Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 24.01.2020 00:38
Siden det sidste besøg, havde Phillippe spøgt i Nicolas tanker, især fordi de ikke havde fået lov til at blive ordentlig færdige inden Enzel var kommet vadende ind. Han havde debatteret meget med sig selv, om han skulle forsøge at snige sig ud og liste ned til snekderen. Det kunme potentielt være farligt, hvis Enzel opdagede ham. Men forespørgslen Phillippe var kommet med havde endt med endelig at få lokket ham afsted, selvfølgelig med noget af det nye legetøj i. Det havde faktisk været overraskende nemt at smugle ud, han havde ganske simpelt gemt et af dem, sidst han skulle gøre dem rent. Bare for t gøre det lidt sjovere havde han taget nummeret større end sidste gang, og han havde endda vovet sig til at liste en lidt større med, forsvarligt pakket ned i hans lomme.

Det var hans fridag, men alligevel havde han ventet til mørket faldt på med at stikke af fra bordellet, bare for at han kunne smutte afsted nogenlunde uset.
Han bleb nødt til at spørge sig for, før hun kunne finde frem til værkstedet. På grænsen til nedre by. Af en eller anden grund kom det bag på ham, men han var nok den sidste som skulle tale dårligt om folk uden et mange penge.

Endelig kom han frem til værkstedet. Han tøvede et øjeblik ude foran døren. Enzel ville blive tosset hvis han andt ud af det her. Men så var det jo bare med at finde på en god undskyldning om, hvor han havde været henne! Han rettede hurtigt på de mørke krøller og bankede så på døren.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.01.2020 02:01
 Phillippe var glad for at bestillingen til bordellet, egentlig havde været nem at lave. Han havde kunne gøre det inden han nåede at blive dårlig, hvilket helt sikkert havde ødelagt den alternative betaling han havde fået! Men der gik ikke længe efter før hovedpinen og kvalmen kom, og Phillippe var bestemt ikke i humør til at skulle hjem til Kat, men det var han jo aldrig, så det var der ikke noget nyt i. Selvom om han ikke havde lyst, var han alligevel gået i gang med at gøre klar til turen. Det tog altid længere tid at få tingene gjort når han hverken havde overskud eller energi til at gøre det, så det krævede en masse pauser. 
 Når han var gået i stå eller holdt pause, blev hans tanker ved med at vende tilbage bordellet. Han havde flere gange taget sig selv i at sidde og småbrumme ved tankerne. Når han tog sig selv i at hans tanker gled i de retninger, skyndte han sig at gå i gang igen. Ikke fordi han havde noget imod tankerne, han ville bare heller vende tilbage til den når han havde det bedre, og ikke så tæt på besøget til Kat. 

Phillippe var igang med at tjekke han efterhånden havde alle de ting han skulle have, da han hørte en banken på døren. Han sukkede lidt indvendigt, fordi han ikke orkede at håndtere kunder lige nu, men som regel gik kunderne bare ind, det var trods alt et værksted. Han var derfor også lidt i tvivl om det egentlig var en kunde. En smule sløvt fik han snøvlet sig hen til døren. Da han åbnede den stod han og så lidt ned på halvdyret foran sig. Der gik et lille øjeblik før hans hjerne genkendte ham, men da han gjorde, bredte en lille smil sig på han læber. Trods smilet så han stadig totalt udkørt ud. Håret var samlet i en ganske rodet og løs knold i nakken, og der var en del totter der var stukket lidt af. Han var en smule sort under øjnene, og lignede generelt en der ikke var helt frisk. 
 " Nicola! " lød det en smule begejstret  fra ham, inden han kom i tanke om hvad han havde sagt til Nicola da de lå på sofaen, og hans udtryk ændrede sig til et lidt mere overrasket udtryk.
 " Oh.. Nicola.. " denne gang blev det sagt lidt mere lavt, og overvejende, som han tog fat i Nicolas arm, og trak ham indenfor. Han vidste ikke helt hvorfor. Han havde lidt en inde om hvad halvdyret var der for, og han var da også ganske interesseret og en anelse smigeret, men var bare ikke sikker på om han egentlig havde overskudet til at gøre det.. Ordenligt.. Phillippe bed sig lidt i læben, med et skævt smil, som ham stod og betragtede Nicola, bare lige for at se om han var godt påvirket af et legetøj. 
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 24.01.2020 06:33
Siden Nicola havde sat legetøjet på plads og havde forladt bordellet, havde han kæmpet med den begyndende opstemthed. Det var både legetøjet og fantasierne om de forestående begivenheder, som gjorde sin indvirkning. Selvom det var mørkt, var det langt fra passende at gå rundt med en bule i bukserne, men det var nu svært at holde tankerne optaget. Lige så snart han havde banket på Phillippes dør var slaget tabt, og inden døren blev åbnet, var der en ganske tydelig bule i hans løse bukser.

