Dagens forretning var med en ung mand, som havde lånt penge til at åbne sin egen forretning. Det gik sikkert fint nok med butikken, det var ikke noget Declan blandede sig i, men det gik tydeligvis ikke godt nok, for kunden havde nægtet at betale gælden tilbage. Selvfølgelig havde han fået den obligatoriske uge, og han havde endda fået længere, selvfølgelig med en passende rente som blev pålagt hver dag. Nu var tiden kommet til at tage mere aggressive midler i brug for at få pengene tilbage.
Som sædvanlig hvilede det afslappede smil på Declans ansigt, da han trådte ind i butikken. Mange undervurderede ham på grund af hans spinkle statur og behagelige fremtræden, men det var altid noget de endte med at fortryde.
Declan ventede indtil den sidste kunde forlod butikken, og gik så hen og slog slåen for døren. Hvis kunden ikke havde genkendt ham før, gjorde han det nu. Nok var Declan ikke officielt leder, men man kunne kalde ham en form for kassér, så han havde stadig kontakt med så godt som alle kunderne.
"Hr. Smith, de har en gæld, som skal betales" Declan gik hen til hylderne på væggen, som indeholdt en række fint udskårne træting. uden tvivl noget, som havde taget lang tid.
"De har allerede trukket rigelig på vores tålmodighed. Jeg går ikke ud fra, at de ønsker, at jeg skal tage mere hidsige midler i brug for at få pengene?" Han tog en af trætingene og vejede den i hånden. Genstanden blev stillet på hylden igen, og Declan vendte sig om, lige i tide til at butikkens ejer kunne gribe fat i hans krave.
"Sådan en forbandet snothvalp skal ikke komme her og true mig!" Ordene blev råbt ind i hovedet på Declan. Ah, Declans rygte havde tydeligvis ikke nået denne ubehagelige mand. Han skulle til at komme med en pointe om, at han ikke reagerede godt på trusler, men inden han nåede at gøre noget, blev han slæbt hen til døren og kastet ud på gaden, hvor han landede med en lav lyd.
"Hvis han vil have sine penge, kan han selv komme og hente dem!" Døren blev hurtigt smækket igen. Så han skulle være en af de besværlige.. Det var langt fra første gang, at Declan havde fået en lidt hård modtagelse, når han tog på besøg hos sine kunder, det gjorde det kun sjovere for ham.
Honestly it's kinda fun
Scream it louder when they fall
I'm never satisfied at all