Foråret er tiden til forandring

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 24.03.2020 14:51
Solen stod højt på himlen, Faelwens blomsters duft lå som en hinde om Elverly, og alt åndede fred, så meget det nu kunne, når et af rådsmedlemmerne var på jagt i træhytterne.
Forårets stemme, Melarue, var på jagt efter Renaél, hendes nye lille hjælper. Selvom han måske ikke selv var klar over at han var blevet døbt det af Melarue. Indtil videre havde han i hvert fald ikke sagt nej til noget hun havde forslået ham, og hun nød det gevaldigt. Det var som at have en tjenestedreng, bortset fra at han til tider var lidt svær at finde.

Endelig forsøgte hun til healerhuset, hvor hun stak hovedet ind ad døren og kiggede sig omkring.
”Er Renaél her?” spurgte hun, inden hun overhoved havde kigget rummet igennem for at se om han var der. For et par elvere var her, og hun vidste han normalvis trænede her, når han ikke havde for travlt.

De fleste af elverne kiggede overrasket på Melarue. Hendes hår var sat op i en knold, for derefter at hænge løst ned fra den. Nok til at det ikke hang i hendes ansigt, men også løst nok til at det helt klart stadig kunne sidde i vejen. Hendes tøj var praktisk, og havde et par malerpletter på, så det var tydeligvis hendes ’praktiske’ tøj.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 01.04.2020 15:44
Endnu en dags arbejde var ved at komme til ende i healerhuset. Selv om Renaél ikke ligefrem gjorde et imponerende stykke arbejde, var der nogle faste rutiner, han blev sat til at udføre. De fleste af dem involverede at rense krukker, knuse urter eller feje gulvet.
Af og til blev han sendt ud i skoven med urteposen for at genopfylde forsyningerne. Det var dog ikke sket i dag - i stedet stod han med kosten efter at en urtekrukke var blevet knust i et mindre uheld tidligere på dagen. Det var utroligt så mange bittesmå knuste urtestykker der kunne være i sådan en krukke..

En stemme fik han og et par af de andre elvere, der arbejde her til at se op. Der var ikke mange sårede eller syge at tage sig af og healermesteren var taget tidligt hjem, men det betød ikke, at der ikke stadig var arbejde at se til. Der var dog en vis overraskelse og nærmest vantro i blikket hos de andre elvere, der kiggede først fra elverrådsmedlemmet Melarue til den gulvfejende Renaél, der meget hurtigt fik stillet kosten væk.

"Lige her frøken Fellmirr." Sagde han og trådte frem med et bredt smil. Det var meget tydeligt at han solede sig frygteligt i opmærksomheden ved at personligt blive spurgt efter af et af rådsmedlemmerne..

Renaél Runeldth | Skovelver | Healerlærling
Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 03.04.2020 11:28
Melarues øjne lyste lidt op som hun så Renaél og hans halvlange lyse hår. Lige hvem hun havde ledt efter. Også selvom elverne stirrede på hende, så var hun lidt ligeglad. Hun havde altid været en af de mere udadgående rådsmedlemmer, som ikke var så fast besluttet på mest af snakke med de ældre medlemmer af samfundet. Måske var det fordi Melarue var så markant yngre end de andre i rådet? Eller måske ønskede hun ikke at smide den barnlige side af sig.

”Oh, der var du,” sagde hun, smilet stort på hendes læber, før det forsvandt lidt som hun kiggede rundt. ”Nu har I vel ikke så travlt, at jeg ikke kunne få lov til at låne dig i et lille stykke tid?” spurgte hun, som hun kiggede rundt i det næsten søvnige healerhus. Det så ikke ud som om at de havde meget at lave, men det var selvfølgelig også begrænset hvor mange kunne komme til skade når der ingen krig stod på, og de havde fået alle menneskerne ud af skoven.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 10.04.2020 21:08
At påstå der var travlt, var en gevaldig overdrivelse. En af healerassistenterne kastede et langt blik mod Renaél, der tydeligt sagde: "Det er alligevel ikke fordi, vi ikke kan undvære dig." Og Renaél dukkede nakken lidt. Han var ikke voldsomt populær blandt healerne, for han var dem ikke til meget nytte - tværtimod var det nogle gange ham der skulle have hjælp, når han blev dårlig af at se på sårede eller syge folk.

