Signalet var givet ud til bandet og folk spredte sig hurtigere ende hvad Amet havde forventet, men Amy havde vel også infomaterne de folk hun havde taget meget. Dog var det ikke spændingen, der driv Amet igennem dette, men action på at der skulle ske noget voldsomt, som en form for adrenalin kick sket inde i den følelsesløse krop. Dog bær Amet ikke særlig mange våben på sig, men omkring 2-3 knive på sig som sad ved bælte i hver deres hylster, ellers brugte han sine musklerne i stede for, da han var god i nærekæmp.
Han lyttede til Amys ord og brummede lidt over det taktik var ikke ligefrem hans stærkeste side på nogen måde, som mange andre bandeleder ville være, men så var han en af de får leder, som altid var den første til angribe og ikke blot gemmen sig i skyggerne. Var der noget Jason aldrig kunne eller ville blive kaldt for var det en kujon, han beskyttede dem han havde kært og sin bandet.
" Kan godt være vi stå sammen. Men vi skal ikke virke tøvende på nogen måde A.X " Svarede han noget tørt i stemmen, før han tog sit sort mundbind op over næsen, så det kun var de mørke brune øjnene der var til at ses. Da de havde gået rundt i et stykkede tid i undergrunden, hvor de også blevet fanget af den anden banden. Kunne man tydelig hørende den utilfredse dybe brummen, der kom helt nede fra maven fra Amet, selvom han stod med et spydspids mod sin hals var det ikke noget han mærkede.
Amet lyttede til hvad Amy sagde og kunne ikke lad være med at trække på smilebåndet, den kvinde havde aldrig lært at hold mund. Det var nok en af de grunde til de havde det så godt sammen. Han rettede blikkede mod lederen, som stod bag nogen af sine mændene. Han var lidt at genkende da han havde taget et halv kranie på hovedet og var malet i den anden siden.
" Tænkt du stadigvæk gemmer dig bag dine mænd, du ved jo du ikke har chance mod os " Svarede Amet med den ru stemme, før han tog fat i spydet, som han flyttede fra sin hals.
" Det kan vi lige så godt afgøre det her, jeg er stærkeste af os to knægt. " Snerre han frem og så hurtig spydholderne gik baglæns, mod den lille gruppe, som prøvede at angrib kragerne.
Lederen ved navn Skelton gik frem for den lille undergruppe legende let, med en form for nynner, før han stoppede op foran Amy, da han ikke ville for tæt på den bjørn til Amet.
" Overraske? Neej lille pige i er offering til den store Zaladin" Sagde han med en halv skinner stemmen.
" Og i er på vores teorirum, så det er vores spille reglerne " Sagde han med en små latter i stemmen. Skeltons være måde virkede til han ikke var særlig rask, noget som han heller ikke var, da han tog fat i Amys hals.
" AMET! Rør du dig er det denne lille spurv, som flyver for rede " Sagde han med et panisk stemmen. Han træk sin dolk frem og lod hans opmærksomhed være mod Amet, da han undrevundret Amy.
Amet så mod Skelton og skulle til at fare i hovedet på ham, men lod som om han gjorde som den anden leder sagde.
" Min lille spurv? Du undrevundre min spurv temmelig meget, det nok mere hende jeg ville være bange for end for mit raseri. " Svarede han råt igen og gik et skridt tilbage og nikkede lidt til Amy, da hun fik tilladelse til at gør hvad hun ville på nuværende tidspunkt, som hun altid kunne havde lod til. "
Skelton tror du virkelig denne lille undermålere grupper kan besejre min gruppe? Jeg må le " Svarede han kækt mod den gale leder.