Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 03.09.2020 22:26
Will, der øjensynligt var den smukkeste mand i Dianthos, så op og lo højt. Hvad hans dybe, brune øjne havde fundet, var nemlig ligeså kaotisk et syn, som han selv måtte være for den anden; dækket, fra top til tå, af gråt stenstøv stod Pax nemlig og stirrede stift frem foran sig. Det eneste, der i grunden afslørede, at Pax var sig selv, var de nu tofarvede øjne; det ene samme farve som hele resten af ham, gråhvid, det andet en mekanisk-bronze et af slagsen.

Og så var der naturligvis det faktum, at Pax så absolut ikke kunne se det morsomme ved hele den miserable affære. Dét var også ret typisk Ulven.

Du ved godt, at du ser lige sådan ud, ikke?”, lød det mumlende fra ham, hvortil William atter måtte begynde at le. Dernæst begyndte manden at hoppe op og ned, alt imens han hujede over at se, hvordan støvet bevægede sig i en tyk tåge omkring ham. Som et frygteligt barn, tænkte Pax, hvorefter han himlede med øjnene, og begyndte sine lange skridt tilbage mod sit kammer.

Da han nåede ind i det lette mørke, gravede han hænderne ind under uldtæpperne, hvorunder hans fingre lokaliserede tre krystaller. Det var i deres bløde lys, at Pax begyndte at vaske sig.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.09.2020 13:11
Jeg forstår ikke hvad jeg skal bruge det her til?” Mumlede en stemme hvor glæde var forsvundet, hendes blik - trods ordene, var fæstnet mod det brune papir der var knuget ind i hendes rystende hånd. Blækken som var blevet brugt, var stadig let fugtigt - og hun mærkede hvordan at det sivede ind mellem hendes tommelfinger. Noget der ville efterlade hendes tommelfingertryk på pergamentet. Du troede virkelig at du var den eneste i hans liv? Spørg om ham Juno. Det kunne betyde mange ting, om mange personer. Men følelsen der havde lagt sig i hendes mave, den var ikke til at tage fejl af - hun vidste hvad det drejede sig om. Og selvom hun burde være et større menneske, og huske at hvad der var ens fortid, ikke nødvendigvis betød at det også var ens fremtid. 
Men, betød det så stadig ikke at hele deres grundlag var en løgn? Hun sank langsomt det mundvand der havde dannet sig som en lag hen over hendes tunge, hvor efter hendes øjne lagde sig op mod personen der havde afleveret hende brevet.
Hun kendte ham ikke, det krøllede hår der lagde sig omkring det aftegnet ansigt. Noget der fortalte hende, at han enden ikke havde spist i lang tid, eller maden var meget sparsom hvor han kom fra.
Hvad du bruger det til, er underordnet for os - bare en venlig opfordring, at manden du forelskede dig i, ikke er hvad han udgiver sig for.” Hun ville ønske hun kunne råbe af ham, at han skulle skride ud af hendes sfære, ud af hendes synsfelt. 
Men hun kunne ikke få sig selv til det, alt gjorde ondt - hendes hjerte, var dette hvad det føltes som om, når man følte sig oprigtig forrådt? 
Forklar mig, hvad det betyder.” - “Kilden mener, at du burde vide, at Pax havde et ganske fint forhold til en ung mand, en mand som der var leder for rottebanden.” Rottebanden, det sagde hende noget. Men de var ikke Dianthos længere - var de? En mand, forhold? “Seksuelt?” Manden smilte hoverende til hende og nikkede. Han, havde indgået i et seksuelt forhold, hvor det var noget han selv ønsket - alene? 

