Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 22.01.2020 21:17
Det var ikke ofte at Zen kom til Dianthos, selvom det var en stor by og den var fascinerende. Der var også bare flere der stillede spørgsmål heromkring, selvom hun denne gang så væsentlig mere normal  ud end sidste gang. Sidste gang havde hun haft de flotteste største horn, og en smuk rød farve i huden.... og hun skreg bare lidt for meget af dæmon, til at blive taget godt imod. Det havde dog givet hendes inspirationen til hendes nuværende form. Den var stadig alt hvad hun havde kunne lide ved sin sidste form, men mere voksen, og diskret.
Tøjet hun bare var dog ikke, men gjorde hendes form firkantet, og næsten elegant. Hvis det ikke havde været for den store firkantede taske hun havde på ryggen, hvor et enkelt dukke ben stak op af og dinglede ud over den. Hvis man kun tog et hurtigt kig på det, så kunne man næsten tro at det var virkeligt, men med lidt mere syn på det, var det dog tydeligt at det blot var træ, og sandsynligvis en dukke af en art.

Zen havde bevæget sig op i tempelhaverne, eller ærligtalt var hun ikke helt klar over hvor hun var. Hun var gået hen mod det flotte palads, men havde taget et forkert sving på et tidspunkt og var så blevet fascineret af de pæne planter, omend lidt døde planter.
Hun var stille, som hun gik og kiggede på dem, før hun satte sig på hug, stadig taske og det hele på ryggen, og kiggede på nogle af planterne, inden hun tog sin hånd ned og hev planten op med rod og det hele. Hun børstede lidt af skidtet af den, før hun tog en lille bid af roden og tyggede lidt på den og smagte den. Ligeglad med at der sandsynligvis var folk der kiggede på hende. 
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 29.01.2020 21:22
Det var på ingen måde usædvanligt at se Ishtar Helia vandre rundt i tempelhaverne. De var et fredfyldt sted der var med til at give hende ro i sindet, samt inspirere hende til poesi til hendes hjertenskære. Det havde været en leg mellem det at have korte digte til de så hinanden, selvom der var blevet længere mellem besøgende fra holderen af hendes hjerte.

Som så ofte var Ishtar Helia klædt i en farverig kjole, korngul med sirlige rubin røde mønstre, samt en blomsterkrans, dog med blomster lavet i stof til hendes sorg. Farverne var mere levende ved de friske blomster. Det var dog noget anderledes, at den farverige præstinde var højgravid, men stadig bevægede sig rundt uden problemer. En fordel ved at kunne manipulere hendes krop.

Så da der kom en kvinde ind i haverne med en noget besynderlig taske, var Ishtar Helia ikke langsom til at bevæge sig i hendes retning. At kvinden så valgte at hive resten af en blomst op for at spise en del af roden, var nok til at få præstinden til at stoppe op et øjeblik. "Jeg vil gerne bede dig om ikke at spise blomsterne, vinteren har været hård nok ved dem allerede" forsøgte hun sig, smilende varmt. Hun lagde hovedet kort på skrå og så mod tasken "Er der dukker..?" 
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 02.02.2020 13:12
Zen havde været for fokuseret på blomsten, eller på roden, til at høre skridtene der kom nærmere. Man kunne se hvordan den smule hun tyggede på, blev bevæget rundt i hendes mund, mens hun kiggede eftertænksomt ud i horisonten.
Hendes øjne fik dog fokuset tilbage, som hun hørte kvindestemmen, og hun kiggede hen på kvinden. Hun sad stadig på hug, som var det det mest komfortable hun kunne gøre, men hun valgte også at sluge den del af roden hun havde taget i munden, i stedet for at spytte det ud, som hun kort havde overvejet.

Et lidt undrende udtryk brød ud i hendes ansigt, som hun lagde hovedet på skrå. Og der gik et øjeblik før det egentlig gik op for Zen, at den anden kvinde troede hun spiste blomsten fordi den smagte godt, og ikke som en ingrediens til noget andet.
”Oh. Det var ikke min mening at spise den. Jeg ville bare smage for at se om det var den jeg ledte efter,” sagde hun. Et grin på læberne, men hun virkede ikke til at hun havde tænkt sig at give slip på den døde blomst og rødderne.

