Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Livvagt | Snigmorder | Dusørjæger

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 15.10.2020 21:02
Skyerne hang grå og tykke over Nordvik. De havde fulgt Jamie og hans hest, Hugin, siden de var trådt ind i skovens dunkle mørke på den anden side af landsbyen. Ikke få gange havde han tænkt, at regnen snart ville falde; det var trods alt det, den var skabt til og himlen kom sjældent med tomme trusler.

Det skulle dog ikke ske før, at både Jamie og Hugin skridtede roligt igennem Nordviks byport, hjemvendt efter måneder på landevejen. Den så velkendte by lignede sig selv og Jamie bed mærke i adskillelige velkendte ansigter, alle på vej til markedspladsen i de tidlige morgentimer med kurve fyldt til randen med varer.

Jamie gik ved siden af Hugin, hans greb om tøjlerne løse. Hesten prustede fra tid til anden, træt og svedig fra rejsen, og hver gang forsikrede Jamie den med et velfortjent klap. Også han var udmattet. Der var dog fortsat en halv dagsrejse tilbage, forinden de kunne slå sig ned foran pejsen i barndomshjemmet. Desuden ønskede Jamie at købe provianter til den korte tur, der ventede dem, hvormed han fulgte den matte strøm af mennesker.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 15.10.2020 21:17
Usammenhængende drømme, sne der gik hende til knæerne, trods at regn havde faldet nogle dage nu. Eller, var hun over det? Rystende, våd og en krop med feber der greb voldsomt i legemer der skreg efter hvil. Måtte den hvidhåret kvinde kæmpe sig videre, hjem, hun måtte hjem inden Kile tog hendes krop fra denne jord. For det måtte være dét, som der måtte være tilbage for hende i verden. Armen dunkede voldsomt, som stadig var sort og kullet hele vejen op til hendes albue. Håret hang tjavset og livløs om et ansigt, der næsten sugede sig ind i sig selv, grundet den eneste kost længe, havde været i den flydende og blodige form. Det sidste af hendes dæmonblod.

Flimrende lys dansede foran hende, som hun gik igennem porten. Folk lod hende blot gå forbi, og undveg hende som hun kom nærmere. Som var hun pesten der havde spredt sig, det forgangende år.
Hjælp mig” hviskede hun hæst, som hun greb fat i en arm, der var hende i nærheden. Manden kastede hende dog væk, som havde hun brandt ham. “Pas dig selv, jeg har ikke brug for den sygdom du ejer!” hun mistede fodfæstet, og landede i pølen der hurtigt sivede ind i tøjet. Det tøj der ikke længere kunne beskytte hende fra naturen oppe i norden.

Et kort øjeblik, overvejede den unge kvinde blot at ligge sig ned der. Måske så, folk ville for medlidenhed og tage hende hjem til sin familie. Og hun igen kunne blive genforenet, dog ikke i live som hun havde håbet. Men det var bedre, det måtte være bedre end ingen ting.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 15.10.2020 21:32
Jamie skævede over skulderen, da lyden af hvæsende ord nåede hans øregang. For blot et øjeblik forblev han stående og lod de lyseblå øjne betragte scenariet, der udspillede sig for øjnene af ham; den sølle og nedslåede skikkelse, der udmattet lagde sig til rette på den våde jord og overgav sig til sin skæbne. Ingen syntes at ville hjælpe hende og alle skævede de med foragt i deres blikke –

På nær Jamie. I hans blik var der ingen gnister af hverken afsky eller medlidenhed, men betragtede man gadebilledet udefra, så man, at han var den eneste der virkelig…  hende.

