George 11.11.2006 12:10
George kommer gående ud af palæet. Han har haft en tjener oppe for at hente noget af grejet på værelset, så han kan gøre sig klar til i aften. Han synes, det er fjollet, men han er nødt til at følge traditionen bare en smule - til ære for sine afdøde forældre.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:18
Jerik kommer gående med en mindre pakke i armene. Han stopper op da han først nu finder ud af hvor han er på vej hen.. Du godeste..! Han ser sig nysgerrigt omkring i gårdspladsen. Og hans blik stopper da han får øje på George. Han kigger beundrende på hans tøj. George 11.11.2006 12:22
Tjenerne, der har hjulpet George emd de ting, han skulle have, kommer nu ud ad døren hver med favnen fuld. George bukker for Jerik."Goddag, den herre! Tager jeg meget fejl, hvis jeg antager, De kommer med det stof til miss Flora, jeg har bestilt?" Han smiler venligt og ser så på tjenerne. "I kan bære tingene til huset på hovedgaden. Det opført i victoriansk stil!" De nikker og skynder sig af sted, og George ser på den fremmede med et smil, der er langt mere roligt end han er.

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:25
"Øhem..Øeh..Ja Hr..Det er mig." Han bukker høfligt, men klodset på grund af pakken, tilbage. Jeriks øjne hviler på Georges jakke.(eller hvad det nu er han har udenpå med det der mønster.) Han slår et forsigtigt slag med halen. George 11.11.2006 12:28
((Skødefrakke, ja ^^))"Pragtfuldt!" Han ler mildt og trækker så meget luft ned i lungerne, han kan. Han glæder sig som et lille barn til juleaften.
"Flora er en prægtig kvinde! De må endelig hilse på hende, hvis hun er vågen ..."

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:30
"Det skal jeg gøre Hr.." Han nikker stille, men bliver stående.. "Det er en flot skødefrakke De har Hr. Et udsøgt stof."( siger han som han får alt slags tråd til at følge hans mindste vinke.. xD )
George 11.11.2006 12:32
Han smiler og stryger hånden over et ærme."Ja. Den er fra min fars tid! Dengang vidste man, hvad man lavede ...! De syr måske selv, eller bringer De bare varer ud?"

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:34
"Jeg laver lidt af hvert.. Jeg kan få trådene i stof til at følge mit mindste vink..En behagelig gave, som man sjældent kan udnytte.." Sagde han forklarende.. George 11.11.2006 12:37
Han trækker munden ud til den ene side og holder hånden om hagen, pegefingeren over munden."Jaså? Hvor.. belejligt! Hør, De har et job, kan jeg se!? Jeg søger nemlig selv dygtige arbejdere i en forretning, jeg har i sinde at åbne snart. Jeg har et ringe udvalg indtil videre, men med dygtige medhjælpere, ville forretningen gå strygende!" Han smiler og slår ud med armene. "Naturligvis ville vi diskutere mere end blot en almindelig post - hvad kan vi finde ud af sammen - lige så vel som lønnen!"

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:39
Han glor måbende på George.. "T-tilbyder De MIG et job..?" udbryder han lamslået.. George 11.11.2006 12:40
Han ler mildt og bukker elegant."Hvis De ville gøre mig den ære? Vi kunne eventuelt snakke partnerskab?"

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:42
Han er lige ved at tabe pakken, men tager sig så endelig sammen og lukker k*ften i.. " Det...Det vil være mig en stor glæde Hr...!"Han smiler stort, og hans hale svirper glad.. George 11.11.2006 12:46
Han smiler glad - lettet over at få karierren skudt hurtigere i gang, så han kan være i stand til at forsørge sin familie. Han rækker højre hånd frem."Sir George Gallagher," siger han og glemmer helt, Jerik må vide det, da han har afgivet sin ordre om stoffet ...

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:49
Han smiler, og tager imod hånden. "Jeg kender godt Deres navn er Gallagher.. Mit navn er Jerik Themis.." Han gav et kort buk idet han rystede Georges hånd, som det sig hør og bør..( LOL mini og gigi giver hånd..; Jerik; 137 cm og 17 år..! xD )
George 11.11.2006 12:52
((Hehe tror du har givet ham en meter for meget ;P))George lægger sin frie hånd oven på Jeriks med et smil for at tilkendegive sin velvilje overfor ham, samt det faktum, at han ser dem som ligemænd med en forbindelse til hinanden.
"Hvis De ville komme til brylluppet i aften, kunne vi aftale en tid i næste uge at diskutere forretninger, for faktisk har jeg lidt travlt lige i dag." Han smiler stadig glad.

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 12:55
Han nikker og ser på deres hænder. " Det vil være mig en glæde. Og jeg forstår godt hvorfor De har travlt.. Det er jo Deres store dag i dag.." Hvor utroligt.. Det er ikke til at fatte..(gjorde jeg vidst også xD )
George 11.11.2006 12:57
"Mange tak, mr. Themis ... Jamen så vil jeg smutte; jeg har en masse, jeg skal nå!" Han slipper den andens hånd og bukker til vandret. Vil gå lige efter at have sagt farvel, hvis ikke Jerik har mere at sige.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 13:01
"Forståeligt.. Vi ses i aften Hr. Gallagher." Han smiler og giver et lille vink med halen..Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 11.11.2006 13:20
((iorden ^^ kender jeg selv kun alt for godt..))Jerik ser ldit efter ham, og går så muntert fløjtende op i palæet.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1