Hun kiggede sig kort over den ene skulder før hun nikkede begejstret. ”Ja, et par stykker, de er lidt tunge at rejse med. Jeg har selv lavet dem,” kom det anelse stolt. Zen vidste godt at hun var talentfuld, selvom hun altid mente at hun kunne lære mere.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 04.02.2020 20:28
"Ledte efter?" Ishtar Helia lagde hovedet let på skrå, den besynderlige kvinde forand hende var smuk på sin egen måde, huden var hvid som liljer, en skarp kontrast til brændende røde læber, og det ravnesorte hår. 
Besyndelig var kvinden i hvert fald, men ganske dragende på sin egen måde. Hun mindede mere om det kunstværk end en person, men det ville ikke være første gang at hun var stødt ind nogen der var sådan. 
"Hvad skal det bruges til?" lød det nysgerrigt med et smil, for som det var havde hun ingen idé om hvad det kunne være.

"Åh! Du er meget dygtig så!" udbrød hun begejstret det var sjældet man mødt dukkemagere og især nogen der kunne få dem til at se så livagtige ud på så korte afstande. "Hvem laver du dem for? Eller bruger du dem selv?" fortsatte hun smilende, hvis der var dukke theater i byen måtte hun se det! De havde det med at vise de ældre historier, og dem havde hun trods alt en forkærlighed for.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 05.02.2020 14:15
Nu når der var opmærksomhed på Zens dukker, rejste hun sig op, så hun kunne tage rygsækken af sig, og sætte på jorden. Roden hun havde spist lagde hun også forsigtigt ned i en af utallige lommer, så hun ikke havde den at tænke på mere.
”Til mine…” hun havde lært at hun ikke bare kunne sige kroppe mere, fordi især mennesker kiggede skævt på hende, men hun havde aldrig helt fundet ud af en bedre måde at beskrive hvad hun lavede. ”Dukker,” endte hun med og trak lidt på skuldrene, en anelse forvirring i hendes hoved.

”Oh, de her er bare for mig selv,” sagde hun grinende, og åbnede tasken, så hun kunne tage den øverste af dukkerne ud. Man kunne godt se at den var lavet ud af træ, men bortset fra et par grovere snit til dens led, så var den ganske livagtig. Den havde også fået syet tøj til sig. ”Jeg bruger dem til alt muligt, de er meget praktiske at gøre rent for en og lave alle mulige småting.” Det var ikke som om at det var umuligt at tænke at en dukkemager havde evner der strakte sig over dukkerne.
Nu når Zen stod op, så kunne hun også endelig se på kvinden krop. Smukt lavet, anderledes end hvad hun selv synes at kunne lide at gøre, når hun skulle lave kroppe, men det her lignede nu også et menneske, selvom auraen virkede til at være… anderledes. Hun kunne ikke helt sætte en finger på det.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 21.02.2020 09:00
Undrende løftede Ishtar Helias ene øjenbryn sig, det var et lidt spøjst sted kvinden havde holdt en kunst pause i hendes svar. "Jeg ser" smilede hun venligt. Blomsten var ikke ligefrem farlig så det gjorde næppe noget, andet end at få hende til at virke mere excentrisk. 

"De er meget fine!" kom det begejstret fra præstinden, det var ganske besynderligt at de var så livagtige, men det var jo nok mest af alt bare godt håndværk. "Det lyder umådeligt praktisk" klukkede hun "Er det noget de kan selv?" at have nogen til at hjælpe med at gøre rent ville være ganske rart, nu hvor hun skulle lade som hun var besværet af sin mave.