Han havde forventet en varm velkomst, og Phillippes begejstrede tonefald gjorde ham da også varm indeni, i hvert fald lige indtil begejstringen forsvandt fra Phillippes stemme a han talte igen. Godt inde på værkstedet tog han sig tid til at kigge godt på Phillippe. Han så utroligt træt ud. Faktisk mere end træt, han så nærmest hærget ud. Hvad var der dog sket siden han sidst havde set ham?
"Du ser træt ud" han bed sig i læben og så ned. Måske det alligevel havde været en fejl at tage på besøg.

"Jeg vil ikke forstyrre dig, hvis  det er et dårligt idspunktm jeg tænkte bare.. du bad mig jo selv om at komme på besøg, men Enzel holder mig beskæftiget.." Han prøvede på ikke at lyde skuffet. "Jeg har fri i dag. Det er derfor, jeg ville kigge forbi i dag" Han havde virkelig mest af alt lyst til at gå igen. Nok stod Phillippe og smilede til ham, men han følte sig stadig ikke videre velkommen.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.01.2020 14:34
 Som Phillippes blik gled ned over Nicola, hvilede det lidt længere på bulen i Nicolas bukser, og han kunne ikke lade vær med at smile skævt og en smule tilfreds over det. Han kunne godt gætte sig til at Nicola havde gjort som han havde forslået, og det gjorde han faktisk en smule opstemt. Som Nicola kommenterede på at han så træt ud, så han op på Nicola, og kløede sig lidt i nakken. 
 " Yeah... Jeg er ikke helt på toppen..  " forklarede han. Der var vel ingen grund til at gå mere i dybten med det. Han havde ikke lyst til at skræmme Nicola væk, fordi han egentlig var gift.

Som Nicola begyndte den lille talestrøm, rynkede Phillippe panden lidt, og begyndte at ryste lidt på hovedet til det. Han kunne godt høre skuffelsen i Nicolas stemme, og det gjorde lidt ondt på ham. Han havde trods alt selv inviteret Nicola over, og nu virkede det som om han ikke ønskede ham der. Det var jo ikke meningen, det var jo ikke sådan det var. Han trådte derfor lidt frem, så han kom til at stå tæt op af Nicola, og lod den ene hånd glide lidt ned over Nicolas kind. 
 "  Hey..  " Sagde han stille, så han var sikker på Nicola have opmærksomheden på Phillippe. Phillippe bed sig lidt i underlæben, som han betragtede Nicolas ansigt lidt. Det var så utroligt hvor smuk Nicola var. Det var virkelig svært ikke at blive betaget af det. 
 " Jeg vil rigtig gerne have dig her. Okay? " Phillippe mente det. Han lænede sig en smule ned til Nicola, med et lidt mere lystigt smil, mens hånden på Nicolas kind, gled ned over Nicolas overkrop, og lagde sig på Nicolas bule.
 " Og det virker til du er meget glad for at se mig..  " Sagde han med en drilsk undertone. Han håbede ikke Nicola følte sig alt for uvelkommen, for det var virkelig ikke meningen at give det udtryk.
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 24.01.2020 23:15
Det virkede lige umiddelbart til, at Phillippe faktisk mente, hvsd han sagde. Han følte sig stadig utroligt usikker, ville et i virkeligheden ikke være bedre at gå? Men Phillippe sagde jo, at han var ønsket.. måske det var på tide at finde den selvtillid, som han vidste, at han førhen havde været i besiddelse af. Hans liv var langt fra, som han ønskede det, men han havde trods alt frivilligt valgt at være her. En af de få valg som var blevet taget fuldkommen af egen fri vilje på det sidste. Det burde da være grund nok til ikke bare at give op med det samme.

Han stønnede tilfreds, da Phillippes hånd lagde sig på bulen i bukserne. Han var bestemt ikke upåvirket længere.
"Nu ikke smigre dig selv for meget. Jeg tror at det nye legetøj kan fremkalde den her reaktion hos enhver, som går en tur igennem byen med det i" Han smilede til ham for at gøre det klart, at det var ment som dril.
Han hvilede hovedet mod den brede brystkasse og sukkede tilfreds. Han ville aldrig indrømme det, men det var rart at være så tæt på ham igen.
"Men hvis du har det dårligt, må jeg jo se, hvad jeg kan gøre, for at du får det bedre" Han trak sig en smule tilbage, så han kunne trække sin bluse over hovedet.
"Jeg er nok ikke healer, men jeg har mine egne metoder, som jeg tror kan være ganske effektive" Han begyndte at løsne sine bukser, så e kunne falde til jorden med mindre Phillippe af en eller anden grund stoppede ham. Han glædede sig utroligt meget til at vise ham, at han faktisk var gået en størrelse op i legetøj kun for hans skyld.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.01.2020 01:05
 Phillippe kunne ikke lade være med at grine lidt over Nicolas kommentar. Hans smil var stort, og fik han helt sikkert til at se mere frisk ud, selvom det bestemt det hovedpinen til at være endnu mere trykkende. Han brummede lidt.
 " Man har vel lov at håbe..  " sagde han med et skævt smil. Phillippe lod den anden hånd lidt op af Nicolas ryg, og videre op i hans hår, da han lænede sig ind til Phillippe. Selv lænede han hovedet lidt ned til Nicolas hår, og duftede lidt til ham. Selv hans duft var fantastisk. 

