Som Karma sammen med sine teaterkollegaer forlod scenen, stillede hun sig ned til og kunne tale med publikum og give hånden til dem der gerne ville takke for forestillingen, hun var vant til det fra Zircon hvor hun nærmest kendte alle stamgæsterne, det her var langt mere nervepirrende end noget hun hidtil havde prøvet og man kunne se det på hende, hun kunne slet ikke skjule sin nervøsitet, om nogle dog ville ligge mærke til det var et spørgsmål hun ikke kunne svare på.
Emilia 04.03.2020 13:11
Der stod Karma og nejede for publikum, første forestilling var forbi og som hun altid havde haft problemer med, så var hun bange for hvad andre sad og tænkte, havde publikum syntes hun var god nok? Var de tilfredse? Hun var vant til det lille rolige teater og nu stod hun i den kæmpe sal med røde gardiner og i hendes lilla fine teaterkjole.
Som Karma sammen med sine teaterkollegaer forlod scenen, stillede hun sig ned til og kunne tale med publikum og give hånden til dem der gerne ville takke for forestillingen, hun var vant til det fra Zircon hvor hun nærmest kendte alle stamgæsterne, det her var langt mere nervepirrende end noget hun hidtil havde prøvet og man kunne se det på hende, hun kunne slet ikke skjule sin nervøsitet, om nogle dog ville ligge mærke til det var et spørgsmål hun ikke kunne svare på.
Nyxx 05.03.2020 11:46
Marishka vidste ikke hvad hun lavede der, for det lignede ikke hende at tage på teateret, dog var der ikke for at se stykket, nej hun havde sneget sig ind af bagdøren og stod i noget der mindede om et kostume rum. De lysende øjne så sig omkring, forsøgte at finde en vej gennem lokalet, men før hun vidste af det blev døren ind til rummet åbnet. Hurtigt sprang hun ind i et skab og gemte sig i blandt en masse tøj, dog forsvandt personen hurtigt igen og hun kom ud og sukkede opgivende. Det kunne godt være at dette kom til at blive en helt anden opgave end hvad hun først havde forventet. Marishka luskede rundt på teater gangene og hørte en masse klappen og jublen, hvilket måtte betyde at stykket var færdigt. Hun sprang ind i det første og bedste rum hun nåede til. Ud fra ting der stod i kammeret, ville hun gætte sig til det var en kvinde der ejede de ting der nu var her inde. Med et smil på læben lukkede hun døren og begyndte at gennemsøge diverse ting der lå omkring. Hun stoppede som hun hørte skridt der nærmede sig og hurtigt fik hun fik hun nærmest kastet sig selv ind under sengen og forsøgte at være så stille som muligt.

I won't even think twice about killing you.
Emilia 06.03.2020 00:35
Den ene hånd blev trykket efter den anden, varmen ved og komme i et andet teater var blevet større og større, hun kunne virkelig mærke hvordan det hele var blevet bedre og federe at arbejde i, Karma blev mere og mere tændt for og blive i byen, det var virkelig befriende og hilse på alle tilskuerne og mærke hvordan man faktisk var med til og fortælle et stykke, det var så rart og tænke på.
Med stor ro i hovedet og glæde over den oplevelse hun havde haft gik hun sammen med de andre skuespillere om bag kulissen, de sludrede løs om en fantastisk forestilling de sammen havde været med til og skabe, det var en stor ros og Karma kunne mærke varmen igennem kroppen. Det var som om hun havde vundet noget og det havde hun i og for sig også, oplevelsen, klapsalverne, det hele var så meget mere værd end hun nogensinde ville kunne forklare.
Som de kom ud bagved lod Karma de andre gå over i omklædningsrummet, mens hun selv gik ind i rekvisitrummet, hun ville se om hun kunne finde nogle ekstra genstande til hendes rolle, så hun stillede sig ind midt i rummet og begyndte og studere en hylde med forskellige rekvisitter.
Med stor ro i hovedet og glæde over den oplevelse hun havde haft gik hun sammen med de andre skuespillere om bag kulissen, de sludrede løs om en fantastisk forestilling de sammen havde været med til og skabe, det var en stor ros og Karma kunne mærke varmen igennem kroppen. Det var som om hun havde vundet noget og det havde hun i og for sig også, oplevelsen, klapsalverne, det hele var så meget mere værd end hun nogensinde ville kunne forklare.
Som de kom ud bagved lod Karma de andre gå over i omklædningsrummet, mens hun selv gik ind i rekvisitrummet, hun ville se om hun kunne finde nogle ekstra genstande til hendes rolle, så hun stillede sig ind midt i rummet og begyndte og studere en hylde med forskellige rekvisitter.
