt han var blivet skuffet nogle par gange han hørte nogle sige " haløj prøv at se hende der med det røde hår sammen med elver manden " Draco svinget stadige rundt det var noget han var vand til der hjemme dog var der nogle gange kastede en fortrylles over festen så folk der kom ude fra bliv svimmel og faldt om eller bare ikke kunne holde op med at danse  der hadet været tid  punker hvor de hadet danset så meget at folk var falde døde om men det var ikke i mens Draco var der det måtte ha været meget langtid tilbage 

Dracos hjerte banekde lidt hurtiger men han holdte sig stadige i ro 

Máiri

Máiri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 170 cm

Siggy 10.02.2021 14:00
De dansede sammen, imens musikken spille lystigt. Faktisk var det meget sjovt, det måtte Maíri indrømme. Det var længe siden hun havde danset sådan og havde haft det så sjovt. Draco var nu også en dygtig danser, så hun klagede ikke over det. Maíri var dog ikke særlig glad for at han kom fortæt på hende. Det var som om hun kunne fornemme at han ville mere end bare det her og det virkede for Maíri, som en alt for stor mundfuld, nu hvor hun var blevet fri for  alt det med hendes familie og bare gerne ville leve sit ejet liv med sjov og ballade. "Nej, det var det ikke" Svarede hun blidt og sendte ham et smil, men da musikken ophørte gav hun slip og trådte et par skridt tilbage. Efter personen, som havde råbt noget omkring dem tøvede hun en smule med det her. "Tak for dansen, Draco, men jeg tror det var det for nu." Sagde hun bestemt og så sig kort over skulderen. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.02.2021 14:10
Draco forstod ikke den pluslige enderigen men han stod stille og lod sig ikke gå på af det man sagde så " du virker så bange ??" svaret han stille og rolige men sagde så bag efter og stod lidt på afstand af henden " det var så lidt " svaret han blidt og kikket over på den mænd han hadet lyst til at kaste dem af pokker til  med hans rodemagie  men han var ikke en ond person overhovet ikke ondt  han tænke lidt og sad og vippet lidt " hmme kommer du til koren sener i aften " svaret han så stille i hop om at hun ville han håbet lidt på hun sagde ja til det for så kunne han gøre sig klar på kroen han sukket lidt måske var det også bedst sådan vis hun ikke ville så ville hun ikke også dan var det han pusted stille og rolige ud og stod lidt rank igen mens han kikket på Máiri lidt han håbet på hun bestme sig for at komme og måske gav lidt efter af lige vel men han kunne jo ikke vide noget somhelst over hovet han ville ikke prasse sig på han tænke bare at det var længe siden han hadet haft det på den her måde over hovet og det skulle ikke ødelægge det  på grund af to mænd der råbte 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 3