Nicola trak sig lidt væk igen, for at tage trøjen af, og Phillippe lod ham. Han havde da bestemt ikke noget imod hvis Nicola ville gøre et forsøg på at få Phillippe til at få det bedre, selvom han ikke regnede med det ville virke, men måske det kunne aflede tankerne lidt. Han trådte derfor en smule tilbage, så han nemmere kunne betragte Nicola som tøjet forsvandt. Han brummede lidt til det han sagde, med et stort smil. 
 " Det glæder jeg da mig til at se..  " Blikket der blev kørt ned over Nicolas krop, sagde at Phillippe allerede var klar på hvad end Nicola havde i tankerne. Så måtte han bærer over med kvalmen og hovedpinen. 

Bukserne faldt til jorden, og Phillippe trådte hen til Nicola igen. Hænderne gled kælende ned over Nicolas krop, mens han lænede sig frem mod ham. Gjorde klar til at presse deres læber mod hinanden i et kys. Lige som deres læber skulle til at mødes stoppede Phillippe. Enzels ord stod pludseligt klart for ham. Ord som Phillippe først ikke havde bidt så meget mærke i. Hvis jeg nogensinde skulle miste ham, ville jeg ikke svare for hvad jeg kunne finde på… Han bed sig lidt overvejende i læben. Havde Enzel ment det han sagde. Hvad hvad havde han så egentlig ment med dem. 
 Han nappede Nicola lidt i underlæben, inden han endte med at presse læberne ordenligt mod Nicolas læber. Enzels ord var sikkert ikke noget Phillippe behøvede at tænke yderligere over. Nicola havde trods alt sagt detvar hans fri dag. Han måtte vel gør hvad han ville når han havde fri. Hænderne gled videre fra Nicolas sider, og om på hans nu nøgne baller i stedet. 
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 25.01.2020 03:48
Nicola kunne ikke lade være med at gøre sig lidt til, som han trak bukserne ned. Det var rart atter at være genstand for en anden mands beundring, det var noget, som han havde savnet. Det var noget helt andet end Enzels syge fascination af ham. Den ville han langt hellere være fri for, hvorimod han slet ikke kunne få nok af den måde, Phillippe så på ham. Det fik det hele til at virke så dejligt normalt. Måske lige med undtagelsen af legetøjet.

Hvorfor mon Phillippe tøvede med kysset? Det kunne da næppe være fordi, at han havde fortrudt det hele, så ville han vel have sagt fra noget før. Han trak nok bare ventetiden ud for at gøre det hele så meget mere spændende.
Endelig mødtes deres læber, hvilket fik Nicola til at sukke tilfreds. Han var allerede mere end klar, og han mente da bestemt, at Phillippe skyldte ham noget efter deres sidste møde. Han brød kysset og så ham ind i øjnene.
"Måske du skulle give mig en rundvisning i dit værksted" Han bed ham drillende i læben. "Jeg foreslår, at vi starter med soveværelset" det kunne kun gå alt for langsomt med at få hevet Phillippe med til et sted, hvor han kunne tage sig af Nicolas efterhånden presserende problem.

Han sparkede sine bukser væk, så de ikke ville ende med at snuble i dem. Sparket fik dog legetøjet til at ryge ud af lommen og ryge henover gulvet med en ramlende lyd. Han bed sig i læben og så fra legetøjet og til Phillippe. Legetøjet så pludselig utrolig stort ud, som det lå der på gulvet. Han kunne vel lige så godt forsøge at få det bedste ud af situationen, så han lagde begge hænder på Phillippes brystkasse, og lænede sig ind mod ham.
"Ups, overraskelsen er vist blevet ødelagt" Han gav han sit bedste og mest uskyldige smil.
"Og så tænk dig, den er kun nummeret større, end den jeg har i nu" Hvis det ikke kunne sætte lidt gang i Phillippe, ja, så vidste han ikke, hvad kunne.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.01.2020 18:19
 Mens de kyssede trykkede Phillippe Nicola lidt ind til sig og nød at have den spinkle krop tæt på sig. Nicola trak sig væk fra kysset, men Phillippe forsatte med at holde Nicola ind til sig. Han kunne ikke lade vær med at grine lidt over det Nicola sagde, inden han slap Nicola en smule, og så lidt rundt.
 " Der er ikke så meget mere end soveværelset tilbage...  " grinte han lidt. Værkstedet var virkeligt ikke stort, og bestod ikke af andet end selve værkstedet og det lille soveværelse. I hjørnet bag dem stod Phillippes oppakning, efterhånden klar til at han kunne komme afsted. Skråt bag dem, stod høvlbænken langt væggen, med døren ind til soveværelset ved siden af sig. 