Men det var der jo ingen grund til at nævne for Melarue.

Han sendte et blændende smil det til ungdommelige elverrådsmedlem og kastede kun et kort blik i retning af stedet på gulvet, hvor han vidst nok havde fået fejet alle skårene op. Hun skulle i hvert fald ikke se ham stå med kosten, hvis han kunne undgå det..

"Jeg er klar lige om et øjeblik.." Sagde han og hentede sin kappe fra baglokalet. Derefter skyndte han sig ud af healerhuset, inden der var nogen, der kunne komme med en tør bemærkning om hans arbejdsindsats. 
"Så .. hvad kan jeg hjælpe Dem med i dag?" Spurgte han Melarue, da de var udenfor.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 12.04.2020 16:52
Blikket gik desværre ikke Melarues næse forbi, og hun kiggede lidt interesseret mod healerassistenterne, men sagde ikke noget til det. Hvis hun påpegede det, så kunne det være at Renaél kom i dårligt humør, og det kunne hun ikke have. Hun havde fundet ud af at det var nemmest med ungelvere hvis de var i godt humør. Det var desværre ikke første gang at Melarue havde fundet sig en lille 'assistent' på denne her måde. Der var intet ondt ment med det, men det var oftest dem der havde mest tid og var mest tilbøjelige til forandringer. De var ofte også hyggelige at snakke med, selvom de var lidt barnlige.

”Jamen jeg venter så,” sagde hun med et smil på læberne, og ventede tålmodigt ved indgangen, dog ikke så hun stod i vejen hvis nogen kom, ikke at der gjorde det. Der var virkelig sløvt i dag. Måske pga. Faelwens Tårer?

Da de kom udenfor, tog Melarue en indånding. Det var smukt vejr i dag, lige til at være kreativ i, og det var også det der var faldet hende på sinde.
”Oh, jeg fik sådan en lyst til at udvide mine horisonter da jeg vågnede i dag, og så kom jeg til at tænke på dig,” sagde hun og rakte over børstede lidt hår ud af ansigtet på Renaél.
”Jeg havde lidt håbet, at du ville give mig lov til at klippe dig?” tilføjede hun så og smilede måske en anelse for sødt til Renaél.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 18.04.2020 17:38
Det var rart at lukke døren til healerhuset bag sig. Renaél tog en dyb indånding og så spændt på Melarue. Det gjorte ham intet at hjælpe hende med diverse ting, for hendes selskab var altid behageligt, og der var jo nok også en lille del af ham der håbede, at deres forhold kunne udvikle sig til noget mere..
Hun var godt nok mange århundreder ældre end ham, men det var ikke helt uhørt, at en ældre elver af og til havde brug for lidt yngre selskab. Renaél synes ikke selv, at han var barnlig, men han var også lidt blind over for mange ting angående sin egen personlighed.

"Åh.. Jamen det glæder mig da, at du tænker på mig." Lo han og lod hende uden videre røre ved håret. Det var dét pigerne altid faldt for - lidt pjusket og ikke så sirligt og glat, som mange af de ældre, mandlige elvere holdt det. Han synes selv det gav ham et charmerende udseende.

Derfor var hendes næste ord nærmest også chokerende for ham og han standsede tøvende. "Øøh.. hvad havde du tænkt dig med det?" Spurgte han. Han skyndte sig at smile til hende, som om han ikke var helt afvisende over for idéen. Han havde rimelig svært ved at sige nej til Melarue.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 21.04.2020 16:47
Man var ofte blind overfor de dårlige sider af ens egen personlighed. Især hvis man selv lidt mente at man var en af gudernes gaver til landet. Det gjorde dog ofte ikke Melarue meget. Det var en del af personligheden at folk havde nogle mindre heldige tendenser. Selv vidste hun godt at hun jo nok selv havde nogle lidt uheldige tendenser. Så som at drille ungelverne når hun kunne. Der var bare noget over den naivitet som hun ikke kunne stå for.