Nyxx 06.03.2020 19:39
Marishka holdt nærmest vejret som hun lå der under sengen og så en skikkelse komme inden for. Det var ikke andet end blot en kvinde, netop som hun havde forudset. Langsomt møvede hun sig ud fra under sengen og listede over og lukkede døren ind til rummet, nærmest med et smæk, som forhåbentligt ville få hendes opmærksomhed. Et dystert smil kom frem på hendes læber ”Neeej, ser man det… Stjernen i forestillingen, hvad skyldes æren? Hmm?” sagde hun mens hun bevægede sig tættere på kvinden foran hende. Hun så ud til at være lidt ældre end Marishka selv, men det var bestemt ikke noget der skræmte hende det mindste, for hun havde næsten på fornemmelsen, at dette ville være en ret hurtig kamp, hvis det kom så langt. Marishka stoppede et stykke fra hende, søgte hendes øjenkontakt, fik hun den, ville kvinden være i stand til at se hvordan Marishka’s øjne ændrede farve til den violette og frem fra nogle af de skygger som diverse rekvisitter kastede, dannede sig to knive, bare på den sikre side.

Emilia 09.03.2020 20:19
Det gav et sæt i Karma, hun havde slet ikke observeret kvinden, før døren blev smækket, hvilket fik hende til og dreje 180 grader med et overrasket blik og se direkte mod kvinden. Det var mærkeligt det her, hun havde ikke set hende før, hvem var hun og hvad ville hun? Komplimentet var sødt, faktisk tiltalende, men... hvad i alverden var det hun var trådt ind i? Spørgsmålene var mange i Karmas hoved, ja flere hundrede faktisk, men alligevel tog hun personen for og være god, indtil andet var bevist. Naivt, men sikkert, svarede hun derfor kvinden. "Tak for og se mig som stjernen, hvor er De sød." Øjenkontakten blev dannet lige efter og det var den der gjorde Karma mere usikker, for hvad der ellers skete kunne Karma ikke holde styr på, det gik skræmmende hurtigt for sig det hele og Karma vidste hverken ud eller ind.
Nyxx 12.03.2020 23:55
Marishka smilede ganske kort til hende som hun vendte sig om og så ret så overrasket ud. Kvinden havde slet ingen ide hvad dette gik ud på, hvilket blot fik smilet til at blive bredere og nærmest forstyrrende. Med langsomme skridt begyndte Marishka at nærme sig kvinden som hun var begyndt at tale ”Hvor fint, så naiv…” sagde hun køligt som nogle skygger var begyndt at forme sig bag hende, ind til to knive. Hendes brune øjne var skiftet den violette farve og skyggerne var nu formet, perfekt ind til to knive. ”Hvad ville de dog sige hvis deres lille kæledække kommer tilbage med skræmmer?” sagde hun med et dystert smil på læberne, som hun stod et stykke fra kvinden. Let lagde hun hovedet på skrå og betragtede kvinden ”Ja, lidt hist og her ville klæde det ellers perfekte ydre du har” kom det fra hende, stadig med et dystert smil på hendes læber. Knivene hang nærmest og svævede i luften bag Marishka og ventede nærmest bare på at blive sendt afsted mod sit mål.

Emilia 14.04.2020 18:21
Panikken begyndte og stige i Karma, hele hendes krop begyndte og ryste. Hun bakkede helt op i den ene reol panisk for hvad hun kunne gøre, hun ville ikke kunne slippe væk, hun ville ikke kunne danse om hjørner med denne kvinde og hvem var hun overhovedet? Nej, stop! Det kunne hun ikke tænke på nu! Hun bed sig selv i læben, men kunne ikke nå og tænke over hvad hun burde sige, hvorfor det bare fløj ud. "Hvad har jeg gjort? Hvorfor mig? Kan jeg ikke gøre noget for du ikke gør mig noget?" Tårerne begyndte for alvor og trille, hun havde nærmest lige tilbudt sig selv som slave, men hun ville gøre næsten alt for ikke og skulle mærke smerten fra de knive som hun ikke engang turde fokusere på, bange for og miste et ansigtstræk fra kvinden.
Nyxx 02.10.2020 11:42
Marishka bemærkede hvordan kvinden begyndte at ryste, hvilket bragte et dystert smil frem på hendes læber. Hjertet i hendes bryst var begyndt at pumpe en masse adrenalin ud i kroppen og hun havde det som om alt gik i hyperfart. Som hun begyndte at tale fnøs Marishka blot ”Hvad skulle du være i stand til at give mig… Som jeg ikke har allerede, hmm? ” kom det spydigt fra hende som hun fortsat gik imod kvinden. Knivene bag hende fulgte hende, svævende et par centimeter fra hende, klar til at blive sendt afsted. Uden så meget som at fortrække en mine, sendte hun en kniv imod kvinden og ville få den til at placere sig ved hendes strube ”Så fortæl mig… Hvad har du… Som du kan give mig?” snerrede hun som hun stod omkring to meter fra kvinden med armene over kors og den ene hofte skudt ud til siden. 
