Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 17.06.2020 14:34
Det var faktisk ikke almindeligt, at Shinji besøgte bordeller. Han var generelt ikke meget for at betale sig fra den slags, fordi han lidt så det som en hån mod det andet køn, også selvom de i de fleste tilfælde selv havde valgt deres hverv. Det var heller ikke ligefrem derfor, han trådte ind ad døren til "Det Røde Kys." Nej, det var andet, der havde trukket ham herhen.

Madame Rød var efterhånden blevet et almindeligt navn på folks læber, efter hun havde åbnet sin... forretning i Fristavn. Ikke at det i første omgang havde trukket i Shinjis opmærksomhed. Faktisk var han overvældende ligeglad med horehuse. Nej, det havde først vækket hans interesse, da der begyndte at blive hvisket i krogene om "De Røde Grosserer," at han var blevet nysgerrig. Her var der nemlig en lille mulighed for arbejde, og han havde hårdt brug for krystaller, eftersom det stadig hang med at finde hyre på et skib. Om hun så kunne bruge ham, var jo en anden side af sagen.

Instinktivt havde Shura sat sig uden for bygningen. Det var ikke ligefrem alle steder, hvor hun var velkommen, og Shinji havde hende kun med inde på sine sædvanlige steder, hvor de vidste, hvem han og hun var. Andre steder kunne det godt virke temmelig intimiderende at have en stor panter med, så derfor lod han oftest være. Der var trods alt ingen grund til at skabe mere postyr end højest nødvendigt.

Den lange, grønne frakke blafrede en anelse, som den fik kontakt med dørkarmen, da Shinji trådte igennem den. Under den kunne den hvide skjorte spottes og længere nede kunne et par beaudeux bukser ses. Disse stak ned i et par sorte "piratstøvler." Han nåede ikke engang at stoppe op i entréen, før en af arbejderne henvendte sig til ham, og han sendte hende et smil. "Jeg søger Madame Rød" svarede han i en munter tone, som han stak den ene hånd i bukselommen under frakken, der hang frit på hans skuldre, fordi han ikke havde armene i ærmerne.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 26.11.2020 08:56
//Den har ligget stille temmelig længe, så jeg tillader mig at lukke den. Hiv endelig fat i mig, hvis du ønsker at tage den op igen ^^

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Shinji har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0