”Hvordan kan man lade vær,” spurgte hun, og kiggede på ham med et ømt smil. Mest af alt som måske en storesøster eller en mor ville kigge på sit barn, selvom det sikkert også kunne tolkes på en masse andre måder. Det ville ikke være første gang at hun var blevet mistolket på sin udstråling.

Hun kunne godt se at han ikke virkede helt fan af ideen til at starte med, men hvis han ikke ville, så måtte hun jo finde en anden elver, og deres hår var næsten for fint til at hendes vision kunne lykkes. ”Altså, jeg ville bare tage lidt i længden,” sagde hun og smilede en anelse for uskyldigt til ham. ”Dit hår er bare... så smukt, at jeg føler at det ville være ideelt at klippe i,” sagde hun.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 29.04.2020 11:00
Renaél mistolkede som sædvanlig Melarues smil. Den måde hun så ømt på ham på, kunne kun betyde, at hun værdsatte hans selskab og hans person og at hun måske endda havde .. lyst til ham. Han smilede lidt mere og rodede endnu engang en smule ved sit hår.
Det måtte da uden tvivl betyde noget, at hun sådan kom for at se ham, og han kunne ikke lade være med at godte sig over, at healerne nu vidste, hvem han hang ud med. Så kunne det være, at de behandlede ham med lidt mere respekt!

"Åh jamen .. i så fald.." Det var jo også blevet lidt langt på det seneste, og det tog en smule af bølgerne ud af det, så måske kunne det godt trænge til at blive studset lidt..
"Du ved nok bedst, hvad der ville se godt ud." Sagde han med et smil til hende. Han regnede ikke med, at det ville blive meget kort, for den slags hår så man sjældent i elverriget.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 30.04.2020 11:07
Måske hvis Renaél havde hængt ud med en af de mere respekterede dele af ældrerådet, så ville han være blevet behandlet pænere, men en del af elverne så stadig Melarue som værende en smule for ung til ældrerådet, selvom hun var overraskende gammel. Desuden var der nok også en del der huskede på hvordan hun havde været da hun stadig var 'ung'.

”Virkelig, mener du det?” spurgte hun, man kunne nærmest se stjernerne i hendes øjne, som hun kiggede begejstret på ham, før hun tog hans hånd. Hun lod ham dog ikke svare på det, før hun tog fat i hans hånd, så hun kunne slæbe ham med hjem.
”Jeg tænker vi gør det hos mig,” nok nærmere hendes kunststudie. ”Du bliver så yndig når jeg er færdig med dig,” sagde hun, næsten som om at hun skulle til at klæde sit kæledyr ud.

Der var dog stadig et stykke hen til hvor hun boede. ”Har du ellers haft en god dag i dag?” spurte hun, som hun gik, med hurtige skridt, men kiggede sig stadig over skulderen til Renaél, som hun stadig holdt hånden af.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 08.05.2020 21:10
"Jeg tror bestemt også det er bedst, at vi gør det i dine hjemlige omgivelser!" Skyndte Renaél sig at give hende ret, mens et smørret smil begyndte at forme sig om hans læber. Åh, han kunne se det hele for sig nu - hårklipningen var blot en undskyldning for, at hun kunne invitere ham ind i set hjem og at en ting kunne lede til en anden...

Hendes hånd føltes behagelig i hans, og han gav bestemt ikke slip - nej, tværtimod så håbede han, at så mange som muligt på vejen så hvor tæt han var med Melarue. Det ville utvivlsomt give anledning til rygter .. rygter han forhåbentlig senere ville være i stand til at bekræfte!

