Htqz 23.05.2020 23:27
Det var ikke lyden af senge der knirkede, trangen til at tisse eller drikke, ej heller var det lyden af løbene føder og ballade der vækkede Charlene den morgen. Eller.. Hun troede i al fald at det var morgen, hun missede med øjnene mod vinduet, hvor et svagt lys der ikke virkede meget gadelampe-agtigt, lyste op. Nej, det var nok mere vinden der blæste og fik det til at trække i vinduerne, og hende til at overveje om en storm var på vej.Til gengæld var der noget der manglede.. Af en eller anden grund var hun lettere forskrækket da hun opdagede at den rigmand hun havde tilbragt aftenen og natten med ikke længere var i sengen.
Pludselig lysvågen, satte hun sig op og hev dynen med sig op over skuldrene. Var han allerede forsvundet? uden et ord? Det skete da, men typisk gav folk et ' det var godt' eller ' vi ses' med på vejen.
Fortumlet rejste hun sig op fra sengen, rakte ud efter dørhåndtaget der gik ned for øjnene af hende. Det var mere held end meget andet at hun nåede at bakke bagud så døren ikke blev banket op i hende. En lettelse gik igennem hende da hun så ham igen. " Godmorgen smukke, jeg var lige ved at tro at du havde forladt mig, het for mig selv.." Kurrede hun mens hun lod dyne være dyne, og gned sig let op af hendes kunde. Det var ikke lykkedes hende at få meget ud af ham for natten, det var kun med nød og næppe at hun havde fået af vide at han åbenbart hed Erik, men det kunne lige så godt være et dæknavn. Det eneste andet hun vidste om ham, udover hans tilbøjligheder i sengen, var at han tilsyneladende havde betalt høje priser for at have en så 'ren' hore som muligt. Men en ting var sikkert og det var at han ikke havde været på bordellet før, i al fald ikke hvad hun havde set, eller hørt
Hun mærkede hans arm glide om livet på hende mens han sendte hende et charmerende smil. " Lille dame, jeg er jo lige her, jeg går da ingen steder uden at sige farvel først. " Hun gengjaldt hans smil og lænede sig op for at plante et kys på hans hals. " Det var godt.. Men.. Hvorfor er du klædt på så? " Hun hævede et øjenbryn og så op og ned af ham.
Charlene følte hans hånd glide ned på hendes røv og tage fat i den ene balle, sendende en kort stråle af lyst ned til hendes nedre regioner. " Jeg skulle lige ordne noget.. Og skal snart hjem. Arbejdet kalder, desværre. " Han lænede sig ned og kyssede hende på munden. Mest af alt havde hun bare lyst til at slæbe ham med tilbage til sengen, men hvad pokker, hvis han skulle arbejde så ville hun jo ikke få ham tilbage ved at holde på ham, det var hun godt klar over.
" Kommer du tilbage en aften?" Han trak på skuldrene mens han fiskede en lille flaske op fra sin lomme og rakte den imod hende. " Det ved jeg ikke, men jeg tænkte du måske ville kunne lide den her.. Det har en herlig opkvikkende effekt. " Han smilte varmt inden han tog en anden flaske, hvis indhold var mindst lige så lyserødt som det der var blevet rakt imod hende. " Drik med mig!" Lød det, nærmest beordrende. Charlene rynkede lidt på brynene mens hun knappede sin lille flakon op, lugtede nysgerrigt til indholdet... Roser? Og et eller andet andet mere syrligt under det hun ikke helt kunne bestemme. 'Erik' slog sin flakon imod hendes. " Skål! For godt selskab og en Zaladins god sex!" Han tog flakonen op til munden og bundede, af ren høflighed fulgte Charlene trop, hvis det var stofffer ville det værste jo nok alligevel være forsvundet når det var tid til at tage sig af nye kunder. Han lænede sig op og kyssede hende på panden. " God tøs, det var ikke så slemt vel?" Han strøg en hårlok bag hendes øre og betragtede hende for en stund, inden han brød tavsheden imellem dem. " Hør, jeg må smutte nu. " Hun glippede let med øjnene og smilede varmt til ham. " Du ved hvor du kan finde mig, hvis du skulle få behov. Kom godt hjem."
Deres veje skilledes, og hun betragtede ham ud af vinduet som han forlod bordellets område flankeret af et par vagter. Hvem end han havde været var han væk nu. Hun var på vej hen i sin seng for lige at få et par timer mere på øjet, da hun bemærkede en snurrene fornemmelse i sit bryst, hun ignorerede det tænkte at det nok var kroppen der forsøgte at fortælle hende at den var træt. Hun rakte ed efter dynen igen og hen til sengekanten. Hun havde knapt sat sig ned før en skarp, nærmest strålende smerte gik igennem hendes krops nedre regioner.. Fuck, det var jo lige før det var værre end at have sex mens hun have det månedtlige... Hun mærkede hvordan musklerne begyndte at strammes, mens noget.... voksede..? Hun så ned... Og skreg forfærdet over synet der mødte hende. Normalt var hun ikke sart over for manddomme, men en ting var det på en mand, en helt anden ting var at se det vokse mellem sine ben som en kvinde. Nu hun tænkte over det var tyngden for oven også helt forkert på den,, og halsen. Hun rørte sig prøvende på halsen, hvor et adams-æble var ved at træde frem. Hvad end det var hun havde drukket, var hun ikke længere en kvinde, men derimod, efter alt at dømme; en mand.
" Ved Zaladin..!" Bandede hun, nej.. han, dæmpet, overrasket over den hæse ru dybde i stemmen. Hvad ville Vigdis ikke sige til det her? Hvad skulle han tage på? Kunne han overhovedet stadig arbejde på bordellet, hvad med lønne? Og vigtigst af alt; ville dette være permanent?!!?
Opkvikker? Det tør siges!