"Men hvor er mine manere, kan jeg tilbyde en kop te? For hvor smuk end haven er så er vinden kold og regnen kommer nok snart" Ishtar Helia skævede kort op til det koksgrå skyer der roligt kom rullende ind fra øst af. "Det er denne vej- For Zalen!" bandede hun på dæmonisk, af en eller anden årsag var der endt en skrap sten på stien som hun havde formået at træde på.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 04.03.2020 20:27
Zen’s hjerte blev lidt lettere og lidt mere begejstret som hun hørte de søde ord fra præstinden. Et hvert kompliment og kritik hun fik, var noget hun tog helhjertet. Komplimenterne var rare, men kritikken var altid noget hun kunne bruge for at blive bedre. Jo ældre hun blev, jo mindre kritik virkede det dog som om at hun fik. Hun fik det dog altid når hendes ego blev lidt for stort heldigvis.
”Nej ikke uden min hjælp, men det kræver ikke så meget energi, så det er næsten som om at jeg ikke laver noget,” sagde hun grinende. Det var ikke fordi hun var doven, hun gad bare ikke lave de praktiske ting når der var ting hun hellere ville, og hun kunne altid undvære et par fingre til at styre figuren.

Uuuhh, vældig gerne,” sagde Zen begejstret, og stoppede dukken ned i tasken igen, så hun kunne tage den op på ryggen. Heldigvis var den ikke super fyldt endnu, så hun kunne med lethed bære den rundt med sig.
De nåede dog aldrig langt før Ishtar bandede. Og først registrerede det ikke for Zen hvad det betød, men så rungede de dæmoniske ord lidt i hendes hoved og hun kiggede begejstret på Ishtar. Hvem skulle havde troet at hun ville møde en dæmon midt i Dianthos.

Hendes øjne blev begejstret og hun stoppede kun sig selv lige akkurat for at tage Ishtars hoved mellem sine hænder og begynde at undersøge kroppen. Der var åbenbart en lidt anden protokol for dæmoner end for mennesker i Zens hoved.
”Jeg vidste ikke der var dæmoner i Dianthos! Jeg mener… jeg er også en,” sagde hun, og det var først til sidst at hun slog over i dæmonisk for at illustrere at hun også var en. Det var lang tid siden af Zen havde mødt en dæmon udover sin klan og sine klienter.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 07.03.2020 14:28
"Åh en skam! Det havde ellers været meget praktisk med sådan en hushjælp!" klukkede Ishtar Helia varmt. Normalt var der selvfølgelig novicer til den slags, men at give dem tid til mere gavlige gøremål ville være umådeligt praktisk. "Men det glæder mig at de er behjælpelige for dig" fortsatte hun med et smil.

Hun nåede ikke at glæde sig meget over at gæsten ville med ind til te, før hun havde trådt på den skarpe sten. "Dæmoner?" udbrødhun først med påtaget forvirring indtil det gik på for hende hvordan hun lige havde haft bandet. En fejl der havde fået hende fordrevet fra en landsby i Saffirien for 1500 år siden. Men istedet for frygt viste kvinden... begejstring? hvem end dukkemageren var så var hun noget ganske særligt.

"Åh! jamen det lader som vi har meget at tale om så!" smilede præstinden glad, det var alt for sjældent at hun fik lov at møde andre dæmoner, især med tiderne hvor folk ikke stolede på dem, oftest af god grund dog. "Kom med kom med! jeg har et sted vi kan tale i fred" forsatte hun for at lede dem ind i hendes private kammer, teen måtte vente lidt endnu.

Ishtar Helias kammer var beskedent, det mest imponerende et større skab, der let besynderligt havde en kraftig duft af parfume. "Først og fremmest, hvor er din krop fin! Farvespillet er ganske imponerende, er det din egen eller fandt du den sådan?"
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 10.03.2020 14:44
Zen greb hårdt fast i en af stropperne på tasken, som hun nærmest hoppede med Ishtar mod hvor end de var på vej hen. Et privatkammer var altid at foretrække, især fordi Zen egentlig godt vidste at dæmoner ikke nødvendigvis var populære på disse kanter, selvom de i det mindste ikke var jagtet. Ikke ligesom vampyrerne og mørkelverne. De kunne også være nogle lede folk, hvis de virkelig gad, men ikke alle. Ligesom dæmoner, ikke alle dæmoner var slemme, selvom Zen klart havde et mere løst forhold til død end de fleste andre racer.

Zen kiggede sig lidt rundt i kammeret de kom ind i, men det var underligt… kedeligt, ikke som noget hun selv var vant til, selvom hun undrede sig lidt over skabene, men hun havde bedre manerer end at undersøge skabet mens værten stadig var her.
Hun lod tasken glide ned af sine skuldre og satte den op af væggen, så den ikke var i vejen.

