Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 29.05.2020 15:13
Månen stod højt på disende himlen, så det var svært at se stjernebilledet på nattehimlen. Selvom det var sent aften og folk bryde været godt til ro var der alligevel gang i nattelivet blandet folket i Tusmørkely by. Den  erfaringen vampyr gik blandet Folkemængende for at find sig et let offer, da sulten var blevet for udimodstålige til at kun gemme væk med alkohol. 

Vampyren stillede sig rolig hen mod en kuld sten mur, hvor han læne ryggen mod stenværket, mens hans is blå øjnene holdt øje med de munter og fulde folk på gaden. Det var næsten for let at få stillede sulten blande disse mennesker. Ciara kørte langsom en hånd gennem det lange hvide hår, som nåede ham til ned over skulderne. Dog gik der ikke læne får en kvinde kom hen til ham for at flirt med ham. Ciara var vant til mange tilbud for mange naive kvinde, der ofte troede de kunne løbe om hjørne med ham, som de bagefter fortrudt. Han så på kvinden med et rolig, men sulten blik da kønnet ikke betød særlig meget for Ciara. Han valgte at bruge sine evne på denne her unge kvinde, hvor han efterfølgene fik hende lokkede med hen til en blindgyden, får hans dyriske jeg trådte frem. Han holdt kvinden for munden så hun ikke kunne skrige særlig højt før han borrede de sylespids hugtænderne ned i hendes hals for at læske sig i hendes blod.  

Den unge kvinden sank stille til jorden, da hendes blod forladte hende krop. Det var ikke så tit Ciara tømte en krop for hver eneste bloddråbe, men denne gang var en af de få gange, han ikke havde kontrol over sin hungere for blod. Da han slap den afdøde kvindes krop slikkede han forsigtig sine hjørne tænder ren for blod. Før han så ned af sig selv, den mørkeblå skjorte, der var lavet af silke, havde et par mørke pletter eftersom kvinden havde kæmpet for sit liv. 

Ciara kom tilbage til nattelivet nu hvor sulten var stillede kunne han godt fornøjede sig med festen, som folk havde sat ud på byens torv. Vampyren sneg sig rolige omkring de mange mennesker, før han kom hen til en kro, som havde en form for levende musik.  Vampyren gik ind på kroen, der var godt besøgt så han gik op til  bardisken og sætte sig ned. " En flaske whisky tak.. Den dyreste du har tak. " bestilt han til kropigen, der kom hen til ham for at tage imod hans bestilling. Ciara valgte at iagttage hende, da hun ikke virkede til at være mere end 16 år gamle. Han kunne høre nogen af de fulde mænd, som kom med nogen sjofle gloserne til hende og dask. Ciara valgte at bland sig ude om for nu, før hans blink gled rundt i lokalet for at find et eller andet han kunne finde noget sjov ud af. 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 29.05.2020 20:26
Cassadia lavede altid alt - og ingenting på samme tid.
Hun var en kvinde der levede fra dag til dag og generelt var ganske impulsiv. Sådan havde hun dog ikke altid været, det var kommet med årene, efterhånden som det hele var blevet mere og mere gråt for hende. Hun havde altid været en sød, artig og almindelig kvinde der gjorde sit bedste i livet, og som var sine forældres stolthed.
Men efter hun solgte sin sjæl, efter hun blev forvandlet - var hendes sind blevet mere og mere mørkt, og hun havde svært ved at se forskel på rigtigt og forkert.
Hun levede for det der "rush" man fik når tingene gik en smule skævt og når man virkeligt var på kanten var livet - eller døden, eller hvad man nu skulle kalde det når man var i hendes lidt mærkelige situation, som føltes som ingen af delene, også alligevel lidt en blanding midt imellem.

Cassadia sad oppe ved baren denne aften og slappede af. Hun elskede at gå i byen og hun levede meget af sit liv med alkohol i hendes døde krop og om natten.
Det var jo ikke fordi hun kunne blive særligt fuld, der skulle ihverfald en del til, men det var nogengange også en fordel når man skulle lave et væddemål med en eller anden stor gut der mente han kunne drikke mere end hende.
Hun sad selv og drak en øl som nogen stilte sig ved siden af hende, og det fik med det samme Cassadia til at fnyse en smule arrogant: "Dyreste? Nogen leger fancy hva?" sagde hun i et let flabet smil, uden at kigge på den fremmede, men blot med fokus på at tage en ny tår af sin øl.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 30.05.2020 01:11
De mange menneskerne der sad inde på kroen hygget sig rimlige meget. End del af dem var allerede fulde, som man kunne hører og nogen af dem kunne sikkert tænde af på et spildte sekund. Dog var humøret på denne vampyr rimlige godt for tiden. Der var ikke særlig mange der havde formådet at pisse ham. Den unge kropige kom hen med flasken han havde bestilt " Leger fancy? Ellers har jeg bare mere forstand på hvad der er godt i forhold til rævepissede du drikker lige nu." Svarende han spytdig igen, til kvinden ved hans side. Han var ikke kendt for at holde tilbage på hans meningerne på nogen måde. 

