Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 01.10.2020 19:44
Baghera tog sig til maven som han kom til sig selv efter at blive teleporteret "Aldrig.... Gør det der... Igen" mumlede han let for sig selv som han satte sig på hug og støttede med den ene hånd til jorden. Han var svimmel, var det sådan det føltes at teleportere? I så fald, så ville dette blive både første og sidste gang det skete. Langsomt kom han til sig selv og kom på benene igen og rettede blikket mod Nyssa "Okay... Inden du siger noget... " sagde han og tog sig til maven "Så tænk dig om... Inden du gør det" kom det fra ham, nærmest som en trussel. Ikke at der lå noget bag, for det var en fuldkommen tom trussel. Hans blik rettede sig mod søen og skævede til hende med et kækt smil, som han begyndte at løsne det klæde han havde omkring livet og lod det falde til jorden bag ham " Så kom" sagde han inden han gik mod søen uden så meget som at skænke Nyssa en tanke. 

Bevares vandet var ikke det varmeste, men det rørte ham sådan set ikke, på trods af han var vandt til Rubiniens varme strande og søer. Langsomt gik han længere ud, kun lige til livet som en start, før han vendte sig mod hende "Det er næsten en skam at du skal til at vaske alt det blod af..." sagde han med et lettere opgivende suk. Baghera vidste godt, det nok ikke var det praktiske at gå rundt i når man var inde i hovedstaden, men på denne tid måtte det være begrænset hvor mange der var i gaderne. let lod han sig synke ned og fik hovedet under vand. Da han igen kom op var hans hår faldet ned foran hans øjne og han var næsten ikke i stand til at se noget. Med et let kast med hovedet og lidt fingerfærdigheder, fik han det fra ansigtet og han sukkede. Måske han trængte til at få taget noget af længden? Naaah, det kunne ikke komme på tale. Desuden var det noget af det der var hans kende tegn, for hans hår var typisk sat i noget der mindede om en manbun, dog havde han smidt snørren og lod det hænge løst for en gangs skyld. 

Et kækt smil bredte sig på Baghera's læber som han betragtede hende "Altså... For min skyld kan du også bare beholde den øverste del på, så kan den også blive vasket lidt... Jeg skal nok flå den af dig alligevel" sagde han og trak let på skuldrene og holdt det kække smil. 
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 23.10.2020 19:36
Nyssa kunne næsten ikke lad vær med at smile, af hans reaktion på teleportering. Ingen havde endnu importeret hende i forhold til at kunne håndtere det. Nogen lidt bedre end andre. 

Hun var tavs til, han kom lidt til sig selv og sagde så mere blidt. Nyssa havde ellers lyst til at drille ham. Yderst meget. Baghera, som han før var en mand der havde en meget stolt rygrad, som det så ud til han stadig havde. Han var nok ikke stolt af vise hende denne side. Nyssa var dog ligeglad. ”Du vil måske ikke hjem igen?” spurgte hun lidt drillende. Det kunne tænktes at han blot ville finde hjem herfra. Det kunne dog være vanskeligt, når han reelt ikke rigtig vidste hvor hun havde ført ham hen. Hun smilte lidt for sig selv. 

Nyssa måtte bide sig i læben, som han atter blev nøgen. Han var i sandhed en velskabt mand. Nyssa smilede og svarede ”Jeg kan da godt stå her lidt, imens du bliver våd” og hård tænkte hun. Imens han forsvandt i vandet.

Nyssa betragtede ham, som hans hår og krop, glisede i mørket på en meget sensuel og fræk måde. Hun nød bestemt synet og lage hellere ikke skjul på, at hun betragtede ham og fandt ham tiltrækkende.
Nyssa smilede, som han nærmest ville rive hendes tøj af. Samtidig kom et tilfreds smil på hendes læber, han ville have hende – eller det gav hans ord udtryk for.

Hun smilede og sagde ”Hvad nu hvis jeg vil være lidt kostbar og stå her lidt længere” spurgte hun drillende. Og begyndte hun at klæde sig af det blodige tøj. Nyssa var helt nøgen, det var primært hendes ansigt, hals og arme der var smurt ind i blod. Resten af hendes krop var lys og ren og overraskende næsten ingen ar eller tegn på større kampe. Det lå ikke til Nyssa, hun var den snedige stille dæmon, kujon ville nogen nok sige. Hun var ligeglad, hun var i live.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 05.12.2020 11:23
Baghera’s mave var efterhånden ved at være faldet til ro efter teleporteringen. Aldrig havde han i sine over to tusinde år, troet at noget så ”simpelt” som teleportering ville have sådan en effekt på ham, men der var formentlig sådan de fleste reagerede, det var i hvert fald det han bildte sig selv ind for ikke at miste den smule værdighed han endnu havde tilbage efter den tur.

Baghera’s mørke blik faldt på Nyssa og han hævede et øjenbryn ” Fortsæt med at give søde små trusler, Nyssa… Du ved du får røven på komedie unge dame” sagde han med et kækt smil på læberne. Ganske vidst var Nyssa ældre end ham, men han så ældre ud, måske et sted i tredive? Hvad vidste han. Han havde bare overtaget kroppen, da han mistede den forrige og egentlig var han godt tilfreds md hvad han havde fået fingre i. Når alt kom til alt, ville han nok ikke være i stand til at krølle et hår på hendes hoved, plus han inderst inde gerne ville hjem, før eller siden.