Jamies hvide fingre nussede hingstens bløde mule før, at han, i det så vante selskab, skridtede tilbage mod skikkelsen. Det var først, da hans skosåler befandt sig få centimeter fra kvindens næse, at det gik op for ham, hvem hun var under alt mudret og en mørk substans, der lignede blod: Pandora. Visheden viste sig i et øjeblik, som en hævelse af de sorte øjenbryn og store øjne, men der gik ikke mange sekunder før, at Jamies ansigt atter blev til ingen ting.
Han bøjede sig fremad og samlede hende op i sine arme. Planerne kunne vente, konstaterede han, hvorefter han i stedet satte kurs mod den lokale kro.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 15.10.2020 21:44
Hun gispede hæst, som hun mærkede hænder der greb hende og løftede hende op. Var hendes ribben brækket? “Tak” sagde hun ganske forvirret, som øjnene svømmede og kiggede op mod ham. Fingrene, de hvide af dem, dem som stadig var hele. Rakte frem, og gled ned over hans ansigt. Da kom et lille grin fra hendes læber, “Oh jeg ser, jeg drømmer, gør jeg ikke? Jamie Softcreek. Blødekind” mumlede hun, tydeligvis forvirret og feber syg. “Måske drømmer jeg slet ikke, måske er du den engel mor altid snakkede om man så, når kile kom og hentede en. Den, som lå tæt på ens hjerte.” Ordene gav utrolig nok mening, noget de ikke havde gjort længe. 

Så hun lukkede øjnene, og lagde hoved mod hans brystkasse. Duften af sved og - hun var ikke sikker på hvad den duft var, var det tobak? Røg Jamie? Det var hun da egentlig sikker på, han ikke gjorde. Nej, drøm lød ganske rigtigt. Hun kunne hellere ikke være i Nordlandet. Hun havde været i Tusmørkedalen sidst. Så, det kunne simpelthen ikke passe. 
Med den vuggende fornemmelse, af nogen der gik med hende, i deres arme. Gjorde hun tog en dyb indånding, og blot lød sig føre frem. Ingen modstand, ikke at hun havde kræfterne til det. Og ikke flere ord, dukkede frem fra hendes læber. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 15.10.2020 21:59
Da Pandora begyndte at tale i vildelse, så Jamie ned på hende. Hans ansigt bar ikke præg af den forundring og forvirring, han følte, men des mere hun talte, des mere grobund fik de to sære fornemmelser.
Jeg er ikke en engel”, svarede han, hans stemme mørk og lavmælt. Derefter kunne Jamie dog ikke begribe, om der var mere at sige eller ej, hvormed han fortsatte, indtil de nåede kroen.

Kroværten betragtede ham med en tilbageholden skepsis men gjorde ikke modstand, da Jamie fortalte ham, at han ønskede et værelse og en, der ville sætte Hugin i stald.
Ikke lang tid efter trådte han indenfor i et værelse med pejs, dirigeret af den fedladne hushjælp. ”Mad til to”, bad han dernæst, og selvom tonen ikke var en kommanderende en af slagsen, indbød det heller ikke til, at en anden handling skulle være en mulighed.

Jamie lagde forsigtigt, og med en nænsomhed der ikke burde eksistere i hans arme, Pandora fra sig på den bløde enmandsseng. ”Har du ondt?
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 15.10.2020 22:06
Hun vågnede først op igen, da hun blev lagt ned i en seng. Det bløde underlag, hun ikke havde haft adgang til, i længere tid end hun egentlig kunne huske. 
De tågede grønne øjne, som før havde skinnet som de friske bøgeblade der kom frem om foråret. Var nu matte, og indeholde ikke meget liv, som de før havde gjort. Den stadige unge attenårige kvinde, der kunne selv, og ville selv. Der ville kaste sig i slagsmål, følte hun at de trådte på hendes venner eller hende selv. Kvinden der havde været med til, i dyb panik og få hendes nevø til verden. Men hun havde gjort det, og grædt af glæde. 