Ciara lagde nogle jade på disken til kropigen. " Behold resten min ven..." Sagde han rolig til kropigen. Før han vendte sig lidt siden, da han vil se på kvinden han svarede igen var. Hun var en yndig kvinde der blot stod med sin øl i hånden. " Keder du dig? Siden du kommer med sådan en spydige bemærkning til en ven som mig?" Spurgte han hende rolig om, ikke at fordi han havde noget imod hun snakkede til ham, men i stede for at nedgøre ham, som ikke rigtig rørt ham på nogen måde. " Vil du da smage? Så kan du bare spørge. Deler gerne ud" svarede han i et lille grin. 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 01.06.2020 20:48
Cassadia ville da ikke sige at hun altid var ude på ballade, men hun kunne da godt lide at have det lidt sjovt, og hvis der ikke var sjov i livet allerede, så måtte man jo skabe sig noget.
Det skete da også det kunne være mere rolige ting, men for det meste havde hun det bare godt med at tingene havde et bestemt tempo for at det kunne underholde hende.
Når man nu havde levet rigtigt mange år på jorden, så kunne man jo godt bruge for at der skete en smule mere end kys på kinden og kaffe hjemme ved de gamle.
Ikke at hun havde set hendes forældre i mange år, de var heldigvis døde naturligt og havde sluppet for den forbandelse, som Cassadia følte hun levede under.

"Jeg drikker absolut alt så længe det har procenter" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, hun skulle bare have det sjovt og igang. Jo mere fuld jo bedre, og nu kunne hun jo desværre ikke blive særligt fuld i hendes døde krop.
"keder mig? Måske... Nu er det jo ikke fordi der er super meget at give sig tiL" sagde hun i et grin som han spurgte om hun ville smage.
"Pas på med at tilbyde det, jeg tømmer den bare" drillede hun og gjorde tegn til at hun gerne tog en tår.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 05.06.2020 19:33
Folkene på kroen larmet som et ondt år, men det var nok fordi de fleste allerede var fulde, det var også en sen tid Ciara var trådt ind på kroen.  Han tog rolig fat i sin whisky flaske, som han hældte noget af whiskyen op i glas. Før han kigger mod den kvinde, der prøvede at psyke ham på en måde, om det var sandt vidste denne vampyr på ikke, men spydig var hun.  " Hvis vi lige tag den forfra igen. Hvem er du? Altså jeg siger det bare dine spydig bemærkninger vil prale af sådan en som mig. " Svarede han med et flabet smil, dog var de isblå øjnene rettede mod hende med ren nysgerrighed 

Ciara lagde den ene arm mod disken som en støtte, da han læne sig mod disken og så på denne kvinde " Der må jeg desværre skuffe dig. Det skal være at drikke får jeg gider at rør alkohol. " Svarede han kækt, han havde engang bare drukket det han havde fået på de forskellige kroerne, men efter et par 100 år, var han stoppede med det. Han lagde hovedet svagt på skråt og beundre denne kvinde. " Tror du kede dig meget, siden du prøver provokere en vampyr.. " små grinede hans stemmene frem. " Men det gør ikke noget, kan dog lide den slags. " Svarede han og rykkede sig tætter på hende. " tømmer den? Den er købt for at bliv drukket. Men hvad dit navn?" Spurgte han rolig om, før han tog en tår af sin whisky 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 05.06.2020 19:49
Hun grinede let.
Cassadia var ganske glad for selskab, også selvom hun nogengange virkede en smule rap i kæften og var ganske direkte, men det var mørket der efterhånden havde slugt de sidste rester af hendes tidligere søde og uskyldige sjæl.
Hun elskede ingen mennesker, og hun hadede heller ikke nogen, hun dansede igennem livet som en form for anakist der mest af alt gjorde hvad der passede hende, når det passede hende.
Hvis det første lidt drama med sig, så hun det da heller ikke som noget negativt - man havde trods alt kun det sjovt man selv lavede.

