Han var vågnet tidlig tidlig morgen, med en brændende fornemmelse ned langs ryggen som havde 10 vilde katte kradset den til blods, og derefter havde rullet ham over ørkenens sand.
Han havde derfor hilst den opstående sol med en cocktail af valmue saft og stærk vin, derefter havde han brugt en stund på at tænke på om dette var summen af alle pisk der var faldet over rubiniens slaver eller blot en lille brøkdel af den smerte de bar på deres udpinte huder.
Nu stod han uden for et velholdt rent hus, kendt som helbrederhuset, et sted han længe havde ville besøge. For hvis rygterne var sande var det en salve der drev stedet, nej en tidligere, hun var fri nu. Hvis det da var sandt, og ikke blot en historie for at trække krystaller ud af blødsødne rigmænd fra byen. Kareem håbede, han havde brug for solstråle historier som denne, men først skulle han være præsentabel.
Kareem kørte hånden hen over sin guldhalssmykke som gradvist blev til mørkt støv der forsvandt i forårsvinden. Han tog en dyb indånding som et nyt menneske han mærkede Guldets standhaftighed bruse igennem ham, og hvordan natte og mogens smerte forsvandt og blev reduceret til en svag og fjern dunken. Han bed dog ikke mærke i hvordan mange af hans bekymringer forsvandt, han havde et mål nu og han agtede at sejre.
Som en sejrende krigsherrer marcherede han ind i helbrederhuset. Så sig omkring i modtagelses rummet og proklamerede.
“Jeg er Prins Kareem af Rubinien, Jeg søger min egnsfælde. Jeg har ladet mig fortælle hun er at finde her.”
Herefter spankulerede han hen og satte sig ned i en stol og tilføjede.
“Te og frugt er fint mens jeg venter”
I retning af den nærmeste person i et så selvfølgeligt tonefald at man skulle tro han anså dem alle som sine tjenere.
// +2 er tænkt som plads til to folk mere
// Tanken er at tråden handler lidt om hvad fuck han er for en underlig fisk, og hvad pokker han vil, måske med lidt bange anelser, men ultimativ ønsker han at forstå hvordan det lykkedes slaven at blive respekteret her oppe.