Visning af antal følgere

Ville du fravælge at se antal følgere på tråde, hvis muligheden var der?

Ja, jeg har det egentlig bedst med ikke at se antal følgere
17%
Nej, jeg kan godt lide at se hvor mange der følger en tråd
83%
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 26.10.2020 13:30
Nu har jeg personligt ikke et problem med det - jeg kan faktisk meget godt lige det - men har efterhånden hørt flere snakke om at de ikke er helt så store fans af, at man kan se hvor mange der følger ens tråd. 

Til det tænkte jeg - hvis der var stemning for det og var muligt - om det kunne være en ide at gøre så man måske kan vælge i indstillinger, at den lille boks, hvor der står hvor mange der følger en tråd, ikke bliver vist for en? Så altså, det er samme princip som med tråde med advarsler på forsiden? ^^

Jeg synes ikke det helt skal væk, for tror også mange godt kan lide det her der, men hvis man nu har muligheden for selv at vælge? :3
Shhh, tænk hvis mor så med!
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Det virker som en rigtig fin ide! 
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 26.10.2020 13:55
God ide at lade det være et valg man kan tage, for personligt kan jeg rigtig godt lide at kunne se det <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Jeg vil gerne have cpr, navn og adresse på mine følgere.
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 26.10.2020 14:24
Hvad Sprutte sagde med et gran af alvor. Jeg synes, det kunne være rart at se, hvem der følger ens tråde, så måske det også kunne være en mulighed at få vist i forlængelse af Ques forslag? Jeg ved ikke, om det har været diskuteret før, eller om det er med fuldt overlæg, at følgere er "anonyme" :3

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg synes faktisk, at det er rigtig fint, at følgerne er anonyme :)
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 27.10.2020 11:40
Krystal kunne det være en ide også at sætte en afstemning på dette forslag? Hvis det er til at lave kodemæssigt? c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Krystal

Krystal

Skaberinden

5890
karakterer

Krystal 27.10.2020 11:45
Afstemning tilføjet på opfordring fra Xenwia! :)
~ Krys ~

Vejby

Vejby

1364
karakterer

Vejby 28.10.2020 09:03
Jeg er så skod til at tjekke om nogen følger en tråd, nok fordi det sjældent er sket ???? men altså, eftersom jeg ikke tjekker op på det, må det betyde, det ikke gør mig noget at muligheden for at se de anonyme følgere er der. Så behold bare det felt, men ja evt gøre det til noget folk kan vælge fra hvis de ikke ønsker at se det.

Jeg er så bare, og det gælder ALT, tilhænger af fravalg og ikke tilvalg, jeg tjekker aldrig op på hvilke ting man kan slå til og fra, så jeg ville nok misse en masse ting, hvis det er ting man skal vælge til. Signatur, følgere, statistikker osv osv osv xD 

Det præcis som med organ donation, folk får sjældent meldt til fordi: det sker kun for naboen, jeg har masser af tid. Hvor imod dem som ikke ville nok hurtigt skulle melde sig fra.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5890
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:34
I og med at det er meget få, der har stemt på mulighed 1, så vil jeg vælge for nu ikke at implementere dette her.

I skal dog stadig være velkomne til at lægge ønsket i forslagskassen, hvis I synes det er vigtigt for jer :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1