Forvirret kiggede hun mod Jamie, hun kunne igen ikke genkende ham “Ondt?” Hun lo tørt, og rystede på hoved. “Alt gør ond, alt gør bare så zalans ondt.” Hvæsede hun, gennem dybe og hule vejrtrækninger som var hendes lunger punkteret. Hendes hænder gled ud, og tog fat i ham. Havde han måske blod? Noget han kunne give hende, det kunne dulme smerten, den voldsomme, forfærdelige smerte. “Er du en dealer? Har, har du det som får smerten til at gå væk?” Spurgte hun, og hendes fingre prøvede at lede rundt i hans tøj. Han måtte have noget, bare et eller andet!
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 16.10.2020 12:04
Det var ikke svært for Jamie, at tvinge Pandoras hænder væk fra sig. Der var ikke megen kraft i hende, både grundet hendes generelle statur men også udmattelsen, der hærgede hendes krop. Eller var det sygdom? Jamie sad med sammenkrøllede øjenbryn og betragtede hende eftertænksomt, imens hun vred sig under hans jerngreb; et, han var opmærksom på, ikke skulle gøre hende ondt men samtidig holde hende på afstand, således at han kunne tage hende i nærmere øjesyn uden forstyrrelser.

Jamie rejste sig og skridtede roligt hen til hans sadeltasker, hvori han fandt reb, bundet af skovelverne i Elverly og med magiske egenskaber, der efterlod dem silkebløde mod hud. Det var blandt andet derfor, at han havde betalt i dyre domme for dem; der var ingen grund til at volde mere skade, kunne han undgå det.

Da han vendte tilbage, satte han sig på sengekanten igen. ”Hvad er det, der får smerterne til at gå væk?”, bad han få at vide, hans stemme rolig men ikke lavmælt.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 12:09
Hun klynkede, som en såret trehale unge, da han holde hende på plads, og hun ikke længere kunne lede rundt i hans tøj. Måske havde han ikke hvad hun ville have? Men hvorfor var hun ellers her? Det var normalt kun folk som havde blod, der kunne se på hende at hun var afhængig. Eller andre folk, Nox var også noget hun havde fundet hjalp. 

Hendes øjne lagde sig på ham, da han kom tilbage med reb, og hun kravlede helt op i hjørnet af sengen. Så langt væk fra ham, hvad ville han gøre? Hvorfor havde han taget reb frem? “Jeg, jeg siger ikke noget” hun rystede hoved frem og tilbage, som de matte grønne øjne betragtede manden. “Jeg, jeg lover jeg kan holde det for mig selv. Du, du behøver ikke binde mig.” Hviskede hun, som stemmen blev mere og mere skinger. 
Bare blod, jeg, har brug for blod. Dæmon blod” tungen gled hen over hendes sprukne og hærgede læber, som blikket lagde sig på den sorte hånd, hvor inden hun gemte hånden væk igen. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 16.10.2020 20:00
Jamie syntes ikke at bemærke, at Pandora flugtede væk fra ham i sengens bløde madras. Til stadighed betragtede han hende, de lyseblå øjne ulæselig men så absolut ikke fraværende. I modsætning til så mange andre væsner, kiggede Jamie rigtigt og så ganske uden forbehold. Han så hverken mere eller mindre end det, der blev afsløret for hans blik.

Dæmonblod? Jamie lagde sit hoved på skrå, tilsyneladende eftertænksom. ”Det har jeg ikke”, svarede han, for det var trods alt sandheden. Dernæst rejste han sig og lænede sig frem, henover Pandora, og tvang rebet om hendes ene hånd. Selvom hun kæmpede imod, selvom hun bad ham lade være, fortsatte han lige dele nådesløst og… næsten omsorgsfuldt.

Da Jamie havde fæstnet begge hendes arme og ben til sengegærdet, rettede han sig atter op. ”Jeg går ud og leder efter en helbreder til dig nu”, fortalte han og drejede derefter rundt på hælen for at forlade kammeret.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 20:13
Hele kroppen var begyndte at ryste, og hun vidste derfor også at det var for længe siden, hun sidst havde fået noget af de gyldne dråber. Så da han sagde han ikke havde noget, var lyden der kom fra hendes læber, næsten ynkelige. Som et lille barn, der var blevet nægtet mad fra dens mors bryst. 

