Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 12.11.2006 16:08
Lumicha har gået lidt rundt på palæet før hun fandt et ledigt værelse, hun går ind i det og smiler, det var jo smukt, der var kermin, så skulle hun aldrig fryse igen og en flot og lækker seng. Lu var lykkelig, hun så en kort gang rundt og gik så over til et af vinduerne, og træk gardineerne fra, og så ned, det var lige ned i haven, hun smilte glad, det var et smukt værelse. hun gik over til sengen, der lagde hun nogle få af hendes personlige genstande og forlod så værelset, nu skulle palæet udforskes og gøres rent

*~Arbejder for tiden for Cassa~*
Siggy lavet af Slamse ^o^

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 19.11.2006 19:20
Lu træder ind på sit værelse, hun var godt træt, hun havde været i gang hele dagen, og oven på dagen i går, hvor hun var fuld, så hun havde det ikke lige fremt godt.
Lu satte sig på sin seng. hun trækker langsomt hendes tøj af, og lægger sig i sin seng, hendes ryg var gul og brun, efter alt den arbejde. hun lægger sig langsomt i sengen og falder langsomt i søvn

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 19.11.2006 19:29
Lu vågner efter et par timer, hun har det meget bedre nu, og ville igen gå på opfagelses i Palæet, hun skynder sig at tage en skinne bens lang kjole på og ud af døren

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 16:21
Lu trådte ind på hendes værelse, hun havde kun lige været kort nede i køkkenet for at få noget at spise, køkkenmesteren havde set lidt strengt på hende, men havde også kunnet se at der var noget helt galt. en af de andre piger havde lagt en hånd på hendes pande og sendt hende op i sengen ingen, fordi hun havde jo høj feber og var meget syg. Lu følte sig ikke så syg, hun følte sig bare mest af alt tom. hun følte sig som en tom skal. Lu havde ike andet end den tynde natkjole på, hun kunne ikke holde ud at have andet på lige for tiden. hendes lange røde hår hang bare ned langs hendes ryg, og hendes pandehår var mere klistret til hendes pande end hvad hun selv lige viste. Lu var syg, hun havde høj feber, men der ar ingen der tog sig af hende.
Lu gik over til sin rimeligt store seng og kravlet op igen og lagde sig ned under dynerne.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 16:25
Cassa banker let på døren.. han har talt med køkkenfolkene, hørt at Lu var syg.
Han ser afventende på døren, efter at have banket 5 gange... 5, rolige gange.
Han flytter let en lok af det mørke hår, som hang ind foran ansigtet, som er i en del mørkere glødet stand, end for to uger siden.. de to uger, han har været væk. han har fået mere kullør... smuk kullør...

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 16:29
Lu lå i sengen da hun hørte at der blev banket på "ja" sagde hun bare stille, hun var ikke sikker på at det kunne høres, hun satte sig en smule op i sin seng og prøvede på at rette nogle af puderne, men hun opgav, hun have ikke kræfter til det, heller ikke når hun skulle bruge sin magi.
hun var alt for svag.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 16:39
han hørte det svage svar, inden han skubber døren op.
"Godeftermiddag senorina Lu." siger han med et smil
"Må man komme ind?" han står lidt i døren

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 16:44
Lu hørte stemmen før hun sådan helt fik fokuseret at det var Cassa, men alligevel havde hun svært ved at tro på at det var ham "Cassa,...." sagde hun spørgende "ja kom da ind" sagde hun så og prøvede endnu engang at sætte sig bedre til rette i sengen men var alt for svag, hun var holdt op med rigtigt at spise noget, hun sov ikke rigtigt, og var bare i det hele taget ked af det

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 16:46
han træder ind, bærer en lille fin flakon i den ene hånd.. han lukker døren bag sig, inden han går hen til hende.
"Jeg... har en lille gave til Dem.." siger han med et varmt smil, standser lidt foran sengen

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 16:50
Lu så på Cassa, og opgav ligesom at komme ordentligt op og sidde. hun kiggede på Cassa "en gave??" sagde hun, og hun som var bange for at han ville smide hende på porten for ikke at ha arbejdet i det sidste lange stykke tid