”Oh tak, din er også virkelig fin. Og jeg har faktisk selv skabt den,” sagde hun, og lavede håndtegn mod sin egen krop, for at vise den frem. Hun virkede også til at stå lidt rankere. ”Og lad mig sige dig, det var ikke nemt at finde de rigtige materialer. Oh! Jeg må også hellere introducerer mig ordentlig,” det sidste udbrød hun, lidt overrasket over at hun ikke selv havde husket på det. ”Jeg er fra slægten oppe i Krystalhulerne, der laver speciel lavet kroppe til andre dæmoner. Mine dukker er bare noget jeg laver for sjov,” tilbød hun. Hendes slægt var muligvis ikke den mest magtfulde eller indflydelsesrige, men de var kendt. Om ikke andet for de mærkelige dæmoner der aldrig var flyttet til Kzar Mora, og som altid virkede til at skifte kroppe.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 14.03.2020 21:14
Desværre var præstindernes private kamre ikke særligt interessante, et hav af blandet gråt farvespil i væggene som som dovne regnskyer en efterårs dag. Det var ikke let at lade som om man var et almindeligt menneske, og samtidig have noget personlighed. Dog var den smule af Ishtar Helias klæder der lå fremme var en klar modsætning, klare farver blandet på kryds og tværs skabende livlige mønstre.

"Åh tak, hvordan lavet?" spurgte hun med hovedet let på skrå, hun havde forventet den var skabt på en eller anden måde, lidt som hun selv gjorde men det virkede... ikke som tilfældet. Jo mere dæmonen forklare jo mere begyndte det at give mening for hende, så det var det roden skulle bruges til! 
"Hvor spændende! Jeg tror jeg mødte en derfra nogle hundrede år før riget blev lukket" Svarede hun med et smil, det skulle være en sær slægt men det var svært ikke at respektere dem der gik deres egne veje. "Mit navn er Ishtar Helia, barn af Mani og Lyst" bukkede hun kort. "Det er lidt sjovt! Du gør i at lave kroppe, mens jeg...." som hun talte skiftede hendes hud til farve lig brændt karamel, to imponerende horn groede ud fra hende pande omkrandset af kornhult hår, gyldne øjne seende mildt på hende. "... Kan ændre på kroppe" smilede hun så som de højrøde markeringer dukkede frem. Hun var højere, og for de fleste meget mere tillokkende i sin dæmon form. Subtilt skiftende til noget der faldt i hendes gæst smag. 

Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 18.03.2020 11:41
Zen kunne godt gå i detaljer om de indre mekanikker når man skulle lave en dæmonkrop, der skulle kunne holde dæmonisk magi ud, og fungere som havde den altid været levende, men ærligtalt, så var det ofte en kedelig samtale, som Zen sjældent bekymrede sig om, selvom hun var oplært i det. Det vigtigste var at følelsen var rigtig når den blev skabt. Det var som en sjette sans for hende.
”Altså, det er lidt ligesom en skulptur… eller en dukke. Jeg skærer dem ud af… typisk træ, og sørger for at modellerer alt indmaden også, så kroppen kan holde sig i live, når jeg tilføjer magi til den,” sagde hun. Det var en meget speciel evne, og ikke særlig praktisk i daglig dagen, men det var stadig en værdsat en, for de dæmoner der holdt af at have noget der var deres. Eller som bare ikke syntes at menneskekroppene var gode nok.

Man kunne se hvordan Zen pludselig rettede sig lidt mere op og blev lidt rankere, som hun hørte hvordan Ishtar bare smed en oplysning som at hun havde levet over 2000 år, og det var da også den eneste indikation Zen havde på at hun var meget ældre end Zen selv. Zen havde sin respekt overfor de ældre, som var blevet banket i hende siden hun var ganske ung. Hjalp heller ikke at Ishtar var af dødssyndslægt, og af Mani. En langt stærkere slægt, end Zens nogensinde ville blive. ”Zen,” sagde hun så, så hun også huskede at prænsetere sig af navn.