Da begyndte mareridtet også, da han begyndte at binde hende fast. Hun slog og råbte, først var hun sur og vred. Ind til det blev tiggende, og bedende men hun vidste også, der var ingen mulighed for hende at undgå det. Hun havde ikke styrken på hendes side, som han tydeligvis havde. 
Nej! Du må ikke efterlade mig!!” Råbte hun hæst efter ham, som han skulle til at forlade kammeret. Tårnede der flettede sig sammen med sveden der drev af hendes bande, håret der klæbede sig fast til de udsultet kinder. “Du, du må ikke efterlade mig sådan her!! Nej, Nej!!” Skreg hun, og rev og sled i rebene, men han gik stadig - og hun ende med at hænge livløst i sengegærdet. Kun de livløse øjne der kiggede stift ud i luften. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 16.10.2020 20:25
Jamie hørte godt de tiggende ord, men gjorde intet for at efterkomme hendes ønsker. Han mærkede heller ikke rigtig et synderligt ubehag ved hele affæren, for… Pandora var syg og havde brug for lægehjælp, og Jamie var, om noget, en praktisk mand. Hans muligheder var udtømt og han afkrævede derfor assistance, hvormed det var det, der dernæst blev hans opgave at anskaffe.

På vej ud annullerede han ordren på mad men bad om anvisning til den lokale helbreder. Han havde været væk fra norden i godt et år, hvormed Jamie ikke antog, at han stadig kendte til dem, der før havde eksisteret i netop den branche.
Kroværten sendte ham afsted med staldknægten som vejviser og Jamie var taknemmelig. Det gik unægtelig hurtigere.

*

Jamie estimerede, at han havde forladt kammeret fire timer forinden, da han endnu engang trådte indenfor. Han havde ingen med sig, men da han satte sig på sengen, forsøgte han sig med et smil. Det lykkes ham ikke rigtigt, men det virkede heller ikke som om, at han rigtig led under det faktum, for end ikke øjeblikket efter var han travlt optaget af, at finde en lille grønlig flaske frem fra sin inderlomme.

Ved hjælp af pipetten dryppede han ti dråber af dæmonblodet ned i Pandoras svælg, hvorefter han så afventende på hende. ”Har du det bedre nu?
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 20:34
Hvor længe der var gået, var hun ikke sikker på. 
Billeder, minder begyndte at glide ind i hendes bevidsthed. Hvordan de var væltet gennem isen som små børn, følelsen af den isne kulde der angreb kroppen så voldsomt, man glemte ikke at trække vejret under vand. Det var sådan det føltes. Hver gang hun tog en indånding, føltes det som om tusind nåle prikkede voldsomt mod hendes lunger. Hendes hals, hendes krop der værkede som kom hun hjem efter en uges jagt i vildnisset. 

Så da Jamie åbnede døren igen, vente hun hurtigt blikket mod ham. Hun så enden ikke hans smil, eller besvarede ikke på det, som hun igen begyndte at rive i rebende. 
Det var først, da han åbnede for den grønlige flaske, at hendes pupiller bredte sig ud, og hun slappede af. Duften var ikke til at tage fejl af. Som en killing der blev tilbudt mælk, åbnede hun munden og lod tungen glide ud. Lappede de ti dråber af dæmonblod i sig, velvidende det ikke ville være nok. Men hun tog det hun kunne få. Hendes pupiller blev større endnu, som hun gik ind i en trance. “Ja” hviskede hun hæst, smerten fortog sig, selvom at sveden og feberen ikke forlod den næsten falde færdige krop. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 16.10.2020 20:54
Jamie betragtede Pandora, hans ansigt atter ulæseligt og vurderende. Han vidste ikke, om hendes tilstand var forbedret eller ej, men helbrederen havde ikke haft megen andet at sige, end at dæmonblodet var altafgørende – og dernæst hvorhenne han kunne skaffe det. Det var som Nox, havde han fortalt med en hovedrysten, men da Jamie ikke havde betragtet ham med andet end sammenkrøllede øjenbryn, havde han stoppet sit foretagende og berettet om et nærtliggende bordel, hvori han kunne skaffe det, han søgte.