At han måske mest af alt mindede om et yndlingskæledyr, ivrigt slæbt af sted, var ikke rigtig gået op for ham, lige som han heller ikke så morskaben i øjnene på de forbipasserende. 
"Åh, ganske fredelig.. Der har ikke været så meget at lave i dag, det var derfor jeg stod med kosten, da du ankom .. ahem." Han rømmede sig lidt forlegent - hun skulle nødig tro, at hans daglige arbejde primært bestod af at rydde op efter de "rigtige" healere. 
"Men hvad med dig? Har Rådet holdt dig beskæftiget?" Skyndte han sig at spørge inden de dvælede for meget ved hvad han egentlig lavede i healerhuset.

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 09.05.2020 14:45
Det var godt at Renaél ikke havde noget imod det, ikke at Melarue havde regnet med det. Han virkede så medgørlig. Næsten uanset hvad hun spurgte ham om, så ville han gerne hjælpe. Det hjalp i den grad at have en stor stærk mand med sig. Okay han var hverken særlig stor og stærk, men så meget kunne man heller ikke forvente at elvere af alting.

Melarues hænder var væsentlig mere ru end elvere normalvis havde, grundet hendes mængde af håndarbejde, og der var da også en masse små fine ar, som heldigvis ikke var til at se mere.

”Det lyder da som noget af en kedelig dag,” indrømmede hun eftertænksomt. Hun elskede når hun kunne lave noget, så lang tid det ikke var papirsarbejde. ”Puuuhhh... om de har,” indrømmede hun og rystede lidt frustreret på hovedet, så de blonde krøller sprang rundt. ”Der er ikke det jeg ikke skal lave, men heldigvis har jeg fået sneget mig uden om det værste arbejde i dag,” indrømmede hun. Okay, hun havde fundet en anden at hælde papirarbejdet over på, og havde derfor dagen fri, til at lave på nogle af hendes interesser. Ikke at hun nogensinde ville indrømme overfor folk at bogstaverne altid begyndte at springe rundt på siden, når hun havde læst for meget.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 25.05.2020 21:32
Et lille smil krusede Renaéls mundvige, da Melarue snakkede om sit arbejde. Se dét var noget, han kunne forstå - måske var de ikke så forskellige, når de kom til stykket.

"Du skulle have sneget dig ned til de varme kilder." Foreslog han muntert. "Det kunne være, at jeg 'tilfældigvis' havde mødt dig dernede med en lille kurv fyldt af gode sager.." Lokkede han. Det ville jo også næsten være et stævnemøde, og han kunne bringe et par af de gode flasker elvervin, han havde gemt derhjemme til at imponere damer med..

Men nu var det først denne, mystiske hårklipning og Renaél glædede sig nu engang også til at se hendes hjem. Han skævede kort ned mod hendes hånd, der føltes overraskende ru og ikke så fin og dameagtig, som han havde forventet.
Nuvel, det betød vel at hun ikke havde så meget imod at tage godt fat...

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 31.05.2020 17:54
Melarue kunne ikke lade vær med at grine af ham. Hun vidste da udmærket grunden til at han mente at de varme kilder var en god idé, og hun nød da et godt bad dernede. Det var vigtigt at holde sig rent, men faktisk foretrak hun når der ikke var så mange ungelvere omkring. Selvom nøgenhed næppe var så forfærdelig blufærdig heromkring, så brød Melarue sig stadig ikke meget om slibrige blikkene ofte blev dernede, af de elvere der ikke helt havde fået styr på deres krop.
”Det kunne da have været hyggeligt,” sagde hun alligevel, hun havde knap så meget imod at få godterne fra en lille kurv, selvom hun også var meget opmærksom på hvad han lagde op til. Ikke at de varme kilder var det idealle stævnemøde område. Der plejede man at være mere påklædt.

