Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 16.06.2020 15:23
Jeg har siddet længe og overvejet dette forslag - da jeg overvejede hvor vidt det ville blive taget godt i mod...

Men jeg overvejede om de adelige 'hovedhuse' skulle have et subforum?

Fx at man under...

• Medanien kan finde Isenborg (Isenwald familien)

• Rubinien kan finde Kazimis palads

• Nordlandet kan finde De Pompdadours hovedhus

mm.

Jeg føler selv at adelsfamiliernes huse bliver brugt mere end de fleste andre karakteres hjem... Eller er det bare mig? ^^

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 16.06.2020 15:34
Jeg syntes det er ganske fint forslag, det er jo ikke kun de repræsentive familier som kommer i deres "hovedhuse", men også mulige aliancer osv. Så for mig giver det god mening at få subfora til dem 8)

Og så hijacker jeg lige lidt af  tråden til også at smide et forslag om at lave et subfora med havnen ved Balzera.
Tænker det er en ret vigtig handlesrute, både i forhold til materialer og slaver?
Har selv skullet lave en tråd der forgår på havnen, men var usikker på om jeg skulle oprette den under Balzera eller bare Rubinien ^^' og jeg kan vel næppe være den eneste, som kunne bruge sådan et subfora?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 16.06.2020 17:47
Nu er reglerne pt sådan, at man kan få oprettet et subfora, hvis stedet er aktivt. Har man skrevet et vist antal tråde, der f.eks. foregår i ens karakters hjem, kan man ansøge om at få lavet et forum med det hjem. Sådan har jeg fået tilladelse til at få slavehandlen i Balzera som forum.

Personligt finder jeg det som en ganske udmærket måde at gøre det på, da siden ellers ganske hurtigt ville blive fyldt op med sjældent brugte subfora. Hvis alle kan få lavet deres hjem, så drukner vi bare i "Lucas hus", "Ileanas jagthytte", "Randys knaldhytte" osv, der aldrig bliver brugt alligevel :b
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 16.06.2020 18:05
Zofrost skrev:
Nu er reglerne pt sådan, at man kan få oprettet et subfora, hvis stedet er aktivt. Har man skrevet et vist antal tråde, der f.eks. foregår i ens karakters hjem, kan man ansøge om at få lavet et forum med det hjem. Sådan har jeg fået tilladelse til at få slavehandlen i Balzera som forum.

Personligt finder jeg det som en ganske udmærket måde at gøre det på, da siden ellers ganske hurtigt ville blive fyldt op med sjældent brugte subfora. Hvis alle kan få lavet deres hjem, så drukner vi bare i "Lucas hus", "Ileanas jagthytte", "Randys knaldhytte" osv, der aldrig bliver brugt alligevel :b

Oh, det var gået min næse forbi, men det er også en hel fin løsning 8D

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 16.06.2020 19:38
Jeg synes det ville være fint at oprette subfora til Fyrstefamiliernes hjemsteder - det er trods alt også noget, vi forsøger at promovere plotmæssigt :)

Der er vidst også allerede en del tråde foregående de pågældende steder. Jeg vil se på at få dem oprettet! <3

Xenwia Havnen i Balzera kunne bestemt også være en mulighed - jeg skal bare lige finde et godt navn til den (forslag er velkomne) og undersøge, hvor mange tråde der reelt foregår der på nuværende tidspunkt for at se, om det er noget, der er brug for.
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 16.06.2020 19:58
Krystal skrev:
Jeg synes det ville være fint at oprette subfora til Fyrstefamiliernes hjemsteder - det er trods alt også noget, vi forsøger at promovere plotmæssigt :)

Der er vidst også allerede en del tråde foregående de pågældende steder. Jeg vil se på at få dem oprettet! <3

Xenwia Havnen i Balzera kunne bestemt også være en mulighed - jeg skal bare lige finde et godt navn til den (forslag er velkomne) og undersøge, hvor mange tråde der reelt foregår der på nuværende tidspunkt for at se, om det er noget, der er brug for.

