Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 24.08.2020 20:22
nej det skete bare ikke!!!
Choji havde smadret sin fars ynglings sværd som han altid brugte i kamptræning. hun havde fjollet rundt med Makin ved en fejl taget sværdet og smadret det mod en stolpe. hun vidste hun ikke kunne gå til klanens smed. han ville sladre til hendes far. så hende og makin aftalte at Cho var taget "på jagt" imens hun fik lavet sværdet vis nogle spurgte.

Cho fik at vide der var en i turmelinien. hun håbede hun kunne få hans eller hendes hjælp. hun trak vejret dybt og begav sig afsted på turen. hun kom til en vej hvor en heste vogn kom kørene. hun spurgte om vejen til denne smed og de fortalte det var en gård længere fremme.

Cho takkede for hjælpen. hun havde kappen over hovedet med hætte over ørene. de lå ned så de blev skjult. hun gemte sværdet inde under kappen for at folk ikke opdagede det var i stykker.  Cho kom til en gård efter lang tid og så rundt. var det her?

hun trak vejret roligt og gik mod døren med faste skridt. hun bankede på med et lettere hårdt bank. for at det skulle høres. hun håbede de var hjemme og det var det rigtige sted. de gyldne øjne af hendes så rundt og kunne lugte mange lugte her på en gård. godt hun ikke boede her. hendes lugtesans ville gå amok. hun havde stribber på kroppen og vidste at det lidt afslørede hendes race men hun vidste halen og ørene var mest afslørende.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 24.08.2020 20:42
Sawyer var ikke foreberedt på at der skulle komme gæster, ikke på denne sene tid af døgnet, trods høsten var i fuld sving overalt omkring hans gård, plejede de alligevel at give ham fred når først eftermiddagen kom. Han rejste sig fra stolen inde i den rodede stue, inden han begav sig ud til døren. Med et bestemt ryk åbnede han døren hurtigt, hans store skikkelse tårnede sig op i døren som hans blik faldt på den lille skikkelse der stod udenfor. Hans blik blev fyldt med undring, han havde aldrig set det pigebarn før. "Hvad vil du?" spurgte han undrende, omend tonen måske var lidt for hård. 
Hans blik gled hen over den lave skikkelse, for at sikre sig der ikke lurede flere derude. Lettere mistroisk var han muligvis, men af gammel skade blev man klogere. Han trådte ud af døren og lukkede den bag sig, hele tiden skærmende så hun ikke kunne se derind, for trods hans egen fremtoning var ren og nydelig var hans hjem et stort kaos. 
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 24.08.2020 20:57
Cho stod roligt og ventede. Da døren gik op forventede hun ikke en så høj mand. Men okey det var jo ikke alle der var lave. Hun bukkede hurtigt og sagde med en rolig tone "jeg leder efter en smed der skulle bo på en gård i nærheden. Er jeg det rigtige sted?"
Hun så op på ham og ikke ind i hans hus. Det derinde intrasserede hende ikke. Hun holdte aværdet tæt ind til sig under kappen. Hun ville ikke meste et eneste stykke. 

Hun stod roligt og vidste hun altid ville kunne forsvare sig selv uden sværdet. Hun kunne blive en tiger og forsvare sig mez tænder og klør.

Cho havde virkelig lyst til at rette ørene op men så afslørede hun sin race med det samme og det gad  hun ikke lige nu. Men hun kunne godt vise sig for den rette person hun søgte , og var han den hin søgte lige nu?
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 24.08.2020 21:13
Sawyer lod blikket glide over kvinden, inden han kneb øjne let sammen. "Det er mig der er områdets smed.." svarede han blot, som han kantede sig forbi hende, som var han bange for at risikere at røre hende, som om hun ville brænde ham hvis det skete, men sandheden var en anden, for Sawyer ønskede ikke at risikere at se et syn, han kunne ikke bære alle de triste syn der havde det med at finde vej til ham ved uheld.

Han gik blot væk fra hende imod den lille tilstødende smedje. "Kommer du eller hvad?" spurgte han lettere utålmodigt, blot fordi hun ikke havde stået lige bag ham det øjeblik han vendte sig rundt. Han trippede let med den ene fod i jorden, inden han vendte sig tilbage imod den lille åbne smedje. I modsætning til de fleste andre havde han ikke et sted ildsted hvor han varmede stålet op, han klarede det snild uden med sin evne. "Hvad skal du have lavet?" spurgte han, han vidste hun gemte noget under kappen, spørgsmålet var bare hvad. 