"Jamen mit navn er Cassadia... Du har måske også et?" spurgte hun og smilede i mod ham, han var nu ganske køn at kigge på, mindede hende en smule om sin herre.
"jeg provokerer ingenting, jeg siger blot min mening" smilede hun, og lod sine hugtænder blotte en smule så han kunne se at hun var på samme team.
Hun tog flasken op til sine læber og tog et par store tåre inden hun rakte den tilbage i mod ham, trods alt var der en smule venlighed i hende.
Dog havde hun ikke ligefrem nogen penge, så det var nemmere at nasse sig lidt hen af vejen.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 07.06.2020 22:35
Det lette grin fra denne fremmede kvindes læber, blev gengældt med et lille smil på læben. Ciara havde set folk være sådan før, men der var noget over hende, som gjorde at han ville lærende hende at kend bedre. Han tog en dyb vejrtrækning og lyttede til hvad hun sagde, før hans hoved vippede lidt på skrå, så det halv lange hvide hår, flugte med ham. " Mig en ære at møde dem Cassadia.. Mit navn er Ciara Delavu " Svarede han rolig til hende og lod mærkede til hendes hugtænder, hun viste ham. 

Da hun tog nogle tår af hans whisky kiggede han lidt mod hende. " Det også sjoveste at sige sin  mening, men man skal stadigvæk passe på med at frem provokerer de forkert. " Svarende han hende rolig. Ciara var selv den person, der snakkede lige ud af posen, han gad ikke holde tingene tilbage. Han trak let på skulderne og valgte selv at lad det ligge for nu. Han ville heller nyde denne kvindes selskab. " Når Cassadia, hvor længe har du så været hen over denne forbandelse? Som jeg nu heller vil kalde en velsindeles" Spurgte han kvinde om, han elsket selv at være vampyr, den spænding det havde givet ham var på en måde magiske, selvom der sikkert var en del, som ønsket hans hoved på et sølvfad.  

Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 10.06.2020 15:33
Hun grinede.
Han virkede som den helt rigtige bad boy som hun kunne bruge en aften med: "Jamen hyggeligt at hilse på dig Ciara... Du er måske bare ude og underholde dig selv lidt?" sagde hun i et grin og lod det blonde hår roligt ligge sig bag sin ryg.
Hun syntes det her var ganske hyggeligt, han mindede hende faktisk en smule om hendes herre, hvilket ikke nødvendigvis var en dårlig ting.
Godt nok var hun stukket af fra Dimitri og hun håbede inderligt at han aldrig nogensinde ville finde hende igen.

Men det var kontrollen han havde over hende, det faktum at han ville bestemme over absolut alt hun gjorde. Hun ville gerne være fri som fuglen.
Gøre hvad hun ville, tjene penge som det passede hende og være sammen med hvemend hun ville: "Jeg valgte den selv for lidt over 800 år siden, og lad os da bare sige at tingene kun er blevet bedre siden" sagde hun i et grin.
Det var nok en holdningssag, men Cassadia havde været meget sød og uskyldig som menneske, og mørket havde uden tvivl ændret hendes sjæl til den hun var i dag.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 12.06.2020 23:56
Han rettede sig rolig op, da han selv følte han var begyndt at hænge lidt. " Tænke lad os gå derhen. " Sagde han en smule bestemme,men det var sådan han havde lært at være. Han tog sin whisky flaske og gik rolig hen mod et bord og nogen stole, som ingen sad ved der var ingen grund til at stå op og blive trætte i benene.

Han smilede til Cassadia da hun snakkede til ham, hvor et kækt og charmerne smil kom frem på hans læber. " Undeholde mig selv lidt? Plejer at havde selskab af en eller anden form. " Svarede han hende med en tone, som skiftet til en mere flirtene tone. Han sad sig rolig ned på stolen og svinge det ene ben over det andet, så han sad i kors, og læne sig lidt frem, hvor han støttede hovedet mod den ene hånd, da han studene denne ælder vampyr end ham selv.  " 800 år er også længe darling. " Svarende han hende, med et træk på skulderne. 