Phillippe skulle til at trække Nicola med sig hen mod døren til soveværelset, da bukserne blev sparket af og en lyd fik ham til at flytte blikket ned på gulvet. Phillippe løftede det ene øjenbryn lidt, til hvad der mødte hans blik. Et skævt, lystigt smil gled over hans læber, som han så på Nicola i stedet. Han bed sig lidt i læben til det Nicola sagde, mens han brummede tilfreds. Det kunne godt være han havde det dårligt, men lige nu var det slet ikke det Phillippe havde i tankerne. 
 " Du måske blevet helt afhængig..   " tonen var drillende, men også en smule legende. Nicola måtte selv bestemme om Phillippe mente legetøjet eller Phillippe han snakkede om. Phillippe begyndte endeligt at trække Nicola den korte vej hen til soveværelset, der blot bestod af en seng, og et bord og to stole. 
 De nåede dog ikke helt ind på værelset, før Phillippe alligevel ikke kunne holde fingrene for sig selv, og han trak Nicola inde til sig, og pressede læberne mod Nicolas i et ivrigt kys. Hænderne lagde sig på Nicolas baller, som Phillippe løftede ham op og sidde på høvlen. Phillippe sørgede heldigvis for altid at gøre rent efter hvor bestilling, så der ikke var træspåner og savsmuld over det hele. Han satte Nicola på kanten, det det ikke ville gøre ondt med legetøjet. Kysset havde han ivrigt forsat, og det blev holdt ind til han måtte trække hovedet til sig, for at trække sin trøje over hovedet, og smide den fra sig på gulvet. Kysset genoptog han så snart hovedet var frit. 
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.01.2020 04:56
Det virkede til, at den kække kommentar virkede efter planen, hvilket ikke kunne lade være med at få Nicola til at smile. Det hele var egentkig så utroligt let med Phillippe. Ingen små signaler, som man skulle forsøge, at tyde. Ingen pludselig skift i væremåde, og ingen grund til at frygte, at han pludselig ville sige noget forkert. Det måtte uden tvivl være sådan det skulle føles at være sammen med en anden, og ikke den frygtelige og skræmmende oplevelse som det havde været med både Enzel og Sobek. Han kunne utroligt hurtigt blive vant til det her.
"Måske" Han ville lade det være op til Phillippe at tolke, hvad han var ved at blive afhængig af.

Villigt lod han sig trække fsted mod soveværelset, spændt på ebdelig at få noget forløsning for den lyst, som havde været til stede siden han var listet afsted fra bordellet.
Det kom en anelse bag på ham, at han pludselig blev løftet op, men det gjorde ham bestemt intet. Faktisk var der noget yderst betryggende over, at Phillippe viste sin styrke. Og desuden, hvem ville ikke blive lystig over at være så tæt på en stor, stærk mand som Phillippe?

Lige så snart blusen røg af, gik hans hænder på opdagelse på overkroppen. Neglene efterlod svage mærker, når han en gang imellem satte dem i huden, mens hans fingre gled rundt.
Lystigt stønnede han imod Phillippes læber. Han kunne slet ikke få nok af at røre ham, mærke ham, være tæt på ham.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 26.01.2020 14:31
 Små støn forlod Phillippes læber når Nicolas negle trykkede sig ned i huden. Han kunne godt lide den der milde smerte det. Det fik ham til at føle sig i live. Phillippes hænder lagde sig på Nicolas hofter, så han kunne presse ham ud mod sig, og Nicola derved ville kunne mærke bulen der efter hånden var vokset frem mellem Phillippes ben. Nicola var virkelig bare en lækkerbisken. Phillippe kunne ikke helt vurdere om det var halvdyrsgenet, eller bare var Nicolas væremåde, der fik det hele til at snurre for ham, men Nicola satte i hvert fald nogle ting i gang i ham. 
 Phillippe trak hovedet fra kysset, og så et kort øjeblik på Nicola med øjne der skinnede af lyst og begær. Han gav sig så til at kysse og nappe Nicola på halsen, mens den ene hånd gled fra Nicolas hofte og ned mellem hans ben, så han kunne vippe lidt med legetøjet. Et nydende suk forlig Phillippes læber, da han mærkede at det var en større en, end de havde brugt sidst. Selvom Nicola havde sagt at det var en større en, overraskede det ham alligevel, og han fandt utroligt pirrende.
 Det var med fuld overlæg at han havde stoppe kysset, som han fik i gang med at pille ved legetøjet. Han ville høre Nicolas lyde. Hører hvad legetøjet gjorde ved ham.