-

Hun bevægede sig ind i undergrunden, som var hun en del af flokken. Selvom mange nok ville mene det, følte hun dog alligevel hvordan maven snoede sig sammen. Galen der havde bevæget sig op af halsrøret, måske hun bare skulle vende om? Det var dumt, hvorfor grave ting op, som var fortid? Men, hun var nød til at vide, nød til at vide at det var rigtigt. Hvad det betød, bare noget som kunne få den forfærdelig fornemmelse til at forsvinde! 
Evlyn?” Theo smilede til hende og vinkede - “Hej.. hvor, hvor er Pax?” Theo trak på skuldrene, og gav hende et forsigtigt smil. “Han er her nok om lidt, du kan vente sammen med børnene hvis det er?” Hun nikkede langsomt, og gik med langsomme og forsigtige skridt hen til hvor børnene sad og grinede og legede. Mens det hele føltes som om, at et tågende tæppe var blevet lagt over hendes sind. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 04.09.2020 19:31
Pax blev omsider ren. Det tog adskillelige øjeblikke men han mistede tidsfornemmelsen i den så vante rutine. Der var noget beroligende med gestussen; at væde kluden og lade den glide henover ansigt, bryst og arme. Da han var færdig, var også sindet renset og sat nydeligt tilbage på plads. Det var det for meget selskab gjorde; drev ham til vanvid, fik hans sjæl til at splintres, så Pax måtte søge ned i undergrundens mørke hvori, han kunne være alene.

Det var dog blevet på høje tid at søge tilbage op i de øverste lag, og Pax iklædte sig sit tøj, hvorefter han dovent skridtede afsted. Han nåede frem ikke lang tid efter og mødte Theobald, der i en hurtig vending forklarede, at Evlyn ledte efter ham. Pax nikkede tavst og begyndte dernæst dén udfordring, det kunne være, at opspore hende midt i al det almindelige kaos. Det skulle dog vise sig, at det ikke var nær så svært denne gang.

Hvad så? Theo sagde, du ledte efter mig”, mumlede han i det, at han satte sig ved siden af hende. De sad tæt, for det kunne de trods alt nu, uden at folk stillede spørgsmålstegn eller skævede til dem, og Pax vendte sit skarpe ansigt mod den blonde kvinde, hvorefter han smilede. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 14:56
Hvor længe var der gået da hun hørte hans stemme?
Hun var ikke sikker, men inden hun kiggede mod ham, opdagede hun at hun sad helt alene. Langsomt sank hun klumpen i hendes hals, som hun mærkede hans varme da han satte sig ved siden af hende. En varme der under normale omstændigheder skabte en glæde og en helt bestemt følelse der flammede frem i hendes underliv. 
Men lige nu, kreerede hans tilstedeværelse ikke andet end forvirring. Forvirring og en voldsom ubehag. 

Hun tog en dyb indånding, mærkede maven der spilede ud - som hun prøvede at trække tiden ud og jordbinde sig selv. Ikke at det hjalp synderligt. 
Du og jeg..” startede hun ud, som hun kiggede kort på ham, inden blikket lagde sig frem igen. Hun sukkede og lod den ene hånd glide igennem de gyldne lokker. “Vi..” hun prøvede ihærdigt ikke at lade hendes stemme knække. “Jeg mener.. ved Zaladins rådne nosser.” Hvæsede hun og tvang begge fingre ind igennem håret ved hendes pande. Det var svære end hun havde regnet med.
Har du hemmeligheder for mig, som du aldrig nogen sinde ville fortælle mig?” Startede hun ud, inden hendes øjne endelig kiggede mod hans tofarvede. 
Det gjorde ondt, så usandsynligt ondt - det grundlag, den følelse af at have fundet en der forstod hende helt ind til det inderste. Var slet ikke det hun troede - og alligevel stadig den samme. Og hvorfor gjorde det så ondt? Det var da helt okay det han havde gjort. Men det stoppede stadig ikke den altædende følelse der var igang med at sluge hende helt.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 15:36
Pax behøvede ikke sit instinkt for at vide, at noget var galt. Heller ej at det omhandlede ham – eller dem. Hvad han ikke havde regnet med, var det spørgsmål, Evlyn omsider fik fremstammet og følelsen af noget iskoldt, der slog rod i hans krop ganske øjeblikkeligt og ud af ingen ting. Det var ikke instinktet, der skreg efter hans opmærksomhed men derimod bange anelser, der var vågnet op og vist sit grimme ansigt.