Ved du, hvem jeg er?”, spurgte Jamie, hvorefter han gemte flasken væk og rejste sig op for at løsne rebene. Hans fingre arbejdede effektivt og da det omsider var væk, pakkede han det væk i sadeltaskerne for endnu engang.

Har du stadig ondt?” 
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 21:00
Hvem han var? Hendes bryn krøllede mod hinanden, som hun mærkede hvordan han løsnede rebende omkring hendes håndled. Det var ikke fordi de havde efterladt brandmærker, som de normalt ville gøre. Men hun lod stadig sine fingre glide rundt omkring dem, da der stadig var en summende følelse af, at han havde efterladt hende bundet så længe. 

Hendes blik svømmede, som hun betragtede ham igen. Jo, havde det virkelig været sandt? “Er det virkelig dig Jamie?” Spurgte hun endelig, usikkert og forsigtigt. Mest fordi hun ikke turde at håbe, hvor mange gange havde hun ikke set Fayne for sig, men derefter måtte erkende at dæmonblodet havde fået hende til at hallucinere.
Ja, det er som om hele min krop brænder” mumlede hun, og lo hæst som hun prøvede at rejse sig i en bedre stilling i sengen. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 16.10.2020 21:18
Jamie betragtede Pandora med et halvforvirret blik, der dog hastigt svandt ind og blev til ingen ting. ”Det er mig”, bekræftede han, om end en anelse forundret over, at det overhovedet var nødvendigt for ham at forsikre den så velkendte kvinde om.

Dernæst skridtede han tilbage til sengen, hvorpå han satte sig, stadig eftertænksom ved hele den miserable affære. ”Har du brug for en helbreder?”, spurgte han, for det var ganske enkelt ikke muligt for ham selv at bestemme, om det ville være en god idé eller ej. Desuden måtte Jamie også erkende, at han var nysgerrig på, hvordan Pandora var endt med at blive afhængig af den sorte substans.

Jamie betragtede hende afventende, tilsyneladende ligeså tålmodig som et bjerg. Han huskede ikke sidste gang, at de havde set hinanden. Kun dengang Fayne og Pandora var faldet igennem isen; kulden, hans følelsesløse hænder, panikken…
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 16.10.2020 21:23
Hendes fingre gled frem, som han nærmede sig - trak sig kort tilbage, inden hun fortrød og lagde dem mod hans kinder. “Bliver bare nød til at være sikker, min hjerne han snydt mig så mange gange” mumlede hun, og hostede, i hendes slidte ærme og lænede sig mod væggen. “Du kender det, kan du huske, den gang en storm overraskede os, og du blev så feber syg fordi du nægtede at lade mig give dig mit skind til at holde dig varm?” Mumlede hun og rystede med et skævt smil på læberne, over det korte glædelige minde der gled gennem hendes tanker. 

Da han spurgte om hun havde brug for en helbreder, rystede hun på hoved, selvom det var løgn. Hun havde nok brug for en, men hun stolede ikke på nogen længere. Hun var blevet snydt for mange gange, af vampyren i Dianthos, af dæmonen ude for Norvik. 
Det okay, giv mig noget tid. Så kan jeg komme videre. - tak” mumlede hun og lukkede øjnene for en stund. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 17.10.2020 20:54
Jamie brummede bekræftende men forholdt sig dernæst tavst. Jovist, han huskede det stadig og til trods for, at feberen havde ladet ham se monstre, han end ikke anede eksisterede. Dengang havde han dog været et barn og nu var han en voksen mand. Han vidste bedre. Han vidste, at der ganske rigtigt fandtes monstre men at de var endnu værre end dem, hans underbevidsthed havde malet for hans indre blik.

