Så hun satsede på at kunne overraskede hende, for at dræbe den frygtelige kvinde. Kvinden hvis navn hun ikke engang kunne huske, for havde hun enlig nogensinde et navn at vide? Amy var ikke sikker, og hun nåede hen til tårnet, lagde hovedet lidt bagover, for at lade hendes grønne øjne betragte det interessante tårn. Aldrig før havde hun været her, men stedet virkede fint nok, nu skulle hun bare gøre klar til et bagangreb på kvinden. Hun greb fat i en af knivene i ben hylsteret, og listede op ad trappen. Da hun nåede de sidste trin, rullede hun hen ad gulvet, i et ganske udmærket rullefald. Siddende på det ene knæ, løftede hun kniven op foran sig, klar til at angribe. Men kvinden var der ikke, og det var underligt og hun rejste sig op. Tænkte lidt som hendes blik gled lidt rundt, passede det ikke med kvinden skulle være her, eller var det mon en fælde. Hun vidste der var et eller andet galt, og derfor var hun også på vagt. Sørgede for at holde øjnene åbne, imens hun vendte lidt rundt, så hun kunne se sig omkring. Tjekkede et hvert hjørne men der var ikke nogen at få øje på. Måske det var spild af tid, at tage herud, så hun sukkede og begyndte at gå ned ad trapperne igen.
Tog et kig rundt i skovens omgivelser, men som hun pludselig skulle til at putte kniven tilbage i ben hylsteret mærkede hun noget hårdt imod sig. Et hårdt skub fra noget bagved hende, som fik hende til at ramme det nærmeste træ"Hvad i!"nåede hun at råbe, imens hun prøvede at opfange, hvad der lige var sket. Men den lyse, halvt spydige stemme var ikke til at tage fejl af. Det var kvinden, og Amy skulle til at løfte kniven op men var ikke hurtig nok. Så kniven ramte hårdt ind i hendes bryst, så hun knækkede sammen. Stod foroverbøjet, og trak kniven ud, for derefter at holde en hånd hen over brystet"Hvis du ønsker mig død, burde du så ikke ramme mit hjerte"lød det flabet fra hende, som hun spyttede kvinden i ansigtet. Hånden holdte hun fortsat hen over det blødende hul fra kniven. Der dryppede blod fra brystet, og Amy var i smerter, men hun stod overraskende nok stædig oprejst og kiggede på kvinden.
"Tåbe...At komme alene herud, en Krage færdes da ikke alene, eller er jeg gået glip af noget"sagde kvinden spydigt, og hånligt imens hun var gået tættere på Amy. Det virkede som om kvinden betragtede kniven, og pludselig rev den ud ad Amy's hånd, for derefter at løfte hendes hoved op, og sendte hende et lusket og tilfreds smil"Jeg er ude efter den halvdæmon du ikke kunne dræbe...Jeg mener hvor svært kan det være"sagde hun med fortsat hånligt, og kynisk stemme, hvorefter hun lod kniven skære ned langst Amy's højre kind. Af instinkt og med smerter, sparkede hun kvinden væk fra sig, og kunne nu stå med blod fra brystet der dryppede, og gjorde ondt, og smerter samt blod fra kinden. Det værste var dog brystet, for kinden så hun bare som noget hun før havde oplevet. Kræfterne blev nærmest hurtigt brugt, og hun havde ikke engang gjort noget. Hun lod sig glide ned ad træet hun var blevet skubbet ind i, og lagde hovedet bagover"Du ved godt, jeg ikke giver op ikk"lød det selvsikkert fra Amy, hvorefter hun puttede et bredt smil frem på ansigtet. Kniven havde kniven, men Amy, havde flere men hun kunne ingenting, hun blødte alt for meget, mistede meget blod allerede. Smerterne tog over, og hun følte det var ude med hende, selvom hun ikke ville indrømme det.