Ulven fortrak en grimasse og rev sine øjne til sig. Smilet var ligeledes forsvundet, vasket bort af Evlyns forvirring og åbenlyse ubehag. Under normale omstændigheder ville Pax have håndteret situationen med kalkulationer, men i dette tilfælde tænkte han ikke længere end det tog ham, at hive luft ned i lungerne og nikke:
Ja. Jeg har ting, jeg ikke vil fortælle dig”, indrømmede han, men uden større skam. Nok var de sammen, og ja, Pax elskede Evlyn, det kunne der ikke være nogen tvivl om, men hvorfra han stod, gav det ingen rettigheder til aspekter, han ikke ønskede at dele med andre end sig selv.

Og der var aspekter som dem. Kun Guderne vidste hvor mange.

Jeg går ud fra, du har hørt et eller andet, og det er derfor, at du spørg…?” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 15:41
Hvilket - man selvfølgelig også skal have lyst til.” Hørte hun sig selv sige, under normale omstændigheder i hvert fald. “Det bare farligt, når vi lever i en verden, hvor det kan betyde at ting bliver brugt mod den anden, af hemmeligheder der har tendenser til at komme op mod overfladen.” Hun forstod ikke en gang selv hvad der kom ud af hendes mund, der var ingen ting der gav mening for hende længere. For selvom hun havde sagt at alle skulle have lov til at have hemmeligheder, så var det endnu hårde at vide at han følte han behøvede at have dem for hende. Var de ikke over det? Kunne man virkelig elske en person, man ikke havde lyst tila t fortælle alt til? 

Hendes øjne lukkede sig langsomt i, som hun bed ned i hendes underlæbe og hæv pergamentet frem, fra en lille pose der hang ved hendes bælte. Men hun gav det ikke til ham lige til at starte med. Knuget ind mellem hendes fingre, som hun tog en dyb indånding. Hun kunne også bare lade som ingen ting, også bare fortsætte det de endelig havde fået sammen - men det kunne hun ikke, og det vidste hun også godt. Det ville være ønsketænkning, ganske enkelt. 
Der var en forbi med det her... han sagde du selv kunne forklare hvad det betød.” Hun rakte ham det endelig, sammenkrøllet og svedigt. Som havde hun brugt flere timer med bare at knytte det sammen i hendes næve. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 15:50
Pax nikkede og forstod, hvad Evlyn forsøgte, at fremlægge. Han var bare ikke enig. Jovist, hemmeligholdte informationer kunne bruges, men havde de ikke opnået et grundlag af tillid, der ville veje tungere i sidste ende? Var der ikke sket så meget for dem nu, så de ikke havde andet valg?

En eftertænksom rynke formede sig mellem hans brede øjenbryn, og Pax mærkede, hvordan frustrationen meldte sin ankomst midt i al kulden. Det var derfor en smule hårdhændet, at han rev det sammenkrøllede pergament ud af hånden på Evlyn. Han åbnede det derefter uden tøven, men skimmede blot de ord, han ikke kunne læse og rakte det tilbage til hende.