Turen hjem til Melarue, eller til hendes lille studie var ikke så langt. Så afsindig stor var Elverly heller ikke, som havde broer på kryds og tværs, og da de nåede den lille bygning, skubbede Melarue døren op.
Indenfor var der et hav af forskellige kreative projekter. Nogle var færdige men der var mindst ligeså mange hun var i gang med. Potter, skulpturer både af elvere og af bygninger, malerier og hvad man ellers kunne forstille sig.
Hun lukkede døren efter Renaél. ”Hvis du sætter der derhen, så finder jeg lige saksen,” sagde hun smilende, og pegede på en stol, som hun havde sat ud midt i det hele inden hun havde hentet Renaél.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 11.06.2020 15:24
Det var næppe nogen hemmelighed, at Renaél rigtig godt kunne lide at bruge sin tid nede ved de varme kilder - og at det sandsynligvis havde noget at gøre med mængden af nøgne, badende elverkvinder. Han var ikke en mand, der imponerede på træningspladsen, hverken med buen eller klingen, så han håbede lidt, at kunne fange kvindernes interesse på anden vis...

Nysgerrigt fulgte han Melarue ind i hendes studie og gjorde sit bedste for ikke at komme til at skubbe til nogen af hendes projekter. "Du må sige til, hvis jeg skal stå model en dag.." Kommenterede han muntert, mens han så på et par af hendes skulpturer. Han kunne nok lige holde ud at stå stille et par timer, hvis det var for, at hun skulle kigge på hans krop.

Han gik hen til stolen, mens hun hentede saksen. "Jeg tager lige koften af, så der ikke kommer hår på den." Kaldte han efter hende og gik i gang med at løsne bæltet, der holdt koften på plads om livet. Han havde trænet overkroppen lidt på det seneste, og det havde måske også noget at gøre med hans ivrighed efter at smide tøjet..

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 13.06.2020 17:21
Ungelvere, og især en som Renaél havde ofte meget høje tanker om sig selv, og selvom hun til tider brugte modeller, så var hun ikke sikker på at han var så interessant at male eller skulptere efter, hvis hun skulle være helt ærlig. Selvfølgelig hvis han bare gerne ville stå halvnøgen i et stykke tid, så ville hun ikke stoppe ham. ”Det skal jeg nok huske,” sagde hun alligevel. Det var altid bedre at holde sig på god fod med folk.

Hun kom tilbage til Renaél, nu allerede godt på vej med at tage koften af sig. Elvere var sjældent de mest muskuløse, i hvert fald ikke som mennesker kunne være, men Renaél havde en overraskende pæn overkrop, dog ikke noget at råbe højt over.
”Det er meget smart,” indrømmede hun. Hun havde ikke tænkt så langt, men hvis det her var noget hun skulle gøre igen, så kunne det være meget smart lige at huske på det, selvom hun først lige skulle se hvor gode hendes evner egentlig var indenfor lige netop det her. ”Det er også meget vigtig at du sidder stille når vi går i gang,” hun havde ikke nok tiltro til sine evner til ikke at klippe Renaél i øret, hvis han ikke sad stille.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 21.06.2020 11:27
Renaél smilede og tænkte ikke over, at hun ikke helt havde sagt ja til at bruge ham som model for statuerne eller billederne. Han synes selv, at han ville være flot at få portrætteret - men det havde nok mest noget at gøre med, at han gerne ville have Melarue til at beundre hans krop.

Koften kom meget hurtigt af, og Renaél skævede ned af sig selv. Han kunne godt bruge lidt mere sol på kroppen, men det fik man ikke meget af herinde i de dybe, skyggefulde skove. Han havde dog godt set, hvordan kvinderne havde kigget beundrende på Bandorions brune hud, så nu var han begyndt ofte at søge med skovens få, solbeskinnede lysninger.

"Jeg sidder musestille!" Lovede han med et grin. Han tog plads på stolen i midten af rummet og kørte en hånd gennem de lange, flotte lokker. Gad vide hvordan frisusen ville ende med at blive?

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 24.06.2020 10:40
Melarue tog en børste først, og sørgerede for at redde det ud, før at hun tog saksen i hånden, og så begyndte at klippe. Den var tydeligvis ikke blevet brugt meget hidtil, men den klippede med lethed igennem de lette lokker på Renaéls hoved.
Hun sagde ikke noget som hun arbejdede, men koncentrede sig. De eneste øjeblikke hvor hun fik et øjeblik af åh nej var når hun stod bag ham, hvor han alligevel ikke kunne se det.