Overalt i smedjen han alverdens forskellige våben i form at buer forstærket med jern, pile med forskelligt udformede hoveder, der var sværd i alle størrelser til både kvinder og mænd, lige sværd og krumme, der var skjold i mange størrelser og tykkelser og spyd. Han lignede dog ikke en som kastede et eneste blik på den storslåede samling. 
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 25.08.2020 07:34
Cho så på ham og nikkede som i et goddag. da hun gik rundt om hende uden at røre hende tænkte hun lidt over det men slå det hen. hun fulgte ham. hun var 3 skridt bag ham. hun skyndte sig op til ham og da han spurgte hvad hun skulle ha lavet skubbede hun tingene fra sig fra under kappen.
det var et sværd der var knækket i 3 dele. en lodret over og en vandret. hun lagde det fra sig og sukkede lidt irreteret på sig selv. "dette sværd, vis De kan. det er min fars" sagde hun roligt og hurtigt også. *og han bliver så tosset vis han optager det er smadret så meget. et par buler her og der gør ham ikke noget.  hun lagde det på et bord og afslørede faktisk sine stribber da hun gjorde det.

hun håbede inderligt han kunne klare det, for hun vidste hun ikke måtte komme ud for hun var død vis hendes far opdagede det var så slemt. hun fik først nu øje på alle de mange mange våben, hun tabte næsten kæben. hun så på pilene og buerne. de var virkelig facinere. hun så mod ham og kunne godt forestille sig at han havde lavet den. han var også kun 15 cm højere end hende men han virkede stærk og tålmodig med sit arbejde. det var de fleste jo. hun ønskede sig selv et sværd hun kunne bruge  men hendes far mente ikke hun var klar. det var derfor hun altid "lånte" sin fars sværd.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 25.08.2020 07:41
Da han så hvad hun fremlagde på bordet, spærrede hans øjne op i chok og forargelse. Hvordan havde hun dog kunne mishandle det sværd på den måde!?! Uden at sige et ord trådte han hen til det, undersøgte hver en lille del for skader der kunne have svækket sværdet, hver en lille åre i stålet blev fulgt, i en sådan grad at man ikke skulle tro at hans store grove hænder kunne mærke noget, men han mærkede alt. Han brummede dæmpet for sig selv, dybt optaget inden han lagde det fra sig for at rette sig op.

“Det er let at lave, OG forbedre.. Hvordan i har kunne mishandle en sådan skønhed er mig en gåde....” kom det vredt fra ham inden han løftede blikket til kvinden, han havde godt set hendes striber men Sawyer var lige glad med hvad race folk var, så længe de betalte hvad han forlangte. “Desværre for dig, laver jeg ikke længere våben....” afviste han, inden han samlede delene sammen og rakte til hende, som forventede han at hun blot tog det og smuttede igen. 
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 25.08.2020 07:58
hun havde leget ved en stolpe med sin bedste ven i en krigs leg. da han sagde det var let at lave strålede hendes øjne. det var jo lige det hun ønskede.  men hans kommentar efter det gjorde hun så skamfuldt væk. hun havde svunget sværdet så hårdt hun havde kunne så den knækkede på lodret og derefter et slag mere der snækkede det på vandret. hun så hvordan han tog tingene og rakte hende dem. hun så undrene på ham. hun lagde hovedet på skrå. hvorfor ikke. var det ikke det en smed gjorde.

da han forventede hun gik tog hun hætten af og hendes øre strittede op. "jeg betaler gerne for det." sagde hun kort og kontant. hun ville jo bare gerne træne i sværdkamp. var der noget galt i det? hun så på ham og  lagde tingene på bordet igen. vis hun nu gjorde noget for ham kunne han måske gøre det for hende. men han virkede ikke heeeeelt som den slags tybe som kunne finde på at tage imod sådan noget. 

Cho tænkte lidt og så rundt. vis nu han lavede det kunne hun.... gøre rent? samle affald? hjælpe med høsten? et eller andet, bare han kunne lave det for hende. hun anede virkelig ikke hvad han havde brug for. hun var jo kommet hele denne lange vej for dette. hun tænkte sig om og så rundt. "hvad vis jeg hjælper Dem så hjælper De mig" nok sagde han du til hende men det betød ikke hun ikke kunne holde på formerne og sige De til ham.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 25.08.2020 08:07
Utilfredsheden lagde sig over hans blik, kunne hun da ikke forstå en simpel hentydning. Han bed kæberne let sammen inden han rettede sig helt op. “At du har været skødesløs med sværdet er ikke min fejl, og jeg laver ikke længere våben!” Hans ord var hårde som han vendte sig væk fra hende for at gå over imod det store træfad han havde stående med mjød og skænkede sig et krus. Trods den sirlige fremtoning hvor ikke et hår sad forkert, drak han alt for meget så snart han ingen jobs have at udfører. 

