Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 12.03.2020 23:50
I lidt tid havde Zaika stået på Atreyu's skib og bare stirrede ud på vandet og omgivelserne. Det var jo alt for lang tid siden hun sidst havde været på dette skib her, og sidst var det så hyggeligt at det nærmest var synd hvis denne her aften ikke skulle blive ligeså hyggelig. Zaika var iklædt det sædvanlige, og hun lagde hovedet på skrå. Der var ikke nogle i nærheden udover hende, men det ville ikke undre hende hvis der var nogle der gemte sig og når som helst kunne dukke op på skibet. Som Zaika var sikker på at der ikke var nogle på skibet hørte hun noget, og pludselig dukkede der et mandskab op. Hun kiggede på dem og tænkte lidt, nu var det ikke dem hun lige ledte efter. Så hun gik forbi dem imens hun kort kastede med det blonde hår. Hun vidste godt, hvor Atreyu var, han var sikkert det samme sted som sidst. Hun havde en flaske whisky i hånden, og gik end ad trappen til hans værelse. 

Kunne hurtigt se ham som hun stod lænet op ad dørkarmen. Hun svingede flasken lidt frem og tilbage om hun lod hendes øjne hvile sig på ham"Jeg vidste du ville være her, du er aldrig ovenpå når jeg dukker op"sagde han kækt imens hun blinkede til ham. Hun tog et skridt indenfor, og lukkede døren efter sig. Hun besluttede sig også for at låse den, for der var da ikke nogen der skulle afbryde dem. De ville bare få en fod i hovedet hvis de prøvede, eller flasken. Zaika betragtede ham, som hun tog overtrøjen af, så hun kun stod i toppen og bukserne. Så gik hun tættere på ham, og skubbede ham bagover i sengen for hun kunne godt se at han sad på kanten af sengen med en særdeles sur mine på ansigtet"Hvad er du så gnaven over"spurgte hun med et bredt smil på læben, som hun bare tydeligt prikkede til ham. Hun placerede et knæ imellem hans ben og åbnede flasken som hun tog en stor slurk imens hun blinkede til ham. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 13.03.2020 00:18
Atreyu havde haft en skod dag, først en masse forhandlinger der var gået ad helvede til grundet hans mandskab var nogle tumper. Så en eller anden kælling der ikke fattede et nej. Normalt var lystige kvinder ikke noget han takkede nej til, hvis hun så blot havde været en der var faldet i hans smag, men hun var bare blevet ved med at rage på ham og til sidst havde han fået nok og var skredet tilbage til skibet for at få lidt fred, der havde han alligevel rigeligt med alkohol han kunne drikke, så der var egentlig ikke nogen grund til at gå i land for at betale for sit alkohol, når han bare kunne være på skibet. Skridt der nærmede sig hans værelse fik ham til at se op fra den bog han havde begravet sig i. Han ventede da ikke gæster? Slet ikke i det humør som han var i, så var det bestemt ikke nu han skulle have en ubuden gæst.

Som han så Zaika i døren skar han en kort mine og brugte dig fingeren til at hentyde at hun skulle komme ind og lukke døren. Han sagde ikke et ord til hende og læste blot videre til han nåede til et punkt, hvor han kunne lukke den sammen og fokusere på hende. Som han blev væltet ned på sengen med hende ovenpå sig, lod han bogen falde ned på gulvet og han så op på hende med et kækt smil ”Mandskabet er nogle inkompetente idioter, der ikke ved hvordan man åbenbart handler korrekt… ” sagde han og holdt en kort pause inden han fortsatte ”Hvad laver du på mit skib… Jeg har helt sikkert ikke bedt dig om at troppe op… Men nu du er her…” sagde han og greb ud efter flasken med whiskey i forsøg på at nuppe den fra ham, hvis det lykkedes, ville han læne sig lidt til siden og sætte den på gulvet ved siden af sengen, når det så var gjort havde han tænkt sig at gribe rundt om hende og vende dem rundt så det var ham der var øverst i stedet.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 13.03.2020 19:46
Som han fik taget flasken ud ad hendes hånd kiggede hun på ham med et undrend blik, hvorfor skulle han tage den fra hende. Den var ellers ganske god, hvilken lækker smag og med de tanker skubbede hun dem hurtigt til siden som hun kunne mærke sengen imod hendes ryg. Han havde vendt dem rundt så hun lå nederst, og et bredt smil bredte sig over hendes ansigt. Hendes øjne gled ned over ham, og hun løftede det ene ben op og lod det glide op ad hans side.

