Jason hørt den ældre mand snak og blev mere utilpas over hans egen være måde, men Jason havde også et ry at opretholde, som den hårdkogte bandeleder han prøvede at opretholder overfor Abel, selvom det hurtig gik i vasken.
" Det må de undskyld hr. Reier " Svarede Jason mere ydmygt overfor Abel. De mørke brune øjnene så op fra trægulvet og op mod Abel aret ansigt, det var tydeligt at Jason havde en vis repket eller nærmerne frygt for denne mand, som engang redet han liv.
" Som de selv nævnerne det, så har den barske opvæskt sat sine spor hr. Reier. Men..." Jason tavst og lavet et kort hovedrysten
" Det ikke relvant Hr. Reier" Svarede han efter et tavst øjeblik.
Selvom den muskelløse bandleder som nemt kunne knækkede den ældre mand midt over og led af et voldsomt temperamen holdt ham selv i kort snor, da Abel havde rede ham engang og Jason skyldig hans liv. Så han længe sig tilbage i stolen for at vise en form for respekt overfor denne ældre mand, som havde spurgt efter kragernes leder. Jason tog rolig fat omkring et glas med vand, da Abel snak kom på hans status omkring kragerne kunne man tydelig se utilpas udtryk, som samlede sig i ansigt i form af rynke, der kom frem.
" Ja.. det var det du fiskede efter.. Jeg holde normal lav profil omkring den titel.. fordi jeg ikke vil havde min familie blandet ind i det. Det også derfor jeg går under navnet Amet. " Svarede den mere seriøst leder til Abel.
Den robuste bandeleder studere manden foran ham, mens han langsom førte glaset op de smalle læber, mens smilet for den ælde mand satte lige dens spor i den let nervøse bandeleder. Selvom snakken hurtig blevet skriftet over til Alkymi. Da Abel snakkede om hvad dette emme bestod af miste den ellers selvsikker Jason lidt overblikket
" Stop lige.. Du sier Alkymi er videnskab og det kan skabe guld?" Spurgte Jason af hvad han mest opfattede, men læne sig lidt forover og lyttede opmærksom med på Abel fortælling.
Krageres leder folderne hænderne sammen foran det maskuline ansigt, mens han lyttede opmærkesom med og begyndt at fange helheden i det Abel snakkede.
" Selvom der mange ting og ting man skal kende bedre til, forstår jeg nogenlunden med hvad du siger og mener " Svarede han rolig og lad den gamle mand snakke videre. Da snakken kom ind på hvad Jason kunne gøre for manden, som rede ham for mange år siden lyttede han mere intersant med.
" Jeg ikke helt med...Har jeg forstået dig rigtig du skal havde mennesker til noget forsøg?" Spurgte han usikkert om, og de rynket bryn mødte hinanden et kort øjeblik.
" Skal det være levede menneske eller døde?" Spurgte Jason så mere alvorlig frem, før han langsomt stillede glasset med vand fra sig, da hans appitet var ved at forsvinde. Selvom Jason havde lyttede med og kunne godt bruge Abel til at komme af med nogen af de rivalerne, som var i bandet mijløet og især nu, hvor Jason havde trådt frem på gaderne, var Amet blevet et mere kendt navn og flere prøvede ude held at få fat i han terrioum.
" Kan godt hjælpe dig Hr. Reier, jeg skal bare havde vidne præcis hvad jeg skal hjælpe dem med. " sagde med mere ro i stemmen.