Emilia 30.11.2020 18:43
Hun havde lyst til og skrige, men hun kunne ikke få en lyd ud. Hjertet pumpede i galopfart og kunne på ingen måde finde ro. Hvad var det hun pludselig var rodet ud i og hvad havde hun egentligt gjort denne kvinde? Kunne man overhovedet kalde hende en kvinde? Tankestrømmene fløj rundt om hovedet på hende og hun havde svært ved og få noget ud, man kunne endda se svedperler danne sig på hendes pande, men det var koldsved. Hun stod i en situation hun aldrig havde prøvet før og hun var magtesløs. "Jeg ved det ikke, jeg vil gøre alt hvad jeg kan, men jeg ved det ikke." Hun sagde det grådkvalt som tårene pressede sig med ud, det var svært hvad hun egentligt kunne og skulle gøre, hun var trængt op i en krog, hun var på herrens mark, det var som og være trængt op i en fælde. "Måske jeg kan tjene dig? Hvad vil du ha? Hvad ønsker du dig?" Det var svært og høre hvad hun sagde som det hele fortsatte i den grådkvalte jamren, men hvad forventede man andet af en pige der knap nok havde oplevet noget andet end sine forældres trygge rammer?
Nyxx 07.01.2021 15:31
Som kvinden sagde hun ikke vidste hvad hun skulle give hende, trådte hun tættere på og fik sendt en af knivene bag hende over mod kvinden og placerede den mod hendes kind. Et bredt smil kom frem på hendes læber ” Du… Ved det ikke? Tager du pis på mig pigebarn?” sagde hun og gik selv helt op til hende og lænede sig ind ”Prøv… Igen” sagde hun ud mellem sine sammenbidte tænder. Let skævede hun mod døren for at være sikker på der ikke kom folk ind. Om ikke andet var der bare mere legetøj. Hun hævede da et øjenbryn da kvinden tilbød at tjene hende. Marishka fnøs og sukkede ” Søde… Jeg tror ikke du forstår… Jeg arbejder alene. Jeg gør det her, fordi jeg elsker at se frygten i folks øjne og lige nu… Ser du yderst yndig ud, dog vil jeg gerne indrømme, der mangler lidt knubs på dig… Men det kan jeg nok lade forblive på den måde… Lige denne gang” sagde hun. Denne kvinde skulle føle sig beæret, for havde det været en hver anden end en skuespiller hun stod overfor, havde personen fået de første par slag og snitsår fra knivene, men ikke denne dag. Hun lænede sig ind så der var få centimeter imellem deres ansigter ” Du kan ikke give mig noget jeg ikke allerede har… Og tjene mig? Pff hvordan skulle du være i stand til det, når du er ved at pisse i bukserne over dette?” sagde hun efterfulgt af endnu en hånligt fnys.

Emilia 05.04.2021 12:15
Oprigtigt talt, så havde hun lyst til og skrige af hendes lungers fulde kraft, da kniven blev placeret mod hendes kind, hun ville virkelig gerne skrige, men noget i hende holdt det tilbage. Hun kunne ikke komme på hvad det var, men i virkeligheden var det jo nok frygten for, at der ville ske hende noget, hvis hun kaldte opmærksomhed til rummet. I stedet stod hun der lammet og lyttede til hvert et ord. Hun følte hun var ved og tisse i bukserne, som kvinden begyndte og snakke om alt det hun ikke kunne bruge Karma til, for hvad lavede Karma der så i det hele taget?
Hun bed sig i læben, inden hun åbnede munden. Der kom bare ingen lyd. Det var besværligt og få noget som helst frem, for hun måtte virkelig vælge ordene med omhu. "Jeg... Jeg ved det ikke. Jeg tænkte... Jeg mener bare, man kan altid bruge nogen til noget og hvis ikke du kan er det også okay, men vil du ikke please nok lade mig gå?" En tåre pressede sig ud og begyndte langsomt og trille ned over kinden, som en ensom lille dråbe.
Hun bed sig i læben, inden hun åbnede munden. Der kom bare ingen lyd. Det var besværligt og få noget som helst frem, for hun måtte virkelig vælge ordene med omhu. "Jeg... Jeg ved det ikke. Jeg tænkte... Jeg mener bare, man kan altid bruge nogen til noget og hvis ikke du kan er det også okay, men vil du ikke please nok lade mig gå?" En tåre pressede sig ud og begyndte langsomt og trille ned over kinden, som en ensom lille dråbe.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2