Jeg kan ikke læse”, lød det fra ham, hvorefter han bed tænderne hårdt sammen. Pax brød sig ikke om, når situationer som disse opstod, men han vidste også, at det var usikkerheden over, hvad Evlyn tilsyneladende vidste men ikke sagde, der fik ham til at bide. ”Enten læser du det højt eller så fortæller du mig, hvad der står.” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 16:01
Hun bed tænderne hårdt sammen, som han rev pergamentet ud af hånden på hende. 
Hjertet sank, og hun knuget hånden sammen hvor papiret lige havde forladt den. Med en dyb indånding kiggede hund en anden vej. “Troede du virkelig du var den eneste i hans liv. Spørg om ham Juno.” Hun behøvede ikke at læse det højt, hun vidste præcis hvad der stod. Det var som om ordene havde brændt sig ind i hendes sind, og hun vidste jo ikke en gang om det var sandt eller ej. Så hun vendte også hurtigt sit blik mod Pax, for at se hans reaktion - måske det lille spinkle håb om, at der slet ikke var noget omkring det. At det hele var en løgn, og der kun havde været hende. Ingen andre i hans liv, der kunne betyde det samme som hende. 
Hjertet begyndte at slog hårde, bankede mod hendes brystkasse. Nej det var jo klart, det hele var en løgn. Og hun måtte skamme sig for at tro på at det kunne være sand. Hvorfor skulle det ikke give mening, at man ville slog splid mellem dem, nu når de var ved at skabe en af de stærkeste alliancer den kriminelle verden i Dianthos længe havde set. 
Men det var jo ikke en løgn, var det vel? Sagde en lille stemme i hendes hoved, som hun så hans blik. 
Hvem er Juno?” Hviskede hun endelig, og lod ikke sit blik forlade ham. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 16:16
Så snart Evlyn mumlede, hvad pergamentet havde fortalt hende, mistede Pax al kontrollen i sin krop. Med ét lænede han sig frem og greb om beskeden for endnu engang, hvorefter han hektisk åbnede det –

Det drejede sig om fjorten ord. Fjorten. Pax’s finger gled henover hvert enkelt af dem, talte dem, som afhang begge deres liv af, at fjorten ord også var det, der stod nedskrevet. Og ganske rigtigt, tænkte han, skuffelsen pludselig tydelig i det, at han tabte pusten i et tungt suk og fortsatte med at stirre på papiret.
Kun fjorten ord. Intet mere, intet mindre. Der kunne ikke stå noget om, hvad der var sket med Juno, hvorhenne han var. Kun, at de kendte hinanden…

Havde kendt hinanden…

Pax skar en grimasse og foldede pergamentet sammen, hvorefter han stak det i lommen. Dernæst vred han sine hænder igennem det askegrå hår og tvang sit åndedrag ned fra sin hastige rytme. ”Jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde ham”, indrømmede Pax omsider. De tofarvede øjne forblev rettet stift ned i stengulvet, hvorpå de sad i det, at han dernæst rystede på hovedet. ”Men han er væk. Det har han været længe. Der er ikke nogen grund til, at hænge dig i det.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 17:52
Den måde han greb omkring papiret, som afhang hans liv af det. Dét fortalte hende alt. 
Og det gjorde ondt, så umådeligt og ubeskriveligt. Det sved i hendes øjne, det knuste hendes hjerte. Alene af den grund, at hun havde troet de var ens på det punkt.
Ens at de aldrig havde elsket, som de nu elskede hinanden. Og måske var den frygtelig ting at blive misundelig over. Men hans måde at snakke om ham på, hvad ville der så ske, hvis han kom tilbage? 
Hendes blik måtte løsrive sig hans skikkelse, og hun kiggede den anden vej. 
Ingen grund til at hænge sig i det. 
Okay.” Mumlede hun og nikkede, rejste sig op, valgte ikke at fortælle hvad manden yderligere havde fortalt hende. Det eneste den blonde kvinde kunne tænke på lige nu, var at hun havde behov for luft. Ud af grotten, hulen - hvad man skulle kalde dette helvedshul som det føltes lige nu. 
Jamen så.. er der vel ikke mere at snakke om - jeg går tilbage til min klan.” Sagde hun en anelse mere tørt, end hun havde haft hensigten om, drejede rundt på hælen og begyndte at gå den vej som ville føre hende til udgangen. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 18:27
Pax skar en lidende grimasse i det, at Evlyn rejste sig og dernæst gjorde mine til, at forlade det lille hulrum. Kulden, den der havde meldt sin ankomst ikke mange øjeblikke forinden, spredte sig med fornyet energi og det var den, der sendte Pax op at stå; som var han sprunget på benene.