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 16:57
"Nemlig..." han smiler, sætter sig på knæ ved sengekanten, hvilket resultere i at hans arme, hvis de står lodret ud fra kroppen, ville ligge langs madressen.. så høj er sengen.
Cassa holder flakonen frem mod hende.. det er en fin, lille lysseblå flakon, med et underligt, dybgrønt skær.
"Her i er der vand... men der flyder 3 piller rundt." forklarer han med et smil.
"De kan opfylde 3 ønsker.... men de er meget følsomme, så vær 100% præcis i hvad De ønsker Dem.." han tager blidt hendes hånd, lægger flakonen i den

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 17:02
Lu så på flasken og så, så forvirret på Cassa, og lukkede så øjene "jeg kan ikke tage imod sådan en fin gave" sagde hun, men flasken lå stadig i hendes hånd, godt nok havde hun ikke lukket hånden omkring flasken. Lu kiggede på Cassa, lige gyldigt hvad kunne hun ikke få hvad hun ønskede, hun ville ikke gøre andre mennesker ondt, bare fordi hun ville have noget bestemt

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 17:10
"Jeg vil gerne have, at De tager imod den.." han smiler stille.
"De kan ønske Dem, hvad De vil..." han lukker da hendes hånd om flasken.
"Efter signe, kan de piller opfylde et hvert ønske... Bortset fra verdens fred og den slags.."

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 17:15
Lu så på Cassa. hvad havde han gang i?? hun kunne ikke helt finde ud af det.
"hvorfor skal jeg havde den??" sagde hun, spørgende, fordi der var et eller andet der var galt.
"Cassa jeg kan ikke tage imod sådan en gave, jeg..... ved slet ikke hvad jeg skulle ønske mig" sagde hun så, og kiggede direkte på Cassa,
hun kunne jo ikke tillade sig at ønske sig at Cassa forelskede sig i hende

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 17:17
"Jeg syntes, at De har været så meget igennem... Så.. jeg valgte at give Dem en mulighed, for at skabe glæde i Deres liv.." han smiler endnu varmt.
"Og de piller, bliver ikke for gamle... De kan gemme dem så længe De ønsker.." han flytter blidt en lok hår fra hendes pande.

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 18:03
Lu så på Cassa. "jamen jeg kan ikke ønske mig noget" sagde hun så.
jo hun kunne sagtens ønske sig noget, men det hun virkelig ville have kunne hun helt sikkert ikke få.
nogen gange hadede hun den brændende kærlighed hun havde til Cassa,
og efter hvad nogen sagde så var det, det som havde gjort hende syg,
men hun var ikke sikker, og ville ikke tro på nogen

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 18:05
"Det behøves ikke være enorme store ting.." han smiler varmt.
"De kunne jo ønske Dem rask? Men så skal De huske at uddybe, hvad De vil være rask af.. som sagt, pillerne tager det meget bogstaveligt..."

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 18:12
Lu så på ham "jamen jeg ved ikke engang hvad jeg fejler" sagde hun og så på Cassa, og det var ikke løgn, og det med at pillerne tog alting meget bokstaveligt,
gjorde at hun nok på ingne punkter ville turde at ønske noget omkrign at Cassa skulle elske hende,
selvom det var noget hun virkeligt gerne ville have, men det skulle ikke være påtvunget kærlighed.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.07.2007 18:14
"De ved det ikke?" han sætter sig op på sengekanten.
"Fortæl.. har De feber, mavepine og hovedpine? for så er det nok influenza...?" han smiler let beroligende

Lumicha Miguel

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 158 cm

Lu 23.07.2007 18:21
Lu, så på ham, 'åh du skulle bare vide min smukke Mr. Nova' tænkte hun stille for sig selv.
Lu kiggede rundt i værelset "jeg har feber... jeg har ingen kræfter.... og.. ja det er vist det" sagde hun og kiggede igen på Cassa,
for hun viste jo ikke hvad hun fejlede, hun havde det bare ikke godt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Nao, Charizard
Lige nu: 3 | I dag: 9