Hendes øjne kiggede imponeret og nysgerrig som Ishtar ændrede form. Ikke ligefrem en unormal evne indenfor dæmoner, og ærligtalt var Zen ikke sikker på at det overhoved var en evne hun ønskede.
At skifte til noget Zen kunne lide var ikke nødvendigvis svært, fordi hendes smag var så bred, men at skifte til noget specifikt til hende, ville nok mere være en udfordring.
”Oh, det er meget imponerende,” indrømmede hun, og endnu engang kiggede hendes øjne op og ned af Ishtar, som var hun i gang med at suge ind enhver detalje.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 19.03.2020 21:30
Ishtar Helia nikkede det passede meget til det hun var blevet fortalt for 2000 år siden, men måske ikke så overraskende var de finere detaljer af det blevet glemt gennem tiden, hun havde så mange andre ting hun også skulle huske på. "Jeg forstår godt at din klan er kendt for det, det lyder ikke som noget hvem som helst kan" anderkendte hun, hendes egne evner var mere praktisk anlagte, og krævede at folk havde en krop hvis det skulle virke på dem.

"En glæde at møde dig Zen" Smilede Ishtar Helia, det var rart at kunne tiltale folk ved navn istedet for funktion. Hun kunne ikke benægte at alder også var vigtigt i dæmonernes samfund, men personligt gik hun knap så meget op i det, hun havde været væk hjemme fra for længe. "Og du behøver ikke stå så rank, jeg er her ikke for at spise dig" klukkede hun 

Ishtar Helia smilede, man blev aldrig for gammel til smiger. Især ikke fra en anden dæmon "Du må sige til hvis du vil se tættere på" lokkede hun, og gjorde mine til at løsne roben. "Men det er ikke kun mig selv jeg kan ændre, jeg kan også hjælpe andre mod det de ønsker de var" klukkede hun, det var altid spændende at se hvad folks ideelle selv var.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 20.03.2020 14:17
Ikke for at nævne at de forskellige klanmedlemmer også havde hver deres måde at gøre det. Magien de blev givet ved fødslen, kunne man jo ikke regne med, selvom den var rimelig dominant i deres linje, så nogle havde bare magi der fungerede på en anden måde. Det var også en del af rejsen at finde ud af hvordan de så gjorde det.

Zen tvivlede ikke på hvad Ishtar sagde, men alligevel kunne hun ikke få sig selv til at slappe mere af i sin holdning. Man skulle udvise sine ældre respekt, med mindre de ikke fortjente den af en eller anden grund. Grunde som Zen sjældent havde stødt på indtil videre, da det oftest krævede at de var decideret uhøflige og nedladende. Hun var heller ikke gammel nok til at opsætte helt sine egne regler endnu, meget af det var blot hvad hun havde på rygraden.

Man kunne lidt se tøven i Zen, selvom hun tydeligvis gerne ville over og undersøge kroppen. ”Oh, må jeg virkelig?” sprugte hun, og trådte prøvende en skridt tættere på. Nogen af de ældre dæmoner kunne ikke lide at blive rørt, men hvis Ishtar ikke havde noget imod det, så var det en god mulighed for at lære på.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 22.03.2020 20:54
Åh hvor det var en fristelse uden lige at drille den tydeligt yngre dæmon! Det var utroligt længe siden Ishtar Helia sidst havde set nogen være så høflig over at have mødt hende, jo nok vidste Zen ikke hvad Ishtar Helia selv havde lavet i sin tid fanget udenfor riget, om hvor blødsøden hun måtte være i de andre dæmoners øjne.
Istedet valgte hun at nyde den opmærksomhed hun fik, det var så længe siden hun sidst havde haft en anden dæmon at snakke med! Der ikke var hendes Lunan. 