Eve. Vent”, bad han lavmælt men ivrigt, hvorefter han hastigt aflagde afstanden til hende. ”Hør. Jeg – jeg skal nok forsøge at forklare. Hvad – hvad vil – hvad vil du vide?” Pax lagde forsigtigt, som var han bange for at få stød, en hånd om Evlyns ene arm, og trådte derefter ind foran hende. Hans stålgrå blik var lidende og hans ansigt forvredet i en pærevælling af skam, samvittighedskvaler, afmagt og savn. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 18:38
Hun krøb næsten sammen i hendes skikkelse, som han kom efter hende og bad hende om at vente. Kunne hun virkelig tage snakken med ham? Det virkede ikke som en god idé, måske var det bedst hun lige tog lidt afstand. Men som han lagde en hånd på hendes arm - og da hun så hans lidende blik. Ja hvordan kunne hun så bare gå sin vej?
Hun bed sig i læben, og slog blikket ned. 
Hvad er der at forklare... Elskede du ham?” Hviskede hun, næsten uhørligt - som ville hun ikke have han hørte hendes spørgsmål. “Delte du det med ham, som jeg troede vi kunne dele.. bare os to?” Endelig kiggede hun op. Og man kunne tydelig se forvirringen og sorgen i hendes ansigt. 
Det var ikke retfærdigt, det vidste hun. Han skulle have haft lov til at have den fortid som var lykkelig. Hvis den altså var det. Men, misundelsen og jalousien var et monster så altødelæggende at hun ikke vidste hvordan hun skulle lægge låg på det. 
Historierne jeg havde hørt, som du opførte dig... jeg troede - jeg troede du vidste det lige som mig, hvordan det var aldrig at blive rørt .. hvor man ønskede det.” Stemmen var hæs nu, og hun lukkede øjnene hårdt i. Hun nægtede at græde - hun nægtede at lade minderne overvælde hende. Men det var svært, og det gjorde ondt helt ind i hendes brystkasse.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 18:55
Pax kunne knap stå stille og som var han ved at eksplodere indefra og ud, var hans åndedrag hektisk. Hans hånd forlod Evlyns bløde arm, hvorefter de begge gled igennem det askegrå hår og ned langs det skarpe ansigts linjer. Det afkrævede en kraftanstrengelse at nikke.

Ja, jeg elskede ham.
Ja, jeg delte min seng med ham. 

Pax skar en grimasse og rømmede sig, pludselig bange for, at hans mave gjorde det, den altid gjorde, når han følte sig presset; slog kolbøtter og smed alt indhold op og ud igennem halsen. Han kunne nemlig mærke, at den rumsterede faretruende og hvordan, at blodet svandt væk fra hans ansigt.
Det ved jeg også”, udbrud Pax mumlende men straks efter, at Evlyn tav. ”Jeg ved det! Intet af det – intet af det var en skide forestilling, okay? Men det var – anderledes. Juno er ligesom mig… var ligesom mig!”, forsøgte han dernæst at rationalisere, så det også ville give mening for Evlyn selv. Pax måtte synke en klump endnu engang, alt imens hans mundhule blev fyldt med spyt i det, at hans krop forberedte sig på at vende sig på vrangen.

Vi har kendt hinanden i så Zaladins lang tid. Siden – siden jeg var fjorten år! Vi – jeg har beskyttet ham siden, jeg fandt ham! Det kan jo forhelvede ikke sammenlignes med dig! Med os!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 19:09
Hendes verden gik i tusinde stykker, som han sagde det ikke kunne sammenlignes med hende - med det de havde. Sådan forstod hun det. Som ville det han havde haft med den anden, altid - betyde mere. 
Hendes øjne blev våde, som alle hår på armen begyndte at rejse sig. Ubehaget løb voldsomt gennem kroppen, som hun stod og stirrede på ham. Hendes ord forlod hende, som ellers ikke skete ofte - om nogen sinde? 