Hvor skal du hen?”, lød det pludseligt efter en kort rum tid med tavshed mellem dem. Jamie så en smule overrasket, faktisk grænsende til mistroisk, ned på Pandora, som forstod han ikke rigtig, hvad hun havde sagt. ”Du kan ikke rejse i den der tilstand”, konstaterede han derefter og så hurtigt, at Pandora end ikke havde haft tid til at svare. Jamie rystede på hovedet og rettede sig op i sengen, hvorefter han rømmede sig.

Vi skal have gjort dig rask igen. Så kan du rejse videre bagefter.” Jamie klappede Pandoras knæ, hvorefter han rejste sig. Der var trods alt ikke mere at snakke om, men mange opgaver der skulle løses. Nok havde de ikke set hinanden i mange år, nok var mange ting hændt siden men… kvinden var familie og Jamie var loyal indtil knoglen.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 21:19
Han havde nok ret, men det gjorde hende stadig irriteret hvordan han passede på hende. Han kunne da bare lade hende være! Hvis han bare havde efterladt hende, så havde kile kunne gjort en ende på det hele. Hvad hun ikke ville gøre for, bare ikke længere at tænke over hvad der var sket over de sidste fem, fire år? 
Jeg vil hjem - sige farvel, du ved?” Hun fnøs “Se min nevø, han må være hvad, fire år nu?” Mumlede hun en anelse opgivende, og lod derefter hendes øjne der langsomt var ved at klare op, hen mod ham. Han var blevet større end sidst hun havde set ham. Gad vide hvordan de fire år havde været mod ham, for det var vel der omkring de sidst havde set til hinanden.
Hm... hvordan går det med Jaspar?” Spurgte hun i stedet, i håb om at de kunne snakke om noget andet. For Pandora vidste også nok, man kunne ikke diskuterer med Jamie. Hans stille måde at være på, hvor han så sikkert bare ville gå sin vej i stedet.  
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 17.10.2020 22:48
Jamie syntes ikke at reagere på Pandoras ord – i hvert fald ikke udadtil. Hvad der dog begyndte at rumstere indeni ham, var en storm sammenlignet med alt det udtryksløse i hans ansigt. ”Sige farvel?”, gentog han, hvorefter de sortblå øjenbryn krøllede sig sammen i midten af hans pande og de lyseblå øjne blev næsten… irettesættende.

Jamie rejste sig fra sengen og rystede på hovedet. ”Det er ikke din tid endnu”, mumlede han, for han havde gjort sig til dommer før Kile. Pandora kunne ikke forlade Nordlandet endnu, end ikke for i stedet at genforene sig med sine forfædre. Hun var stadig ung, hun havde familie og potentiale. Det var alt, Jamie behøvede af grund –

Og så elsker du hende. Hun er som din søster.

Jaspar har det fint. Jeg har været bortrejst i knap et år nu, men han klarer sig. Jeg har ting med hjem til ham.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 17.10.2020 23:34
Der er så meget du ikke længere ved Jamie, hvis du vidste hvad jeg havde gjort, hvad der er sket - ville du måske ikke længere være enig. For det føles som min tid er kommet. 
Fingrene dansede derfor også ganske uopmærksom hen over hendes sorte hånd. Hånden der lignede, den var blevet stukket ind i rasende flammer og ædt huden op. Som havde hun stukket hånden ned i tjære og det langsomt var størknet. Ja, hun havde efterhånden hørt mange måder at beskrive, hvordan hendes hånd så ud. 

Et smil fremtrådte dog på det trætte og indtørret læber, som han nævnte Jaspar, eller i det mindste efterkom hendes ønske om at snakke om noget andet. 
Selvfølgelig klare han sig, han har haft verden bedste storebror” lo hun, og fortrød med det samme som hun begyndte at hoste. Hendes arm lagde sig omkring brystkassen, der føltes som om den var ved at hendes lunger var ved at gå op i flammer. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0