Phillippe stod lidt og pille ved legetøjet og nød Nicolas lyde, ind til han trak sig lidt væk, og løftede Nicola ned på gulvet igen. Han lænede sig ned til ham, og aede det bløde ører lidt.
 " Soveværelset er ind af den dør.. " han nikkede mod døren.
 " Så henter jeg lige det vi tabte på gulvet.. " Han sendte Nicola et skævt smil, inden han trak sig væk, og gik over og samlede det andet legetøj op.
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.01.2020 21:59
Det var næsten til at blive helt afhængig af den måde, hvorpå Phillippe så på ham. Nicola havde rigtig mange gange været genstand for andres begær, men der var bare et eller andet, ved den måde Phillippe så på ham. Han kunme ikke sætte fingeren på det, men det fik i hvert fald tændt godt op umder hans eget begær. Ikke at der i forvejen ikke var tændt godt op i det.
Han strakte halsen og sukkede nydende. Bevægelserne med legetøjet fik sukkene til gå over i højlydte støn i stedet. Det havde helt klart været en god ide at opfylde Phillippes ønske om at komme på besøg med legetøjet allerede at op.
Hans støn blev kun højere, som Phillippe blev ved med at pille ved legetøjet. Han følte allerede, at han var ved at eksplodere, men han ville så forfærdeligt gerne holde bare lidt længere.

Måske til hans held, stoppede Phillippe pilleriet. Han kunne ikke have holdt til det meget længere. Han lagde hovedet på skrå og sukkede nydende, da hans øre blev nusset. Mon Phillippe kunne huske, at det var en af hans svagheder?
"Skynd dig" han smilede til ham og skyndte sig ind på soveværelset. 
Han havde ikke forventet noget voldsomt stort, men det var alligevel et utroligt lille soveværelse. I det mindste var der da en seng.
Efter et par sekunders vurdering lagde han sig på maven på sengen, og spredte benene en anelse, så Phillippe ville kunne se legetøjet og have fri adgang til det, hvis han skulle ønske det. Nu var han jo også gået hen for at hente den, som var nummeret større, så man kunne da gå ud fra, at det var fordi, at han agtede at tage den i brug.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 26.01.2020 22:42
 Selvfølgelig havde Phillippe tænkt sig at skynde sig, men han havde også lige brug for at stå et øjeblik. Da Nicola var forsvundet ind for værelset, og inden han samlede legetøjet op, kørte han hænderne ned over hovedet inden han gled tindingerne. Hovedpinen var ulidelig, og kvalmen tog også lidt til som han fik det varmere, men han havde da virkelig ikke lyst til at det skulle være i vejen lige nu!
 Han brugte ikke længe på at stå og prøve at undertykke dårligheden, før han fik samlet legetøjet op og gik ind til Nicola i rummet. Han stoppede i døren, lænede sig lidt op af dørkarmen, mens han lod blikket glide ned over Nicola, som han lå og nærmest gjorde sig til for ham. Han kunne ikke lade vær med at smile over det, og brummede da også kort ganske tilfreds, for at give udtryk for at han kunne lide hvad han så. Blikket hvilede lidt ved legetøjet i Nicola, inden han så lidt på det han havde i hånden. 
 "Er du sikker på du kan holde til mere?  " det blev sagt med en drilsk tone, som han stod og kastede legetøjet op i luften og greb det igen. Nicola havde lydt til at nyde det alt for meget, med den han allerede havde i. Men mon ikke Phillippe kunne trække det lidt ud og lege lidt med Nicola, uden han blev færdig lige med det samme. 