Han lukkede kort øjnene i, da hans tanker begyndt at svømme sammen med gamle minderne omkring hans egen skaber Carmen. En smuk mørke håret kvinde, som minde mest om alt om en latino kvinde. Da han slog øjnene op igen så han på Cassadia med et næsen legende blik. " Skal vi få gang i noget sjov?" spurgte han hende i sted for. Det kunne være denne kvinde kunne sætte gang i nogen sagerene, dog var det nok mest sex. Ciara tænke på, men i hans verden gjorde det heller ikke noget at få noget sjov ud af aften. " Jeg kunne os leje et værelse og købe en masse alkohol og så kunne vi holde vores egen fest der, hvad sig du til det?" Spurgte han hende frisk, men stadigvæk med en flirtene undertone. 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 14.06.2020 15:38
Hun grinede let.
"Ja det forstår man godt" sagde hun som han sagde han var vant til underholdning, han så godt ud og hun kunne da sagtens forestille sig at tøserne ville kigge lidt mere på ham, han var virkeligt dejlig at se på, men nu var Cassadia jo også virkeligt tiltrukket af "ballade mager" stilen, og ham her virkede bestemt som en der ikke var en af Isari's bedste børn.
Hvilket passede hende ganske fint, hun ville bestemt ikke ende med at være en eller anden kedelig tøs der bare sad derhjemme.
Det havde hun været i mange år og nu var det slut, der skulle action på livet og der skulle være noget at se til.

"Åh ja en smule, hvad med dig? Du er måske en ung fyr?" spurgte hun og smilede flabet til ham, hun elskede at være lidt på kanten af trouble, så følte man at man næsten var i live igen.
"Noget sjovt? Hmm nu syntes jeg du lokker" grinede og bed sig selv let i underlæben, hun vidste jo godt allerede at hun ville sige ja.
"Men jo, det lyder da ganske fristende... Jeg har jo ikke ligefrem andre planer" drillede hun let og blinkede så til ham.
Hun havde skam ikke noget i mod at lære ham lidt bedre at kende.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 16.06.2020 19:11
Han sad rolig på den hård træstol, som var noget slidte af dens bruge af de forskellige menneske, væsner  som ofte besøgte denne kro. Han studerede denne blonde vampyr, som blev mere og mere tiltalende. De skulle dog lige havde set hinanden an før de kom i snak ikke, fordi det gjorde ham det store da han var en selskabspapøjaede til tider og denne aften var sådan en. 

Whiskyen der var blevet taget med blev stillede på bordet, og han så afventede på denne kvinde. Før han skubber det halv lange hår til siden, før han nu så kort rundt på kroen, som han søgte nogen bestemte person, men der var ingen andre end denne vampyr, som vækkede hans interesse. Da hun kom hen til ham tog han bestemt fat i hendes hofteben ved hendes siderne, før han træk hende ned og siddende på hans skød. " Min alder? Jo er ikke nær så gamle, som dem.. Men lever blot på mine 346 år.. Aner ikke om slægte overhoved lever mere. " Svarede han med et glimt i øjet mens han lå sine hænder hvile på hendes siderne, både for støtten skyld, men også så an kunne mærke hendes krop bedre. " Mig lokke? Det lyder ikke som mig " Svarede han med et lille grin, som kom halvt frem for hans læber. Mens de is blå øjnene så op imod hendes. " Kom her " Sagde han rolig før han tog fat i hendes hage og tvang hendes hoved lidt ned af så deres læber kunne mødes i et kys. 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 04.07.2020 20:01
Hun grinede kort.
Nok mest fordi det var sådan hun altid tog ting, let som ingenting og med et smil. Hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde grædt over noget, eller tænkt dybere over ting.
Hun kunne slet ikke overskue at mærke ind i sig selv, og syntes det var nemmere hvis man bare tog livet let som en leg. Man havde bare brug for ro inde i hovedet - eller rettere sagt så havde hun haft brug for ro de sidste mange mange år.
Derfor grinede hun når hun ikke vidste hvordan hun skulle reagerer, og især hvis hun følte samtalen blev for dyb.