"De burde handle korrekt, men det viser bare hvor tåbelige de er"sagde hun og sukkede lidt. Så lagde hun hovedet på skrå. Hvad havde han tænkt sig, ikke at hun frygtede noget som helst. Det var tydeligt for hende at mærke hvor gnaven var, og sur han var. Zaika havde mere og mere lyst til at prikke mere til det, men var det en god idé. Sikkert ikke, men hun gjorde det alligevel"Jeg trængte til at forsætte hvor vi slap sidst"sagde hun som svar til hans spørgsmål.

Hun blinkede til ham, og lod en hånd finde vej rundt om hans nakke, hvorefter hun bare trak ham tættere på sig. Hun lod hendes ansigt nærme sig hans øre"Du har vel savnet mig har du ikke"hviskede hun ind i hans øre. Hendes ben fortsatte hun med at lade glide langsomt op ad hans side, og hun lod så hendes tunge glide langsomt ned over hans øreflip. At han ikke havde bedt hende om at komme var bare en detalje hun slet ikke gad tænke på, og bekymrede sig om. Hun var lidt ligeglad, og hun trak sig så tilbage og lagde hovedet ned imod sengen igen. Hun tog hånden til sig og lod den stryge hen over hendes kraveben"Du lader vel ikke en kvinde vente efter så lang tid, gør du"lød det flabet fra hende som hun sendte ham et bredt smil.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 21.03.2020 00:24
Et kækt smil bredte sig på Atreyu’s læber som de mørke øjne var rettet ned mod hende. Hendes kommentar om hans mandskab fik ham dog til at trække på skuldrene ”Måske skal de idioter bare skiftes ud, en gang for alle” sagde han i et suk. Han havde virkelig ikke overskud til flere fejltagelser, men på samme tid intet overskud til at skulle finde helt nyt mandskab, det var som at vælge mellem pest og kolera.

Han så på hende som hun talte ”Virkelig? De sidste to gange efterlod du mig til mig selv… Ensom og forbandet liderlig…. Forbandede kælling” sagde han, dog gjorde han det med et lumsk smil på læberne, så hun vidste han ikke mente det helt på den hårde måde. Ganske vidst var han efterhånden ved at blive sindssyg over at Zaika kom på besøg, tændte ham og så smuttede fordi hun skulle et eller andet fuldkommen åndssvagt… Men nu var hun kommet for at gøre noget ved det? Mente hun det så?

Atreyu lod sig trække ned til hende og han skævede svagt til hende som hun hviskede i hans øre og det eneste der undslap ham, var en lettere irriteret brummen. Tungen mod hans øreflip fik ham blot til at smile kækt inden han trak sig lidt væk fra hende igen. Savnet hende? Det var måske så meget sagt, men der var en ting der var sikkert og det var, at hun ikke fik lov til at smutte ud af hans klør nu, ikke før han havde fået hvad han ville. Han så på hende efter hendes kommentar ”Lade dig vente? Jo, det kunne jeg egentlig godt finde på… Bare lade dig blive tændt og så smutte? Tjo… Det var da en god ide...” sagde han i det samme som hans ene hånd var begyndt at glide ned over hendes kraveben og ned over hendes krop og han stoppede da han nåede til hendes hofte ”Hvis du har tænkt dig at stikke af igen… Så slagter jeg dig næste gang du dukker op” sagde han og lænede sig ned mod hende og nappede hende kort i nakken inden han uden tøven lød sine hjørnetænder glide ind i Zaika’s hals.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 21.03.2020 13:38
Hans ord om at hun bare havde efterladt ham ensom og liderlig fik hende til at stryge en hånd igennem hans hår, og hun blinkede til ham. Det var nok heller ikke det bedste at have gjort det, og det var nok også lidt ondt. Men i det mindste var hun kommet tilbage, og denne her gang havde hun ikke tænkt sig at smutte. Hun lod fortsat hånden stryge hen over hans hår, og hun holdte blikket på ham, enlig blev hun fristet til at kaste nogle flabede kommentarer afsted. Men hun lod være, og lod hendes blik glide ned ad hende.

