For ypperstepræsten vil jo helst have noget ud ad den aftale, for ellers vil han mene at han spilder tiden. De lysende gule øjne hvilede sig på Bagludan, som stod foran ham, og Noire tænkte lidt nærmere over aftalen. Han bevæger sig lidt rundt, for at prøve at få øje på denne halvdæmon, så han nærmere kan beslutte sig for om aftalen vil gavne ham eller ej. For en travl ypperstepræst som ham, har ikke tid til at stå og sludrer om noget som ikke omhandler sin egen gud, eller de onde guder. Aftalen forklarer Bagludan, at det omhandler træning af Tanto, som er en af Bagludan's sønner. Fortsat går Noire lidt rundt, før han stopper op foran stor dæmonen. Et særdeles lusket, og grusomt smil spreder sig på ypperstepræstens ansigt under masken, og han lader sine lysende øjne møde dæmonen foran sig
"At træne en ganske ung dæmon..."lyder det en smule overvejende fra Noire, som han løfter en hånd op til sit ansigt, stryger den handskeklædte hånd hen over, som han pludselig også kan høre et eller andet"Bring mig hen til denne halvdæmon, jeg er nød til at se ham med mine vise øjne"lød det bestemt fra Noire. Med sit blik rettet på Bagludan, gik der lidt tid før han pludselig kunne høre noget noget der lød som en person. Men det kom ikke i nærheden af ham og stor dæmonen foran sig. Nej det var som om det kom lidt længere væk fra dem. Et lydløs suk forlod ypperstepræstens mund, som han lod armene falde ned langs siderne. Få mig ikke til at fortryde min ankomst Bagludan...Jeg er en meget, meget travl dæmon med et omdømme at sprede tænkte Noire i det øjeblik hans blik gled rundt på omgivelserne omkring dem. Kunne det virkelig passe, at en respekteret, og loyal præst som ham var nød til selv at opsøge denne halvdæmon, som Bagludan havde nævnt skulle være omkring de 10 - 12 år.