Phillippe gik langsomt hen til sengen, mens han så lidt overvejende på Nicola, som om han skulle bestemme sig for hvad han ville gøre. Han havde dog allerede bestemt sig. Da han kom hen til sengen, kravlede han op i den, og satte sig med et ben på hver side af Nicola, så han kunne ligge sig lidt ind over ham, og kysse ham op af ryggen. Det var fristende at suge lidt ekstra til eller sætte tænderne lidt i ham, men han kunne huske hvordan Enzel meget specifikt havde sagt der ikke måtte komme mærker. Men Nicola var der ikke som prostitueret. Det gik han i hvert fald ud fra. 
 " Er der samme.. regler som sidst? " valgte han alligevel at spørge. Det skadede vel ikke at spørge, jo. 
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 27.01.2020 00:11
Det var alt for fristende for Nicola at vrikke en lille smule med bagdelen, da Phillippe langt om længe kom ind på værelset. Han nød at blice betragtet, det var jo hele grunden til, at han havde lagt sig på den måde.
"Ellers så er du så heldig, at jeg somregel kan mere end en gang" Han havde ikke tænkt sig at risikere det samme, som der var sket sidste gang. Der var Phillippe blev alt for hurtigt færdig, så han havde jo slet ikke fået mærket ham ordentligt. Det havde han tænkt sig at lave om på.
Han kiggede på Phillippe, eller nærmere på æegetøjet, som han stod og kastede med. Hvis de skulle i gang med det legetøj var det vist godt, at han var ret sikker på, at han kunne holde til mere end en gang, for så tændt som han allerede var, tvivlede han på, at han ville kunne holde til alt for megen leg med det større legetøj.

Det gav ham kuldegysninger, da Phillippe kyssede sig vej op ad hans ryg. Hver enkel lille berøring sendte nærmest stød igennem ham af ren nydelse. Han var så væk i sin egen nydelse, at han knapt hørte Phillippes spørgsmål.
"Bare gør dit værste" Der skulle ikke være nogen begræsninger, som skulle have indflydelse på, hvad Phillippe ville gøre ved ham. Hvis Enzel opdagede noget, måtte han bare sige, at det var en kunde, som var skyld i de eventuelle mærker, som Phillippe måtte efterlade.

We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 27.01.2020 01:29
 " Uha, der er nok en der rigtig har trænet..  " der var noget drillende i Phillippes stemme, men i virkeligheden var der vel noget sandhed i det. Det var vel lidt en krav at man som prostitureret hurtigt var klar igen, så det burde jo nok egentlig ikke komme bag på Phillippe. 

Kyssene forsatte og blev til små nap, mens Phillippe lyttede til Nicola. Han kunne ikke lade vær med at smile over Nicolas ord, der var så stik modsat Enzels, som de kunne være. Men glædede Phillippe lidt. At han ikke behøvede at tænke for meget over hvad han gjorde. 
 " Så må jeg vel hellere komme i gang, hm?  " hviskede han mod Nicolas øre, inden den ene hånd gled ned mellem Nicolas ben, og han vrikkede lidt med legetøjet. Imens kyssede og nappede Phillippe Nicola ned over ryggen. Han kravlede lidt bag ud som han lod nappene vandre, og da han nåede Nicolas balle lod han tænderne synke ned i huden, som han bed sig lidt drillende fast i ballen. Han tillod sig at bide lidt hårdt. Selvfølgelig ikke så der kom hul, men så han i hvert fald ville have en bidemærke der resten af aften. Legetøjet trak han så ud og satte sig lidt mere op, så han kunne se lidt på Nicola mens han hurtigt gjorde det næste stykke legetøj vådt med lidt savl, inden han sendte ham lystigt blik og et skævt smil. 
 Phillippe lænede sig ned, og lod tungen glide over Nicolas hul. Han var ret så fugtigt i forvejen, fra det mindre stykke legetøj, men han kunne ikke dy sig. Nu var de ikke på bordellet. Der var ikke nogle normer eller regler. Her vidst han hvad han måtte og hvad man gjorde. Det havde han prøve før. Phillippe havde mest af alt lyst til bare at trække bukserne af og tage Nicola lige der, men det virkede til Nicola var noget så ivrig efter at lege lidt med legetøjet, så hvorfor ikke. 

Tungen kælede lidt for Nicola, inden Phillippe flyttede hovedet, så op på Nicola, og lod det andet stykke legetøj presse sig mod Nicolas åbning. Han bed sig lidt i læben, mens han betragtede Nicolas reaktion. For at sikre sig han nød det, og at det ikke gjorde ondt.
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 27.01.2020 22:28
Bare lyden af Phillippes stemme, da han hviskede ham i øret, var nok til at få Nicola til at stønne tilfreds. Det var utroligt, hvad Phillippe kunne gøre ved ham. Givet, legetøjet havde gjort sit, men han havde jo formået at holde sin begejstring nede under hele gåturen mod værkstedet. Så det måtte vel være Phillippe der bar den største anerkendelse for at formå at få presset ham så langt ud. Han håbede dog efterhånden, at Phillippe ville sætte farten lidt op, for han kunne snart ikke holde til meget mere.

Han begravede hovedet i sengen og stønnede lettere anstrengt, da et par tænder blev sat i hans balle. Hun kunne lide det, og meget endda, det var jo problemet. Han trykkede neglene ind i håndenfladen i et forsøg på dustrahere sig selv bare en lille smule. Han vidste dog godt, at kampen efterhånden var tabt. Nu var det bare et spørgsmål om at holde det uundgåelige tilbage i hvert fald indtil Phillippe fik gang i det nye stykke legetøj.