Da han kom op af vandet, blev blikket rettet mod hende ” Mhm, du kan sikkert lide tanken… Mig våd, huh?” sagde han som han holdt sig dækket af vand til solar pleksus. Han vidste godt hvad hun var ude på, men hun måtte godt lide lidt mere. Som hun igen talte begyndte han at bevæge sig mod det lave vand ” Kostbar? Hold kæft, du vejer jo ingenting, jeg kan løfte dig som var du en fjer” sagde han efterfulgt af et kort fnys som han kom helt op af vandet.

Han fik et nærmest dyrisk smil frem på læberne som hun klædte sig af ” Havde du spillet kostbar… Havde du beholdt tøjet på… ” sagde han, stadig med smilet på læberne som han kom helt op til hende. Hun var som gift i hans urtete, men han elskede hvert sekund. Uden tøven rakte han ud efter hendes ene arm for at hive hende ind til sig ” Kom her” sagde han, nærmest brummende som han så ned på hende.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 05.12.2020 17:09
Nyssa tog hans tavshed som et ja, at han ville hjem på et tidspunkt. Mødtes de flere gange og teleporterede ville det blive bedre, gang for gang. Nyssa gjorde det selv flere gange dagligt og derfor vant til det, hun kunne dårligt huske hvordan det var de første par gange.

Nyssa grinte ”Åh Baghera, kender du mig slet ikke, jeg elsker jo at få et par kærlige dask” svarede hun igen. Nyssa havde alligevel prøvet slag der var hårde, og ikke helt. Zane slag i hendes mave, som hans sadistiske nydelse var ny for hende. Hans følelser overmandende hende. Endnu hun havde ikke helt gjort op med sig selv om det faktisk var behageligt eller ej. Uanset så måtte Baghera gerne slå lidt til hende, det tog hun næppe nogen skade af.

Hun smilede ”Selvfølgelig, en mands krop fremstår altid mere tiltrækkende ved at glinse og fremhæve de forskellige afmærkninger” svarede hun roligt. Nyssa lage bestemt ikke skjul på hvad hun kunne lide, og hvad hun indtil videre kunne se af kroppen, nød hun bestemt synet af den. Nyssa havde set den tidligere og var bestemt ikke skuffet, at se selv samme krop bare våd, det ville bare være bedre. Nyssa rystede kort på hovedet og grinede samtidig. Den mand, men hun elskede ham for at være, på mange områder som hende. Så drillende og provokerende. Hun slikkede sig kort om munden, som hele hans krop kom til syne. Det var et bestemt et syn for guderne.

Nyssa lage hovedet på skrå. Han havde nok ret i og for sig, men alligevel nærmede han sig hende og ikke omvendt. Nyssa fik præcis det hun ville have, ham hen til hende. Nyssa lod sig rive med ham, som han tog hende i armen. Baghera om så ville det eller ej, kunne han ikke modstå hendes provokerende og charmende sind. Hun smilede til ham, og svarede ham drillende igen ”Og alligevel fik jeg dig til at blive våd og komme til mig” Nyssa formåede at provokere, som andre ikke truer at gøre. Slet ikke mod en som Baghera, men hun kendte manden og var bestemt ikke bange for ham.

Nyssa vendte sit blik mod ham og løftede sig en anelse op på tæer, så hun nemmere kunne plante et kys på hans læber.
Aramis

Aramis

Lejemorder - Lejesoldat

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2577 år

Højde / 192 cm

Nyxx 07.01.2021 15:32
En dyb brummen kom fra Baghera som hun talte ” Det er jeg ikke et sekund i tvivl om, Nyssa” sagde han med et kækt smil på læberne. Han vidste at hun havde været udsat for en del og hvad der foregik oppe i hendes forskruede kvinde hjerne, ville han sikkert ikke være i stand at sætte sig ind i det. Han selv var ikke meget anderledes, han kunne også holde til at få lidt klaps, men modparten skulle forvente at få tilbage og kunne de ikke klare det, skulle de nok have tænkt over det, inden de slog.

Baghera himlede kort med øjnene ” Og her troede jeg, at det var mig der var den sleske af os. Hør dig selv” sagde han med et grin i stemmen. Han drillede hende. Dog ville han lyve hvis han sagde han ikke havde det på samme måde, for vand gjorde bare et eller andet ved en krop, mand eller kvinde var fuldkommen lige meget. Tøjet på eller ej.

Da han kom op af vandet, gik han ret målrettet efter hende og viftede med hånden som hun igen talte ” Yada, yada, yada. Ti kvinde” sagde han og brummede som han stoppede da hun stillede sig op på tæer. Let lænede han sig ned mod hende med et kækt smil på læberne, før han lod deres læber mødes og han gjorde klar til at samle hende om i armene. En arm under hendes ben og ved hendes ryg. Let trak han sig da fra kysset og så på hende med et kækt smil som han løftede hende op og begyndte at gå mod vandet ”Gamle heks” sagde han og kluklo ganske kort inden han lænede sig in over hende og kyssede hendes pande, som han gik mod vandet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1