Så der stod hun bare og kiggede på ham, mens hun begyndte at trække sig ind i sig selv. Dannede muren rundt omkring hendes følelser, følelserne for dem - for ham. Tårerne der havde truet med at ville glide hen over hendes kinder, trak sig tilbage som masken lige så stille gled hen over hendes fine træk. 
Selvfølgelig.” Mumlede hun og nikkede - “Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes.” Fik hun endelig frem, og lagde armene overkors. Som prøvede hun at beskytte sit hjerte fra ham - “så, hvis jeg fortalte dig, jeg måske havde information hvor du kan starte din søgning for at finde ud af hvor han er henne - ville du så forlade mig til fordel for ham?” Muren blev stærkere, som hun mærkede følelserne begyndte at begrave sig inde i hende, kulden overtog. Den hun havde brugt som hendes redning så mange gange, når hun havde følt Gregory’s kvælertag omkring hendes luftveje - det der ville redde hende, og hvor hun dog savnede dæmonen nu. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 19:18
Pax havde nær mistet jordforbindelsen i det, at Evlyn stillede sit spørgsmål – og igennem det lod ham vide, at Juno var derude et sted, der ikke var hans hjem; at han kunne være i farer, være ulykkelig, blive udnyttet fordi, at han frøs og ikke var som Pax selv, der slog fra sig; fordi, han ikke kunne sige nej, men blev tavs og tog det.

Den isnende kulde blev til hvid ild og for blot et øjeblik, blev Pax blind af raseri. Hans vejrtrækning var stadig ujævn, hektisk, og et sted i sit inderste forstod han ikke hvorfor, at hans mave endnu ikke havde vendt sig i kramper. Det var ikke, som det plejede at være – også selvom, at de skrækjagende billeder, han så for sit indre blik, blev ved og ved med at gå i ring.

Juno, der frøs.
Juno, der var bange.
Juno, der var ulykkelig.
Juno, der ikke kunne klare et øjeblik alene men blev vanvittig.

Juno er ikke ligesom os, så fortæl mig – Eve, fortæl mig hvad du ved, ellers tilgiver jeg dig - aldrig.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 19:30
Hun stirrede på ham, som han sagde ordene at han aldrig ville tilgive hende. Og der bristede troen på ham ligeså - at han troede så lidt om hende.
Rygtet siges at han er i syden - sammen med andre. Det var i hvert fald hvad personen fortalte.” Svarede hun, han havde haft ret. Så snart at emnet ville komme ind på ham, så ville deres drømme ikke betyde noget mere. Alt hun havde ofret for ham. Hvor var Juno da Pax lå med et øje og feber? Hvor var han, da Pax var ved at miste det hele - hvor var han til at give Pax et nyt øje og hjælpe til at gøre hans klan større og bedre end det havde været før. 

Men nej, så var hvad hun havde gjort ikke mere værd, end venskabet siden han havde været fjorten år. Så kunne det være lige meget, hvor meget hun havde ofret og gjort for Pax. Hun kunne jo ikke vide hvad de havde delt, hun var jo ikke lige som dem. 
Så find ham... hvis han er det værd.” Hviskede hun, og mærkede hvordan alt gik i stykker - hendes evne der eksploderede omkring hende og hun blev en hvid sky. Tøjet der faldt til grunden, og hun forsvandt gennem sprækkerne i stenene - hun kunne ikke kontrollere det - men hun måtte væk. Io den lille pige, der kun havde sig selv - og hendes dæmoniske ven. 

Evelyn Crane har forladt tråden.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“På bare tre tråde har Granny forstået den essens af Juno, som det har taget mig år at bygge!!! Pax, der siger, at Juno ikke er "som dem" (som Pax og Evlyn, indforstået: stærke/i stand til at forsvare sig selv,) knuste mit hjerte, det var så perfekt!!!! ;_; det drama, der er imellem de tre karakterer, bliver kun bedre og bedre, og jeg vil så gerne se hvad der sker i Dianthos, hvis Juno kommer tilbage, og får mulighed for at invadere Undergrunden!! ”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6