Med et smil lod hun hendes robe falde til gulvet, hendes former vat som en frodig kvindes, kun mere understeget af hendes stadig gravide mave. Men hvad nok var mere atypisk var at hendes køn var både en kvindes og en mands. "Kom Zen, undersøg af hele dit hjertes begær, min krop er for dine hænder at udforske" bød hun, smilende varmt. 
Det var for ligegyldigt for Ishtar Helia om Zen ville gøre det af begær eller indteresse, lige nu var interessen det der trak mest i hende. "Når du har undersøgt færdig, vil du så komme med foreslag?" klukkede hun, det var lidt spændende at få kritik på den måde.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 24.03.2020 09:39
Zen’s øjne strålede nærmest som to stjerner på nattehimlen, da hun hørte at hun godt måtte undersøge kroppen. Hun havde altid været over den overbevisning, at man bedre kunne se med sine fingre, end sine øjne. Øjnene lavede sådan et bedrag ofte, men hendes hænder, og fingre, det var hvad der skabte kroppene, så de vidste hvad de skulle se efter.

”Ooohhh, mon ikke jeg får nogen gode ideer” sagde hun begejstret, og bed sig lidt i underlæben, inden hun gik hen til Ishtar Helia, og begyndte at føle sig frem. Det første hun rørte ved hvad maven. Det var ikke ofte at hun fik lov til at komme nær på gravide personer af nogen art, og ikke på den måde hun ville. Hun havde aldrig rigtig fundet ud af hvordan en graviditet ville have indvirkning på en krop. Hendes fingre kørte over maven, og der hvor huden formegentlig var blevet strukket. Det var fascinerende.
Der gik dog heller ikke lang tid før hendes fingre fandt ned til Ishtar Helias køn, hun både kiggede fascineret med sine øjne, men rørte også ganske intimt ind for at mærke hvor det var lavet muligvis næsten lidt for intimt. ”Det er ganske interessant, hvad du har fundet på her,” pointerede hun. Ville hun bytte sit eget lem ud med det? Nok ikke, men det var stadig fascinerende, og hun lavede en mental note om at forsøge at lave en næste gang.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 24.03.2020 14:52
Det var en fryd at se Zen live op fra sin tid som statue, at levende lade sine hænder danse over Ishtar Helias form, nysgerriget undersøgende.
Barnet valgte at sparke hvilket kun fik Ishtar Helia til at klukke varmt "Det lader til den lille også gerne vil hilse på dig" men det var ikke tid endnu for at den lille skulle komme ud, snart men ikke endnu.
Et sagte gisp unslap præstinden som Zen blev meget håndfast og undersøgende, det blev dog tydeligt hun ikke fandt det ubehageligt. "Søde Zen hvis du forsætter sådan så ender jeg med at insistere på vi skal lege" klukkede hun og strøg Zen over de sorte lokker, ladende en snært sin anden magi strømme ind i den yngre dæmon. Mani dæmoner var af nogen kendt som muser, og det var sådan en evne Ishtar Helia besad. Pustende til Zens inspiration, forstærkende den.

"Ellers hvis du vil lege på en anden måde, så leger jeg gerne lærred for dig" klukkede hun og slog ud med hænderne, hun ville gerne se hvad Zen kunne gøre med hende. "Hvad ændringer skal jeg nok lave" klukkede hun endnu engang.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 25.03.2020 11:01
”Hej du lille,” hviskede Zen glædeligt som den gav liv fra sig. Hun havde ikke set så lille en skabning i lang tid, men den skulle nok blive stor og flot som dens mor. Det var Zen sikker på. Forhåbentlig var det en der allerede havde en form når den kom ud. Zen kunne ikke forstille sig at skulle besætte en levende krop som noget af det første når man blev født. Hun havde trods alt haft en ledig krop, hun kunne besætte, uden nogen forstyrrelser fra en anden sjæl.

”Hmmm?” kom det lidt forvirret, som hun kiggede op, forbi maven og op på Ishtar Helia. Hendes definition af at lege, var næppe noget der stemte overens med Zens definition af at lege, og hun havde slet ikke tænkt i de baner, som hun var begyndte at undersøge de mere intime dele af Ishtar Helia.

Hun overvejede ikke engang at magi påvirkede hende, som, hun kunne mærke inspirationen fylde hende. Det var ikke ligefrem fordi det var en ukendt følelse for hende.
”Det kunne være sjovt,” indrømmede hun, som hun endelig gav slip hvor hun havde rørt Ishtar Helia, og i stedet for begyndte at køre en hånd ned ad hendes ben.
”Hvis du blev lidt smallere her, og lidt bredere her, så ville formen på dine ben se så meget bedre ud,” sagde hun og rørte ned ad benet. Det var små ændringer, men det var det der gjorde det hele så meget bedre.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 27.03.2020 13:40
Den lille skulle nok være fin når den kom ud, hvordan kunne den anden med sine forældre? Barnet var heldigvis var to linjer der ikke var besættere, så den lille ville have sin helt egen smukke krop, den var trods alt af Ishtar Helias blod, så form var hun noget fantasien sætter grænser for.