“Jeg har ikke brug for hjælp fra en som dig...” snerrede han dæmpet, selvom racer intet betød for ham, var det nærmere hendes køn han slog ned på. Sorgen over at have mistet alt han havde kær, havde gjort ham bitter igennem årene, han var blevet frarøvet enhver glæde på grund af våben, på grund af krig. Uden en god grund havde han ikke i sinde at give sig i kast med at lave noget der kunne dræbe igen, omend han vendte blikket tilbage imod sværdet. Trods hans synspunkt var det en frygtelig skam med et sådan mesterværk, og han kunne jo snildt lave sværdet så de aldrig ville få en bule igen uanset hvor hårdt hun behandlede det.
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 25.08.2020 19:30
stædigheden voksede i Cho. hun så han gik over til mjøden. hun forstod ikek folk drak sådan noget og så hurtigt som han gjorde. Cho farede over foran ham. "og hvad skal det betyde. er det fordi jeg er halvdyr? er det fordi jeg er kvinde? eller fordi jeg ikke er puf som DIG!" hun lagde godt tryk på ordet dig for at sige at hun ikke fandt sig i at blive set ned på pga hhvad hun var. det var da ikke hendes fejl. hun kunne ikke gøre for hun var kvinde, eller halvdyr. men hun kunne lige så meget som ham mente hun selv.

"hvad vil du ha for at lave sværdet. at jeg plujer dine marker? at jeg henter Mjød? sig din pris!" det var tydeligt hun ikke tog et nej for et nej. hun så fast på ham og gjorde sig så høj som muligt ved at puste sig op. hun ville ikke ses ned på af en mand. og det samme galt for hendes far. han skulle heller ikke se ned på hende pga hendes køn.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 26.08.2020 07:28
Overrasket meldte sig overalt på Sawyers ansigt som hun pludselig farede op i ansigtet på ham. Undrende løftede han det ene øjenbryn som blikket gled over hendes ansigt. “Om du så havde været menneske, mus, dæmon eller prinsesse havde det ikke ændret mit synspunkt....” Trods den dybe ryst havde hendes vrede alligevel lagt en dæmper på ham, som han afværgende havde hævet begge hænder op foran sig, inden han gled tilbage på en lille skammel.