Da legetøjet blev fjernet fra ham, og det andet i stedet blev presset på, gjorde selv sengen ikke det store for at dæmpe hans støn. Det var lige før behandlingen gjorde ham svimmel.
Lige så snart legetøjet var i bund forsøgte at desperat at vende sig om på siden, det var efterhånden ubehageligt at ligge på maven.
Næsten med et samme begyndte det at rykke en anelse i hans krop, og umiddelbart lige efter stønnede han højt, som begæret endelig blev for meget, og han kom mens han stønnede lettere anstrengt. Det var tiltrængt, det kunne der vist ikke herske selv den mindste tvivl om.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.01.2020 14:16
 Det var nærmest en rus i sig selv, hvor lidt Phillippe behøvede at gøre for at få Nicola til at reagere så voldsomt. Det gjorde han næsten helt høj efter at høre mere. Phillippe brummede lidt, som Nicola stønnede ned i sengen. Det sitrede i hele hans krop. Det var virkelig svært for ham ikke bare at tage hvad han ville have. 

Lydene der kom fra Nicola da han pressede legetøjet op i ham, fik Phillippe til at stønne lidt. Han flyttede sig lidt for at Nicola kunne ligge sig anderledes. Blikket gled lidt ned over ham, og da han kom midt i vendingen, bed Phillippe sig lidt i læben, med et skævt smil. Det var ikke helt hvad han havde regnet med, men han havde bestemt ikke noget imod det.
 " Auwe....  " lød det en smule drilsk fra Phillippe. Han lænede sig lidt ind over Nicola. Kyssede ham op af maven. Kyssene forsatte ind til de ramte Nicolas mund, og startede et ivrigt og heftigt kys op. Den ene hånd støttede sig mod sengen, så han kunne holde sig over Nicola, mens den anden tog fat om Nicolas hofte, så han kunne få han ned og ligge ordenligt på ryggen. Efterfølgende gled den ned mellem Nicolas ben, og lod fingrene glide lidt over legetøjet. Det virker så stort som det sad oppe i ham.
 " Hmm.. Hvor hurtigt mon vi kan gå dig klar igen?  " Phillippe havde trukket hovedet fra kysset, og så ned på Nicola med et drilsk og overvejende glimt i øjnene. Han regnede ikke med at Nicola ville være klar igen lige med det samme, men han måtte indrømme, han var lidt utålmodig. 
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 30.01.2020 23:10
Nicola trak vejret dybt mens han smilede skævt til Phillippe. Det havde ikke været hans mening, at han skulle blive færdig så hurtigt. Forhåbentligt ville han så kunne holde længere, så var spørgsmålet jo bare, hvor længe Phillippe mon ville kunne holde. Han håbede bare, at det ikke ville ende med to ryk og en aflevering, det ville næsten være trist.
Lavt stønnede han mod Phillippes læber, mens han gengældte det ivrige kys. Det var næsten synd, at Phillippe blev nødt til at vente lidt endnu, men kun næsten. Forhåbentligt ville det gøre ham endnu mere ivrig, når de kom ordentligt i gang igen.

Blidt bed han Phillippe i læben, da han trak hovedet væk.
"Det må vel komme an på en prøve" mon ikke det ville komme il at gå rimelig hurtigt? Det var utroligt hvilken effekt Phillippe havde på ham, han havde aldrig prøver noget lignende. Nu hjalp det formentlig heller ikke, at hans andre partnere var Sobek og Enzel, og ingen af dem havde formået at få ordentlig gang i ham. I hvert fald slet ikke sammenlignet med Phillippe.

Han flyttede hovedet en smule, så han drillende kunme bide Phillippe i øret, og derefter hviske ham i øret.
"Er du utålmodig da?" Selvfølgelig behøvede han ikke noget svar på spørgsmålet, han kunne ganske tydeligt fornemme hans utålmodighed, men det var nu så fristende at drille ham bare en lille smule.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 31.01.2020 00:40
 Det krævede meget af Phillipe og ikke bare ligge og gnide sig mod Nicola, men han gik lidt ud fra at det måske ikke helt var hvad Nicola havde lyst til lige nu. I stedet sukkede han lidt over Nicolas bid i hans læbe inden han grinte lidt over kommentaren. Han brummede bare et svag mh-hm til det, og lukkede øjnene lidt i da Nicola lænede sig frem mod hans øre. Det var så utroligt vidunderligt at have Nicola så tæt på. Han duftede helt fantastisk og der var bare et eller andet vidunderlig over hvor blød hans ud fra. Det gav Phillippe lyst til at forvinde væk i at dufte og røre ham. Og selvom hovedpinen og kvalmen lå i baggrunden og prikkede, så var det som om han bare var helt høj på Nicola. 
 Phillippe sukkede lidt da han blev bidt i øret, og smilte lidt over Nicolas spørgsmål. Som svar spændte han lidt op i underlivet, så hans lem bevægede sig lidt mellem dem.
 " Mmmmh.. Meget... " brummede han kælent tilbage.