Jeg kan afslører at jeg har en tråd lige nu,  med Dimsen, som tager plads på Havnen i Balzera. Plus der kommer endnu en med Fia inden så længe ^^
- Bare som en lille hjælp. Ved ikke om du har nogle smarte "bagom søge metoder", for hurtigt/nemt at finde de tråde som tager plads der 8)

En lille strøg tanke, hvis nu det viser sig der ikke er så mange tråde, som tager plads på havnen i Balzera om det kunne det tænkes, at folk måske lidt glemmer der ligger en havn? Fordi den ikke har et subfora lige nu?
Jeg måtte selv spørger for at være sikker, ellers havde jeg selv antaget der ikke lå en havn der xD

Vil du have forslag til navne til havnen sendt i en PM? 8)

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 16.06.2020 20:51
Xenwia skrev:

Vil du have forslag til navne til havnen sendt i en PM? 8)

Gerne! ^^
~ Krys ~

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 17.06.2020 09:43
Krystal skrev:

Jeg har vist været for meget væk. Er fyrstefamilien en del af sidens plot nu, og ikke et helt almindeligt brugerbaseret plot som alle andres karakterer er ude i?
Dette får mig til at tænke, at folk med fyrstefamilien får nogle specielle rettigheder, eller er det mig, der forstår det forkert? Jeg ved godt, at familien er voldsomt populær, men er vi på vej ud i en hovedgruppe som byvagter og specifikke racer? :b
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 17.06.2020 09:46
Zofrost skrev:
Krystal skrev:

Jeg har vist været for meget væk. Er fyrstefamilien en del af sidens plot nu, og ikke et helt almindeligt brugerbaseret plot som alle andres karakterer er ude i?
Dette får mig til at tænke, at folk med fyrstefamilien får nogle specielle rettigheder, eller er det mig, der forstår det forkert? Jeg ved godt, at familien er voldsomt populær, men er vi på vej ud i en hovedgruppe som byvagter og specifikke racer? :b

Det er brugerbaseret plot, men noget som vi gerne vil fokusere på pt. - frem for alle de meget destruktive plots der ellers har kørt på siden.
Det er familier, så ingen grupper eller specielle rettigheder - ud over at overhovederne for fyrstefamilierne er en del af Lysets Råd.
~ Krys ~

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 17.06.2020 09:54
Krystal skrev:
Zofrost skrev:
Krystal skrev:

Det er brugerbaseret plot, men noget som vi gerne vil fokusere på pt. - frem for alle de meget destruktive plots der ellers har kørt på siden.
Det er familier, så ingen grupper eller specielle rettigheder - ud over at overhovederne for fyrstefamilierne er en del af Lysets Råd.

Okay, så er mit lidt uddybende spørgsmål, om der laves subfora til hele fyrstefamilien uden at de skal leve op til de normale regler for at få deres eget subfora, altså, en hvis mængde aktivtet, eller om de blot får subfora fordi de er fyrstefamilie? Jeg misforstår sikkert det, du skriver, men det var lige, hvad jeg forstod på det :)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 17.06.2020 09:59
Zofrost skrev:
Okay, så er mit lidt uddybende spørgsmål, om der laves subfora til hele fyrstefamilien uden at de skal leve op til de normale regler for at få deres eget subfora, altså, en hvis mængde aktivtet, eller om de blot får subfora fordi de er fyrstefamilie? Jeg misforstår sikkert det, du skriver, men det var lige, hvad jeg forstod på det :)

Det vil jeg som udgangspunkt ikke sige - ellers havde der været oprettet subfora til dem med det samme.

De er på nuværende tidspunkt vokset så meget, at det giver mening, og så kan vi lige så godt oprette til dem alle på én gang :)
Tror det jeg skrev om plot måske bare bidrog til forvirringen ^^'
~ Krys ~

4 4

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10