Længe sad han tavst, kiggede fra hende til sværdet, men han kunne dog ikke holde en rungende latter tilbage over hvad hun tilbød at hjælpe med. “Kæreste pigebarn, jeg arbejder kun for krystaller, ikke tjenester...” han formåede ikke helt at holde spydigheden ude af hans stemme, som om han ville lade nogen være her så længe. Den ensomme huleboer lod ikke til at lade sig friste af hendes tilbud, trods sværdet blev ved med at drage hans blik over.
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 26.08.2020 09:36
hun var ikke en der gav op og hun lagde armende over kors da han sagde det havde været lige meget hvad hun havde været. hun var ikke en mus. hun var ikke menneske. hun var halvdyr. hun var en tiger der var villig til at gøre hvad der skulle til for at overleve. hun så hans blik på sværdet da han landte på skamlen. hun så på ham og tænkte sig om. kun for krystaller. "så jeg betaler dig for at lave sværdet og gør en tjeneste?" spurgte hun for hun ville ikke opgive at få sværdet lavet. hun kunne godt se hvordan hendes fars sværd dragede hans blik mod sig hele tiden.
hun så mod sværdet. det havde været i familien i 3 generationer. hun ville være 4 generation der fik det. vis det blev lavet. hun ville faktisk gøre stort set alt for at få sværdet lavet. men hvordan skulle hun få det lavet vis han ikke ville. hun så på ham og tænkte lidt. hun tog hånden om bag sig og hev en pose med krystaller og lagde på bordet. den var på størrelse med hans knytnæve og fyldt med krystaller. hun lagde den ved siden af sværdet. "er det nok!" spurgte hun. ellers hentede hun med glæde flere. bare hun ikke blev opdaget af sin far. 
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 26.08.2020 10:43
Sawyer havde aldrig i sin vildeste fantasi, forventet at pigebarnet bar rundt på så mange krystaller. Han for op fra skamlen og tog den pose og lagde i hendes hånd igen og lukkede hendes fingre omkring den. “Den slags krystaller skal man ikke gå rundt og vise frem sådan, det kan være farligt unge dame!” Formanede han, som han ville have gjort for sine egne børn hvis de selvfølgelig ikke havde været myrdet af mørket. 
Hans blik var alvorligt som han betragtede halvdyret inden han rettede sig op for at slippe hendes hænder igen. Han tømte sit krus med mjød inden han modvilligt omgik over til sværdet. “Du skal love at passe på sværdet, behandle det med respekt og aldrig angribe uden grund!” Tordnede hans stemme imod hende, det ville blive hans første sværd i mange år, flere end han kunne mindes.
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 26.08.2020 11:55
hun forstod ikke han farede op sådan. hun ville jo betale for hans arbejde. var det ikke det han ville ha? krystaller. hun så på ham og så ned i hånden og fandt dem fast igen bag sig. "troede du kun arbejdede for krystaller? og det er krystaller" sagde hun lidt undrene over hans reaktion. da hun s¨han gik over til sværdet løftede hendes øre sig helt op og hun så helt forventitnings fuldt ud i øjnene. det han sagde lød som hendes far men hvordan skulle hun træne vis hun ikke måtte angribe Makin.
" det vil jeg... men som jeg så vil spørger dig om som jeg spørger min far om tit. hvordan skal jeg lærer at beherske et sværd vis jeg ikke må bruge det i træning" hun vidste hun ikke rigtigt havde brug for et sværd med sin evne til at forvndles til en tiger, men stadig... hun ville så gerne kunne angribe som halvdyr og forsvare andre katte halvdyr. hun forstod ikke hvorfor forældre mente at piger bare skulle side og være fin. hun ville ud og rede liv. hjælpe hvor hun kunne. var der så meget galt i det.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 26.08.2020 12:13
Han fnøs let over hendes kommentar. “Ikke så mange pigebarn, har du dog ingen forstand på tings værdi....” skældte han dæmpet ud på hende, inden han rystede på hovedet. Han havde aldrig før arbejdet gratis, hvert fald ikke i den tid han havde været uden sin familie, før det gjorde han tjenster for alle i byen og området hvis de kom til ham.
Han koncentrerede sig om sværdet foran sig, langsomt varmede det op i hans hænder, farven skiftede ganske langsomt til rødglødende trods han bar det i hænderne uden handsker på. Han lagde sværdet på den store armbolt og greb om sin hammer, stykkerne smeltede langsomt sammen som sværdet mistede sin form og detaljer, men han havde set alle små detaljer og var klar til at genskabe sværdet til perfektion da hun talte. Han sukkede dæmpet over hende, han kunne da ikke både skabe et mesterværk og besvare hendes dumme spørgsmål. “Der er forskel på at træne og kæmpe..” svarede han blot kort for hovedet mens han så på stålet, det var næsten flydende men alle delene havde samlet sig nu.
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 07.09.2020 15:17
Cho så ned i jorden da han nærmest skældte hende ud. hun ville jo bare vise hun var klar til at betale hvad hans pris så end var. da han tog hænderne frem og begyndte at varme sværdet op så hun intresseret med. larmen fra armbolten skær i hendes særte tiger ører. men hun lod som ingen ting.
Cho så på ham og tænkte lidt over hans svar. forskel på træning og kamp.... men vis hun kun fik lov at træne med træsværd ville hun jo aldrig kunne holde vægten af et rigtigt sværd. hun så på ham og holdte roligt mund imens hun lod ham arbejde. hun så rundt imens han arbejde uden at gå rundt. hun var inponeret over alle de sværd dolke og andre våben der var her. han var dygtigt det måtte hun give ham.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 13.09.2020 21:49