"Du lyder nu ganske lokkende" sagde hun i et grin og lod sig læne ind i mod ham som deres læber mødtes, og hun kyssede ham ganske roligt tilbage igen.
Hun lod en hånd hvile på hans lår.
Cassadia ville da ikke sige at hun var direkte billig, men efter at hun var stukket væk fra hendes herre kunne hun jo gøre mere eller miner hvad hun ville.
Hun kunne være lige hvem hun ville, og hun kunne gøre hvad der passede hende; og at gå i seng med folk, det passede hende næsten altid godt.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 14.07.2020 20:24
Han studere den ældre kvindelig vampyr foran ham, før han langsom nippede til hans glas med rom, og lod  kort varige hans tanke falde tilbage på hans skaber. Carmen havde heller ikke særlig mange af sine menneskelige træk tilbage, det var som hun var blevet opslugte af sin forbandelse. Han så mod Cassadia igen, med et charmerne smil og lokkede næsten hende hende mod sig.  Da læberne mødte hinanden gengældt han kyssede han havde started og langsom lod begge hænderne være mod hendes hofter, før kyssede stoppede. " Det er måske også meningen. " Svarende han med et drillende tonefald og et glimt i øjet. 

Vampyren var vant til at find en ny senge makker til næsten hver nat og det var ikke tilfælde denne gang. Det var en plan for sexglade vampyr at komme i nær Cassadia og hånden, som lå på hans lår, gav ham blot flere tanke om hvordan han skulle ordene hende på. Der gik ikke længe før han træk hende domnat ned på hans skød og lod langsom en hånd køre rolig op af hendes siden. " Synes nu mere du er en lokkende kvinde, Cassadia. Vi skulle vist havde mødt hinanden for langs " Grinet han forførende frem, før han lod den ene hånd, som holdt om hendes hofte presse lidt ind mod ham selv. 
Cassadia

Cassadia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 845 år

Højde / 172 cm

Dalton 27.07.2020 19:55
Cassadia var skam ganske tiltrukket af ham.
Han var en virkeligt flot mand og hun kunne mærke at hendes døde hjerte, nærmest slog i mod sin brystkasse.
Det var nogengange svært for hende at fornemme sin krop, efter at hun var blevet forvandlet, men hun gjorde da et ihærdigt forsøg på bare at være nogenlunde sig selv og nogenlunde i ro.
Hun grinede let, og lod ham kysse hende igen.
Han slog hende som ganske dominerende, og han mindede hende faktisk en smule om Dimitri, hvilket egentligt var ganske sjovt og bestemt ikke noget negativt.

"Skulle vi finde det der værelse, eller hvad?" spurgte hun lokkende, og aede roligt hans skridt udenpå hans tøj.
Hun havde bestemt ikke noget i mod en smule sjov og ballade på denne tid. Generelt havde Cassadia nok også være sammen med en del.
Man havde jo trods alt kun det sjov man selv lavede, og lige nu havde hun virkeligt bare brug for at hygge sig med en eller anden.
Han var da et ganske godt bud.
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 352 år

Højde / 185 cm

Moon 29.09.2020 19:15
Ciara så på denne ældre vampyr kvinden, som var tiltrukket af ham og det ville være en stor løgn fra den lystlige vampyr, at sige han ikke fandt denne kvindelige vampyr tiltrukket. Langsom lod Ciara køre sine fingrene lege op af hendes krop mest for fornøjelsen skyld, men et godt forspil var altid det hele værd.  " Du er ganske tiltrækkende Cassadia, det mig jeg giv dig alligevel. " Sagde han med en tone af lummerhed og en meget tung aura af flirteri, som de begge bag med sig. Mens han lod deres læber mødes igen i et mere dybere kys, før han langsomt slap det med et kort smil. 

De isblå øjnene gled kort over hendes ansigt da hun spurgte om de skulle finde et værelse og et lille nok kom fra den unge vampyr det var ikke, fordi han var uerfaren i sengen, der vil folk nok mere overraskede hvis han var uerfaren. " Ja. Lad os find et mere privat rum os. " Svarede han rolig til hende og klappede hende i røven, før han langsom skubbede hende væk fra sig så han kunne kommer op på benene igen.  

Berøvelse fra kvinden mod hans skridt gav et kort skæve smil fra den unge vampyr, da de begge to vidste hvad de ville og med et kort håndkast mod baren kunne han se krofatten, som kort rulle øjnene af dem. " Jeg tage mit særvandlige værelse " Sagde han bestemt i tone og lod arm omkring den kvinde vampyrs læne og trak hende med mod værelserne, som var oppe af en 5 trinet trappe. 

Ciara kom hen til døren, hvor tallet 666 stå på den mørkebrune dør med et lille vip på håndtaget gik døren op. Den unge vampyr var blevet opdraget af sine forældre til at være en gentle mand, men det var længe siden han havde vidst de maner. " Damerne først " Sagde med en munter stemmen og holdte døren for hende og gik ind efter hende, mens han lukkede døren efter dem. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 10