Som han lod hans hånd glide hen over hendes kraveben bed hun sig lidt i underlæben, og lod hendes øjne hvile sig på hans brystkasse. Da hånden stoppede ved hendes hofte løftede hun blikket op til ham, og lod et bredt smil komme frem på hendes ansigt"Jeg elsker din måde at drille tilbage på, selvom jeg nu ikke har tænkt mig at lade dig slippe væk"sagde hun og blinkede til ham. Det var sande ord, hun havde bestemt ikke tænkt sig at lade ham smutte, og hun havde heller ikke tænkt sig selv at smutte.

Da han nappede hende i nakken løftede hun det ene ben, og lod det glide op ad ham. Hun kunne godt lide det han gjorde, og da han så lod hans hjørnetænder glide ind i hendes hals bed hun sig hårdt i underlæben. Benet lod hun fortsat glide op ad ham"Mhmm"lød det nydende fra hendes mund. Hun lod hendes hænder glide langsomt ned over hans brystkasse, og havde et lusket nærmest længselsfuldt blik over hele hendes ansigt.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 22.03.2020 20:39
Atreyu så på Zaika som hun strøg en hånd igennem hans hår. To gange var det sket… Og han havde efterhånden været så anspændt at han ikke kunne tage sig sammen til noget som helst i hverdagen. At der havde været en handel der gik i vasken havde så bare været med til at sætte prikken over i’et, hvilket var derfor han var en lille smule vred endnu.

Han hævede et øjenbryn mod hende og fnøs ”Det sagde du også sidst… Men jeg kunne jo altid bare binde dig fast. Så vil jeg gerne se dig stoppe mig Zaika… ” sagde han nærmest med en irriteret brummen. Han havde i hvert fald ikke tænkt sig at hun skulle komme afsted med det samme trick endnu en gang, for så ville mødet efter det, ende med at få hende slået ihjel, for så ville Atreyu sikkert ikke holde tilbage på nogen som helst måder. Bevares, han var adelig, men han i sengen, så kunne historien godt være en lidt anden.

Som han mærkede hendes ben der gled op og strejfede ham, greb han om det og holdt det oppe, som han endnu havde tænderne i hende. Han trak sig fra hendes hals og lod sin tunge glide over hullerne der var blevet efterladt efter hans tænder og så ned på hende med et kækt smil.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 23.03.2020 18:17
Binde hende fast, se det ville hun ikke havde noget imod. Det måtte han da gerne det ville bestemt ikke gøre noget, faktisk var hun meget sikker på at hun ville kunne lide det. Hun lod hendes øjne hvile sig på ham, og kunne ikke andet end at finde det lidt morsomt det hele. Men det var også synd for ham, og ikke særlig sødt af hende at hun bare havde skredet imens de var ved at nå til de gode dele. Zaika havde ikke noget imod at han brummede, faktisk var det som nogle søde toner i hendes ører.

Hun bed sig en smule i underlæben, og nød hans tænder og måden han lod hans tunge glide hen over hullerne. Det var en smule pirrende, og det fik nærmest hårene til at rejse sig"Det føltes godt"hviskede hun imod hans ansigt som hendes ansigt nærmede sig hans. Hun blinkede til ham som hun kunne mærke at han havde taget fat i hendes ben for at holde det oppe. Hun lod hendes læber røre hans kind, og hun rev ham en smule ned over hans brystkasse. Så bredte der sig et tilfreds smil over hendes ansigt, og hun bed ham lidt i kinden, før hun efter nogle minutter gav hun slip.

"Hvis du vil binde mig vil jeg ikke have noget imod det"sagde hun lidt lokkende, som hendes øjne hvilede sig på hans ansigt.  