Det tog ham det bedste af et par timer at få sværdet samlet helt perfekt, enhver lille detalje på sværdet blev genskabt, så det ikke var til at se det nogensinde havde været skadet. Enhver sløvhed på selve klinge var slebet op, enhver lille ujævnhed fjernet. Til sidst løftede han det op for at inspirere sværdet en sidste gang, inden han tørrede det af i et klæde, så det fik et let shine over sig. Han gjorde et tilfreds lille nik, inden han lagde hånden sværdets klinge og den anden under sværdets håndtag, begge hænder åbne inden han rakte det frem imod Choji så hun frit kunne tage det og selv se om hun var tilfreds med hans arbejde. "Sværd kommer i alle størrelser og afstøbninger, nogle tunge og andre lette, en god våbensmed kan lave et våben til enhver sværdfægter med de rette egenskaber, hvad end det er en store kæmpe der har brug for råstyrke og ikke finesse eller den svagelige kvinde der bruger finesse og har brug for lethed.." forklarede han dæmpet, inden han vendte sig om imod væggen med de mange sværd, hans blik gled over dem, inden han gik over og tog et ned. Han tørrede det omhyggeligt over så alle detaljer trådte tydeligt frem. "Tag dette som eksempel, det har en fylde som ethvert anden men der har ikke meget vægt i det, styrken er dog ikke at tage fejl af, det vil holde og dræbe som ethvert andet hvis man forstår at svinge det korrekt.." forklarede han roligt inden han rakte det til hende så hun selv kunne mærke forskellen, sværdet var samme størrelse som hendes eget, men betydeligt lettere. For en kvinde kunne det betyde at hun kunne kæmpe længere tid uden at bruge flere kræfter end sin modstander.  
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 02.10.2020 16:21
Choji gik roligt i sine egne tanker da han pludselig kom med sværdet og talte til hende. inden i var hun lettere gal men neutral uden på. hun hadede at folk så kvinder som svaglige. hun var alt andet end svag. hun tog imod sværdet og så hvor fint det var blevet og nikkede tilfreds. da han tog et sværd ned og rakte hende det og forklarede dets funktion så hun på det og tog fat om det og det fløj nærmest i hendes hånd iforhold til sin fars sværd. hun så på de to forskellige sværd og måtte inden i synes det tynge virkede stærkere men hun havde altid synes om mænds sværd. 
hun så på ham og sagde så ganske roligt. "ja du har ret det er lettere, men lige så stort som min fars måske det er en vane sag om at bruge dem begge." hun havde altid været blevet set som en kvinde men hun ville gerne ses som en kriger som mange mænd blev set som.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 22.10.2020 18:55
Det var nærmest en fornærmelse imod Sawyer, at det lod til hun undervurderede styrken i den tynde lette sværd. Troede hun virkelig han ville lade noget der ville knække? Han fnøs let fornærmet, inden han tog sværdet fra hende, så skulle han da glædeligt demonstrere hvor stærkt det rent faktisk var. Han svang det store sværd med al sin kræft imod armbolten, og i modsætning til hendes faders sværd der havde knækket i flere stykker ved meget mindre, fik dette kun kosmetiske skader på klinken der let kunne rettes igen, trods det høje klirrende smæld sammenstødet havde affødt. "Jeg laver ikke sjusk! Hvad du ser her er kvalitet i den fineste klasse, ikke andenrangs stål som det din faders er lavet med.." At betvivle hans håndværk var tydeligvis ikke noget han tog let på, i stedet vendte han ryggen til hende, mens han gik over for at udbedre den lille skade sværdet havde fået. Alt der hang på væggene var engang hans helt store livsværk og passion. 
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 22.03.2021 14:03
hun havde ikke ment at fornærme ham. faktisk så var hun imponeret over dets lethed og styrke. da han tog det ud og demostrerede det for hende så hun med store øjne på. lyden at sværdet der ramte armbolten skar i hendes øre. hun havde følsomme øre. hun så ned i jorden og skammede sig over det han sagde. hendes fars sværd var gammelt. og ikke andenrangs. bare lave af noget andet. hun så på ham og skulle til at sige noget men stoppede sig selv.
"jeg ville ikke fornærme dig." hun havde bare aldrig holdt et sværd der var så let. og det er vænne sig til et tungt sværd var jo nok svære end at vænne sig til et let sværd. hun så på sin farssværd og lagde hovedet på skrå. hun ville nogle gange ønske hun var en mand. så folk behandlede hende som en mulig kriger og ikke som en hjælpeløs pige. hun kunne jo godt forsvare sig. hun kunne dræbe. hun kunne mange ting mænd kunne. så hvorfor så mænd kvinder som svaglige.
Sawyer Carulirus

Sawyer Carulirus

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Turmelinien

Alder / 50 år

Højde / 195 cm

Vejby 08.04.2021 21:16
Indeni skummede Sawyer af vrede, for hvor vovede hun at komme med en sådan kommentar, men da han først vendte hende ryggen og varmede metallet op, lød hendes lyse stemme bag ham. Et svagt fnys lød fra ham, mens han rystede på hovedet. Han havde muligvis overreageret, men var han ikke i sin ret til det? Han bildte i hvert fald sig selv ind, at netop dette var tilfældet. Selvfølgelig skulle han blive sur. Med den ekstra vrede boblende i kroppen, blev metallet i sværdet hurtigt rødglødende og gjorde arbejdet meget lettere og ganske hurtigt, var det tilbage til sin sande form, uden den mindste skramme.

Han dyppede det ned i karet med vand, der gav sig til at syde imod det var metal, der hurtigt kølede ned. "Er der andet du ville?" Hans ord var hårde, som han vendte sig imod hende. Sværdet hang han tilbage på sin plads på væggen, hvor han kastede et enkelt blik på det, før han vendte sig tilbage imod kvinden med armene korset over brystet. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2