Et kort fnys af hån kom frem på de smalle læberene på den højde spinkel mand, som så ned på den mindre fugle dreng
" Er du nu sikker på det min fine ven?" Grinet han kort frem med en hoved rystning
" Din tankegang halter normalt " Svarede han rolig frem, da han mente ordene han sagde. Den højde mand havde aldrig lagt skjule på hans holdningerne eller meningerne til folk og var altid åbne omkring det han sagde. Warring så ned på fugle drengen, som var han en eller anden ubetydelig kakerlak
" Jeps.. jeg magte ikke du skal vær sådan der.. jeg ikke ligefrem i humør til dit pis. " Svarede Warring alvorlig tilbage og lod langsom den fri hånd glide op gennem det halv pjuske hår, mens han så lidt efter en eller anden krage, som kunne underholde Witnere eller havde en undskyld for at flygte fra denne belastende spurve unge.
" Hvad Witnere kan du ikke bare finde Amy ? Eller har hun fortravl med hendes kæreste?" Spurgte Warring kort om, selvom han ikke vidste noget omkring Amy bedrifter da de to var som en hund og kat.
Samtalen gik videre til Ivo, som den højde mand havde fortrudt han havde brat på banen.
" Hmmm er du nu sikker på folk bliver afhængig af det? Det noget man selv vælge om man vil være afhængig af noget.. Ligesom Amet han er afhængig af hans råstyrke" Smilede han blot frem, da han elsket og se Witnere ansigt, når han virkelige skulle tænke sig om, dog vidst han godt den samlingen han kom med ikke kunne samlingen på nogen måde. Selvom Warring elsket at se på bandeleder, som træne, om der var en hemmelig forelsket skjult bag den kolde ydre var ikke til at gennemskue, men dem som kendte til kragernes leder vidst han ikke var blide mod homoseksuel, som lagde an på det store brød. Warring havde fået et par tæske af den bekostning. De lysebrune øjnene så ned på Witnere igen da han snakkede om energi og et bedt smil kom frem på hans læber et smil som kun gav tegn på ballade
" Ej skal vi ikke prøve og se hvor det bær hen? " Svarede han blot måske kunne Ivo give et hjerte stop til den lave bandemedlem, hvis han var en spurv i stede for.
" Så kunne jeg teste om dit fugle hjerte kan klare det " Grinet han halv tørt frem før han skubbet sig frem og ulde i Witnere hår med et resultat af næsetippen dukke ind i håndfalden på ham.
" Undskyld.. tørrede du lige næsen af min hånd?" Spurgte han mens han vænnes med tanken, selvom han ikke kunne mærke noget snot i indre hånden, men ryste kort på hånden og gik hen mod bandens hus.