Håret blev blot kortere og kortere,, og selvom det ikke var den typiske elver frisure, så syntes Melarue faktisk at det klædte ham. Det ville nok vokse ud igen snart, især for han i forvejen ikke havde forfærdelig langt hår.

Endelig tog hun dog saksen væk, og trådte om foran ham, og gik et par skridt bagud for at beundre det. ”Sådan,” sagde hun, med et forsigtig smil på læberne. ”Jeg håber du kan lide det.” Desværre vidste hun også at elvere var lidt vanedyr, for ikke at nævne forfængelige. Hvis han begyndte at skrige, så ville hun faktisk ikke være overrasket, for det var blevet kort. Ikke med vilje, men når man lavede en fejl, måtte man jo rette op på det.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 28.06.2020 19:58
Renaél måtte hele tiden tage sig selv i ikke at dreje hovedet, mens hun arbejde med saksen. Når hun stod så tæt på, var det dog virkelig en kamp for ungelveren - både på grund af hendes duft og barmen, der var lige i den rigtige højde!

Efter at have forsøgt at følge brysterne ud af øjenkrogen i noget tid, begyndte det at gå op for ham, at hun havde klippet ret længe, og at der lå ret meget hår på gulvet efterhånden. En lille følelse af, at dette måske ikke gik helt i den retning, han håbede, begyndte at brede sig i brystet på ham..

Så snart hun trådte væk, fløj hænderne op til håret og et mildt udtryk af gru begyndte at danne sig over ungelverens ansigt. Resultatet var meget kort - lokkerne strittede ud fra Renaéls hoved i en facon, der fik ham til nærmest at se endnu yngre ud, end han var.
"D.. det.. er meget kort, er det ikke?" Spurgte han, selv om han tydeligt kunne mærke at jo, det var det..

Melarue

Melarue

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 630 år

Højde / 178 cm

Helli 30.06.2020 09:08
Melarue bed sin underlæbe en smule i et næsten undskyldende smil, da Renaél påpegede at det da var meget kort. Det havde han egentlig ret i, og hun frygtede da også lidt for hvad han sagde omkring det, andet end at det var kort. Det nyttede dog ikke noget at tvivle på sit mesterværk, selvom det måske mindede lidt for meget om en menneskefrisure, hvis hun skulle være helt ærlig.

”Lad mig finde et spejl,” sagde hun endelig og gik over og lagde saksen, før hun fandt et lille håndholdt spejl, for at vise ham hvordan han så ud. ”Det indrammer virkelig dit ansigt smukt, og mon ikke du også får lidt mere opmærksomhed fra pigerne, nu når du skiller dig lidt mere ud?” sagde hun og lagde tykt med smigren på. Han kunne nok overtales til at det ikke var så slemt, hvis han hørte om hvor populær han var, selvom Melarue tvivlede på det. Ligeså snart den første interesse havde dæmpet sig, så ville de nok gå tilbage til mændene med langt hår, men så var det godt at hår voksede ud!
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 09.07.2020 17:04
Renaél blev ved med at føle på håret med hænderne, og han så mindre og mindre glad ud. Da han så sig selv i spejlet stivnede han - han kunne jo knap kende sig selv! Havde det ikke været for de spidse ører, der var blevet endnu tydeligere af den korte frisure, så lignede hans hår jo noget, man ville se på et menneske..

Blikket gled op mod Melarue, og han sank et par gange. Han kunne jo ikke sige til hende, et elverrådsmedlem, at det var helt galt! Han prøvede bevidst ikke at kigge mere i spejlet for at se rædselssynet af det korte hår.
Kunne han mon bare gemme sig i sin hytte til det voksede ud igen?

"Øøh.. det var ikke lige så kort, jeg havde regnet med, de ville være." Sagde han og forsøgte at trænge et smil frem. Han kunne virkelig ikke forestille sig, at pigerne ville synes det var flot!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 5