Aria havde desværre aldrig været videre... kordineret af sig, og derfor var det i og for sig ikke overraskende hvordan hendes klove fandt alle de forkerte steder at placere sig. Elegant var hun måske på nogle punkter, men slet ikke her, og derfor var det et noget forskrækket udbrud der kom fra satyren, da det stakkels halvdyr med et brøl trak både hale og andet opmærksomhed til sig.
Woah!
Aria's natsorte øjne fulgte forskrækket med i optrinnet, og hun skulle med det samme til at mumle en undskyld til den stakkels kvinde.
Det havde virkelig ikke været med vilje! Men hun nåede ikke langt, forinden at en helt tredje person begyndte at blande sig, og adskillige andre også valgte at tysse på det stakkels væsen.
Hvilket ikke var retfærdigt, det var jo hende der havde været klodset!
Som tigeren satte sig igen - halen beskyttet imellem hendes mørke hænder, jah så var Aria ikke sen til at trippe hen imod hende, hænderne undskyldende foran sig, indtil en enkelt fandt maskens kant for at løfte den.
"Det må du virkelig undskylde!" hendes kvidrende stemme havde en oprigtig kant til sig.
"Jeg så Dem virkelig ikke, jeg..." overrasket opfangede satyren den vage lugt af
rovdyr, og det hyllede hende kort ud af den...
... men ikke nok til at hun ikke kunne komme tilbage.
"- undskyld Miss! Kan jeg finde dem efter showet, jeg er nød til være klar på tegn fra ringen" Aria's blik flakkede imod showet, der snart ville kræve hendes assistance og opmærksomhed igen - hun havde trods alt et job at udføre!
Men det var et job der ville være svært at udføre, med skyld hængende om de bløde ører.