Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 05.10.2020 20:44
Vinden var begyndt at blive køllige igen, da den varme sommer var ved at forsvinde. Det var ikke fordi vejreskrifte temperaturen gjorde den unge vampyr noget. Det var mere solens stråler, som hurtigere forsvandt fra himlen, det var nok det Ciara kunne lide ved efteråret og vinteren sæson.  

Vampyren var kommet til den lidt mere sydlige del af landet. Det var ikke fordi Ciara ikke følte sig tilpas i Medanien, den tunge duft af vareulv lå tungt for Ciara, selvom han ikke havde mødt nogen endnu. Dog da regnen brud lige så rolig ud, så vampyren gik ind på værtshuset i Fredskilde. 

Inde på kroen kunne den hvide håret vampyr mærke varmen hurtig kroens varmen mod hans kolde hud, der gik ikke længe før Ciara kom op til baren, hvor krofatteren stod med et glas i hånden og tørrede det af. " En flaske dyr whisky tak. " Sagde Ciara rolig tone. Alkohol var ikke noget problem for den erfaren festeglad vampyr, der tog fat om flaskehalsen på whiskyen krofatteren kom med. Den ravgyldne farve fra whiskyen, blev langsomt hældt op i et glas, mens de isblå øjnene langsom iagttog de forskellige mennesker. Det var ellers en ganske rolig aften for den festelig vampyr. 

Hannah Hall

Hannah Hall

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Hannah var endeligt ved at vågne efter den lange nat hun havde haft. Der havde været kæmpe fest på kroen aftenen inden og det var blevet lyst før Hannah var listet op på det værelse hun havde lejet. 
Det var blevet hen på eftermiddagen før hun vågnede igen, hun var gået ned i kroen og mens hun sagde og spiste havde hun bemærket at der sad et par store herrer og diskuterede højlydt om hvem der havde den højeste mængde guld. Da hun var færdig med at spise gik hun over til de 2 mænd og spurgte om hun ikke måtte slå sig ned. De to mænd forklarede at de selvfølgelig ikke kunne afvise sådan en smuk kvinde og fandt en stol til hende. Hun havde siddet ved dem i nogle timer, snakket, spillet kort og drukket for deres penge.
Hannah var dog begyndt at kede sig noget så groft for de to mænd havde vidst drukket fra tidlig morgen, i hvert fald var den ene af dem faldet i søvn ved bordet og den sad og plaprede løs, dog mest til sig selv. Hannah havde da også fået en god mængde alkohol, selvom hun havde holdt en smule igen pga aftenen før, men hun følte sig knap nok beruset.
Hannah kiggede op i baren, der sad en mand i baren, Hannah havde ikke set ham komme ind. Af en eller anden grund fangede han hendes opmærksomhed. Hun lukkede helt af for den fulde mand ved siden af som vidst nok var i gang med at forklarer noget om en steg han engang havde spist, og sad bare og studerede manden i baren. Da hun hørte at han bad efter en dyr flaske vin blev interessen i ham for stærk og hun rejste sig for at gå op i baren.
Hun vinkede til krofatter og sætte sig ved siden af manden. "Det sædvanlige", sagde hun til krofatter og vendte sig "Hej, jeg hedder Hannah", hun smilte til manden ved siden af hende. Hannah kunne godt lide at være ligefrem og direkte. "Og du er?"
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 05.12.2020 20:11
Kroen var halv fuldt med menneske, da vampyr kommende ind på kroen, de isblå øjnene skimlede efter noget selvskab, dog var de folk, der allerede var inde i på kroen fulde. Glasset som havde den ravfarvede af whisky visende sig at være mere interessante for denne vampyr. Ciara tog glasset langsom op til munden, da han måtte smagende på de vare han havde købt, før hans ellers stilhed blev brudt af en fin kvinde stemme. 

De isblå øjnene så mod Hannah, som havde opsøgt ham og det var heller ikke nogen hemmelighed han var en livsglad vampyr, som ofte fandt sig et selvskab nu havde denne unge kvinde blot kommende til ham. " Hej Hannah" Svarede han med en rolig stemmen, før han tog en tår af whiskyen og stillet glasset fra sig. " Mig en ære, jeg er Ciara DeLavn" fortalte han blidt frem, før han vendte sig mod kvinden ved han side. Han lod hovedet vippede lidt til den ene side, da han studere Hannah " Kommer de tit her Hannah? Jeg er lang vej fra. Er ude på en af mine eventyr " Fortalte han rolig frem og smilede til hende, mens han skubbede det lange hvide hår tilbage om på ryggen igen. 
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 05.12.2020 20:11
Kroen var halv fuldt med menneske, da vampyr kommende ind på kroen, de isblå øjnene skimlede efter noget selvskab, dog var de folk, der allerede var inde i på kroen fulde. Glasset som havde den ravfarvede af whisky visende sig at være mere interessante for denne vampyr. Ciara tog glasset langsom op til munden, da han måtte smagende på de vare han havde købt, før hans ellers stilhed blev brudt af en fin kvinde stemme. 

De isblå øjnene så mod Hannah, som havde opsøgt ham og det var heller ikke nogen hemmelighed han var en livsglad vampyr, som ofte fandt sig et selvskab nu havde denne unge kvinde blot kommende til ham. " Hej Hannah" Svarede han med en rolig stemmen, før han tog en tår af whiskyen og stillet glasset fra sig. " Mig en ære, jeg er Ciara DeLavn" fortalte han blidt frem, før han vendte sig mod kvinden ved han side. Han lod hovedet vippede lidt til den ene side, da han studere Hannah " Kommer de tit her Hannah? Jeg er lang vej fra. Er ude på en af mine eventyr " Fortalte han rolig frem og smilede til hende, mens han skubbede det lange hvide hår tilbage om på ryggen igen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1