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 26.03.2020 20:05
Atreyu vidste godt at Zaika formentlig ikke ville have noget imod at blive bundet fast til hans seng, men på samme tid, ville det være lidt sjovere at få den fulde oplevelse, i stedet for hun var bundet og han blot gjorde hvad han havde lyst til.

Han så ned på hende med et kækt smil ” Det var også hensigten” kom det fra ham, endnu med det kække smil på læberne. Hun kunne tydeligt se hvordan de før mørke øjne, nu var blevet røde, for hans lyst var blevet vækket, plus han havde fået en smule blod fra hende. Kysset på hans kind fik endnu et smil frem på hans læber og hendes negle der gled ned over hans bryst, skar han svagt tænder og mærkede hvordan en masse små impulser skød igennem ham. Som hun sagde hun ikke havde noget imod at blive spændt fast, sendte han hende et smil ”Mhm, selvfølgelig vil du ikke det” sagde han med et kækt smil som han lænede sig ned og lod deres læber i et grådigt kys.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 26.03.2020 21:31
Hendes blik hvilede sig på ham som de lå tæt på sengen, og hun løftede begge ben en smule for at lade dem glide op ad ham. Som hun skulle til at sige noget stoppede hun sig selv, da hun kunne mærke hans læber imod hendes i et grådigt kys. Hun lukkede øjnene for at nyde det lidt mere, og afbrød det ved at bide ham hårdt i hans underlæbe. 

Øjenkontakten brød hun ikke, og hun lod hendes hænder vej hen til hans ryg, som hun lod neglene rive ned langs hans ryg"Slet ikke, jeg er altid frisk på hvad end du lyster"hviskede hun imod hans ansigt som hun fortsat lod hendes negle rive ned over hans ryg. Det blev ikke gjort blidt,  nej hun gjorde det en smule hårdt, og mærkede trængen til at bide ham som han havde gjort ved hende.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 27.03.2020 11:14
Det andet ben der blev løftet, tog han tog ikke fat i, men lod hende selv have kontrol over det. Som hun let trak sig fra kysset for at bide ham i underlæben, sendte Atreyu hende et kækt smil og kom af med en svag brummende lyd, ikke fordi det gjorde ondt, men fordi han nød det. Han trak sig lidt og så ned på hende "Godt at vide du bider endnu" sagde han med et kækt smil på læberne.

Neglene der gled ned over hans ryg, fik ham til at sukke let. Han ville sikkert ende med at få mærker af det her, men der var ikke nogen tvivl om at det ville være det hele værd. Hendes ord fik at smil frem på Atreyu’s læber ”Hvad end jeg lyster? Mhm, pas nu på du ikke kommer ud på dybt vand Zaika… Jeg har både lyst til at rive struben ud på dig, men på samme tid ikke” sagde han og sendte hende et let smil. Han greb ved hendes ene hofte og rev hende helt ned til sig, hvilket ville gøre at hun sagtens kunne mærke han havde lyst til hende, det var bare et spørgsmål om hvem der gav efter først, for han havde rigeligt tålmodighed, selv på trods af hvordan dagen havde været.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 27.03.2020 17:22
Zaika blinkede til ham som han nævnte at det var godt at hun stadigvæk bed, hvilket fik det brede smil til at brede sig. Hun kunne da heller ikke lade være med at bide, for det var jo så hyggeligt. Desuden havde hun også planer om at bide ham lidt mere, og snuppe en tår eller to f hans blod.

"Jeg kan jo ikke lade være"svarede hun som hun lod hendes tunge glide hen over hendes læber. Hun nød hvordan han trak hende tættere på sig, og lod fortsat hendes negle rive ham ned langs hans ryg. Hun var ligeglad med at det ville efterlade mærker, det bekymrede hende slet ikke. Langt fra så var det jo kun ganske interessant, og hun stoppede ikke. 

Hans ord fik hende til at bide sig en smule hårdere i læben, og hun lagde hovedet en smule på skrå som hun lod det andet ben glide sig lidt op ad hans side"Jamen dog, vi kan da ikke have at du dræber mig kan vi"sagde hun en smule kækt, som hun holdte blikket på ham, og lod neglene rive lidt længere ned over hans ryg.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 01.10.2020 09:56