Hånden der var mellem deres ben tog en smule fat i legetøjet, og vrikkede ganske svag med det. Bare lige for at se hvilken reaktion det fik ud af Nicola. Bagefter begyndte han at kysse Nicola på halsen, og videre ned over han bryst kasse. Kyssene var våde og pirrende, og han tog sig god tid, mens blikket var rettet op mod Nicola hele tiden. Der burde ikke herske nogen tvivl om hvad Phillippe ville. 
 Phillippe rykkede sig lidt bagud som ham kryb ned af med kyssene, men det var ikke en vildt stor seng, og til sidste kunne han ikke kravle længere tilbage. Så han lod hånden glide over Nicolas lettere livløse lem, og kælede for den, mens kyssene fandt ved ned over det bløde, følsomme maveskind, og til sidste landede på lemmet. Phillippe lod tungen glider lidt over, fugtede den godt og med blikket rettet mod Nicolas, gled læberne ned over den, som han tog den i munden.
Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 04.02.2020 03:54
Phillippes utålmodighed var næsten berusende, og faktisk at få ham til indrømme et, sendte et sug igennem Nicola. Alt for mange mænd var alt for stolte, i hvert fald når de var sammen med andre mænd, og ville ikke stå ved, hvor meget de faktisk lystede fter deres partner. En rigtig stor del af ham nød, når mændene han var sammen med hellere ville vise deres lyst gennem handlinger end ord, men der noget ved at kunne få dem til at sige det, of ja, endda nogle gange tigge om at få, hvad de ville have, selvom han langt fra var den dominerende type.

Han overvejede egentlig, om han skulle trække pinen lidt ud for Phillippe, se om han måske ville tigge om det. Nicola have dog knapt tænkt tanken, før der blev vippet med legetøjet, hvilket fik ham til at stønne lavt. De få planer han havde om at drille Phillippe lidt forsvandt fuldkommen, så snart de våde kys ned over hans krop begyndte og fik han til at lukke øjnene mens han stønnede nydende.

Så snart han mærkede Phillippes mund, borede han ingrene ned i sengen og bed sig i læben for at dæmpe et højt støn. Det var vist godt, at han allerede var blevet tilfredsstillet en gang, ellers ville det være sket, i det øjeblik Phillippe tog ham i munden.
Det gik ikke hurtigt, men under Phillippes mere end kynduge behandling, kom der stille og roligt liv i lemmet.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 04.02.2020 20:18
 Stønnene fra Nicola var nærmest som sød musik for Phillippes ører, og de ærgede ham faktisk en lille smule at han dæmpede stønnet da Phillippe tog ham i munden. Selv stønnede Phillippe lidt mod Nicola. Han ville måske ikke lige frem sige han havde tænkt på at have Nicola i munden, siden deres møde på bordellet, men han havde da tænkt på at de var blevet forstyrret midt i det hele, og at han havde lidt ondt at af Nicola bare sådan blev snydt. Phillippe lod munden glide over Nicola et par gange, inden han tog munden helt væk, og i stedet lidt tungen glider over, mens han så op på Nicola med et skævt smil. 
 " Du behøver ikke dæmpe dig for min skyld..  " sagde han med et sigende smil, inden han igen to Nicola i munden. Han lukkede øjnene og nød det arbejde han havde gang i. En gang i mellem stønnede han nydende mod Nicola.

Som der begyndte at komme mere liv i Nicola, blev Phillippe også en smule mere ivrig i hans bevægelser. Han vrikkede lidt med legetøjet en gang i mellem, inden han til sidst trak hovedet til sig, og kravlede ind over Nicola, så han i stedet kunne fange Nicolas læber med hans egne. En smule pirrende presse han underlivet mod Nicola, hvilket fik ham til at stønne mod Nicolas læber. Bukserne synes han var begyndt at mere end hvad var nødvendigt, og han holdt ikke kysset i gang længe, før han var nødt til at rejse sig fra sengen, for at spænde bukserne op, og lade dem falde, så der kunne komme lidt frihed mellem Phillippes ben. 

Inden Phillippe lagde sig ordenligt i sengen, tillod han sig først at vrikke lidt med legetøjet inden han tog det ud, og lod det falde ned på jorden til det andet. Han kravlede ind over Nicola, og kyssede ham lidt på halsen.
 " Den var vidst lidt i vejen.. " mumlede han en smule drillende, mens han lod spidsen glide lidt mod Nicolas nu frie åbning.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8