Zaika
Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag
Retmæssig Ond
Race / Vampyr
Kunne hurtigt se ham som hun stod lænet op ad dørkarmen. Hun svingede flasken lidt frem og tilbage om hun lod hendes øjne hvile sig på ham"Jeg vidste du ville være her, du er aldrig ovenpå når jeg dukker op"sagde han kækt imens hun blinkede til ham. Hun tog et skridt indenfor, og lukkede døren efter sig. Hun besluttede sig også for at låse den, for der var da ikke nogen der skulle afbryde dem. De ville bare få en fod i hovedet hvis de prøvede, eller flasken. Zaika betragtede ham, som hun tog overtrøjen af, så hun kun stod i toppen og bukserne. Så gik hun tættere på ham, og skubbede ham bagover i sengen for hun kunne godt se at han sad på kanten af sengen med en særdeles sur mine på ansigtet"Hvad er du så gnaven over"spurgte hun med et bredt smil på læben, som hun bare tydeligt prikkede til ham. Hun placerede et knæ imellem hans ben og åbnede flasken som hun tog en stor slurk imens hun blinkede til ham.

•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not