Ishtar Helia sukkede let, Zen virkede ikke til at være så interesseret i den slags lege nu, men med tiden skulle det nok komme. Hun kunne sikkert godt overtales til en handel, så længe den var god nok. Selvom de insisterende undsøgende hænder gjorde det meget svært for præstinden ikke at tænke i de baner, hun var trods alt dels barn af lyst.

"Mmmh det kunne ikke sandt?" spandt Ishtar Helia som Zen gik med til at lege en anden leg, hun kunne ikke vente med at se hvad Zen ville gøre hende til. Hver en ændring Zen forslog adlød kroppen lydigt, ledt af Ishtar Helias evne. "Slå dig bare løs, alt er frit så længe det ikke skader den lille" klukkede hun, måske Zen var til azurblå hud? Negle og klør som ibenholt? Hvad end det var så hun frem til at opleve det.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 172 cm

Helli 07.04.2020 10:16
Det var næppe fordi Zen ikke havde de tendenser, men desværre kom hendes nysgerrighed og artistiske tendenser desværre altid i første række. De færreste havde overskuddet og tålmodigheden til at håndtere en som Zen. Især fordi hun for mange lagde op til noget helt andet end hvad hendes egen hjerne sagde. Hendes interesse for anatomi var bare lidt for alt overskyggende.

”Jeg ville da heller aldrig kunne finde på at skade noget så lille,” sagde Zen med et let smil på læberne. Selv var hun for ung til overhoved at begynde at tænke i de baner. På nogen punkter var hun stadig et barn mentalt. På andre punkter knap så meget, men sådan var det dæmoner, deres alder virkede mest af alt lidt flydende, og man var kun så gammel som man ønskede sig.

Zen elskede mange forskellige ting på en krop. Hun fandt andre farver som hud fascinerende, og der var tider hvor hun elskede at finde ud af hvor absurd hun kunne gøre en krop, men det var ikke det hun havde lyst til, når hun så på en krop som hun kunne justere på. Ishtar Helias krop var smuk som den var, og det var bedre at arbejde ud fra hvad den allerede var, og justere der hvor hun kunne være smukkere.

Så hun begyndte på benene, og ned til fødderne, rettede tingene ind og ud, som det passede hende, men hun tøvede ved maven, før hun forsatte op. Hun følte ikke at hun havde nok erfaring med gravide maver til at hun turde foreslå noget for drastisk, men gik i stedet for i gang med hjælpe Ishtar Helia med at forme sine bryster, så de passede til maven, før hun gik videre op til armene.
Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 09.04.2020 12:02
"Selvfølgelig ikke" smilede Ishtar Helia, hun troede fuldt og fast på Zens ord, der var ingen årsag til at Zen skulle være bange for den lille, de var ikke i nær familie og udgjorde ikke nogen trussel over for hinanden. Zen slog Ishtar Helia som en der gik så meget op i sit arbejde at langt det meste andet blegnede ved siden af.

Selvom ændringerne Zen var noget mindre end præstinden havde forventet, nød hun opmærksomheden i folde drag. For jo hvor små end ændringerne var, var der så mange at det var en sjov udfordring at lave ændringerne. Samt det var noget af en anderkendelse at det kun var detaljer skulptøren ville ændre ved hendes form. Bevares Ishtar Helia havde haft mange år at øve sig i, men det var stadig en ros hun gerne tog imod.

Modsat sidst lod Zens berøringer ikke til at få begæret frem i Ishtar Helia, præstinden var alt for optaget i at prøve forstå de ændringer der blev lavet, samt at sætte sig ind i Zens tanker. "Hvor er du dygtig" klukkede hun med det bredeste smil. Åh det var længe siden hun sidst havde haft lyst til at være nogens muse!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2